Terapija u Krapinskim toplicama
(prestaro za odgovor)
DiVeRgEnT
2017-06-16 19:49:08 UTC
Starog strefio herc, pa bio dobio 3 tjedna terapije u Krapinskim
toplicama. Mislim, ima Bizovacke toplice pod nosom, ali dobro,
poklonjenom konju se ne gleda u zube, jel...

Vratio se, kaze hotel super, hrana super, spavanje super, daju mu da
vozi bicikl, pa mu nesto mjere i tako. Jedini bed je sto je tri sata
kupanja na bezenu 60 kn.

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOLIM!!!?????????????????????

Pa, kao toplice nisu ukljucene u cijenu. Bazen placas sam.

PA KOJI KURAC ONDA VOZIS BICIKL U KRAPINSKIM JEBENIM TOPLICAMA A NE KOD
KUCE!!?????

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Monty Python Balkan Farbanje Tunela show...
--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

http://zavjere.net (forum) | http://zavjere.com (blog)
2017-06-17 21:20:00 UTC
a to "nesto što mu mjere i tak" isto može doma? E biseru (:
DiVeRgEnT
2017-06-18 08:42:17 UTC
Naravno da moze. Pa ja sam jos prije vise od 20 godina kontrolirao srce
za vrijeme treninga. Jos uvijek imam dva pulsmetra kod kuce. Par godina
poslije su dosli napredniji modeli sa spremanjem podataka u memoriju i
prebacivanjem na racunalo. Danas za par 100 kuna cudo od pulsmetra
kupis. Podatke isprintas i odneses kardiologu, ako vec sam ne znas
iscitavati podatke.

Druga stvar, "doma" nisam mislio sam u stanu, nego aktivnu terapiju
provoditi pod nadzorom u gradu u kojem zivi. Koji je smisao da mu
zdravstveno placa hotelski smjestaj tri tjedna u Krapinskim, ili
Bizovackim toplicama, ako toplice nisu ukljucene u terapiju, nego se
terapija sastoji od voznje bicikla s pulsmetrom (i/ili EKG-om)??? U
lokalnoj bolnici nema Biciklergometra???

Stara htjela isto s njim barem na tjedan dana na kupanje, pa joj rekli
3.000 kn. BEZ TOPLICA!!! Dakle, stari je na poklon od zdravstvenog dobio
9.000 kn da bi dva puta dnevno tri puta dvije minute vozio bicklic.

A kao zdravstvo u dugovima 800 miliuna kuna (ili koliko vec), pa treba
poskupiti dopunsko.