medicina rada
(prestaro za odgovor)
Mika
2010-05-19 20:14:31 UTC
molim nekoga da napise koji sve pregledi se moraju izvrsiti prilikom
izdavanja potvrde o dusevnoj i tjelesnoj sposobnosti za produzenje vozacke
dozvole.

Hvala
Edie
2010-05-20 06:49:16 UTC
Post by Mika
molim nekoga da napise koji sve pregledi se moraju izvrsiti prilikom
izdavanja potvrde o dusevnoj i tjelesnoj sposobnosti za produzenje vozacke
dozvole.
Hvala
sve isto kao kada si prvi put vadio :)
ocni,psihotest,psiholog.... ako su profi kategorije; potvrda od tvoje
dr-ice,krv i mokraca plus ekg,spiro,sluh i jos dodatni testovi na ocnom....
Mika
2010-05-20 09:51:59 UTC
Post by Edie
Post by Mika
[...]
u pitanju je B kat. Imas mozda link na neku odredbu ministarstva koja navodi
sve to ?
Trebam cvrsti temelj.

tnx
pimpinell@
2010-05-20 12:02:59 UTC
Post by Edie
Post by Mika
[...]
koliko znam nije baš tako
ukoliko je postojalo neko ogranièenje u vozaèkoj onda se ponavlja pregled
samo za ogranièenje a ne svi ostali pegledi..

naime, prije dvadeset godina imala sam cvike, kasniej se vidi popravio i kod
produljenja vozaèke napravljen je samo pregled vida jer je on jedini i bio
razlog za igranièenje izdavanja vozaèke dozvole B kategorije
Mika
2010-05-20 12:37:10 UTC
Post by pimpinell@
Post by Edie
Post by Mika
[...]
Ogranicenje je izdano na 5 godina zbog astigmatitisa ( nadam se da sam dobro
napisao :)
Nakon isteka vozacke, osoba je poslana na kompletan lijecnicki pregled,
placen 450 kn, a obavljen je samo pregled ociju, te vise nema ogranicenja.

Zelim znati sto sve spada u kompletan pregled, kako bi utvrdio sto nije
obavljeno od njega, a uredno je placeno, te protiv medicine rada pokrenuti
prekrsajni postupak.
pimpinell@
2010-05-20 13:46:37 UTC
Post by Mika
Post by pimpinell@
dobro napisao :)
[...]
eee
èini mi se da sam i ja platila komplet pregled iako je napravljen samo
pregled vida, davno je to bilo, ali mislim da je bilo upravo tako.

samo, astigmatizam niej nešto što se izlijeèi, astigmatizam je trajno
stanje, pa pretpostavljam, mada je to i nebitno, da je i dalje zapravo
prisutan.
a iskreno, onaj njihov blesavi pregled vida zapravo može proæi i netko sa -2
ako se malo potrudi.
pero
2010-05-20 18:06:50 UTC
Post by pimpinell@
[...]
I ja sam imala ogranicenje zbog naocala (mislim da je bilo 5 godina) i onda
su me kad sam produzivala poslali na _doslovno_ kompletan pregled.
Ako sada nije tako, onda je to jedna od rijetkih stvari koje su otisle na
bolje.
Kod psihologa sam malo pukla, i nakon tog pregleda nisu mi vise napisali
ogranicenje, nego samo napomenu "obavezno nosenje naocala". :)
Post by pimpinell@
a iskreno, onaj njihov blesavi pregled vida zapravo može proæi i netko
sa -2 ako se malo potrudi.
Ne znam bas...sa -2 (bez obzira sto se cini malo) ne vidis ni tablu, a
kamoli one buhice... ;)
pozdrav pero
Mika
2010-05-20 18:19:54 UTC
malo smo skrenuli s teme, pa ponavljam pitanje.

Koji se sve pregledi obavljaju u navedenom slucaju ?
Edie
2010-05-21 07:21:46 UTC
Post by Mika
malo smo skrenuli s teme, pa ponavljam pitanje.
Koji se sve pregledi obavljaju u navedenom slucaju ?
link;
http://www.institutzasigurnost.hr/propisi/P-63.pdf
Èlanak 8.

