Seboreja
(prestaro za odgovor)
Ghibli
2012-10-06 09:02:14 UTC
Pozdrav

Naime, dijagnosticiran mi je sebor. dermatitis prije 3 godine, dobio sam
kremu za lice i sampon (marka Ducray). Krema ne pomaze nista (niti je
pomagala :-)), a sampon pomaze kada ga se koristi (smije se koristiti
maksimalno 4 tjedana - 2 puta tjedno). Nakon tih 4 tjedana trebao bi
koristiti neki blagi sampon koji sam dobio (takoder Ducray) ali onda pocinju
problemi. Odbacio sam taj sampon i presao na prirodni Marbo losion + sampon
(kopriva itd itd... biljni sastojci) i odlicno. Nije jak, prirodan je i drzi
vlasiste smirenim.

No, danas mi je koza na licu buknula pa sam iskoristio taj trenutak i
slikao lice. Ukratko, poslao bi nekom slike tko se razumije da potvrdi
dijagnozu (ako se to uopce moze preko slika - slike su mega kvlitetne i vidi
se svaki detalj :-)) i da mi preporuci neku kremu ili nesto. Ili savjet,
bilo sto...
Do sada mi za lice pomaze samo kortikost. elocom ali htio bi tu kremu
maksimalno izbjegavati. Podrucja izbijanja simptoma su klasika: iznad
ustiju, iza usiju, prsna kost, zalisci, obrve...

Svaki info ili savjet dobro dosao

Tenks
Nina
2012-10-06 09:24:13 UTC
Post by Ghibli
[...]
probaj sa dr.temt šamponom i kremom. Djeluje odlično.

Imate u Froudeovoj ulici 7 u Sigetu u Novom Zagrebu (preko puta
velesajma) i crni šampon i sapun, i sve ostalo od Dr. Temta i zbilja
jako pomaže. Ujedno izbjegavaj alkohol, jer čim popiješ pa makar i jedno
pivo,za par dana se aktivira seboreja.
mala.traticica
2012-10-06 12:29:23 UTC
ovo je korisna preporuka.
Eewo
2012-10-10 14:50:16 UTC
Post by Nina
[...]
Samo da potvrdim da taj Dr. Temt stvarno pomaze. Imaju i kremu (Aloa
Vera). Sapunom operi lice uvecer, a ujutro namazi kremom. Sampon 1-2
puta tjedno.

Krema:
http://metis-doo.com/dr-temt-kozmetika/linije-proizvoda?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=18&category_id=6
Nina
2012-10-11 17:02:47 UTC
Post by Eewo
Post by Nina
[...]
e ta krema , dečko koristi i šampon, kremu,i sapun i iako smo bili
skeptični jer mislimo da seboreja dolazi iz poremećaja unutra, ipak
šampon i krema zbilja djeluju.
mala.traticica
2012-10-06 12:48:56 UTC
Post by Ghibli
[...]
pokusaj utrljati na celo kantarinovo ulje. moze ublaziti svrabez.
Post by Ghibli
[...]
a za podrucje lica ispod ociju i lijevo i desno od nosa korisna je i
Elidel krema. Elidel je skuplji, ali brzo ucinkovit. Kosta i nije jeftin
no svaka ulozena lipa se isplati.
Post by Ghibli
Do sada mi za lice pomaze samo kortikost. elocom ali htio bi tu kremu
bilo kakve kortikosteroide valja, pod obavezno, strogo izbjegavati.
Post by Ghibli
maksimalno izbjegavati. Podrucja izbijanja simptoma su klasika: iznad
ustiju, iza usiju, prsna kost, zalisci, obrve...
Svaki info ili savjet dobro dosao
Tenks
-znoj s koze lica i cela brisati s njeznim maramicama
-nositi odjecu od prirodnih materijala, znaci bez poliestera, samo
pamuk, saten i svila. -sto manje se sadrzavati u zadimljenim
prostorijama, prostorijama punim lebdecih cestica prasine.
-izbjegavati konzumaciju ljute, oštre i zacinjene hrane. tu ulaze npr.
hren, papar, čili...
-koristiti samo vrlo blage sampone za vlasiste.
-utrljati na prsiste i izmedju lopatica takodjer isti taj sampon i
ostaviti neka djeluje 10 minuta. potom temeljito sve isprati mlakom vodom.
-besprijekornu higijenu tih podrucja odrzavati s spomenutim samponom
svaki treci dan.
-na podrucje prsista i izmedju lopatica se mogu koristiti i blagi
sapuni, kojima se bebe ciste.
-kupanje u moru je vrlo korisno jer more cisti i ublazava simptome
svraba, ljuskanja prhutanja i crvenila. cak i redovito kupanje u bazenu
moze umanjiti simptome (zbog klora koji izgriza gljivice seboreje)
-i naravno, potruditi se pa nastojati izbjegavati stres i stresne
situacije. bilo kakav stres u bilo kojem smislu!

