Bol u prsima tijekom trčanja
(prestaro za odgovor)
Petar
2013-09-09 11:20:03 UTC
Rekreativno trèim 1 do 2 puta tjedno, i to 4-10 km. Prosjeèno vrijeme
trèanja na toj udaljenosti: 4min50 sec do 5min20sec / km.
U posljednjih 2-3 trèanja morao sam prekinuti nakon pretrèanih 4-5 km, zbog
izrazitih bolova u prsnom ko¹u, toènije u predjelu oko srca, samo na
suprotnoj (desnoj) strani. Toliko boli da kada se pojavi moram stati kroz
100 m. Nakon 1 min stajanja sve je OK, ne boli vi¹e, ali ne mogu vi¹e niti
trèati...

©to bi mogao biti uzrok ovom problemu?
Andrija Matković
2013-09-09 15:47:42 UTC
Što bi mogao biti uzrok ovom problemu?
Vjerojatno je najbolje da odeš do doktora.
--
Andrija

"If only I'd thought of the right words
I could have held on to your heart
If only I'd thought of the right words
I wouldn't be breaking apart
All my pictures of you."
Zgubidan
2013-09-09 16:24:25 UTC
Meni se zna događati isto pogotovo kad ide trčati sat-dva iza obroka.
Vjerojatno od refluksa.

"Petar" je napisao u poruci interesnoj grupi:l0kasn$qvs$***@ls237.t-com.hr...

Rekreativno trčim 1 do 2 puta tjedno, i to 4-10 km. Prosječno vrijeme
trčanja na toj udaljenosti: 4min50 sec do 5min20sec / km.
U posljednjih 2-3 trčanja morao sam prekinuti nakon pretrčanih 4-5 km, zbog
izrazitih bolova u prsnom košu, točnije u predjelu oko srca, samo na
suprotnoj (desnoj) strani. Toliko boli da kada se pojavi moram stati kroz
100 m. Nakon 1 min stajanja sve je OK, ne boli više, ali ne mogu više niti
trčati...

Što bi mogao biti uzrok ovom problemu?
Petar
2013-09-09 19:00:23 UTC
Meni se zna dogaðati isto pogotovo kad ide trèati sat-dva iza obroka.
Vjerojatno od refluksa.
Nikada èuo. da li je to ovo
http://www.plivazdravlje.hr/aktualno/clanak/16176/refluks-zeludac-izvan-kontrole.html?
Ako da - za¹to se javlja samo kod trèanja, i da li se moram zabrinuti?
Rado
2013-09-09 21:15:24 UTC
Meni se zna doga�ati isto pogotovo kad ide tr�ati sat-dva iza obroka.
Vjerojatno od refluksa.
Nikada �uo. da li je to ovo
http://www.plivazdravlje.hr/aktualno/clanak/16176/refluks-zeludac-izvan-kontrole.html?
Ako da - za�to se javlja samo kod tr�anja, i da li se moram zabrinuti?
Ne mora biti nužno samo želudac, može biti i dijafragma, patološke
promjene na plućima, problematičan mišić, problemi sa srcem ili krvnim
žilama... pa najbolje da odeš profesionalcu: svom liječniku.
Petar
2013-09-09 22:33:16 UTC
Ne mora biti nuŸno samo Ÿeludac, moŸe biti i dijafragma, patolo¹ke
promjene na pluæima, problematièan mi¹iæ, problemi sa srcem ili krvnim
Ÿilama... pa najbolje da ode¹ profesionalcu: svom lijeèniku.
Thnx. Idem iduæi tjedan na redovni sistematski pregled preko firme, pa æu
probati s njima porazgovarati, ovisno ako oni mogu pomoæi ili slikati. Ako
ne idem kod svojeg doktora.
thnx!