Redovni nadzorni zdravstveni pregled vozaèa i vozaèa starijih od 80 godina
radi izdavanja uvjerenja o

zdravstvenoj sposobnosti za produŸenje vozaèke dozvole èine sljedeæi
pregledi:

- kompletan pregled specijalista medicine rada (anamneza, kompletan status),

- izvatka iz lijeènièkog kartona o kroniènim bolestima od kojih pregledanik
boluje, a koje predstavljaju

kontraindikaciju za sigurno upravljanje motornim vozilom, koji dostavlja
izabrani lijeènik po potrebi, osim ako

drugim propisima nije drukèije odreðeno,

- pregleda vidnih funkcija: o¹trine vida (naturalnog, korigiranog),
bulbomotorike, raspoznavanja boja, vidnog

polja,

- psihologijsko testiranje intelektualnih sposobnosti i osobnosti po
indikaciji,

- ako je za dono¹enje konaène ocjene zdravstvene sposobnosti potrebno
dodatno mi¹ljenje specijalista

drugih specijalnosti, pregledanik æe biti upuæen specijalistu ovisno o
indikaciji.

Ovo jos sve provjeri po brojevima narodnih novina koji su ti navedeni, da
provjeris da li je bilo kakvih promjena.

A sto se tice poduzimanja necega protiv med.rada; Mika, aj si ustedi
vremena, novaca, zivaca jer i sam znas da ce biti ujeo vuk magare i nikom
nista.....
pero
2010-05-21 07:27:31 UTC
Post by Edie
Post by Mika
[...]
Ali ti si napisao ono sto se odnosi na redovni zdrastveni pregled, a ne na
pregled koji je potreban zbog ogranicenja - nosenja naocala.
pozdrav pero
Edie
2010-05-21 07:48:33 UTC
Post by pero
Post by Edie
Post by Mika
[...]
dakle da se ponovimo a bitno cu naglasiti ;

[...]

tocna definicija tj. brojanje radi tocno kojih bolesti je izbjegnuto iz
ocitih razloga; a u samom clanku se podrazumijevaju.
pero
2010-05-21 08:14:04 UTC
Post by Edie
[...]
To bi onda znacilo ako imas ogranicenje zbog nosenja naocala moras obaviti
kompletan pregled.
Kako to da onda neki obavljaju samo pregled kod okuliste?
Moras platiti sve i morali bi obaviti sve, ali u stvari ti cine uslugu time
sto ne obave sve...ali platiti moras sve? Ne mogu ti manje naplatiti, ali
mogu te cijelog pregledati ako ti ovako ne pase. ;)
pozdrav pero
Edie
2010-05-21 09:12:45 UTC
Post by pero
To bi onda znacilo ako imas ogranicenje zbog nosenja naocala moras obaviti
kompletan pregled.
Da.
Post by pero
Kako to da onda neki obavljaju samo pregled kod okuliste?
Medicine rada su vecinom privatne.
Post by pero
Moras platiti sve i morali bi obaviti sve, ali u stvari ti cine uslugu
time sto ne obave sve...ali platiti moras sve?
Nekako ti rade medvjedju uslugu. Barem ja to tako vidim.

Otprilike :)
pimpinell@
2010-05-21 11:38:31 UTC
Post by pero
mogu te cijelog pregledati ako ti ovako ne pase. ;)
Otprilike :)
Èime ti rade medvjeðu uslugu ako te ne pregledaju na psihotestu radi vida??
Kkave bi veze uopæe trebao imati psihotest kod ogranièenja radi astigmatizma
???
Ili tlak ili srce ???
Edie
2010-05-24 09:08:33 UTC
Post by pimpinell@
Èime ti rade medvjeðu uslugu ako te ne pregledaju na psihotestu radi vida??
Kkave bi veze uopæe trebao imati psihotest kod ogranièenja radi
astigmatizma ???
Ili tlak ili srce ???
pa otprilike ja ti to vidim ovako; mi smo lako pokvarljiva roba i ne znaci
da osoba ne moze prosvikati u glavu iako je dijagnoza sasvim drugacija.
pimpinell@
2010-05-24 12:08:15 UTC
Post by Edie
Post by pimpinell@
[...]
èuj, ja to geldam ovako
mnogima bi trebao i psihotest za raðanje djece i kupnju psa, pa ga ne rade
tako i ovo