seboreja je neizljeciva, nije bolset vec promjena na kozi. umire sa nama
i uvijek nam je vjerna. pridrzavati se ovih naputaka znaci ponesto i
mijenjati svoji dosadasnji zivot, ali ako se tako uradi seboreja se moze
na te nacine kontrolirati i umanjiti.
Ghibli
2012-10-06 18:37:45 UTC
Evo, ovdje moŸete pogledati slike:

Ghibli
2012-10-11 18:04:25 UTC
Da li i va¹a seboreja izgleda ovako?
http://imageshack.us/photo/my-images/706/vratiizausiju.jpg/
Post by Ghibli
[...]
-izbjegavati konzumaciju ljute, o¹tre i zacinjene hrane. tu ulaze npr.
hren, papar, èili...
Tarkovsky
2012-10-12 05:53:19 UTC
Da li i vaša seboreja izgleda ovako?
Post by Ghibli
[...]
Nekako, nisam vidio, pa ni u mojem postu, da smo se pitali koji je
UZROK seboreji. Samo smo nabrojili okidače poremećaja i spomenuli
tehniku ublažavanja posljedica. Prihvatili smo je kao sudbinsku i ne
zamaramo se pitanjem uzroka. Zanimljiv način razmišljanja.
--
Ja bih, za pocetak, zelio znati o cemu vi uopce pricate, s obzirom da
ste jako nejasni.

(Stalker, hr.alt.zavjere)
mala.traticica
2012-10-12 06:12:25 UTC
Da. Na zalost.
Ghibli
2012-10-12 09:29:01 UTC
Pozdrav

Danas bio kod dermatologa (potvrdena dijagnoza Seb. derm.) i dobio naputke.
Posto vlasiste odrzavam bez problema (sampon Ducray Kelual u akutnoj fazi-
bijelo plava kutija, a kada se smiri koristim biljni Marbo sampon) nisam
dobio novu terapiju. Lice me najvise zajebava pa sam dobio sljedece:
Bakar - zinc krema kao redovna terapija a onda ako poludi Oronazol krema ili
Rojazol.

Elocom strogo zabranjen.

Takoder dobio probni uzorak La ROCHE - POSAY neka krema i sampon. Kaze da se
da rijesiti za trajno.

Uzrok: genetski (neko je pricao da je zanimljivo da se nitko nije pitao bla
bla...)

Hvala svima na savjetima i iskustvima, idem postepeno. Ako ne upali ovo sto
mi je derm. rekla onda cemo ovo sto ste vi koristili.

pozz
allecto
2012-10-13 12:39:51 UTC
Post by Ghibli
Hvala svima na savjetima i iskustvima, idem postepeno. Ako ne upali ovo sto
mi je derm. rekla onda cemo ovo sto ste vi koristili.
Dobar ti je pristup, samo polako i, najvaznije, opusti se, ne zivciraj
se jer jedino to pali :o) Isprobavaj preparate i na vlastitoj kozi :o))
utvrdi sto ti odgovara pa koristi dok ti je ok, a onda predji na nesto
drugo.
Sretno! :o)
allecto
mici
2012-10-17 08:21:22 UTC
e..tocno tak je imal moj bivsi..i velim Vam..bilo je na negom
programu..mozda Dr.Oz.. da to treba sa jabucnim octom namakati..naravno
razrijedenim!!!
i njemu se to predobro povuklo!!
Da. Na zalost.
allecto
2012-10-06 13:07:00 UTC
Post by Ghibli
Pozdrav
Naime, dijagnosticiran mi je sebor. dermatitis prije 3 godine,
Svaki info ili savjet dobro dosao
Prema mom iskustvu, jedini lijek je reducirati stres i onda ce bolest
nestati.
Meni je bila pomagala Pantexol krema Jadranskog galenskog labosa.
Sretno :o)
allecto
Ghibli
2012-10-06 14:19:31 UTC
Hvala svima

Stresa nemam, ne jedem zacinjeno, rijetko pijem Zadimljene prostore
izbjegavam maksimalno (skuzio sam da mi to smeta daleko najvise).
Bojim se samo da mi mozda nije dana prava dijagnoza, zato sam danas ulovio
par fotki kad je stvar podivljala pa cu poslati nekom, samo da nadem nekog
dermatologa. Na bazene slabo idem (prije sam isao non stop ali tada nisam
imao simptome bolesti uopce). Higijena je na maksimalnom nivou.

