(prestaro za odgovor)
Rane po tijelu
Hren
2010-01-06 17:22:38 UTC
Zadnjih 2-3 tjedna, nakon pojave malih pristica po tijelu ili nakon
"æohanja" po rukama, nogama, ostaju mi male rane, krastice, koje se na dodir
brzo trgaju pa tesko cijele, te je problem naravno kod tusiranja. Imam ih
mozda desetak, od cega je samo jedna problematicna, bitno veca, mozda 2x2
cm. Ostale su velicine malih pristica.

Otici cu ovih dana do doktorice, no do tada da pitam na grupi sto bi to
moglo biti? Secer, neka kozna bolest, krvni problem...

Nikada prije nisam imao nista slicno...
Davor
2010-01-06 19:52:27 UTC
Post by Hren
Zadnjih 2-3 tjedna, nakon pojave malih pristica po tijelu ili nakon
"ćohanja" po rukama, nogama, ostaju mi male rane, krastice, koje se na dodir
[...]
lupam al mozda slatke kraste (impetigo)
nekako mi baca na to.
probaj malo ocistit rivanolom i namazat neku antibiotsku mast (betrion
mozda?)
Hren
Ako je to - to je bolest, infekcija, ili...?
Davor
infekcija.. izbjegavaj ceskanje i grebanje po ranicama jer se prenesu
Hren
2010-01-06 21:36:16 UTC
Post by Davor
Post by Hren
Post by Davor
[...]
OK, otici cu ljecniku da mi on pregleda i nadam se da ce dati neku mast ili
nesto.