istina jest da nam pola nacije i više vozi na Prozacima i mnogo gorim
stvarima i nikome ništa.
Edie
2010-05-24 12:15:37 UTC
Post by pimpinell@
èuj, ja to geldam ovako
mnogima bi trebao i psihotest za raðanje djece i kupnju psa, pa ga ne rade
tako i ovo
u potpusnosti se slazem s tobom da bi eugenizacija trebala biti sastavni dio
ustava, al eto, nitko me ne pita :D
Post by pimpinell@
istina jest da nam pola nacije i više vozi na Prozacima i mnogo gorim
stvarima i nikome ništa.
to opet nema veze sa Mikin pitanjem vec time da imamo organe koji ne radi
svoj posao. evo da povezem s medicinom; to ti je kao da imas antibiotik, ali
ga ne pijes, pa se cudis kako ne funcionira :)
pero
2010-05-25 10:44:21 UTC
Post by Edie
Post by pimpinell@
[...]
Ali zasto bi na psihotest (i sve ostale preglede) trebao ici samo onaj koji
mora produzivati vozacku nakon (recimo) samo 3 godine (tj. ovisno o tome na
koliko godina je dobio ogranicenje) zato jer nosi naocale (zbog cega je i
dobio ogranicenje), a onaj koji dobro vidi ne mora ici na takav pregled 30
godina?
Nije li to diskriminacija?
Pa i taj koji dobro vidi moze prolupati, a nitko ga ne prisiljava da ide na
pregled godinama. Nije fer da samo oni koji zbog jedne stari imaju
ogranicenje budu pregledavani i po drugim osnovama, zasto onda ne bi svi
obavljali kompletan pregled svakih par godina...a ne samo oni kojiima je
upisano ogranicenje zbog naocala?
Jer...upravo zato sto nosis naocale upisu ti ogranicenje...da ne nosis,
vozacka bi ti puno duze trajala. Znaci psihologu ides zato jer nosis
naocale. (da ne nosis, ne bi dobio ogranicenje i ne bi morao produzivati
voazcku za kratko vrijeme)
Nelogicno.
Ako vec treba ici psihologu neka uvedu obavezan pregled kod psihologa svakih
par godina - za sve, a ne samo za one koji nose naocale. (ili imaju neko
drugo ogranicenje, koje nema veze s psihologom)
A ako imas ogranicenje zbog vida - da pregledaju vid.
pozdrav pero
Edie
2010-05-25 11:02:54 UTC
Post by pero
[...]
zato sto je sabor donio takvu odluku. a ogranicenja se dobivaju iz niza
razloga, ne samo radi losijeg vida.
Post by pero
Nije li to diskriminacija?
a ti ne znas gdje zivis? :)
Post by pero
[...]
kazem ti ne dobiva se ogranicenje samo radi naocala. na kraju krajeva,
trazis da ti upisu pod napomenu "nosenje naocala ili kontaktnih leca" i to
je to.
s druge strane imas niz situacija i niz faktora radi kojih i ostali, bez
ogranicenja, moraju ici na lijecnicko npr. svakih pet godina, kao sto je u
slucaju D kat. olitiga autobusa. i u tom slucaju bio zdrav, ne bio, svakih
pet godina ides na lijecnicki.
Post by pero
[...]
a sta je kod nas logicno? :)
je. i ja mislim da sabor treba raspustiti. al hbga, mene nitko ne pita 8)
pero
2010-05-25 11:20:51 UTC
a ogranicenja se dobivaju iz niza razloga, ne samo radi losijeg vida.
Ma da..vid je samo primjer...nije bitno zbog cega je ogranicenje, nego to da
je glupo pregledavati sve ako je ogranicenje zbog neceg konkretnog.
Post by pero
Nije li to diskriminacija?
a ti ne znas gdje zivis? :)
I to sto kazes. ;)
Post by pero
[...]
Pa znam ali nema to veze...princip je isti.

