Što je bolest, zapravo?
(prestaro za odgovor)
Tarkovsky
2012-12-05 08:58:50 UTC
http://www.svjetlost-online.com/kresimir-misak/?p=443

Članak preporučujem onima koji se obraćaju liječnicima za pomoć. Sami
liječnici članak ne mogu razumjeti.
--
Bog posjeduje svako ime po kojem je nazvao Sebe - uključujući stvaranje,
davanje života, ubijanje, uskraćivanje, izradu, obmanu, prevaru,
praštanje, milosrdnost, srditost, itd.
Jakov Sosic
2012-12-05 09:38:24 UTC
Post by Tarkovsky
http://www.svjetlost-online.com/kresimir-misak/?p=443
Članak preporučujem onima koji se obraćaju liječnicima za pomoć. Sami
liječnici članak ne mogu razumjeti.
A jel preporucujes onima koji bol ublazuju sa Neofen Forteom? Oce njima
ovaj clanak pomoci?
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Bubba
2012-12-05 10:05:31 UTC
Jakov Sosic's log on stardate 05 pro 2012
Post by Jakov Sosic
Post by Tarkovsky
[...]
Mene vise zanimaju oni koji su pobijedili rak side cudotvornim Citrofitom
iz threada povise.
--
"If you lie to the compiler,
it will get its revenge."
2.718281828459045235360287471352662497757247093699959574966967627.com
andrej
2012-12-05 10:25:38 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by Tarkovsky
[...]
Otkad si završio školovanje otvaraš samo "molitvenik", literaturu iz iste
knjižnice, zar ne? Kad si zadnji put pročitao nešto što nije po propisu?
Ovaj članak nisi i nećeš. A vidiš, sve što je žena rekla o iscjeljivanju i
mehanizmu bolesti je također i moje osobno iskustvo. Imaš li i ti reći
nešto što nije izašlo iz tuđe guzice nego je tvoje izvorno iskustvo? Svi
ste vi samo prepisivači bez mozga.
--
Ja sam savrseni sugovornik za raspravu ako te zanima otvorena i objektivna
rasprava. Ako imas zlu agendu koju zelis forsirati ocito netocnim stvarima
onda sam ti najgora nocna mora. -Davorin Vlahovic-
Bubba
2012-12-05 12:42:23 UTC
andrej's log on stardate 05 pro 2012
Post by Bubba
Post by Jakov Sosic
Post by Tarkovsky
[...]
/snip
prepisivači bez mozga.
Dakle, ponovit cu ukratko svoje zakljucke iz
<***@130.133.4.11> - proizvod koji si naveo
spominje se samo i iskljucivo na nerenomiranim stranicama lokalnog
govornog podrucja te se evidentno lazno navodi kao proizvod koji je
istrazen od na originalnoj stranici navedenih i spomenutih "mnogih drugih
instituta".

Da sam skolovan, kao sto nisam, mislio bih da si najobicniji zadojeni
lazov i prevarant sklon demagogiji, te da u nedostatku argumenata kojima
bi osporio sugovornikove, pribjegavas ad hominemski napadima koji cak nisu
niti povezan s originalnim pitanjem, a kamo li da daju odgovor na njega.

No kao sto rekoh, buduci da nisam, ostavljam i dalje u svojem otvorenom
ruralnom umu dovoljno prostora da mi objasnis kako tako revolucionaran,
fantastican i univerzalan proizvod istestiran na tolikim i jos mnogim
drugim institutima, uz danasnju fluktuaciju i dostupnost informacija putem
Interneta ne pronalazi svoje mjesto u svemiru dostupnom Googleu cak niti
na onim mjestima koja su sluzbeno navedena kao reference? Kako tako
inspirativni i ingeniozna znanstvena kreatura poput Bogoslava Ljubise
Karaklaica (ili kako li se vec zove ta fiktivna spodoba koja je toliko
zaduzila ovaj napaceni narod da bi covjek ocekivao da se spomene malo
detaljnije na Googleu ("Jakob Haric", 10 results (0.26 seconds)), ako vec
ne i u medicinskoj enciklopediji ili opcoj enciklopediji. Istina,
medicinska enciklopedija je starijeg datuma, ali opca (obe u izdanju
Leksikografskog zavoda) je nekoliko godina stara, kada bi afirmacija
stanovitog dr. Harica trebala biti itekako opipljiva.

Ono sto zaista stoji jest cinjenica da ekstrakt sjemena grejpa ima *neka*
antioksidantska svojstva i to pri *odredjenim uvjetima*. To je ono sto sam
ja kao potpuni laik uspio procitati iz tih radova. Ako te zanima, jer
ocito ne znas mnogo o tome, mozes kupiti radove za neke male novce (30ak
$), obzirom da (valjda) nisi skolovan ili se (valjda) ne druzis sa
skolovanima jer obrazovne ustanove u Hrvatskoj imaju besplatan pristup
vecini znanstvenih publikacija pod odredjenim restrikcijama.

Sve u svemu, obzirom na sve sto sam u 15 minuta jednostavnog istrazivanja
pronasao, svodi pricu "Citrofita" i fame oko njega na vrlo malicioznu i
potencijalno opasnu, mozda cak ne toliko zbog same primjene proizvoda,
nego zbog predstavljanja istog kao zamjenu za medicinski opravdane
preparate.

Jasno, sve ovo moje pada u vodu kada mi isuces iz rukava (foldera)
dokument koji pokazuje ucinkovitost *CITROFITA* na neke od bolescuga koje
su navedene u poprilicno lose sklepanoj HTML tablici na sajtovima koje sam
prosao.

Pratim tvoje postove (kao i tvojih sljedbenika koji lurkaju pa te
potapsaju po ledjima tu i tamo) vec duze vremena, i zalosno je sto se tvoj
uzorak odgovaranja moze jednostavnom retoricko-logickom analizom svesti na
upravo suprotno od definicije argumentacije, koja bi trebala biti
retoricki postupak kojim tvrdnja postaje citatelju zdravorazumski vrlo
vjerojatnom istinom. Ti radis bas sve suprotno od toga, koristeci skolske
greske kada pokusavas drugoj strani pribliziti svoju pricu. Sve bi to cak
bilo u redu, da ne nastupas tako autoritativno kako nastupas, pa onda
cijela prica ispadne, eto tako, da se najblaze izrazim - smijesna.