Probat cu s ovim preparatima koje ste mi preporucili.
allecto
allecto
2012-10-08 18:45:57 UTC
Post by Ghibli
[...]
Zaboravih pitati jesi li probao s Oronazol kremom i samponom za kosu.
Ako se dobro sjecam, Oronazol se maze navecer, a preko dana neka krema
za njegu, u mom slucaju Pantexol jer sve ostalo me peklo.

U biti, kozi neko vrijeme odgovaran neka krema, a onda prestane
djelovati pa trazis novu. Jedno vrijeme mi je bila odlicna Krkina linija
protiv crvenila koze
(http://www.cosmetic.com.hr/index.php/suha-i-osjetljiva-koza/Vitaskin-Pharma-Reactive-Skin-no%C4%87na-krema-protiv-crvenila/flypage.tpl.html).
Nakon toga mi je kozu dobro smirivala DMova Alverde Sensitiv Seide
krema, a imas u Alverde i liniju ultra sensitiv. Pantexol uvijek imam doma.

Alverde je izuzetno jeftina linija ako usporedis sa skupim medicinskim
kremama koje preporucuju kozmeticari, a meni je super smirila lice i
maknula crvenilo, puno bolje od skupih Uriage, Avene i sl. Bilo je to
prije vise godina kad sam to koristila pa sad sigurno ima i novih linija
tih medicinskih krema, no ne skodi probati s ovima jeftinim iz DMa da
vidis kako ce ti koza reagirati. Preporucam da uzmes i dnevnu i nocnu
jer nocna uvijek dobro smiri kozu, intenzivnija je.

Meni je uvijek velik problem bio zimi kad mi se stanje uvijek pogorsalo,
kao da sam alergicna na hladnocu.

Eto, podijelih neka iskustva i preporuke, nadam se da ce ti nesto od
navedenih preparata pomoci :o) Sretno!
allecto
allecto
2012-10-08 18:50:08 UTC
Post by allecto
Alverde je izuzetno jeftina linija ako usporedis sa skupim medicinskim
kremama koje preporucuju kozmeticari,
Trebalo je stajati dermatolozi, a ne kozmeticari... :o)