na kraju krajeva,
trazis da ti upisu pod napomenu "nosenje naocala ili kontaktnih leca" i to
je to.
Ne moras to traziti. :)
To automatsku upisuju.
[...]
To je nesto drugo...jer obicni ne vozis bus oanko do placa i natrag za svoju
dusu, nego profesionalno, pa je i u redu da tu i tamo pregledaju zdrastveno
stanje takve osobe. (nadam se da isto vrijedi i za B kategoriju, ako se
recimo radi o taxistima, vozacima u autoskoli)
Post by pero
[...]
Skoro pa nista. :)
Post by pero
[...]
:))
pozdrav pero
Edie
2010-05-25 11:32:33 UTC
Post by pero
I to sto kazes. ;)
pa kuzis... i to je primjenjivo na 98% situacija kod nas :)
Post by pero
Ne moras to traziti. :)
To automatsku upisuju.
pa i ne bas.... :)
valjda po pravilu kako kada, pa ja volim ljudima napomenuti da napomenu :)
Post by pero
[...]
ne. eto ti jos jedne nelogicnosti; instruktori voznje, ukoliko nemaju prof.
kategorije, ne moraju ici svako malo na lijecnicko.
zanimljivije je to da oboljeli od ptsp-a dobivaju ljecnicko i nemaju
ogranicenja osim u ekstremnim slucajevima....

i meni je potpuno jasno o cemu ti pricas, ali eto, praksa jednostavno nije
takva kao ni nista kod nas.....

p.s. ne dobivaju SVI sa naocalama ogranicenje. to vjerovatno stavljaju kod
zescih dioptrija....
pero
2010-05-25 12:37:06 UTC
Post by Edie
p.s. ne dobivaju SVI sa naocalama ogranicenje. to vjerovatno stavljaju kod
zescih dioptrija....
Onda se valjda nesto drasticno promjenilo na bolje (cudno ;) ) od kada sam
ja vadila vozacku, jer nisam imala veliku dioptriju, a dobila sam
ogranicenje na par godina. (tri ili pet, ne sjecam se)
pozdrav pero
pimpinell@
2010-05-25 13:06:48 UTC
Post by pero
Post by Edie
[...]
ništa se nije pero promijenilo..
ako se pojaviš sa naoèalama makar i 0.25 bit æe ti upisano u vozaèku
Edie
pero, slusaj ti pimpu, ona ima rod`cu na medicini rada :D
Edie
2010-05-26 07:33:04 UTC
Post by pero
Post by Edie
[...]
Ne znam, primjetila sam to s vremenom da nemaju svi sa naocalama
ogranicenja, s druge strane bilo ih je i za one bez naocala :D
pero
2010-05-26 07:54:43 UTC
Post by Edie
Ne znam, primjetila sam to s vremenom da nemaju svi sa naocalama
ogranicenja,
Nemam ja. ;)
Post by Edie
s druge strane bilo ih je i za one bez naocala :D
Neki razlog za to ogranicenje mora postojati.
pozdrav pero
pimpinell@

pimpinell@
2010-05-25 13:05:51 UTC
Post by Edie
zato sto je sabor donio takvu odluku. a ogranicenja se dobivaju iz niza
razloga, ne samo radi losijeg vida.
Ovo niej toèno, kod B kategorije ogranièenje je ogranièenje ako je vezano za
vid i nema ama baš nikavog drugog razloga za ohgranièenje izuzev toga
razloga.
Na -0.50stavilo mi ogranièenje uz naoèale samo zato jer sam pizda s njima
došla a da nisam ne bi ni toga bilo
Nakon 5 godina došla sam bez njih i dan danas sam bez njih, a ni tih 0.50
više nema...
pimpinell@
2010-05-21 11:36:59 UTC
Post by Edie
Post by Mika
[...]
ma koji zdravstveni karton ??
o èemu ti prièaš
???

