(prestaro za odgovor)
Klebsiella pneumoniae u urinu
nex
2009-09-02 14:53:20 UTC
Danas sam dobio nalaz mikrobioloske pretrage uzorka urina koji je
identificirao bakretiju Klebsiella pneumoniae (> 10 na 5 CFU/ml). Nalaz sam
izvadio jer imam dogovoren pregled kod urologa povezan sa stanjem lijevog
testisa (osjetno je manji od desnog), a ne zbog problema sa mokrenjem kojih
nemam.

Moja lijecnica mi je propisala Klavocin bit tablete, koje trebam piti
iducih 7 dana, ali mi nije rekla nista o toj bakteriji niti cega se treba
paziti, kako se bakterija nasla u urinu i sl.

Da li ta bakterija seksualno prenosiva? Djevojka i ja imamo redovite odnose
u zadnja dva mjeseca pa me zanima je li oralni odnos izvor infekcije
spomenutom bakterijom (procitao sam na wikipediji da je KP normalna
bakterija u ustima, kozi i crijevima).

Pozdrav
Rado
2009-09-02 21:04:10 UTC
Post by nex
[...]
Mislim da si imao upalu pluća koja ti se kroz fistulu od plućnog krila
do bubrega prenijela i na mokraćni mjehur.

Šalim se, naravno. Pogledaj ovdje:

http://en.wikipedia.org/wiki/Klebsiella_pneumoniae

(iako, čitajući taj tekst, zaraza spolnim odnosom nije nužno isključena...)
nex
2009-09-03 09:51:03 UTC
Post by Rado
Post by nex
[...]
Hvala na savjetu i posalici :)

Citao sam dosta ova dva dana o KP bakteriji, no nigdje se ne spominje u
kontekstu spolnih odnosa.

Razgovarat cu sa djevojkom pa cemo otici do lijecnika po savjet, mislim da
je to najbolje.