Ozljeda prepone / trbu¹nog zida ?
(prestaro za odgovor)
jbg
2013-03-01 14:33:46 UTC
Pratim grupu pa ako je netko od aktivnih imao slicnih problema, bio bih jako
zahvalan da podijelite svoja iskustva i rjesenja jer me ovo izludjuje :-(
Treninzi su mi znacajno ograniceni zbog boli (simptomi navodno odgovaraju
"sindromu bolne prepone"):
- najvise u donjem dijelu trbusnih misica (iznad pubicne kosti)
- i na poèetku (vrhu) lijeve noge - nesto izmedu pectineus i aductor longus
na ovoj slici: http://bit.ly/XKVhyF

Na dodir ne boli, i nije konstantna bol - javlja se pri pokretima koji
opterecuju to podrucje:
- kod trcanja u donjem dijelu trbusnih misica (sto brze trcanje, to vise
boli)
- boli kod podizanja iz lezeceg polozaja (mijenjanje polozaja kod spavanja,
nakon koluta naprijed na treningu i sl.)
- kod testa aduktora (stavite predmet (loptu, ruke ...) izmeðu koljena pa ga
stiscete -
)
- to na vrhu noge zaboli kod ka¹lja / kihanja

Traje vec 4 tjedan.
- prvi tjedan sam mirovao i malo se popravilo (iako nije nestalo - samo je
bol pri trcanju bila podnosljiva pa sam iduci tjedan-dva nastavio tako sa
svima aktivnostima - borilackim treninzima, nogometom, trcanjem ... ),
- prosli petak sam se u jednom momentu previse istegnuo i na vrhu lijeve
noge osjetio jacu bol, pa se opet pogorsalo kao na pocetku prvog tjedna

Prije nego sto odem u doktora ako je neophodno - zna li tko da li se ovo
rjesava mirovanjem, ili neke vjezbe u teretani (koje?) ili ce biti neophodna
neka fizikalna terapija .. ?

Eto, unaprijed hvala na svim odgovorima, iskustvima i savjetima.

---
PS
ovo su neki od korisnih linkova, pa mozda jos kome pomogne
http://burza.com.hr/zivot/fizioterapeut/2012/06/108974-kronicna-bol-u-preponi/
http://www.fizioterapeut.org/ortopedija/bolna-prepona.html
http://www.scipion.hr/n/85/Prepona---Scipion-fizioterapija.wshtml
http://parkour.hr/forum/index.php?topic=52.0
http://hrcak.srce.hr/473
diks13
2013-03-01 21:14:57 UTC
Post by jbg
[...]
- i na početku (vrhu) lijeve noge - nesto izmedu pectineus i aductor longus
na ovoj slici: http://bit.ly/XKVhyF
Da nemas mozda kilu?
Brik
2013-03-01 22:18:17 UTC
stiscete - http://youtu.be/piD-0AtDMJs )
[...]
Tesko da ce ti itko moci pomoci preko news grupe jer ovisi kakva je
ozljeda i u kakvom je stanju.. jer ni sam doktor na tvoje detaljno
opisanje nebi znao tocno sto je dok se nebi izvrsio neki pregled..
preporucio bi ti samo da ne pijes tablete protiv bolova jer moguce je da
ces napraviti jos vecu stetu jedino sto bi ti preporucio je da mirujes
ili barem ne treniras nista sljedecih mjesec dana sobzirom da si reko da
pomaze mirovanje i mozda da si kupis neki gel tipa voltaren,naklofen ili
neofen i to podrucje gdje te boli namazi i masiraj po nekoliko minuta to
ti nece skoditi.. a na tebi je da sam odlucis hoces li kod doktora ili ne..
Brik