autizam
(prestaro za odgovor)
Tarkovsky
2013-04-18 07:51:27 UTC
http://tv.greenmedinfo.com/jenny-mccarthy-tells-cnn-people-are-dying-from-vaccinations/

Dragi doktori, da li ćete tvrditi da je ova "zbunjena" majka izmislila
autizam svojeg djeteta i smrt drugog uzrokovano cijepljenjem samo da bi
prodala svoju knjigu?

Autizam svojeg djeteta je izliječila sama, zamislite. Kako gledate na to
vrli doktori? Imate li vi i JEDAN slučaj autizma koji ste izliječili?
--
„Ljudska narav je iznimno loša, jedni način da se održi ljudsko društvo je
postojanje i organiziranje jake centralizirane vladavine koja će biti
sačinjena od kvalificiranih osoba s istom velikom idejom.“ -NWO-
Tarkovsky
2013-04-20 13:25:19 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Inače tako revni da ispljuju svakoga tko ne puše s njima u isti rog,
doktori su zaspali. ;-)
Jednom kad je netko svjestan, sve se prilagodjava toj svijesti.
Touche
2013-04-20 14:09:47 UTC
Autizam svojeg djeteta je izlijeèila sama, zamislite. Kako gledate
na to vrli doktori? Imate li vi i JEDAN sluèaj autizma koji ste
izlijeèili?
Inaèe tako revni da ispljuju svakoga tko ne pu¹e s njima u isti rog,
doktori su zaspali. ;-)
Nije to, nego si sve preobratio.
Tarkovsky
2013-04-20 18:35:51 UTC
Post by Touche
[...]
Ma daj! Nije valjda? ;-)
Jednom kad je netko svjestan, sve se prilagodjava toj svijesti.
vasofil
2013-04-20 20:26:27 UTC
Post by Tarkovsky
Post by Touche
[...]
Druga opcija je da su ti argumenti neoborivi pa su se sada povukli u
rupu i smisljaju nove price za mase je ove vise nece prolaziti.
Karabaja
2013-04-20 14:57:29 UTC
Tarkovsky whispered unto us in: hr.sci.med
Samo se ti inati. :)
http://www.guardian.co.uk/society/2013/apr/19/measles-outbreak-man-died-swansea
Tarkovsky
2013-04-20 20:09:03 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Aaaaa to su ona djeca koja su se cijepila, pa umjesto da ih prebole u
djetinjstvu dobili su ih u odrasloj dobi. Jedan statističar koji je za
Big farmu radio statistike je otkrio u Kanadi upravo to, da tko nije
zbog cijepljenja prebolio ospice u djetinjstvu, u odrasloj dobi je
dobio te ospice i dobio ili teška oštećenja ili bi umro. Taj
statističar je momentalno dobio otkaz jer nije htio složiti podatke
kako se od njega tražilo, tj. da falsificira. Kasnije se posvetio borbi
protiv Big Farme.

Baš je dobro to preventivno cijepljenje protiv normalnih dječjih
bolesti. Brže i lakše se umire. Što je vjerojatno vaš osnovni zadatak.
Toliko ste obuzeti svojom pravednom misijom spasitelja naših života da
još uvijek niste shvatili da ste oružje u rukama ubojica. Ne trudite se
saznati istinu. Pere vas ego. Jaka ste mi vi ekipa. Mi amateri i
neznalice vam moramo otvarati oči. Sram vas bilo!
Jednom kad je netko svjestan, sve se prilagodjava toj svijesti.
Karabaja
2013-04-22 17:33:50 UTC
Post by Tarkovsky
Baš je dobro to preventivno cijepljenje protiv normalnih dječjih
bolesti. Brže i lakše se umire. Što je vjerojatno vaš osnovni zadatak.
Ne kužim te. WHO upravo na Twitteru: 'Thanks to vaccination, only 19
cases of polio so far this year, 60% lower than same time last year.'
Tarkovsky
2013-04-22 23:16:25 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Jel to onaj WHO koji nam je htio suspendirati vladu i parlament zato jer je
proglasio šesti stupanj svinjske gripe?
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Karabaja
2013-04-23 17:57:22 UTC
Tarkovsky whispered unto us in: hr.sci.med
Post by Tarkovsky
Jel to onaj WHO
Koji?
Sayla
2013-04-28 19:20:45 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
a to je znaci u pitanju? vozim se danas s aerodroma, gledam, sve puno leseva
uz cestu. kod nas se protiv ospica cijepi vec jedno 40 i stino godina, taman
dovoljno da oni s kraja 60ih budu vec itekako odrasli. tj. tesko osteceni
ili mrtvi od ospica.
ne znam, ja se pitam koga znam da se NIJE cijepio protiv ospica. i ne mogu
se sjetiti nikoga. i da bas nitko nije dobio ospice kasnije, pa ili umro ili
ostao invalid.. kako je to moguce?
Post by Tarkovsky
statističar je momentalno dobio otkaz jer nije htio složiti podatke
kako se od njega tražilo, tj. da falsificira. Kasnije se posvetio
borbi protiv Big Farme.
zivio!
Post by Tarkovsky
[...]
ma meni se cini da je bas suprotno. vi dizete paniku oko cijepljenja,
pokusavate ljude nagovoriti da se ne cijepe tako da kad se konacno pusti
onaj smrtonosni virus - odose svi necijepljeni kvragu... jos par laznih
vijesti s kokosjim, svinjskim, kozjim, ovcjim, papagajskim, macjim i
neznamkojim gripama - a onda pustate pravi virus, jel' tako? vi gusteri iz
paklova i iluminati! sram vas bilo! vidi se iz aviona - najlakse je skrenuti
paznju sa sebe tako da uprete prstom u nekog drugo, zar ne? fuj!
[/sarcasm off]
Sayla
Rado
2013-04-28 21:43:35 UTC
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
[...]
Da, to je to!

