Neurobion vs B-complex/Plibex?
(prestaro za odgovor)
Chupo
2010-01-29 17:52:03 UTC
Ima kakva razlika izmedju Neurobiona i B-complex-a/Plibex-a osim da u
B-complex-u i Plibex-u ima vise razlicitih vitamina B skupine (u
Neurobionu samo B1, B6 i B12) a u manjim dozama?

Negdje na netu sam procitao da je Neurobion 'skup ko vrag' a Plibex bas
i nije skup pa me zanima da li je to zbog 200 puta vece kolicine B12 u
Neurobionu.

Kako to da je kolicina B12 u tim lijekovima toliko razlicita?
Chupo
Sayla
2010-01-29 21:03:04 UTC
Post by Chupo
[...]
prema sastavu, cini se da je Neurobion indiciran kod tezih hipovitaminoza i
avitaminoza kada je potrebno brze nadomjestiti nedostatak tih vitamina -
sadrzi doze koje stostruko premasuju dnevnu potrebu za vitaminima B1, B6 i
B12. s druge strane, Plibex je po dozama jako blizu preporucenim dnevnim
dozama tih vitamina.
ako razmisljas samo o dopuni normalnoj prehrani, Plibex je sigurno bolji
izbor.
Sayla<
Chupo
2010-02-02 18:45:05 UTC
Post by Sayla
[...]
Tnx!

Ne pitam zbog sebe, meni su OK B-complex i Plibex ali sam neki dan prvi
put cuo za Neurobion - kao to je nesta specificnije za odredjenu
skupinu bolesnika pa me je zanimalo po cemu se razlikuje od 'obicnih' B
vitamina (zaintrigiralo me je i ovo 'neuro' u imenu).
Chupo
Chupo
2010-02-02 19:51:21 UTC
Post by Chupo
meni su OK B-complex i Plibex
http://groups.google.hr/group/hr.sci.med/msg/e3b8ef92a0ea4b41
Chupo
Sado Numpsi
2010-01-29 22:22:11 UTC
Post by Chupo
[...]
Šta ti znači skup ko vrag?
U Austriji dobiješ 100 tabletica za cca 100-110kn, dok je kod nas u
ljekarnama uz narudžbu oko 125, ako se dobro sjećam..

Količina jedne tablete sadrži:
B1:100mg, B6:200mg, B12:200µg (mikro!!), Lactose: 40mg

Ja već godinama povremeno trošim Neurobion, i OK je..
Chupo
2010-02-02 19:50:31 UTC
Post by Sado Numpsi
Šta ti znači skup ko vrag?
Ovdje sam to procitao:

http://www.forum.hr/archive/index.php/t-346420.html

(trazio sam 'neurobion cijena', da ne bi neko pomislio... :-)) )
Post by Sado Numpsi
U Austriji dobiješ 100 tabletica za cca 100-110kn, dok je kod nas u
ljekarnama uz narudžbu oko 125, ako se dobro sjećam..
B1:100mg, B6:200mg, B12:200?g (mikro!!),
Pa i to je 200x vise od normalne dnevne doze (za B12).
Post by Sado Numpsi
Lactose: 40mg
Ja već godinama povremeno trošim Neurobion, i OK je..
B-complex je do prije 2-3 godine bio 6 kn - tocno ko i pivo u gostioni.
Sad je pivo 10 a B-complex blizu 30 pa kad kupujem kupujem Plibex koji
je jeftiniji (Plibex mi ima odbojan miris pa sam ga zato vecinom
izbjegavao).

Jednom kad sam kupovao vecu kolicinu B-complex-a me je apptekarka
pitala da da li idem u ribiciju!! Zacudio sam se zasto to pita pa mi je
rekla da ribici cesto piju B-complex jer da ih onda ne grizu komarci!!
Chupo
o***@gmail.com