Kanabinoidi
(prestaro za odgovor)
Tarkovsky
2013-05-19 17:02:20 UTC
http://matrixworldhr.wordpress.com/2012/07/22/kanabinoidi-poput-onih-u-marihuani-prirodno-se-nalaze-u-majcinom-mlijeku/

Doktori, izgubit ćete posao ako se ne počnete pripremati za vrijeme bez Big
Farme.
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
qwerty
2013-05-21 05:32:38 UTC
angelina jolie. a koja moderna zena ne bi slijedila njen primjer?
Tarkovsky
2013-05-21 14:16:55 UTC
Post by qwerty
Post by Tarkovsky
[...]
Bilo bi joj bolje da puši nešto drugo umjesto doktorskih fora. ;-) Travu,
recimo.
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Rado
2013-05-21 21:45:08 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Ma ne, sad će jednostavno EU donijeti direktivu kojom se majkama
zabranjuje dojenje djece, i neka izvole kupovati zamjenske pripravke u
trgovinama i ljekarnama.
andrej
2013-05-25 09:33:53 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Šali se ti, šali. Ima toliko apsurdnih zakona, propisa da bi taj tvoj
spadao u grupu benignih.
--
Ja sam savrseni sugovornik za raspravu ako te zanima otvorena i objektivna
rasprava. Ako imas zlu agendu koju zelis forsirati ocito netocnim stvarima