Ja sam svjestan da ti moj dobronamjerni savjet uopce neces *shvatiti*. S
druge strane, ja cu tvoj savjet *prihvatiti* ili barem uzeti k znanju ako
mi ga argumentiras. Pa kako se vec izdajes kao osoba visih svjetonazora i
nacela, mozes li mi (nam) ipak s nekom jacom argumentacijom opravdati
Citrofit? Jer eto, ja s druge strane imam iskustvo obiteljske prirode
(doduse, ne moje, ali od vrlo bliske prijateljice), gdje se svi clanovi
"lijece" srebrnim vodama i Citrofitima (te drugim preparatima, ali za ove
konkretno znam i cuo sam im imena/vidio ambalaze/prisustvovao primjeni), a
svi fasuju bolestine raznih tipova, od glavobolja, do zabudjane cuce, pa
preko tocenja slajma iz nosa i grla usljed sezonskih prehlada, te svaku
bez uspjeha pokusaju tretirati navedenim proizvodima. Tada, jasno, otrce
kod doktora po Neofen, Canesten ili Sumamed, a pojedincima koji znaju
njihv lifestyle kriju to te kada bivaju otkriveni, pravdaju se da su ipak
prolongirali potencijalni problem koristenjem navedenih proizvoda.

Sto je stari indijanski naziv za "samozavaravanje".

I dalje cekam (i zapravo te indirektno umoljavam) da mi kazes zasto bi
svoj promiskuitetni vadicep od 6 cm tretirao Citrofitom a ne Canestenom.

Unaprijed hvala!
Tarkovsky
2012-12-06 10:56:09 UTC
Post by Bubba
Post by Jakov Sosic
Post by Tarkovsky
[...]
Otkad si zavrĹĄio ĹĄkolovanje otvaraĹĄ samo "molitvenik", literaturu
[...]
Pretpostavljam da si iz mojih postova, kažeš da me dugo pratiš, zaključio
kako moj mozak funkcionira. Propustio si samo jednu stvar, a to je da sve
što pišem, osim što pokazuje moj karakter, predstavlja detalj detalja u
jednoj općoj slici svijeta i postojanja koju imam u glavi. Propustio si
primijetiti da za tebe i za mene svemir funkcionira na vrlo različite
načine. Moja arogancija proizlazi iz jedne psihološke činjenice. Ako ne
divljam, neće ti pasti na pamet da posvetiš 15 minuta nebulozi koju sam
napisao. I tako čeprkajući, kad tad ćeš naletjeti na zrno. To ti iskreno
želim. Ako podijelimo po dubini znanje o svemiru na deset razina, ti nisi
niti na prvoj razini. Ja sam donekle na prvoj ali zavirujem u drugu. Da sam
u pravu, ne mogu ti apsolutno ničim dokazati. Ni Citrofitom(s kojim sam
napokon smirio kroničnu upalu mjehura).

Znam da, ako bacim pred tebe petnaest sličica iz slagalice od nekoliko
milijuna sličica, nema nikakve šanse da išta shvatiš o tome kako izgleda
cijela slagalica. Ja već poznajem barem nekoliko stotina sličica koje su
tako strateški raspoređene da umišljam da malko nazirem cjelinu. Ti si
daleko od cjeline. Velika većina znanosti također. Samo na rubovima
znanosti ima znanstvenika koji se trude saznati istinu a ne zaraditi gomilu
love, objavljivati u cijenjenim časopisima i predavati na najprestižnijim
katedrama. Izgleda vrlo preuzetno, iz tvog kuta gledano, moj umišljaj da
nešto nazirem. To je ta razlika među nama. Ti si ispod prve razine, a ja
sam na prvoj i istežem vrat prema drugoj razini od deset. Ako si imalo
zavirio u knjige o duhovnosti, onda znaš da je slobodna volja apsolutna i
da ovisi o znanju. Ako nemaš znanja da je upotrijebiš, isto je kao da je i
nemaš. Ti misliš da je imaš(možda), ali je nemaš. Ja znam da, pošto nemam
dovoljno znanja, nemam ni slobodnu volju. Tu je suštinska razlika među
nama. Ti ne znaš, a misliš da znaš. A ja sam malko naslutio i shvatio
koliko ne znam. Ja sam neznalica i želim znati. Ti "znaš". To je arogancija
koju ti furaš. :-)
Touche
2012-12-06 11:06:08 UTC
Tarkovsky wrote:
/CUT

Ti si neka verzija Bandica na newsima. Koliko on moze pricati, toliko ti
mozes pisati bez da zapravo ista konkretno kazes.
Tarkovsky
2012-12-06 13:30:48 UTC
Post by Touche
/CUT
Ti si neka verzija Bandica na newsima. Koliko on moze pricati, toliko ti
mozes pisati bez da zapravo ista konkretno kazes.
:-)))))))))
Govorim konkretno. Samo, za razumijevanje toga je potrebno i neko
predznanje koje se ne uči u školi.
Bubba
2012-12-06 12:51:46 UTC
Tarkovsky's log on stardate 06 pro 2012

/snip

Sve je u redu, kao sto rekoh, da imam znanja (skolovanja?), shvatio bih
sto mi zelis reci. Buduci da nemam, trazim prosvjetljenje.

