rizičan s.odnos
(prestaro za odgovor)
čač
2013-08-16 09:28:46 UTC
eto desilo se i meni, prijateljica od prijateljica(ipak izgleda da si
nisu dovoljno prijateljice)..uglavnom imao sam povjerenja, a radi
nedavnih erektivnih problema stupio sam u odnos bez zaštite... i kroz
par dana kad smo se bolje upoznali, saznao da je osoba rizična..doduše
nije imala puno partnera(9) ali je bila sa sumnjivim osobama bez
zaštite... u zadnjih 3 godine.. zadnji odnos je imala pred mjesec i
pol.. nikad se nije brinula o tome.. mene je odmah uhvatila panika, i
odmah nazvao polikliniku za testiranje.. no rekli su mi da dođem tek za
mjesec, mjesec i pol jer da je još rano... mislim da ću poludit u ovom
čekanju...odnos je bio bez zaštite oralni i vaginalni... bojim se
težih(hiv, hepatitis) bolesti jer predpostaavljam da bi od lakšik već
imala neke simptome
Jakov Sosic
2013-08-16 10:31:07 UTC
Post by čač
[...]
Smiri se, vjerojatno ce sve bit ok. Nemamo mi u HR velik broj zarazenih
HIV-om, koliko znam registrirano je nesto ispod 1000 osoba. Tako da je
vjerojatnost da ju cura ima i da si ju sad ti pokupio ravna nuli. Za
hepatitis ne znam podatke (potrazi pa nam javi), vjerojatno su brojke
nesto vece nego za HIV, ali svejedno ne mislim da su ti sanse prevelike.

Probaj naucit nesto iz ove lekcije, jer nijedan seks ne vrijedi toliko da
si mjesec dva iza njega toliko iznerviran, a pogotovo 2 mjeseca
nerviranja ne vrijede razlike kondom <-> bez kondoma. A tu je naravno
uvijek i rizik nezeljene trudnoce. Neke ljude ne diraju ti rizici
previse, tebe ocito dira jako, pa tim vise si nemoj dopustit tratit zivot
nerviranjem oko takvih stvari. Seksa se vjerojatno vise ni ne sjecas
toliko detaljno ali ti ostaje dvomjesecna patnja dok ne stignu
rezultati... Dobro upozorenje za buducnost.

PS. Ako si dobrovoljni darivatelj krvi NI POD RAZNO ne daruj krv iduca 2
mjeseca odnosno dok ne obavis valjane pretrage!
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
čač
2013-08-16 10:43:26 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by čač
[...]
nisam darivatelj i škola će biti definitivno inače ja 30 ona 27.. to je
bila ljetna avanutra.. došla na more iz Ljubljane..
Jakov Sosic
2013-08-16 11:25:23 UTC
Post by čač
nisam darivatelj i škola će biti definitivno inače ja 30 ona 27.. to je
bila ljetna avanutra.. došla na more iz Ljubljane..
Svi smo vise manje prosli tu skolu, sad jesu li strahovi bili iskljucivo
zbog trudnoce ili i zbog bolesti, kako kome.

Uglavnom probaj se smirit i ne razmisljat o tome, sad ionako nista ne
mozes. Probaj prezivit ova dva mjeseca sta mirnije i sta ugodnije mozes,
zaokupiraj se poslom, treningom itd, a za 2 mjeseca sretno.

I javi ovde natrag rezultate, no uvjeren sam da ce sve bit ok :) A ako je
slovenka jos tu, opali je jos par puta, ali ovaj put sa kabanicom :)
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
RzR
2013-08-17 02:30:19 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by čač
[...]
nakon ovog posta, izgleda da ce slabo palit bilo sto dok mu ne dodju
testovi :(