Inzulinska rezistencija - tumačenje rezultata
(prestaro za odgovor)
Mario
2011-11-07 13:51:52 UTC
Na preporuku dijabetologa sam napravio test inzulinske rezistencije.
Budući da u nalazu nisu navedeni referentni intervali, ne znam kako
protumačiti dobivene vrijednosti. Pitat ću, naravno, doktora - ali
budući da sam naručen tek za dva tjedna, volio bih znati što prije.

- Aktivnost beta stanica gušterače (HOMA kalkulator): 62,3%
- Periferna osjetljivost na inzulin (HOMA kalkulator): 137,2%
- Indeks inzulinske rezistencije (HOMA kalkulator): 0,7

Glukoza: 5,5mmol (ref interval 4,4 do 6,4)
Inzulin: 4,7mU/L (ref interval 2,6 do 24,9)

(glukoza i inzulin mi izgledaju ok - sudeći prema referentnim
vrijednostima).
Hvala unaprijed!
Agnus Dei
2011-11-07 16:20:03 UTC
Sto te odvelo dijabetologu? Ovo izgleda normalno
Mario
2011-11-08 12:00:14 UTC
Post by Agnus Dei
Post by Mario
Glukoza: 5,5mmol (ref interval 4,4 do 6,4)
Inzulin: 4,7mU/L (ref interval 2,6 do 24,9)
Sto te odvelo dijabetologu? Ovo izgleda normalno
Ma imam nekakve napadaje gladi - čim ogladnim (svaka 2-3 sata) imam
simptome hipoglikemije. Išao sam na ogtt i rezultati su na granici
dijagnoze intolerancije glukoze. Dobio sam još i uputnicu za pretrage
inzulinske rezistencije, pa sad ne kužim baš rezultate (ono: kak možeš
imati osjetljivost nečega 137%?!?)...
Agnus Dei
2011-11-08 14:43:10 UTC
Post by Mario
[...]
Za kontrolu gladi ubaci u prehranu 100-150g oraha, badema, ljesnjaka,
sjemenki i sl najbolje sirovo, pojesti malo na kraju obroka ili za
medjuobroke i naporno fizicko vjezbanje 20 min svaki drugi dan
b***@gmail.com