Uostalom, vidi ga - piskara to po cijele dane i toliko se trudi, očito
je da ima neki svoj interes u svemu...

Neka prizna! Koliko ga Bill Gates plaća?!?!?!
Andrej Tarkovsky
2013-05-01 14:30:01 UTC
Post by Rado
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
[...]
Vidim nepomirljivu logičku i činjeničnu grešku u tvojoj duhovitoj
primjedbi. Bill bi trebao plaćati tebe i tvoje pajtose, jer ste vi njegova
braća po ideologiji. Ja sam "anarhist" koji ne pripada niti jednoj
ideologiji. Iako me neobdareni neprestano smještaju u neke ladice, jer im
je to jedini argument koji su u stanju iznjedriti. A sad činjenična greška.
Da me plaća, ne bih ovdje bio anoniman, imao bih lovu i puhao bih s vama u
isti rog.
Rado
2013-05-01 17:04:02 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Rado
[...]
Lukav si, lukav! Vidim da su te u centru za dresiranje ljudi gušteri
dobro izdresirali! Pravi si James Lizard Bond!!! :-D
Andrej Tarkovsky
Veli meni Lizzard M! ;-)
Andrej Tarkovsky
2013-05-01 14:30:01 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Dobro, shvatio sam da si imao potrebu izbljuvati žuč. Nego, ne vidim gdje
si rekao nešto što je posljedica inteligentnog razmišljanja. Upri prstom u
to mjesto, molim te.
Sayla
2013-05-01 18:41:02 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Dobro, shvatio sam da si imao potrebu izbljuvati žuč. Nego, ne vidim
gdje si rekao nešto što je posljedica inteligentnog razmišljanja.
sto tu ja mogu, tvoja je osobna tragedija sto ne mozes prepoznati
inteligentno razmisljanje. dapace, ne mozes prepoznati ni bedake, sto
dokazujes skoro svakodnevno clancima koje linkas.
Sayla
Andrej Tarkovsky
2013-05-01 20:16:44 UTC
Post by Sayla
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Iz tvojeg spoznajnog svijeta, potpuno si u pravu. Iz mojeg nisi. Tko je u
pravu? Da li je itko u pravu? ;-) Ovo nisu pitanja za glupo zbunjivanje,
već za razmišljanje.
Sayla
2013-04-28 17:56:04 UTC
Post by Tarkovsky
http://tv.greenmedinfo.com/jenny-mccarthy-tells-cnn-people-are-dying-from-vaccinations/
Dragi doktori,
nema ovdje lijecnika vec godinama :( skoro pa od godine kad je snimljeno ovo
sto si linkao.
Post by Tarkovsky
da li ćete tvrditi da je ova "zbunjena" majka izmislila
autizam svojeg djeteta i smrt drugog uzrokovano cijepljenjem samo da
bi prodala svoju knjigu?
ne. drugo dijete si izmislio ti. odnosno, razumijes engleski datebogsacuva,
a potrudio si se prouciti pricu valjda punih 15 sekundi.
dakle, "Get your facts first, and then you can distort them as much as you
please"
za pocetak:
Jenny McCarthy rodila je samo jednog sina, a sto je mislila s onim da je
"Evan, my son, died in front of me for 2 minutes", to valjda ni ona ne zna.
tako za to sto ga je "izlijecila od autizma", cestitke prvo idu onome koji
ga je uskrsnuo.
inace, ta ista "hrabra mama" koja prica o nepotrebnom riziku kod
cijepljenja, izlaze svog sina kelaciji. srcani udar, mozdani udar - to su
valjda potrebni rizici, s time je ok kockati se. dvostruki standardi?
Post by Tarkovsky
Autizam svojeg djeteta je izliječila sama, zamislite. Kako gledate na
to vrli doktori? Imate li vi i JEDAN slučaj autizma koji ste
izliječili?
nema ga ni u ovom primjeru. Landau-Kleffner sindrom je u pitanju, a ne
autizam.
tako da ovaj tvoj prastari link na intervju nakon kojeg je, unazad 4 godine,
cak i ova vrla holivudska plavusa i medicinski autoritet malo ipak okrenula
plocu ne vrijedi pisljive bobe. a o kakvom je vrhunskom ljudskom bicu rijec,
vidi na svjezem primjeru Ottawa Regional Cancer Foundation koji je odlucio
da ju ipak nece pozvati da drzi govor na njihovoj dobrotvornoj priredbi.
morali su to masno platiti, tako da novac koji je trebao ici za pomoc
oboljelima od raka, ide u dzep velike humanistice Jenny McCarthy.

http://www.jennymccarthybodycount.com/
http://www.stopjenny.com/WhyJennyIsWrong.html
Sayla
Andrej Tarkovsky
2013-05-01 14:30:01 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Točno. Bio sam brzoplet.

to valjda ni ona ne zna. tako za to sto ga je "izlijecila od autizma",
cestitke prvo idu onome koji ga je uskrsnuo.
inace, ta ista "hrabra mama" koja prica o nepotrebnom riziku kod
cijepljenja, izlaze svog sina kelaciji
Moj engleski je jadan, utvrdili smo to, ali gdje si našao kelaciju? Zdrava
prehrana, detoksifikacija, vitamini, to je rekla, koliko je moj tanki
engleski uspio razumjeti.

