Dermatolog - krioterapija
(prestaro za odgovor)
allecto
2013-03-22 05:19:03 UTC
Preporuka za dermatologa koji krioterapijom skida bradavice na stopalu u
Zg dobrodosla :o)

Nekad su to odlicno radili u bolnici Dubrava, sad nemaju dermatologa
(jedina dermatologica im je na porodiljnom)???
mici
2013-04-02 11:50:57 UTC
Post by allecto
[...]
nije istina..imaju ih par i vecinom su muski..ja sam bila prije par
tjedana...
allecto
2013-04-02 16:25:23 UTC
Post by mici
Post by allecto
[...]
Hvala na infu.

Slala sam im uputnicu mailom i poslali su mi takvu obavijest te me nisu
narucili. Znaci lazu?! Sjajno...
mici
2013-04-03 06:41:08 UTC
Post by allecto
Post by mici
Post by allecto
[...]
.
Post by allecto
cuj najbolje ti je da otides tam..ja sam bila sa klincem kod tog doktora
on je tamo sef...budem ti danas saznala kako se zove :-)
allecto
2013-04-03 19:49:47 UTC
Post by allecto
cuj najbolje ti je da otides tam..ja sam bila sa klincem kod tog doktora
on je tamo sef...budem ti danas saznala kako se zove :-)
Malo mi je nezgodno izostajati s posla radi narudzbe, htjedoh to mailom
obaviti, ali ako nema druge, otici cu...
Koliko si dugo cekala za termin, za koliko dugo narucuju? Je li ti taj
doktor ok kod kojeg si bila s malim?

Cekam tvoju dojavu kako se zove jer moj doktor otamo je prije par godina
otisao u penziju :o(

Poslala sam mail u Vinogradsku u medjuvremenu i dobila termin za 20
dana. Radije bih ipak u Dubravu jer sam imala dobro iskustvo s njima.
mici
2013-04-23 13:43:59 UTC
Post by allecto
Post by allecto
[...]
malo kasnim..

znaci ovako, ja sam bila kod dr.Zic-a malo je stariji ali jako iskusan i
normalan sa djecom ( sto mi je takoder uz iskustvo) jako vazan i taj
pristup..! ako se ne varam on je i sef odjela