Kad bi se tražio zdravstveni karton pola vozaèa ne bi imalo vozaèku
Mika
2010-05-21 12:35:11 UTC
Post by pimpinell@
Kad bi se tražio zdravstveni karton pola vozaèa ne bi imalo vozaèku
nije li to svrha?

ili je normalno ciganit i dobiti potvrdu bez pregleda ?
pimpinell@
2010-05-21 12:39:09 UTC
Post by Mika
Post by pimpinell@
Kad bi se tražio zdravstveni karton pola vozaèa ne bi imalo vozaèku
nije li to svrha?
ili je normalno ciganit i dobiti potvrdu bez pregleda ?
kakva svrha ??
èega??

na pregledu potpisuješ izjavu da ne boluješ od prihièkih i inih bolesti,
karton se nikad niej tražio

koliko znam, karton ne možeš tako lako ni dobiti sve i da hoæeš
Edie
2010-05-24 09:12:03 UTC
Post by pimpinell@
kakva svrha ??
èega??
da se dokaze da si sposobna za vozaca.
Post by pimpinell@
na pregledu potpisuješ izjavu da ne boluješ od prihièkih i inih bolesti,
karton se nikad niej tražio
ni sada se ne trazi karton kao takav, vec donosis potvrdu od svog lijecnika
da si zdrav. tvoj doktor potpisom i zigom garantira za tu izjavu.
jel ti sada jasnije*
svatko moze dobiti SVOJ karton ;)
pimpinell@
2010-05-24 12:09:31 UTC
Post by pimpinell@
[...]
To niej toèno

Nikad se nije tražila potvrda lijeènika, osim ako se nešto nije promijenilo
u zadnje 4 godine a koliko znam nije.
Post by Edie
Post by pimpinell@
koliko znam, karton ne možeš tako lako ni dobiti sve i da hoæeš
svatko moze dobiti SVOJ karton ;)
nije ni to toèno
kad sam mijenjala lieènika obiteljske medicine moj je karton po kururu
prebaèem u drugog lijeènika nisam ga dobila da ga sama nosim
Edie
2010-05-24 12:17:36 UTC
Post by pimpinell@
To niej toèno
Nikad se nije tražila potvrda lijeènika, osim ako se nešto nije
promijenilo u zadnje 4 godine a koliko znam nije.
duso, ja vec 12 godina radim u auto skoli i suradjujem sa medicinom rada.
Ako si ti u pravu, onda je ostatak drzave u krivu.
opet, sama si u toj situaciji :)
pimpinell@
opet, sama si u toj situaciji :)
pimpinell@
2010-05-24 14:54:29 UTC
Post by Edie
Post by pimpinell@
[...]
Dušo, moja rodica radi u medicini rada
Ja sam radi naoèala ponavljala lijeènièki
Nikad se niej tražila potvdra lijelènika obiteljske medicine, ponavljam,
osim ako nieju zadnje 4 godine..
Ali kad baš insistiraš baš æu ih sutra nazvati da provjerim.
Netoèno, nisam sama u toj situaciji.
Provjeri malo
Edie
2010-05-25 09:58:56 UTC
Post by pimpinell@
Dušo, moja rodica radi u medicini rada
prije nego krenes sa moj tata je jaci od tvog tate; mam da ti kazem da je
moj prestar za to :D LOOL
Post by pimpinell@
Ja sam radi naoèala ponavljala lijeènièki
Nikad se niej tražila potvdra lijelènika obiteljske medicine, ponavljam,
osim ako nieju zadnje 4 godine..
Ali kad baš insistiraš baš æu ih sutra nazvati da provjerim.
pa normalno da te nisu trazili kada ti je rodica. a cim je nazivas -rodicom-
znam kako to kod vas ide :D
Post by pimpinell@
Netoèno, nisam sama u toj situaciji.
Provjeri malo
mislis da cu zaustavljati ljude po ulici da provjerim da bi se ti osjecala
bolje? pffff
ja znam da je kod nas praksa da se salju djeciji i od pemzica po kuriru, mi
sposobni, to moramo sami.
tako da si i dalje sama u toj situaciji. uostalom, de zamoli rodicu da ti
pomogne :D
pimpinell@
2010-05-25 13:08:24 UTC
Post by Edie
Post by pimpinell@
Dušo, moja rodica radi u medicini rada
prije nego krenes sa moj tata je jaci od tvog tate; mam da ti kazem da je
moj prestar za to :D LOOL
a moga više nema :-(
Post by Edie
Post by pimpinell@
[...]
buahahahahhahaha
Post by Edie
Post by pimpinell@
[...]
karton ne možeš dobiti u ruke, karton ide u drugu ambuilantu po kuriru
ima odstupanja i tu u praksi kao i u svemu drugome...