Post by Tarkovsky
[...]
Kako si uspio donijeti dijagnozu na temelju tri minutnog maminog intervjua?
[...]
Naravno, zato što oni "ne vjeruju", kao ni naše udruge za borbu protiv
raka, u prirodne metode iscjeljenja nego skupljaju neopisivu lovu od
naivnih i bolesnih za "istraživanja" koja će "doprinijeti" izlječenju
bolesnih od raka.

morali su to masno platiti, tako da novac koji je trebao ici za pomoc
oboljelima od raka, ide u dzep velike humanistice Jenny McCarthy.
Ne odobravam naplaćivanje humanitarnog rada. Ali takvima treba uzeti lovu,
jer njenih pet rečenica vrijedi više za zdravlje ljudi nego sva lova koju
je to društo ikad skupilo i poklonilo vampirima pod izlikom da traže
lijekove za naše boljke.
http://www.jennymccarthybodycount.com/
Svaka ti čast, dobar link.
http://www.stopjenny.com/WhyJennyIsWrong.html
Ovaj ti je još bolji.

Ta dva linka su kao stranice Bad Blue Boysa ili Torcide. Smiješan si i
neozbiljan.
Sayla
2013-05-01 18:38:42 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
[...]
htio si reci "neinformiran". sto te ne sprecava da siris dezinformacije i na
temelju njih donosis zakljucke.
Post by Sayla
inace, ta ista "hrabra mama" koja prica o nepotrebnom riziku kod
cijepljenja, izlaze svog sina kelaciji
Moj engleski je jadan, utvrdili smo to, ali gdje si našao kelaciju?
pitanje je, jesi li ti procitao ista o Jenny McCarthy i kako je sve ona
"lijecila" "autizam" svog sina. nisi? e, zato ti je kelacija novost.
Post by Andrej Tarkovsky
Zdrava prehrana, detoksifikacija, vitamini, to je rekla, koliko je
moj tanki engleski uspio razumjeti.
a vjerovat cemo joj na rijec, i ovaj intervju je sve sto nam je dostupno u
vezi teme... btw. "detoksifikacija" i je ono sto stoji iza kelacije -
odstranjivanje teskih metala, tj. zive. one iste zive koje nije bilo u
cjepivu kojeg je njen sin primio. ali to nije bitno, glavno da to ne
preporucuje klasicna medicina.
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
[...]
dakle, ovaj spin, po kojem sam ja donio dijagnozu, i to na temelju ovog
intervjua je jedan od najjadnijih tvojih pokusaja do sada. internet ti je na
dohvat prstiju, informiraj se.
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Sayla
[...]
i onda u udrugu dodju tvoji prijatelji koji su grickajuci sirovo voce i
povrce pobijedili rak i prikupili svu dokumentaciju - i sto se dogodi? zasto
se ta cuda skrivaju?
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
sto reci osim - nadrapali ste. nemate sanse. milijuni ljudi u zavjeri koja
traje desetljecima, a na nasoj su strani i "gusteri iz paklova",
vanzemaljci, Darth Vader i Saruman.
Post by Sayla
http://www.stopjenny.com/WhyJennyIsWrong.html
Ovaj ti je još bolji.
Ta dva linka su kao stranice Bad Blue Boysa ili Torcide. Smiješan si i
neozbiljan.
kaze covjek koji ovdje linka matrixworld. ma lol :)
Sayla
Andrej Tarkovsky
2013-05-01 20:16:44 UTC
Post by Sayla
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Ti si na sebi radio detoksifikaciju i odstranjivao živu iz tijela pa znaš
iz prve ruke kako se to radi i o čemu trebaš voditi računa? Tako is osobnog
iskustva osobno zamjeraš J.M. što je radila svom sinu jer znaš da to nije
dobro?