Simpaticno mi je, doduse, kako si dosljedan u svojoj nedosljednosti, pa mi
dozvoli da citiram dio tvog teksta iz
Ti si daleko od cjeline. Velika veæina znanosti takoðer. Samo na
rubovima znanosti ima znanstvenika koji se trude saznati istinu a ne
zaraditi gomilu love, objavljivati u cijenjenim èasopisima i
predavati na najprestižnijim katedrama.
S druge strane, pak

http://www.alternativa-za-vas.com/index.php/proizvodi/citrofit/

tvrdi slijedece:

"Znanstvena istraživanja Citrofita

Institut Pasteure, Pariz, FRANCE; University of Georgia, USA; United
States Department of Agriculture, Mayland, USA; University von Sao Paulo,
Brasilien; University of Malaya, Malaysia; Interlab Laboratory S.A.;
Bio/Chem Research Inc., Lakeport, CA, USA; Valley Microbiology Services,
Palto Alto, CA, USA; Bio-Research Laboratories, Redmond, WA, USA; British
Columbia ResearcCorp. Vancouver, B.C., Canada; Northview Pacific
Laboratories Inc., Berkeley, CA, USA; i mnogih drugih instituta. "

Ne treba daleko otici, pa recimo

http://en.wikipedia.org/wiki/Pasteur_Institute

"The Pasteur Institute (French: Institut Pasteur) is a French non-profit
private foundation dedicated to the study of biology, micro-organisms,
diseases, and vaccines. It is named after Louis Pasteur...

Institut Pasteur today

Today, the Institut Pasteur is one of the world's leading research
centers; it houses 100 research units and close to 2,700 people, including
500 permanent scientists and another 600 scientists visiting from 70
countries annually. The Institut Pasteur is also a global network of 24
foreign institutes devoted to medical problems in developing countries; a
graduate study center and an epidemiological screening unit."

Uz to, tvrdis u <748314068376442989.236897tarkovsky51-
***@news.bnet.hr> kako je taj isto Pasteur po kojemu je nazvana
ocito renomirana institucija, koju u dijelu u kojemu sam te citirao
otvoreno prezires, bio u teskoj zabludi... Moram priznati da kao ruralni
neskolovani um ne povezujem konce tvoje price/slagalice/kakogod.

Jer, svi ovi gore navedeni "instituti", a vjerujem "i mnoge drugi" koji se
ne spominju, imaju svoju znanstvenu reputaciju, renome i sve ostalo. Sto
ti prezires i otvoreno, ali i dalje bez argumenata, osporavas.

Ponavljam svoje pitanje koje protezem od pocetka ovog threada - tko i gdje
je dokazao djelotvornost *Citrofita* na stanja koja se navode na stranici
"Alternativa za vas" (mene jos uvijek, i to za ozbiljno, zanima
ucinkovitost na spolno prenosive bolesti, buduci da grijesiti bludno nije
u mojoj listi DO-NOT-WANT grijeha a kondome mi zabranjuje vjera, hehe).

Stani, stani, prije nego sto mi ne odgovoris na pitanje, imam jos jedno -
ako zaista nije potrebno znanstveno dokazati, jer se radi o visim stanjima
svijesti ili... uf, muka mi je sad traziti tvoje tocne citate, no, u
svakom slucaju, zasto se navode (lazna, evidentno) istrazivanja Citrofita
ako ona nisi niti meritorna niti potrebna za samu djelotvornost proizvoda
(koja je onda dokazana s milijunima ljudi sirom svijeta, iako o tome nema
nikakve reference, niti prodajne, niti svjedocanstvene?).
Tarkovsky
2012-12-06 13:57:21 UTC
Post by Bubba
[...]
Evo ti jedan ključni argument: "private foundation". Što misliš zašto je to
"non profit foundation"? Pa zato jer nije potrebno imati profit od
konkretnog instituta. Institut su napravili i financiraju oni kojima su
potrebna "neovisna" istraživanja. Misliš da na ovoj planeti postoji nešto
što je doista neovisno? Tamo se naručuju rezultati istraživanja i plaćaju
ih oni lopovi koji ne žele da ozdravimo. Ako ozdravimo, kako lopovi
zarađuju? Stvarno si naivan. A meni cijeli život svi oko mene govore da sam
ja naivan. :-)))
Bubba
2012-12-06 14:05:54 UTC
Tarkovsky's log on stardate 06 pro 2012
Evo ti jedan kljuèni argument: "private foundation". Što misliš zašto
je to "non profit foundation"? Pa zato jer nije potrebno imati profit
od konkretnog instituta. Institut su napravili i financiraju oni
kojima su potrebna "neovisna" istraživanja. Misliš da na ovoj planeti
postoji nešto što je doista neovisno? Tamo se naruèuju rezultati
istraživanja i plaæaju ih oni lopovi koji ne žele da ozdravimo. Ako
ozdravimo, kako lopovi zaraðuju? Stvarno si naivan. A meni cijeli

:facepalm:
andrej
2012-12-05 10:25:39 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by Tarkovsky
[...]
Tvoja seljačka, uporna tupost je skoro bez presedana na newsima. Poznavao
sam takve seljačine. Ti si mi zadnji s kojim komuniciram. :-) Posljednji
tulavac! Prije vas je bilo više. Izumirete.
Jakov Sosic
2012-12-05 13:15:32 UTC
Post by andrej
Tvoja seljačka, uporna tupost je skoro bez presedana na newsima.
Poznavao sam takve seljačine. Ti si mi zadnji s kojim komuniciram. :-)
Posljednji tulavac! Prije vas je bilo više. Izumirete.
Hm, toliko bijesa zbog jednog obicnog pitanja :( Razbolit ces se zbog
toliko negativnih emocija, nisu li te na to tvoji vracari upozorili?
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Karabaja
2012-12-05 11:40:37 UTC
Tarkovsky whispered unto us in: hr.sci.med
Post by Tarkovsky
Članak preporučujem onima koji se obraćaju liječnicima za pomoć.
Je li netko pročitao post dokraja? Ako poentira s pozitivnim iskustvima
izvantjelesne metafizičke oplodnje, onda neću prežaliti 20 minuta
izgubljenog života na čitanje tog blogovskog štiva. :)
Touche
2012-12-05 12:31:40 UTC
Post by Karabaja
Tarkovsky whispered unto us in: hr.sci.med
Èlanak preporuèujem onima koji se obraæaju lijeènicima za pomoæ.
Je li netko proèitao post dokraja? Ako poentira s pozitivnim
iskustvima izvantjelesne metafizièke oplodnje, onda neæu preŸaliti 20
minuta izgubljenog Ÿivota na èitanje tog blogovskog ¹tiva. :)
TL;DR - dijagnosticiran mi je rak, krenula sam sa sranjima, nije bilo
promjene, okrenula se medicini koja mi je pomogla, ali cu sada napisati
tisucu kartica teksta protiv nje bez da kazem ista smisleno.