ali tako bi trebalo biti
Edie
2010-05-24 09:10:13 UTC
Post by Mika
Post by pimpinell@
Kad bi se tražio zdravstveni karton pola vozaèa ne bi imalo vozaèku
nije li to svrha?
ili je normalno ciganit i dobiti potvrdu bez pregleda ?
a kako je njoj normalno, tako je i ostalima i zato imamo budale i psihopate
po cestama....
pimpinell@
2010-05-24 12:10:04 UTC
Post by Edie
Post by Mika
Post by pimpinell@
[...]
ne kažem da nemamo
a imamo ih upravo zato jer lijeènik obiteljske medincine ne daje nikakve
potvrde
Edie
2010-05-24 12:18:25 UTC
Post by pimpinell@
Post by Edie
Post by Mika
Post by pimpinell@
[...]
ama zeno, te potvrde se traze samo kod profesionalnih kategorija! u praksi!
u teoriji bi trebale ici za sve, ali....
pimpinell@
2010-05-24 14:55:49 UTC
Post by Edie
Post by pimpinell@
Post by Edie
Post by Mika
Post by pimpinell@
[...]
aaaaaaaaaaaaaaaa

m,a gle kurca
a tko ovdje igdje prièa o profesionalnim vozaèima ???
i zašto to nisi rekao odmah nego dovodiš mene jadnu u zabludu ??
a ??

:-)
Edie
2010-05-25 10:00:20 UTC
Post by pimpinell@
aaaaaaaaaaaaaaaa
m,a gle kurca
gdje? oO
Post by pimpinell@
a tko ovdje igdje prièa o profesionalnim vozaèima ???
i zašto to nisi rekao odmah nego dovodiš mene jadnu u zabludu ??
a ??
:-)
ja sam napisala, ne on, u prvim postovima gdje sam njemu pojasnjavala. a to
sto si se ti u`vat`la rod`ce, pa nisi dozivjela, jbga, sta bi ti mi sad :D
Edie
2010-05-24 09:09:48 UTC
Post by pimpinell@
ma koji zdravstveni karton ??
o èemu ti prièaš
???
Kad bi se tražio zdravstveni karton pola vozaèa ne bi imalo vozaèku
aj majke ti prestani se proseravati na svaku moju a ocito nemas blage veze
kako to ide.
a cinjenica da u ovom vremenu cistog profita i zarade, svi idu laksim putem
do novca, to je jedna druga tema i sa medicinom nema veze. mozda sa
kapitalizmom. ali sa medicinom ne.
pimpinell@
2010-05-24 12:11:41 UTC
Post by Edie
Post by pimpinell@
ma koji zdravstveni karton ??
o èemu ti prièaš
???
[...]
molim???
a ti imaš pojma ??

ajde provjeri prije nego blebneš
provjeri da li se traži potvrda od lijeènika opæe/obiteljske medicine za
polaganje vozaèkog ispita odnosno obaljanje lijeènièkog pregleda...

bte..e èemu onda i mjerenje tlaka, i za njega ti može lijeènik obiteljske
medicine izdati potvrdu, mislim, ako si zdrav onda si zdrav jel ??