Vidi, tvoje znanje je izašlo iz tuđe guzice. I dokle je tako, budi barem
toliko pristojan da se ogradiš i kažeš, "tako radi struka kojoj ja
apsolutno vjerujem jer nemam osobno iskustvo".
Post by Sayla
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
[...]
Informirao sam se. Dijete ima simptome i jednog i drugog. Svi nagađaju, al
ti znaš. ;-) Po onome što ja znam, dijete je najvjerojatnije žrtva trovanja
teškim metalima. Nagađam, po simptomima. Osjetljivost djece na mikrodoze
otrova je ogromna i najčešće skoro trenutna. Kod odraslih je za taj proces
trovanja potrebno dugo vrijeme da bi se otrov nakupio u organizmu.
Post by Sayla
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Sayla
[...]
Ne skrivaju se. Knjižare i internet su prepune svega. al ti to ne pratiš,
ne zanima te. Evo, sad znaš, isprobaj na sebi. Pošto si zdrav, nećeš
vidjeti tako drastične promjene kao netko tko je ozbiljno bolestan i
pripisat ćeš, kao dežurni skeptik, promjene koje osjetiš nečem drugom.
Samo, kad sve to prođeš, dobiješ drugačiju perspektivu života i smrti. O
tome nema smisla da ti pričam, jer da možeš razumjeti, već bi razumio.
Post by Sayla
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
:-)
Tisuće i stotine tisuća godina su u pitanju. Kad bi bilo drugačije, ne bi
pripadalo ovom svemiru. ;-) A to nema veze sa zavjerom.
Post by Sayla
Post by Sayla
[...]
Matrixworld nije savršen, ali je bolji od sofisticiranih laži i prevara
koje pretendiraju na visokoparnu istinu za neuke. E to je tek nešto. ;-)

U duši si naivan i neznalica. Zbog stvarnosti koju su kreirali prevaranti
imaš svoje visoko mjesto. Ovo ti zvuči kao uvreda. Ali nije. Sve je
lekcija. Ovaj razgovor, kao i bilo koji imnajmanji događaj u životu,
lekcija je za obojicu. Svatko je izvukao spoznaju koja mu je u ovom času
dostupna. I svaka ta spoznaja je idealna i savršena :-) Zašto? ;-)
Sayla
2013-05-01 23:45:40 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Ti si na sebi radio detoksifikaciju i odstranjivao živu iz tijela pa
znaš iz prve ruke kako se to radi i o čemu trebaš voditi računa?
kako ti to znas da nisam? ili da nije netko meni vise ili manje blizak?
Post by Andrej Tarkovsky
Tako is osobnog iskustva osobno zamjeraš
J.M. što je radila svom sinu jer znaš da to nije dobro?
zbilja, ne znam koji mi je? izlaganje djeteta riziku srcanog i mozdanog
udara koji se na kraju pokazao potpuno nepotrebnim. i to NAKON sto je
izjavljivala da joj se sin oporavio. doista, otkud mi pravo da pomislim da
to nije dobro?
Post by Andrej Tarkovsky
Vidi, tvoje znanje je izašlo iz tuđe guzice.
kazes ti.
Post by Andrej Tarkovsky
I dokle je tako, budi
barem toliko pristojan da se ogradiš i kažeš, "tako radi struka kojoj
ja apsolutno vjerujem jer nemam osobno iskustvo".
ono, po tisuciti put - IMAM OSOBNO ISKUSTVO DIJAMETRALNO SUPROTNO OD
TVOJEGA.
razumijes? sad pokusaj zapamtiti i prestani mutiti vodu svojim
izmisljotinama.
mislim, znam da neces - jer ne zelis. nisi nikad do sad, ne znam zasto bi
ovaj put. ali citaju ovo i drugi ljudi. a ti i dalje vjeruj u sto god ti
zivot cini laksim.
Post by Andrej Tarkovsky
Informirao sam se. Dijete ima simptome i jednog i drugog.
slabo si to ucinio. naime, dijete bas nekako i nema simptome autizma... btw.
prva dijagnoza mu je bila epilepsija
Post by Andrej Tarkovsky
Svi nagađaju, al ti znaš. ;-)
ok. Evan McCarthy je bio autistican. a pomogli su mu lijekovi za epilepticke
napade (prestali napadi, prestali ostali problemi).
neurolog koji mu je dijagnosticirao epilepsiju je pogrijesio. onaj koji mu
je dijagnosticirao autizam nije. oni koji sad, kad imaju vise informacija,
zakljucuju da se radi o LKS isto grijese.
Post by Andrej Tarkovsky
Po onome što ja znam, dijete je
najvjerojatnije žrtva trovanja teškim metalima. Nagađam, po
simptomima. Osjetljivost djece na mikrodoze otrova je ogromna i
najčešće skoro trenutna.
a Jenny nam prica kako su prosli mjeseci od cijepljenja i kako su promjene
bile postepene. ma sto si ti to citao?
jesi citao i ono sto prica djetetova baka? kako je mali pokazivao znakove
zaostajanja u razvoju od najranije dobi - prije bilo kakvog cijepljenja
MMRom?
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Sayla
[...]
odskrolaj gore i procitaj ponovo ono sto pise velikim slovima. pa se onda
vrati na knjizare i internet i isprobavanje i promjene. been there, done
that. it doesn't work.
Post by Andrej Tarkovsky
Matrixworld nije savršen, ali je bolji od sofisticiranih laži i
prevara koje pretendiraju na visokoparnu istinu za neuke. E to je tek
nešto. ;-)
doista "nesto". postoji i ona prica o "sofisticiranim lazima i prevarama"
koja nabraja americke odvjetnike (a sve veliki humanisti koji to besplatno
rade. mos mislit') koji su se specijalizirali za slucajeve vezane uz
tiomersal. je li njima u interesu "educirati" potencijalne porotnike,
uciniti ih osjetljivim na ovakve emotivne price holivudske majke koja lijeci
autizam svog sina (btw. gdje su stotine tisuca majki koje su slijedeci njen
primjer ucinile isto?), a istovremeno potpuno ignoriraju bilo kakav
izostanak dokaza o povezanosti tog konzervansa i autizma? i jos gore -
skrecu pozornost s istrazivanja koja doista nesto i otkrivaju, genetsku
predispoziciju npr., i tako dodatno umanjuju mogucnosti da se pronadje
ucinkoviti postupak koji bi pomogao toj djeci? je li ta zavjera moguca? je
li vjerojatnija od one o stotinama tisuca godina zavjere koju, eto, su
slozila toliko nesposobna bica da su ih prozreli tamo neki tarkovskiji?
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
vidis, spoznaja da ti ne mozes pricati o temi a da ne krenes opisivati
sugovornika i pokusati ga nekako diskreditirati govori samo o tebi i tvojim
"argumentima". postoje cinjenice i brojke koje je lako provjeriti. postoje
osobna iskustva koja se u mom slucaju slazu sa svim tim lako provjerivim
cinjenicama. ali to naravno nije bitno jer se ne uklapa u tvoju pricu. pa
posto tvoj svemir nekako mora ostati uredan - ja moram biti lazov, naivac,
neznalica, zavjerenik...
Sayla
Andrej Tarkovsky
2013-05-03 15:41:12 UTC
Post by Sayla
Post by Andrej Tarkovsky
Ti si na sebi radio detoksifikaciju i odstranjivao živu iz tijela pa
znaš iz prve ruke kako se to radi i o čemu trebaš voditi računa?
kako ti to znas da nisam? ili da nije netko meni vise ili manje blizak?
Pričao si o tome ranije. Imaš pravo na svoj stav.
Post by Andrej Tarkovsky
Vidi, tvoje znanje je izašlo iz tuđe guzice.
kazes ti.
:-)
Što ti misliš da sam do onoga što sad razumijem došao pročitavši tri četiri
knjige i napravivši pet šest eksperimenata na sebi? Od dežurnog skeptika
sam dorastao do umjerenog poznavaoca koji sa izvjesnim uvjerenjem može
iznijeti svoje iskustvo, ne i preporuku. Preporuku ne može iznijeti nitko
osim onih koji znaju kako svemir funkcionira. Takve nije lako naći.
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Ne.
Post by Sayla
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Fiškali su samo iskoristili trend jer su shvatili da zbog velikih odšteta
mogu dobro zaraditi. Kad bi oni uspjeli i željeli educirati bilo koga,
ostali bi bez posla. Zato se uvijek radi ispod žita. Usput, genetska
predispozicija je jedna gigantska prevara. Geni su precijenjeni. DNK ima
utjecaj i predispozicije. Može se programirati ljudskim govorom(nedavno je
Mišak imao jednog ukrajinskog znanstvenika kao gosta), i nekim drugim
tehnikama doturivanja informacija. To je nova tema i ne bih išao dalje.

