Istina ili zabluda: Energetska medicina
(prestaro za odgovor)
Tomislav Portada
2013-05-10 17:05:15 UTC
Neki dan je u HTV-ovoj emisiji "Dobro jutro, Hrvatska" u rubrici "Istina ili
zabluda" gostovao moj kolega s posla fizičar dr. sc. Vinko Zlatić. Tema je
energetska medicina, a prilog možete pogledati na adresi:

Baclofen
2013-05-11 16:28:03 UTC
Post by Tomislav Portada
Neki dan je u HTV-ovoj emisiji "Dobro jutro, Hrvatska" u rubrici "Istina
ili zabluda" gostovao moj kolega s posla fizičar dr. sc. Vinko Zlatić.
http://youtu.be/pul-Av0mhjM
Ovi nastupi su ekstremno korisni i nadam se da gledatelji emisije "Dobro
jutro, Hrvatska", a to je dobar dio Hrvatske zaista i gledaju ovu rubriku.
Odličan nastup g.Zlatića i dobra izjava: "Znanost na dugi rok je uspješna.
Znanost na dugi rok odvoji žito od kukolja."
Nestrpljivo čekamo trenutak da se ovo dogodi mnogim stvarima.