Par citata:

"Razlog je moja Ÿelja da ¹to veæi broj ljudi koji se susretnu s takvim
problemom dobije istinite informacije o tome ¹to je karcinom, ¹to ga
uzrokuje, kako ga izbjeæi i ono najvaŸnije - kako ga "lijeèiti",¹to smatram
kljuènim faktorom u fazi suoèenja s dijagnozom."

"Prouèila sam alternativne metode i odluèila se za meni tada
najprihvatljiviju terapiju frekvencijama pomoæu Rifeovog generatora."

"Danas pouzdano znam da su svi oni pacijenti, tretirani po protokolu
sluŸbene medicine, zajedno sa mnom, preŸivjeli ne zahvaljujuæi toj terapiji,
nego toj terapiji unatoè, a zbog drastiènog mijenjanja kursa svoga Ÿivota
nakon toga, èesto puta i ne znajuæi da je to bilo ono kljuèno i odluèujuæe."

"Kad je kod mene protokol zvaniène medicine zavr¹en, ja sam shvatila kolika
je ¹teta uèinjena mom organizmu. Shvatila sam da nisam bliŸe ozdravljenju,
iako sam to po svim dostupnim nalazima bila, veæ da sam mnogo,mnogo dalje.
Moj organizam bio je bukvalno otrovan."

"Kad sam posloŸila kockice, shvatila sam da je èas kada je sluŸbena medicina
krenula u krivom smjeru za èovjeèanstvo, a ujedno sebi definitivno utrla put
za legalno zgrtanje novca preko le¹eva, bio kad je Louis Pasteur u drugoj
polovici 19. st.postavio teoriju da su klice glavni uzroènici svake
bolesti."

"Razlog za ovo razmi¹ljanje leŸi u èinjenici da je negdje u isto vrijeme
djelovao, takoðer u Francuskoj, i jedan drugi znanstvenik - Antoine Bechamp,
koji je za razliku od nadmenog i arogantnog Pasteura bio vrlo obrazovan i
samozatajan, ne mareæi za publicitet veæ samo za rezultate svojih
istraŸivanja.

Rezultati njegovih istraŸivanja su bili suprotni od Pasteurovih. On je
tvrdio da je uzrok svake zarazne bolesti milje odnosno sredina(okoli¹). To
bi znaèilo da ako milje nije pogodan za razvoj neke klice, samo njeno
prisustvo neæe dovesti do razvoja bolesti.

Postoji snimka Pasteurovih rijeèi na samrtnoj postelji, kad nije mogao
pre¹utjeti istinu veæ je rekao: Ipak je sve u miljeu. Naravno da to nikad
nije sluŸbeno ojavljeno, a Becham je umro potpuno nepoznat."
Karabaja
2012-12-05 12:37:44 UTC
Touche whispered unto us in: hr.sci.med
Rezultati njegovih istraživanja su bili suprotni od Pasteurovih. On je
tvrdio da je uzrok svake zarazne bolesti milje odnosno
sredina(okoliš). To bi značilo da ako milje nije pogodan za razvoj
neke klice, samo njeno prisustvo neće dovesti do razvoja bolesti.
Postoji snimka Pasteurovih riječi na samrtnoj postelji, kad nije
mogao prešutjeti istinu već je rekao: Ipak je sve u miljeu. Naravno
da to nikad nije službeno ojavljeno, a Becham je umro potpuno
nepoznat."
Hvala!

Dakle, na spektakularan način, AFAIK žena otkriva toplu vodu znanstveno
već potvrđene teorije o lužnatom i kiselom stanju organizma i
pogodnosti za ravoj stanica tumora. Dobro da nisam išao sve čitati.
Tarkovsky
2012-12-05 23:40:19 UTC
Post by Karabaja
[...]
Koliko si pročitao, toliko i znaš. Ništa.
Da si sve pročitao, saznao bi da je između gomile ostaloga potrebno da
organizam nije zakiseljen, a ni previše lužnat(ako znaš nešto o yinu i
jangu onda znaš da npr. previše yina prelazi u jang i obratno) i da treba
održavati RAVNOTEŽU. Ravnoteža je za klasičnu medicinu potpuno nepoznat
koncept. Nemoj se truditi da mi dokažeš da je. NIJE.
Da li si tu "teoriju" o kiselom i lužnatom organizmu isprobavao na sebi?
Ja jesam.
mala.traticica
2012-12-06 07:52:44 UTC
Post by Tarkovsky
Da li si tu "teoriju" o kiselom i lužnatom organizmu isprobavao na sebi?
Ja jesam.
ponovo se ponavljas! pises prazne rijeci bez opisane procedure i
konkretno know how.

facta, facta, non verba!
Tarkovsky
2012-12-06 12:09:10 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
:-)))))
Facta su samo - facta. Kad ih ti ostvariš. Meni ostaju samo "verba" prema
tebi. Prema sebi "činim", prema tebi "govorim". Ne mogu "prema tebi"
činiti. Ne mogu promijeniti tvoj spoznajni svijet, to radiš sama. Ja ti
samo mogu nešto reći što će u tebi probuditi radoznalost. Tu je kraj mojeg
utjecaja i pomoći koju ti mogu dati. Ako ne razumiješ zadnju rečenicu...
onda je to tako.