Zašto misliš da prevaru ne mogu razotkriti i manje sposobna bića od onih
koja su prevaru smislila? Nije u pitanju isključivo inteligencija kao alat
za razotkrivanje.
Post by Sayla
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Nisi ništa od toga. Iskrenost, a pogotovo kad naslutimo da je netko načeo
naše podsvjesne tajne strahove i nesigurnosti, je najubojitije i najjače
oružje. Laž je benigna. Zato se zavjerenici služe najvećim dijelom istinom
koju dobiješ selektivno i jedan mali dio istine je iskrivljen. Da je sve
laž, prozreli bi ih za dvije sekunde a ne za parsto tisuća godina. Naime,
istina se uvijek znala, ali je bila dostupna infinitezimalnom broju ljudi.
Sad zbog interneta i globalnih komunikacija, istina je svakome dostupna.
Samo je još treba prepoznati. ;-)

Alternativu koja ne djeluje sam isprobao puno puta. Alternativu koja
djeluje sam isprobao puno puta. To samo znači jednu stvar, "okidači" koji
potiču organizam na samoiscjeljenje su dobri ili loši. Često dobri
"okidači" na nekoga ne djeluju najbolje ili nikako. To znači da ima više
slojeva od kojih se sastoji bolest, a mi vidimo isključivo površinu koja ne
mora biti zadnji sloj već samo manifestacija poremećaja. Alternativa nije
čudesna, iako ponekad doista jest, ona se sastoji od bezbroj boljih ili
lošijih okidača. Većina iscjelitelja su priučeni ljudi koji znaju samo mali
aspekt onoga čime se bave i malo ih ima koji doista znaju zašto i kako
njihovi "okidači" djeluju. Oni su površni poput školovanih liječnika s tom
razlikom što liječnici imaju punu glavu nepotrebnih podataka s kojima ne
znaju što će. Pravi alternativac zna kako funkcionira svemir i vrlo dobro
zna kako i zašto nešto liječi. Pošto poznaje suštinu, zna kad će
iscjeljivanje biti uspješno, a kada neće. Ni on se nema pravo miješati u
ustroj svemira, samo se može uskladiti. Zato iz tvoje perspektive ponekad
može izgledati da nekoga ne može izliječiti zato što je neznalica. Zbunit
će te beskrajno kad shvatiš da nekoga i NE ŽELI liječiti. To nema veze sa
osobnim razlozima, to ima veze s karmom i iskustvom koje bolesnik mora
proživjeti. O tome amateri iscjelitelji ne znaju puno.
Sayla
2013-05-04 15:16:14 UTC
Andrej Tarkovsky wrote:

osim sto sam odrezao hrpetinu gluposti koja sluzi samo tome da bi s puno
rijeci rekao - sve je relativno, sve je tocno i sve je krivo (ima li boljeg
alibija za sarlatane poput tebe i tvojih?), moram se ipak samo nadovezati na
Usput, genetska predispozicija je jedna gigantska prevara. Geni su
precijenjeni. DNK ima utjecaj i predispozicije.
daj to, molim te, proslijedi Ljubici Saran iz matrixworlda, da maknu onaj
clanak o Rusu koji je svjetloscu pretvorio embrij dazdevnjaka u embrij zabe.
geni i DNA su precijenjeni. bravo. trebali su pozvati tog Misakovog
Ukrajinca da govorom uvjeri embrij da se razvije u cubastog gnjurca. mislim,
nije da od toga ima neke koristi, gnjurac, zaba ili dazdevnjak - sve je to
isto, a geni s tim veze nemaju.
a ustvari, sve vise mi se cini da tu ipak ima neceg - neki se ljudi
ocigledno pretvaraju u magarce. danas im je clanak o DNA bitan, sutra je sve
to precijenjeno i gigantska prevara. danas tocno, sutra krivo, preksutra
opet tocno, uzmes kako i kad ti sto odgovara.. savrsena pozicija!
Sayla
Tarkovsky
2013-05-04 19:55:47 UTC
Post by Sayla
osim sto sam odrezao hrpetinu gluposti koja sluzi samo tome da bi s puno
rijeci rekao - sve je relativno, sve je tocno i sve je krivo
Pa, kad nešto ne razumiješ, to proglasiš smećem. Tu ti ja ne mogu pomoći.
Ako te zanima, mogu te uputiti na neke izvore.

Post by Sayla
[...]
Što sam ono rekao? GENI su precijenjeni. DNA ima utjecaj i predispozicije.
DNA se može REPROGRAMIRATI! Geni tu ne igraju pretjerano veliku ulogu. DNA
igra VELIKU ulogu.

Post by Sayla
[...]
"Kad mi što odgovara" je tvoje tumačenje, jer ne razumiješ koncept onoga o
čemu pričam. Nisam ti ga ni ispričao pa nije čudno što ne možeš pohvatati
konce. No, izrekao sam tvrdnju, a za pojašnjenje ćeš se morati potruditi
sam. Mogu ti natuknuti par stvari koje možeš uguglati, ako te zanima. :-)
Pjotr Garjajev, Fritz Albert Popp, Jaques Benveniste... Ima još, ako ti
izazove radoznalost. :-)
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Rado
2013-05-04 20:54:38 UTC
Hm. Jesi li siguran da znaš o čemu pričaš?
Jakov Sosic
2013-05-04 21:29:13 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Naravno da nije, trabunja napamet kao i inace.
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Sayla
2013-05-04 22:13:13 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
Što sam ono rekao? GENI su precijenjeni. DNA ima utjecaj i
predispozicije. DNA se može REPROGRAMIRATI! Geni tu ne igraju
pretjerano veliku ulogu. DNA igra VELIKU ulogu.
Hm. Jesi li siguran da znaš o čemu pričaš?
strpi se malo, sad ce ti objasniti kako ti ustvari ne znas. i naravno, onda
detaljna analiza sto je to gen, a sto DNA i zasto te dvije stvari nemaju
nikakve veze. potkrijepljeno referencama, cinjenicama, brojkama.
ili to, ili one-liner kako trebas prouciti kvantnu fiziku, Benvenistea i sl.
toliko je nepredvidljiv da se nikako ne mogu odluciti kakav odgovor
ocekivati.
Sayla
Tarkovsky
2013-05-05 00:29:06 UTC
Post by Sayla
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Vidi, završiš faks i zaposliš se. Na radnom mjestu se susrećeš najčešće sa
onim što si učio na faksu. Jedan mali dio je nepredvidljiv. A ako si na
faksu spavao, onda ti je posao vrlo nepredvidljiv. Naravno, na faksu
postoji samo jedna istina. I kad ti netko kaže da ima i druga i treća
istina(pritom nije studirao na tvom faksu nego nekom manje vrijednom), a da
ona jedina "istina" sa faksa uopće nije ni istina, kako "normalan" čovjek
reagira? Užasava se nesuvislih jadnika koji su se usudili taknuti njegovu
religiju! Ne čini li ti se da je u pitanju neka forma fanatizma s
predrasudama? Kad se onako apstraktno razmotri situacija, zar ne? Bez
obzira da li je "intruder" možda čak i nedovoljno glup? Ha? ;-)
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Tarkovsky
2013-05-05 00:29:06 UTC
Post by Sayla
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Svaka "glupost" koju izgovorim ima svoju široku pozadinu. To radim da bih
potaknuo radoznale na istraživanje po internetu, a ne zato da vam objasnim
o čemu se to radi. Vi ste kao i svaki lako uskraćeni stanovnik ove planete
puni predrasuda, ograničenja i neznanja. Neprestano ponavljam da ono što
pišem, pišem iz drugačijeg koncepta nego što ga vi znate. Ispada da ste
tupi, da ne znate čitati i mislite da ste popili svu provincijsku pamet
ovoga svijeta. U pravu ste, JESTE popili svu provincijalnu, punu predrasuda
i zbetoniranih koncepata pamet ovoga svijeta za koju bi život dali(iako vam
baš i nije jasno zašto). I sad još samo recite da idem ad hominem! To je
DIJAGNOZA, dragani moji. Samo, u vašoj zabiti psihologija nije dosegla te
znanstvene visine pa možete biti "lumeni" samo u svojoj kući. Frustracija
zbog "tupana" koji nisu u stanju pratiti vaše "znanje" vas je dovela ovdje.
Mene je npr. dovela radoznalost. Polako sam umoran od tolike tuđe količine
"pameti" i "radoznalosti".