èemu cijeli pregled???
Edie
2010-05-24 12:22:53 UTC
Post by pimpinell@
molim???
a ti imaš pojma ??
ja cu si lagano pucati u glavu. e vidis, ja sam ovakvima radim vec 12
jebenih godina i JA VISE NE MOGUUUUUUU!!!!! :D
fakat mi treba jedan zgodni, mladi, visok i ako moze crn PSIHIJATAR da mu
pojasnim da uzalud skole kada su svi oko mene pametniji! :D
Post by pimpinell@
ajde provjeri prije nego blebneš
provjerila. na strucnoj provjeri prije dva tjedna. i sta sad?
Post by pimpinell@
provjeri da li se traži potvrda od lijeènika opæe/obiteljske medicine za
polaganje vozaèkog ispita odnosno obaljanje lijeènièkog pregleda...
jesam. treba. i sta sad?
Post by pimpinell@
bte..e èemu onda i mjerenje tlaka, i za njega ti može lijeènik obiteljske
medicine izdati potvrdu, mislim, ako si zdrav onda si zdrav jel ??
kod izdavanja potvrda imas tocno ZA STA ih izdaje; a to bi bilo da nisi
lijeceni psihopat, alkoholicar olitiga narkoman. stvari poput tlaka u gumama
idu u napomenu.
dodatne pretrage na konto potvrde su; vadjenje krvi (alkohol, droga, razni
jaci medikamenti)....
Post by pimpinell@
èemu cijeli pregled???
oO
cemu?
oO

eto da bi nas dvije se ovdje pravdale koja je pametnija. ona u struci il ona
van nje. eto. zato. oO
pimpinell@
2010-05-24 14:56:43 UTC
Post by pimpinell@
[...]
ajd provjeri opet o kojim KATEGORIJAMA mi ovdje prièamo a o kojima ti prièaš
??

:-)))
Mika
2010-05-24 15:13:28 UTC
Post by Edie
A sto se tice poduzimanja necega protiv med.rada; Mika, aj si ustedi
vremena, novaca, zivaca jer i sam znas da ce biti ujeo vuk magare i nikom
nista.....
U pravu si. Ovce placaju,a malo pametniji nas gule. Srecom, ja si mogu
priustiti da dam tih 450 kuna, pa nek dize glavu onaj koji nema.
Inace, MR, nije izvrsila kompletan pregled a naravno da ga je naplatila. Cak
i racun je trebalo moliti, inace ne bi bilo ni njega.
Siguran sam da znas o kome se radi :)
Edie
2010-05-25 10:02:06 UTC
Post by Mika
[...]
znam. zato sam ti i rekla da si ustedis vremena. a na kraju krajeva; to nije
usamljen slucaj u ovoj drzavi. mislim da je svuda manje vise isto. eto ti
pipme i njezine rod`ce pa ti je jasno kako ide, kome, kuda.....
:)
Mika
2010-05-25 10:37:46 UTC
Post by Edie
Post by Mika
[...]
da, ali ako svi budu sutjeli, tome nema kraja. Svejedno cu napraviti dopis
inspektoratu, pa neka se Matoc jebe s njima. Mene nista ne kosta :)
Edie
2010-05-25 11:04:19 UTC
Post by Mika
Post by Edie
Post by Mika
[...]
a to je tvoje pravo u svakom slucaju, a da ce svi nastaviti sutjeti; znas da
hoce. takva je raja. mekece samo po kavama i nigdje drugdje :)
pero
2010-05-25 11:21:45 UTC
Post by Edie
a to je tvoje pravo u svakom slucaju, a da ce svi nastaviti sutjeti; znas
da hoce. takva je raja. mekece samo po kavama i nigdje drugdje :)
A newsi? ;)
pozdrav pero
Edie
2010-05-25 11:32:57 UTC
Post by pero
Post by Edie
a to je tvoje pravo u svakom slucaju, a da ce svi nastaviti sutjeti; znas
da hoce. takva je raja. mekece samo po kavama i nigdje drugdje :)
A newsi? ;)
--
uh, sram me bilo da me bilo :D