Know how je "tableta", kad dolazi od mene. Kad know how dolazi od tebe,
nakon što si proučila gomilu stvari i došla do nekakve spoznaje, on postaje
"alat", nije više "tableta". "Tableta" je ono što ne razumijemo, ali
poslušno prihvaćamo jer je "netko rekao". Kad smo shvatili "tabletu", ona
prestaje biti "tableta".
Rado
Ne znam zašto mi je Neofen pao na pamet. :-)
Tarkovsky
2012-12-07 12:01:53 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Zato što branša koju toliko poštuješ nastoji zatrti one koji mogu pomoći
ljudima bez Neofena. "Tableta" je civilizacijska paradigma. Sve je rješivo
"tabletom" i beskrajnom tupošću i površnošću. Drugi termin koji označava
paradigmu je "instant rješenje", što je isto što i "tableta".
Rado
2012-12-06 10:05:00 UTC
Post by Tarkovsky
održavati RAVNOTEŽU. Ravnoteža je za klasičnu medicinu potpuno nepoznat
koncept. Nemoj se truditi da mi dokažeš da je. NIJE.
Pa, kad tako TVRDIŠ da nije, tko bi te mogao uvjeriti u suprotno? Da si
imalo otvoren za mišljenje drugačije od vlastitog napomenuo bih ti posve
jednostavnu stvar: krvne pretrage, gdje se, eto, u onim kućicama nalaze
vrijednosti koje su u ravnoteži, a sve što odstupa izvan njih medicina
smatra patološkim - ili, ako tako želiš, neuravnoteženim. I, zaimisli
samo drznika, usuđuju se zatim čovjeka liječiti kako bi mu patološke
nalaze - uravnotežili.

Ali neću se truditi da ti dokazujem, jer ti znaš da NIJE.
Ovaj... vidi se. ;-)
Tarkovsky
2012-12-06 12:09:09 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
To je samo jedan izuzetno mali segment koji medicina laički pokušava
uravnotežiti. Ali medicina ne razumije, osim mehaničke i malo kemijske
razine, ŠTO je uravnotežila. Zato i kažem da medicina nema pojma o
ravnoteži.
Tarkovsky
2012-12-05 23:40:18 UTC
Post by Touche
Post by Karabaja
Post by Karabaja
[...]
"Razlog je moja želja da što veći broj ljudi koji se susretnu s takvim
problemom dobije istinite informacije o tome što je karcinom, što ga
uzrokuje, kako ga izbjeći i ono najvažnije - kako ga "liječiti",što smatram
ključnim faktorom u fazi suočenja s dijagnozom."
"Proučila sam alternativne metode i odlučila se za meni tada
najprihvatljiviju terapiju frekvencijama pomoću Rifeovog generatora."
"Danas pouzdano znam da su svi oni pacijenti, tretirani po protokolu
službene medicine, zajedno sa mnom, preživjeli ne zahvaljujući toj terapiji,
nego toj terapiji unatoč, a zbog drastičnog mijenjanja kursa svoga života
nakon toga, često puta i ne znajući da je to bilo ono ključno i odlučujuće."
"Kad je kod mene protokol zvanične medicine završen, ja sam shvatila kolika
je šteta učinjena mom organizmu. Shvatila sam da nisam bliže ozdravljenju,
iako sam to po svim dostupnim nalazima bila, već da sam mnogo,mnogo dalje.
Moj organizam bio je bukvalno otrovan."
"Kad sam posložila kockice, shvatila sam da je čas kada je službena medicina
krenula u krivom smjeru za čovječanstvo, a ujedno sebi definitivno utrla put
za legalno zgrtanje novca preko leševa, bio kad je Louis Pasteur u drugoj
polovici 19. st.postavio teoriju da su klice glavni uzročnici svake
bolesti."
"Razlog za ovo razmišljanje leži u činjenici da je negdje u isto vrijeme
djelovao, također u Francuskoj, i jedan drugi znanstvenik - Antoine Bechamp,
koji je za razliku od nadmenog i arogantnog Pasteura bio vrlo obrazovan i
samozatajan, ne mareći za publicitet već samo za rezultate svojih
istraživanja.
Rezultati njegovih istraživanja su bili suprotni od Pasteurovih. On je
tvrdio da je uzrok svake zarazne bolesti milje odnosno sredina(okoliš). To
[...]
Pročitao si članak i zaključio ono što si htio. Autorici nisi dozvolio da
ima svoje mišljenje. Jer "ti znaš bolje". Koji si ti potumplani moron. :-)
Jakov Sosic
2012-12-06 00:27:28 UTC
Post by Tarkovsky
Pročitao si članak i zaključio ono što si htio. Autorici nisi dozvolio
da ima svoje mišljenje. Jer "ti znaš bolje". Koji si ti potumplani
moron.
Misljenje je kao shupak, svaka budala ga ima.
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Rado
2012-12-06 10:06:32 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by Tarkovsky
[...]
To baš i nije točno. Ima ih koji su pokušali kolorektalni karcinom
rješavati alternativnim terapijama, pa više nemaju pakšu ali imaju stomu.
Touche
2012-12-06 11:07:05 UTC
Post by Jakov Sosic
Misljenje je kao shupak, svaka budala ga ima.
To ba¹ i nije toèno. Ima ih koji su poku¹ali kolorektalni karcinom
rje¹avati alternativnim terapijama, pa vi¹e nemaju pak¹u ali imaju
stomu.
Crno, ali dobro :o)
Jakov Sosic
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Rado
2012-12-06 09:56:32 UTC
Post by Tarkovsky
Pročitao si članak i zaključio ono što si htio. Autorici nisi dozvolio da
ima svoje mišljenje. Jer "ti znaš bolje". Koji si ti potumplani moron. :-)
Mislim da nisi u pravu. Mi svakome dajemo za pravo da ima svoje
mišljenje, pa čak i ako je u pitanju najobičnija kretenarija.
Rado
Ja sam već ispreporučivao ljudima okolo :)
mala.traticica
2012-12-05 13:49:45 UTC
sve te definicije slaba su utjeha oboljelima od tumornih oboljenja
Tarkovsky
2012-12-05 23:40:19 UTC
Post by mala.traticica
Post by Tarkovsky
[...]
Nisu. Govorim iz vlastitog iskustva. I tu nema definicija, samo činjenica
koje su provjerljive. Shvatiti i prihvatiti spoznaje iz pisma iziskuju
mnoge godine da bi ih prihvatili. Ali kad imaš tumor, naučiš brže. Ili ne
naučiš nikad. Počeo sam polako i onda sam morao ubrzati. Ono što je žena
napisala je JEDINI način da se zaista riješiš tumora. To je apsolutno
najteži i apsolutno najtočniji način. Parcijalno korištenje neke
alternativne metode je besmisleno. Ključ je u SPOZNAJI. Ključ je u
MIJENJANJU SEBE. Zato je to najteži način. I jedini točan.