Srećom, imate pravo biti takvi. To čini da je svemir raznolik i da mu treba
više od jedne generacije štofa kao što ste vi da bi opet implodirao. Ako
pretpostavimo da svemir nastaje big bengom i nakon "potpunog razvoja"
završi implozijom u singularitet. Pa opet ispočetka. Beng! ;-)
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Sayla
2013-05-05 09:26:33 UTC
Post by Tarkovsky
Svaka "glupost" koju izgovorim ima svoju široku pozadinu. To radim da
bih potaknuo radoznale na istraživanje po internetu, a ne zato da vam
objasnim o čemu se to radi.
ajde pomozi radoznalima. ako vec ne ide objasnjenje iz glave, daj neki link
gdje pise kako DNA i geni nemaju veze. preklinjem te. guglam i ne nalazim
nista takvog.
Post by Tarkovsky
Neprestano ponavljam da ono što pišem, pišem iz drugačijeg koncepta
nego što ga vi znate.
to je koncept u kojem DNA kao genetski materijal jest bitna, ali geni koje
ona čini nisu. vrlo zanimljivo, i u potpunoj suprotnosti s ostatkom tvoje
price u kojem se mora gledati cjelina, a ne dijelovi. naravno, sad slijedi
samozadovoljna konstatacija kako je potrebno razumjeti svemir da bi ovo
imalo smisla, ili neka slicna nebuloza bez ikakva pokusaja objasnjenja. jer,
naravno, nismo mi ovdje na razini koja bi to mogla razumjeti, zar ne? i onda
se mi pravimo pametni...
Post by Tarkovsky
Beng! ;-)
bas. nakon sto si zapoceo thread s konkretnim slucajem, za kojeg se na kraju
ispostavilo da o njemu nemas skoro pa nikakvih informacija, gdje si s dva
slova "NE" priznao da si potpuno neinformiran, vrlo brzo vodis temu u
potpuno poopcavanje i bjezis od bilo kakve cinjenice, bilo cega konkretnog.
jer tu si jak, to je tvoja domena - filozofiranje i mastanje,
relativiziranje svega jer tada nema dokazivanja, svi su pravu i svi su u
krivu. i jos imas obraza optuzivati nekoga da pametuje? kako te nije sram!?
ti kazes nesto, uzvrati ti se s onim sto sada znamo da su cinjenice - sto je
tvoj odgovor? nista, prica o "konceptu", ne ponudis ni jednu jedinu drugu
cinjenicu koja drzi vodu, sve sto si ikada ovdje napisao pobijeno je. srami
se. samo bjezi u svoj "koncept" u kojem je danas bitna DNA, a ne geni. bitno
zeljezo, a ne cavao. bitan ugljik, a ne dijamant (ili ipak grafit?). sutra
ces vec vrtjeti drugu pricu o "cjelini", o tome kako "funkcionira svemir".
pa onda reci - ponasate se kao da ste popili svu pamet svijeta. fuj.
Sayla
Tarkovsky
2013-05-05 10:54:19 UTC
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
[...]
:-)))))
Neprestano se priča o genima koji upravljaju nasljeđem. NE. Cijela DNA
upravlja svime i modificira naš ustroj. Nasljeđe i geni su preuveličani.
Funkcija gena je PRECIJENJENA. CJELOKUPNA DNA se može SVJESNO
reprogramirati. Da, može se genetski(ta riječ je naprosto uvriježena)
MANIPULIRATI. Ali ne na način slijepaca, kako to radi Monsanto i njihova
bratija. Mi SAMI SEBE možemo reprogramirati. Ali pošto je naša svijest
negdje na razini kumice s placa(neka mi kumice oproste), naša sposobnost
reprogramiranja je na niskim razinama. Možemo se izliječiti od bolesti i
malko prepraviti DNA samo time što ponavljamo u glavi neku određenu
rečenicu. Pokusi su pokazali da to radi. Ustroj DNA pokazuje logiku
GOVORNOG JEZIKA. U Rusiji su pozvali u pomoć lingviste koji im objašnjavaju
ustroj jezika pa uz pomoć tih saznanja MANIPULIRAJU sa DNA. Što misliš,
odakle molitve, mantre, čaranja po cijeloj "civilizaciji"? Naime, naša
NAMJERA mijenja fizičku i duhovnu stvarnost. Ajde malo zaviri u kvantnu
fiziku, ali ne kao štreber nego kao misaono biće.

