(prestaro za odgovor)
grba na vratu
john
2010-05-08 23:33:48 UTC
Vec godinama primjecujem kako mi se sve vise stvara grba na gornjem dijelu
kicme, s straznje strane vrata
No ignorirao sam problem ne zeleci se suociti sa stvarnoscu misleci da
pretjerujem, sve dok me danas nije netko treci upitao jeli mi nesto nateklo
na ledjima, sto me je natjeralo da guglam i skuzim sto mi se dogadja,
pronasao sam da je to sto imam ono sto ameri nazivaju "Forward Head Posture"
(http://www.posturepal.com/assets/images/sci2.jpg)

Ono sto me zanima jest ima li ikakvog smisla da odem do lijecnika, postoje
li kakvi medicinski tretmani za ovu situaciju ili cu dobiti uobicajeni
genericki "upisite plivanje" odgovor koji izgleda doktori daju za sve vezano
uz probleme kicme?
john
2010-05-10 21:09:39 UTC
nema ortopeda na grupi?