E da, pročitaj članak. Besmisleno je komentirati nešto što nisi pročtala.
mala.traticica
2012-12-06 07:48:32 UTC
Post by Tarkovsky
Ključ je u SPOZNAJI. Ključ je u
MIJENJANJU SEBE. Zato je to najteži način. I jedini točan.
E da, pročitaj članak. Besmisleno je komentirati nešto što nisi pročtala.
i kako to izgleda in praxi? ne pise!

ili ce se bolesnik okrenuti kemoterapeuticima i radioterapiji ili sto?

spoznaji da mu stres steti?

ubrizgavati inekcijom vitamin B17 i soda bikarbonu?

nije opisana procedura u toj spoznaji niti je detaljno objasnjeno to
mijenjanje! sto to konkretno podrazumijeva mijenjanje sebe? nista ne pise.

svaki oboljeli od tumora ce brzo rukom odmahnuti na taj clanak. zasto?
osim praznih rijeci nema instrukcija. eto zato.
Rado
2012-12-06 10:11:57 UTC
Post by mala.traticica
ubrizgavati inekcijom vitamin B17 i soda bikarbonu?
Nisam liječnik, ali ovako laički ću vrlo ozbiljno savjetovati svakome
tko ovo čita da se NE IGRA sa intravenoznim ubrizgavanjem sode
bikarbone! Riječ je o postupku posve štetnom i opasnom po život.

Tumačenje za alternativce: moronske energije i titraji koje harmonizira
niski pH sode bikarbone u slučajevima prevelikog harmoniziranja može
dovesti do apsolutne harmonizacije pozitivnih vibracija ljudskog tijela
sa frekvencijama Svemira i neposredne okoline, rezultat čega je fizička
manifestacija najbolje mjerljiva u infracrvenom području koje postaje
posve harmonizirano sa okolinom jer tijelo poprima sobnu temperaturu.
Tarkovsky
Darko_swl
:-)
Tarkovsky
2012-12-06 12:09:10 UTC
Post by mala.traticica
Post by Tarkovsky
Ključ je u SPOZNAJI. Ključ je u
MIJENJANJU SEBE. Zato je to najteži način. I jedini točan.
E da, pročitaj članak. Besmisleno je komentirati nešto što nisi pročtala.
i kako to izgleda in praxi? ne pise!
Naravno da ne piše. Kad bi pisalo, to znači da bi autorica predložila neki
postupak koji je adekvatan tvojem razumijevanju iscjeljivanja: sve je
"tableta", uzmeš i ozdraviš. Ne ide to tako. Autorica je samo opisala jedan
put spoznaje koji svatko mora proći ako se želi riješiti raka(ili bilo koje
bolesti). Rak je POSLJEDICA i mora se liječiti mijenjanjem sebe i svojih
spoznaja. To je, naravno, najteži način liječenja, ali je zato jedini
ispravan. Medicina ima tehniku iscjeljivanja kojom samo smiruje posljedice
i odgađa neminovno.
Post by mala.traticica
[...]
U pravu si. Ali, tako je to. Iscijeliti tijelo znači URAVNOTEŽITI GA. Sve
tehnike kao soda bikarbona, B-17 i slično su samo OKIDAČI iscjeljivanja.
Našem tijelu pomažu da se uravnoteži. Instrukcije su "tableta". "Put" je
JEDINA točna uputa. Ako uzimaš sodu bikarbonu i izliječiš se, kroz neko
vrijeme će se bolest vratiti ako nisi shvatila da trebaš SVE promijeniti u
svom životu i da je to cjeloživotni proces. Ako si bolesna, počni
prekopavati internet ili traži knjige i pomalo eksperimentiraj sa
bezopasnim tehnikama iscjeljivanja. Razmisli o jogi, vegetarijanstvu,
meditaciji, dok istražuješ ono što je istraživala autorica. Ako misliš, kao
i autorica u početku svoje bolesti, da je JEDNA metoda dovoljna da se
izliječiš, tada si u grdnoj zabludi. Tvoje mišljenje o sebi i drugima,
tvoje prehrambene navike, tvoje sve životne navike trebaš preispitati i
promijeniti.
Dakle, rak će izliječiti samo oni koji SPOZNAJU. Nije to tako apstraktno
kako zvuči. :-) Spoznaja(znanje, ali SVE, ne samo medicinsko) koja ti se
događa, mijenja te iz temelja. Postaješ zamalo druga osoba. Nikad ne možeš
zaista postati druga osoba. To si i dalje ti sa novim shvaćanjima
SVEGA(svemira, postojanja...).
Lilium
2012-12-08 08:01:36 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
i dok bolesnik ili netko za njega prekopava po bespucima interneta
trazeci koje kakve yoga gurue i knjige te pomalo experimentira stanice
tumora se invazivno razmnozavaju i rapidno napreduju prema glavi. a da
ne pricam o vegetarijanstvu dok su povracanje i mucnina sve trenutno.
meditacija je isto iskljucena jer tumorna masa razvija vrlo agresivnu bol.
i tako u dugim besanim nocima prepunim tuge, ocaja, placa i neizdrzive
boli jos da se i spoznajom nekom opterecujem dodatno?! i to sa
shvacanjima svemira?!
od svega toga joga spoznavanja i vegemeditiranja jedino jos molitva
andjelu cuvaru pomaze kao neka tiha utjeha