Ljutiš se na mene jer u glavi imaš čvrsti okvir kojeg nisi svjestan. Ili se
ponosiš njime, nevažno. Ne možemo razgovarati suvislo jer nisi u stanju
misliti IZVAN tog okvira niti HIPOTETIČKI. Da jesi, znao bi mi postaviti
pravo pitanje i razgovor bi potekao. Naime, cijela paradigma iz koje
govorim sadrži iste elemente kao i tvoja, samo u drugačijim odnosima i
njihova povezanost se očituje na sasvim drugačijim razinama. Da ponovim; ti
znaš u širinu-tu nisam najbolji, ali nije ni važno za ovaj razgovor(to ne
možeš shvatiti dokle god HIPOTETIČKI ne počneš razmatrati stvari onako kao
ti ih ponudim), a ja promatram u dubinu. Tvoj svijet je" dvodimenzionalan",
a moj "trodimenzionalan". Dokle god ne prihvatiš postojanje "treće
dimenzije", nemoguće je da se razumijemo. Ovo je bila metafora. Nije
uvreda.

Post by Tarkovsky
[...]
Geni su više indikator nego učesnik u našem tjelesnom ustroju. No, i to je
samo mali dio onoga što mi u stvari jesmo.

[...]

Evo sramim se i fuj me bilo. Jesi li zbog toga ti nešto pametniji? Ne.
Pljunuo si na nepoznato kao svaka ograničena budala. Ovo nije uvreda. To je
tvoj domet, zasada. Tvoj domet mijenjaš isključivo ti.
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Rado
2013-05-05 12:53:56 UTC
Post by Tarkovsky
reprogramiranja je na niskim razinama. Možemo se izliječiti od bolesti i
malko prepraviti DNA samo time što ponavljamo u glavi neku određenu
rečenicu.
Recimo ovakvu? "Ne slušaj budale, slušaj liječnike! Ne slušaj budale,
slušaj liječnike! Ne slušaj budale, slušaj liječnike!..."

Držim da ponavljanje te rečenice zaista može pomoći u izlječenju od
bolesti.
Post by Tarkovsky
odakle molitve, mantre, čaranja po cijeloj "civilizaciji"? Naime, naša
NAMJERA mijenja fizičku i duhovnu stvarnost. Ajde malo zaviri u kvantnu
fiziku, ali ne kao štreber nego kao misaono biće.
Nisam siguran da bi se ti trebao upetljavati u suptilnosti kvantne
mehanike jer ti je poznavanje terminologije iste na razini zaključka da
je Schroedinger zaista stavljao neku mačku u neku kutiju; no, obzirom na
činjenicu da postoje teorije koje govore o beskonačnom nizu paralelnih
univerzuma u kojima se događa beskonačan broj najrazličitijih situacija,
posve je izvjesno da ćeš u nekom od njih krenuti ozbiljnog lica
objašnjavati kvantnu mehaniku kao da razumiješ o čemu pričaš.

Samo, please, nemoj u ovom univerzumu.
Post by Tarkovsky
Geni su više indikator nego učesnik u našem tjelesnom ustroju. No, i to je
samo mali dio onoga što mi u stvari jesmo.
Uh... ma dobro, znam da niti ću ja promjeniti tvoj način razmišljanja,
niti ćeš ti promjeniti moj. ;-)
Tarkovsky
2013-05-05 16:47:16 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Eto, napokon napredak! :-)
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
vasofil
2013-05-05 12:46:06 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Sve sto pises nema smisla. Ni meni, ni tebi ni ikome. Nemoj se
zavaravati. sad ces reci da nisam pametan da prokuljuvim tajne svemira,
da sam zatucana budala. Sigurno nisam dovoljno pametan! Ali sam siugran
da ni ti jos nisi prokljuvio sluzbenu znanost na razini osmasa, a
trkeljas i govoris da su u krivu. FUJ.
vasofil
2013-05-05 16:53:32 UTC
Post by vasofil
Post by Tarkovsky
[...]
Oprosti što sam te uznemirio. Ali, tako ti je to, kud god baciš pogled, a
ono BUDALA. To stalno tako ide. ;-)
To ti meni iz iskustva?
Tarkovsky
2013-05-05 16:55:13 UTC
Post by vasofil
Post by vasofil
Post by Tarkovsky
[...]
Ne. Tako su mi rekli.
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Tarkovsky
biti svatko.
Sayla
2013-05-05 16:43:50 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
vec dugo se nisam tako veselio sto cu nekoliko dana biti offline i izvan
dometa ovakvih bedastoca.
Sayla
Tarkovsky
2013-05-05 16:53:47 UTC
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
[...]
Šteta. Kome ću isporučivati svoje dnevne doze "mudrosti"? :-)

Pokusi sa reprogramiranjem DNA su otišli jako daleko. Imam samo stare
vijesti. ;-)
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Sayla
2013-05-04 22:00:22 UTC
Post by Tarkovsky
Što sam ono rekao? GENI su precijenjeni. DNA ima utjecaj i
predispozicije.
majkomoja, na koga ja trosim vrijeme...
--
Sayla