upaljen misic..
(prestaro za odgovor)
John Smith
2010-02-14 01:03:06 UTC
Navodno mi se upalio misic u ramenu, tocnije ispod plecke bar tako kaze
doktorica. I vidi se kao natekla kvrga.
Problem je u tome sto me bol rastura, ali ne u ledima nego kroz desnu ruku,
cak mi palac i kaziprst trnu.
Najveca bol je misicu iznad lakta, tolika da se nemogu nikako namjestiti, ni
sjediti, ni hodati, stalno rastura.
Pijem voltaren rapid protiv bolova, ali pomaze samo kad totalka mirujem. Dva
put sam isao na inekcije protiv bolova, prvi puta ama bas nista nisam
osjetio da je bol popustila, a drugi put su mi dali neku jacu
"analgin"...tako nekako su rekli, nisam dobro zapamtio, i tada skoro pa
nista , mozda jedno 10 minuta da je bol bila umjerenija.
To mi se vjerojatno desilo zbog konstantno loseg polozaja i drzanja tijela,
posto radim za racunalom, plus dosta vremena kod kuce za kompom, sve u
nepravilnim pozama. Plus klima na poslu.

Molio bi savjet kako da si dodatno pomognem, da bol prode, a nakon toga
redovno vjezbam.
Mazao sam rame i ruku sa Voltaren kremom, sa Deep relifom, sa onom njemackom
kremom s nacrtanim konjem, sa prirodnim stvarima svinjskom masti, ali nista,
vec 5 dana neznam sta cu od bolova.
Da li smijem u toplu kupku da se misici opuste?
Molim pomoc.
Hvala.
Xsara
2010-02-14 07:48:53 UTC
Post by John Smith
Molio bi savjet kako da si dodatno pomognem, da bol prode, a nakon toga
redovno vjezbam.
cesto mi se javlja, u jacem ili blazem obliku, i sve je do moje
ne/discipliniranosti redovnog "odrzavanja" tj. vjezbanja i redovnog odlaska
na masazu..
kada sam bila u stanju kao tvoje, masazom smo opustili misic, s tim da ja
imam dobru maserku koja mi pazljivo to "izvlaci", u par navrata, ovisi
koliko je to "kvrgavo", a prema potrebi da i inekciju da mi bude lakse..tako
da ja ne moram ici lijecniku.
ali, oporavak do stanja da mozes funkcionirati kako spada traje do 7 dana,
kako-kada..
a da sam sama kriva za takva stanja, jesam.. cim vidim da mi je dobro,
zaboravim i na vjezbe i redovne masaze, i propuh, i slicne neprilike, i eto
ti vraga opet nakon nekog vremena..
Agnus Dei
2010-02-14 07:57:00 UTC
Post by John Smith
[...]
Vjerojatno je carpalni tunel, misice ces opustiti masazom, a uzrok
bolova je pritisak ili upala zivca koji iz vratne kraljeznice ide do
sake. Ako je stvar takva kakvom je ja opisujem ( imam slican problem )
najtezi slucajevi traze operaciju, a stalna paznja i kvalitetno
vjezbanje mogu stvar povratiti u normalu. Buduci da ide i prema ledjima,
mjesto pritiska zivca je u vjerojatno u vratu. A sve ovo provjeri kod
doktora.
Damir (DMS)
2010-02-14 12:09:38 UTC
Agnus Dei wrote:
: Vjerojatno je carpalni tunel....
: ....mjesto pritiska zivca je vjerojatno u vratu.

Daj se odluci sto je na kraju vjerojatno!
--
Pozdrav,
Damir

Never take life too seriously. Nobody gets out alive, anyway.
Agnus Dei
2010-02-14 12:46:06 UTC
Post by Damir (DMS)
: Vjerojatno je carpalni tunel....
: ....mjesto pritiska zivca je vjerojatno u vratu.
Daj se odluci sto je na kraju vjerojatno!
Pa, vjerojatno treba temeljito prouciti stvar. Moje iskustvo je: prvo
bolovi u tricepsu, godine kasnije u ramenu i od ramena prema vratu,
godinu kasnije utrnjenja tri prsta , pa dijagnoza karpalni tunel. Moje
vidjenje je da zbog problema s pokretanjem sake kompenziras na sve
strane, pa vlastitim pokretima i neprirodnim drzanjem ostecujes i na
drugim mjestima zivac.
John Smith
2010-02-14 13:26:58 UTC
Post by Agnus Dei
Post by Damir (DMS)
[...]
Meni su ovi moji simptomi se desili odjednom,tj. par dana nakon sto me zena
izmasirala po ledima. Nasla je one kvrzice, sto kazu da se trebaju razbiti.
Izgleda da se ne trebaju -)
Pitanje za sve koji se razumiju: da li smijem napuniti kadu toplom (vrucom)
vodom i leci, da se ti misici opuste??

Hvala
sunce na zalasku
2010-02-14 13:36:29 UTC
Ma naravno da smijes samo i to ti je trenutno rjesenje :-(
John Smith
2010-02-14 13:39:29 UTC
Sta preporucas
John Smith
2010-02-14 13:51:13 UTC
Mislim, a da mi se ne bi nesto jos gore upalilo?
t***@gmail.com
2013-08-27 10:13:56 UTC
Far out I just got a free iTunes Card Code and it was valid! Got it at freeitunesforever► com