i sto je bolest? bolest je nemoc, propadanje, nekroza, cista, metastaza,
bol, plac, nemoc, jad i tuga.
nije to upala grla s 2 grama sumameda. nego nesto sto bolno i brzo
izjeda covjeka iznutra.
Tarkovsky
2012-12-09 00:12:12 UTC
Post by Lilium
Post by Tarkovsky
[...]
Htio sam napisati dugačak tekst o zabludama medicinara i ciljevima onih
koji ih iskorištavaju, ali mislim da ti to ne bi pomoglo da počneš
razmišljati. Dapače. Po tvom tonu vidim da voliš svoj očaj i ne želiš ga se
riješiti.
Kad budeš pomislila da je možda ipak moguće staviti milion šibica u kutiju
predviđenu za samo pedeset, sve će biti moguće. I nećeš više biti očajna,
već radosna.
Rado
2012-12-09 09:53:51 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
To je jedan od popularnijih izgovora alternativaca kada im ljudi koje su
pokušali "liječiti" umru: nisu vjerovali u sebe/ u liječenje/ u nešto. I
uvijek je kriv pokojnik, a ne alternativac jer je njegova metoda 100%
ispravna.

Nalazim krajnje licemjernim, neljudskim, dapače izrazito govnarskim
takvo ponašanje. Na Goli otok treba sa takvima.
Zeljko Vrba
2012-12-09 11:46:07 UTC
Post by Rado
Nalazim krajnje licemjernim, neljudskim, dapače izrazito govnarskim
takvo ponašanje. Na Goli otok treba sa takvima.
A tek prica o tome kako on ne treba dokazivati da je bio bolestan i
ozdravio. Ma stvarno, kako ce netko zdravog razuma vjerovati u pricu
o ozdravljenju ako nigdje nije dokumentirano da je bolest postojala?
Tarkovsky
2012-12-10 18:37:11 UTC
Post by Zeljko Vrba
Post by Rado
[...]
Zašto bi mi netko vjerovao? Moja priča može biti isključivo priča u koju
netko vjeruje ili ne vjeruje. Tek kad nekoga zaintrigira da prouči moje
baljezganje i utvrdi što je istina a što laž, tek tada moje javljanje ima
smisla. Dok se moj uvid u stvarnost svodi na VJEROVANJE, a ne na ZNANJE,
gdje je tu istina?

Jedno intimno pitanje: da li vi uopće razumijete što pišem? Svako malo se
žalite da filozofiram. Ali to su ideje koje sam učio u gimnaziji! Ako ste
fakultetski obrazovani, pa valjda se sjećate nečega iz gimnazije! Ako ste
išli u strukovnu školu, onda mogu razumjeti nedostatak šireg obrazovanja.
Ali to nije opravdanje, odrasli ste i odgovorni ljudi koji trebaju širiti
svoje znanje i svoje shvaćanje svijeta. Ako niste takvi, nego ste ušuškani
u svoj fahidiotizam, pa pravo vam budi! Ali onda se ne žalite na one koji
nisu fahidioti i ne spremajte ih na Goli otok samo zato jer ste glupi i
neobrazovani! Ajaj, moja greška. Ako ste glupi i neobrazovani, normalno je
da treba zatući sve što je drugačije i nedajbože bolje i pametnije.
:-)))))
Nikad nisam smatrao da sam bogznakako pametan, ali vi dečki tako snažno
podilazite mom egu svojim idiotarijama da mi se vrlo teško oduprijeti ideji
da i nisam tako bedast. ;-)))
Tarkovsky
2012-12-10 18:37:12 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Ti to ne razuuumeš. To je biiiiznis.(Top lista nadrealista)
Post by Rado
Nalazim krajnje licemjernim, neljudskim, dapače izrazito govnarskim takvo
ponašanje. Na Goli otok treba sa takvima.
Znaš gdje se gubiš? U tome što kao zagovornik istine i ispaljuješ
fašistoidne rečenice i nemaš pojma da to radiš. Imaš toga koliko hoćeš. S
jedne strane si fašista, a s druge dobrotvor čovječanstva. Dakle, kad dvije
nepomirljive ideje mirno egzistiraju u tvom umu i ti nisi toga svjestan, to
se zove kognitivna distinkcija ili dvomišljenje. Kad napišeš da se ponašam
neljudski i da treba na Goli otok sa mnom, onda si ti kao bolji od mene?
Medicinari su humani kad zbog lijenosti, neznanja(unutar svoje nauke!) i
bahatosti upropaste bolesnike? I kad pokrivaju jedan drugoga u greškama
dokle god je to moguće, a ako nije onda ga žrtvuju. To je također humano?
To su, kao, sporadični slučajevi? Medicinu nitko ne kontrolira osim nje
same. To je osnovno tumačenje monopola, odnosno provođenje diktature. Znači
oni koji su nedodirljivi, osim ako zabrljaju preko dogovorenih granica
unutar struke, su moralni, pošteni i humani? Pa jel ti vidiš koliko u
tvojoj glavi ima dvomišljenja. Pa u školi smo učili da monopol apsolutno
korumpira, učili smo da demokracija mora imati nezavisnu kontrolu. Tko
kontrolira medicinu? Ona sama sebe!

Počni koristiti ono ispod kose. Rasprave koje vodim s tobom su besplodne
jer ne vidiš neke najosnovnije stvari koje spadaju u zdrav razum. Klinički,
tvoja iskrivljena stvarnost je za hospitaciju. Ali dokle god naša
distorzija stvarnosti odgovara monopilistima u svim strukama i
razinama(koji su je i proizveli od vrtića do zaposlenja), mi smo tretirani
kao mudri ljudi. I to zato jer podržavamo svojim konformističkim umom
totalnu distorziju stvarnosti!
Toliko si slijep kod očiju da ćeš za nekoliko godina, kad ovo ludilo
postane potpuno otvoreno, prvi dotrčati do mene i reći: "To je taj! On je
neprijatelj naše distorzirane stvarnosti! Na banderu s njim!" Ti misliš da
je ovo pretjerivanje? Zaviri malo u svoje stavove, postavi ih jedne do
drugih i promotri gdje je dvomišljenje. Zapanjit ćeš se! Godinama čistim
takva mjesta u svojem umu i ne mogu vjerovati koliko toga smeća se
naslagalo. Nikad kraja poslu. A ti nisi ni počeo.