I jos nesto ako ti treba jaka zastita zimi - Weleda Cold Cream
http://usa.weleda.com/our-products/shop/cold-cream.aspx - jako je masna
pa treba pripaziti da se ne stavi previse.
allecto
mici
2012-10-17 06:38:12 UTC
Post by allecto
Post by Ghibli
[...]
ako je stres bio uzrok i ako ste ga reducirali..zasto krema?
znaci da nije stres..jer krema ne pomaze kod stresa!
allecto
2012-10-17 20:37:08 UTC
Post by mici
ako je stres bio uzrok i ako ste ga reducirali..zasto krema?
znaci da nije stres..jer krema ne pomaze kod stresa!
Malo logike ne bi skodilo, zar ne :o)
Jedno je uzrok pojave na kozi (stres), a nesto drugo je njega takve
iziritirane koze (krema).
Stoga dok pojava na kozi traje, moras necim olaksati muke i njegovati
kozu koja je u tom stanju vrrrlo osjetljiva i reagira negativno na
gotovo sve.
Isto tako, na takvu ostecenu kozu mogu se lako naseliti svakakve zivine
pa je potrebno mazati kreme koje ih tamane.
Iako podrzavam upotrebu prirodnih lijekova, tesko mi je i zamisliti da
bih sama na takvu kozu mogla staviti ocat, makar i ne znam koliko
razblazen, jer ne bih mogla izdrzati bolove posto bi uzasno peklo. Svaka
cast onima koji to mogu izdrzati.
allecto
mala.traticica
2012-10-18 09:43:11 UTC
Post by allecto
[...]
na mojem celu isproban Listerin. par kapi utrljano u kozu na celu.
pomoglo je za krace vrijeme. mrvicu je peckalo, ali, podnosljivo.
mici
2012-10-17 06:42:24 UTC
higijena na maksimalnom nivou..naime..sve stoprevise peres..ispires i
"iritiras" pretjeranom higijenom"
i nije previse zdravo!
taj moj jedan..o kojem sam malo nize pricala ima okp ( opsesivo kompulzivan
je) na cistocu..i znao se prati po 2 sata..a ispirati jos toliko.-)))
a najsmijesnije je kaj zivi na selu, sa zivinama, a spavaca sboa mu je 2
metra od svinjca..a on je "glumio" takvog cistunca...
mislim da je cistoca pola zdravlja..ali i "prljavstina " nas stiti..
pocni samo sa "repom" u uhu...sto je vise vadis,..vise izlazi..a orl doktori
kazu to je "zdravo" ..tako da...))
allecto
Tarkovsky
2012-10-09 06:14:59 UTC
Post by Ghibli
[...]
Svi nude kemiju. Probaj sa prahom od Neema(prah od lišća stabla koje
raste u Indiji ispred svake kuće jer je izuzetno ljekovito) kojeg imaš
u biljnim apotekama i trgovinama zdravom hranom. Triput dnevno popij
prah od Neema(vrh žličice ili veličine srednjeg zrna graha) razmućen u
mlakoj vodi. Neem je gorak. :-) Kad pereš i konačno ispereš kosu,
utrljaj u vlasište malu žličicu praha i pusti da odstoji par
minuta(koliko ti se da). Ulje nisam probao ali nije skupo i možda
pomogne: ulje od Neema(ima ga u malim bočicama čak i u Petshopu)
utrljaš u kožu i ako pomogne i ne iziritira(prirodan je, ne bi trebao),
našao si rješenje.
--
Misaone forme su sve što postoji!

Zapamtite, skoro sva moć koja je potrebna za promjenu realnosti i
fizikalnosti sadržana je u okviru centra vjerovanja u vašem umu.
Beans
2012-10-09 16:03:30 UTC
Post by Ghibli
[...]
Ja sam imao (imam) problema s podrucjem oko nosa, lice i celo.. znao sam
biti sav u crvenim flekama. Probao sam hrpu krema od oronazola do krema sa
kortikosteroidima (ovo najefikasnije pomaze, ali kad bi prestao mazati,
vraca se sa osvetom.. jos gore nego sto je bilo). Oronazol je pomogao u
pocetku (2-3 mjeseca), ali nakon toga kao da vise nije imao nikakvog efekta.
Uglavnom, nakon isprobavanja bezbroj krema, naisao sam na kremu A-Derma
Dermalibour (ima je za kupit u vecini apoteka i kosta oko 60kn), koja mi vec
par godina drzi sitaciju totalno pod kontrolom tj. cim vidim da mi se
pocinje pojavljivati crvenilo, mazem dan-dva i odmah nestane. Inace uopce ne
mazem nicim nego samo kad se pocinje pojavljivati, a to se zna desiti
najcesce kad sam pod stresom. Eto, ne kazem da ce i tebi pomoci jer je to
dosta individualno (svakom pase nesto drugo), ali ne kosta te puno da
probas.
Ghibli
2012-10-09 16:17:14 UTC
Aj super!

Probat cu. Probao sam sa Oronazol samponom i stvar je odlicna, ali ne mogu
ni to koristiti konstantno.
puno da probas.
mici
2012-10-15 09:49:20 UTC
moj bivsi je imao tocno sve kaj si ti naveo...
ali je on imao samo na glavi ( tjeme) i malo po celu..
i onda sam je negdje cula kako je jabucni ocat idealan..on se osisao i 1
tjedno se s tim namakao..i to mu je bilo idealno!
Beans
2012-10-17 16:33:32 UTC
Post by mici
[...]
Probao sam sa jabucnim octom, ali nije pomogao. Al kao sto rekoh, ta
"bolest" je dosta individualna, tako da sto pomaze jednom, ne pomaze drugom.
- Zoki -
2012-11-03 19:55:45 UTC
Post by mici
[...]
Imam još jednu ideju pa je stavi na svoju hrpu, budući da se radi o kožnoj bolesti, probaj ionsko srebro u spreju.
Mislim da ga sad imaš i u bio&bio za kupiti, nekih 100 ml u bočici sa raspršivačem je kojih 40-ak kn, nije nekakva cifra
pa za probu testiraj.