Vjerojatno nisi primijetio da me najviše zanima otvorenost uma. I da o tome
neprestano raspravljam. Zašto? Kad otvorimo um i očistimo dvomišljenja iz
naših glava, realnost će postepeno postati onakva kakva jest, pa ma kakva
bila.
Rado
2012-12-10 20:54:57 UTC
Post by Tarkovsky
Post by Rado
[...]
Ne serendaj. Kada netko nekome da nadriliječnički savjet da izbjegava
liječenje i "liječi" se nekakvim bapskim metodama - i kad taj netko
drugi zbog toga umre, onda onaj netko prvi nije zaslužio samo zatvor -
on je zaslužio robijanje za ubojstvo sa predumišljajem.

Tucat kamen. Naći mu energetsku srž. U znoju lica svoga utitravati
svijest u sveopću svemirsku frekvenciju dobrote. Teškim fizičkim radom
graditi svoje tijelo kako bi bilo usklađenije sa prirodom. Jesti samo
ono što na kamenu uspije izrasti, da se ne bi trovao otrovima zle
industrije hrane. Spavati na tvrdome jer je to dobro za čakre.
Davorin Vlahovic
2013-02-04 20:21:32 UTC
Post by Tarkovsky
U pravu si. Ali, tako je to. Iscijeliti tijelo znači URAVNOTEŽITI GA.
Meni se cini da se tebi kao malom uravnotezio krvni tlak malo predugo.
--
"The future is already here — it's just not very evenly distributed."
- William Gibson
Rado
2012-12-06 10:01:51 UTC
Post by Tarkovsky
Post by mala.traticica
Post by Tarkovsky
[...]
Hmm... ja sam pročitao članak. U njemu žena jasno piše da je nakon
iskušavanja alternativne metode koja nije dala rezultate iskušala pravu
medicinu koja je dala rezultate. To što ona kasnije nastoji na prilično
glupav način zanijekati te rezultate ne čini ih nimalo manje
vjerodostojnima, ali nju svakako.

Razbijmo to pismo u svjetlu ove činjenice:

1. Dobila sam nekakav karcinom
2. Pokušala sam ga liječiti alternativnom medicinom
3. Nije bilo rezultata
4. Pokušala sam ga liječiti pravom medicinom
5. Karcinom je nestao
6. Zaključak: medicina ništa ne valja, oni su mene otrovali, zla
farmaceutska industrija, yada yada yada

7. Maliciozni zaključak: iako sam se podvrgla pravoj medicini da me
riješi problema, svojim čitateljima preporučujem da to ne čine jer će
njih to sigurno ubiti; bolje je da probaju alternativu i energije i
zrake i pH vrijednosti, ja to najbolje znam jer sam preživjela karcinom.
Tarkovsky
2012-12-06 12:09:09 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
Post by mala.traticica
Post by Tarkovsky
[...]
To se može i tako protumačit. Ako imaš neka iskustva koja je imala ona,
onda nećeš to tako protumačiti.
Rado
2012-12-06 18:01:48 UTC
Post by Tarkovsky
To se može i tako protumačit. Ako imaš neka iskustva koja je imala ona,
onda nećeš to tako protumačiti.
To kažu i oni koji tvrde da su ih oteli vanzemaljci i ugradili im čipove
pod kožu.
Tarkovsky
2012-12-07 12:01:53 UTC
Post by Tarkovsky
To se može i tako protumačit. Ako imaš neka iskustva koja je imala ona,
onda nećeš to tako protumačiti.
To kažu i oni koji tvrde da su ih oteli vanzemaljci i ugradili im čipove pod kožu.
Aha, znači čipirani su lažljivci unatoč tome što im vade čipove koji su od
organske materije i bježe ispod kože dalje od skalpela. Prije nego kreneš u
pljuvačinu, malo se informiraj, budi jezuita a ne tupan. Ako si shvatio što
sam upravo rekao.
Rado
Shvatio sam da neki ljudi horror filmove shvaćaju ozbiljno.
Rado
2012-12-05 20:44:22 UTC
Post by Tarkovsky
http://www.svjetlost-online.com/kresimir-misak/?p=443
Članak preporučujem onima koji se obraćaju liječnicima za pomoć. Sami
liječnici članak ne mogu razumjeti.
I ja preporučujem članak, sadrži zavidnu količinu crackpotizma, uz
slatki dodatak: ženino priznanje da ju je spasila moderna medicina a ne
alternativne gluposti, iako ona to naravno ne priznaje kao spas.

Isplati se pročitati cijelo pismo.
Sayla
2012-12-05 22:27:55 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
meni se posebno svidjelo kako su Pasteura "oni" gurnuli naprijed s njegovim
otkricima da bi tako mogli plasirati svoja cjepiva i antibiotike. to sto je
trebalo jos pola stoljeca do prvog penicilina je vjerojatno isto dio zavjere
da "namjestaljka" ne bi bila tako ocita. ima teta Zdenka spisateljskog
potencijala, ali mora jos malo raditi na razvoju price.
Sayla
Tarkovsky
2012-12-05 23:40:19 UTC
Post by Sayla
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Pa i Ajnštajn je također "gurnut". Ima to i svoje zašto za obojicu. Teta
Zdenka je navela priču o Pasteru. Ni Paster ni Ajnštajn nisu jedini. Ali su
značajni jer su povukli cijelu paradigmu u slijepu ulicu. Teta Zdenka je o
tome nešto rekla. Ne baš mojim riječima, ali je rekla i jedan od razloga
zašto je Paster "gurnut". Iako znam kako predrasude djeluju na našu
percepciju, ipak me iznenadi količina distorzije koju si u stanju
proizvesti. A trebaš samo pročitati kako je napisano! Bez ružičastih ili
plavih ili zelenih naočala! Problem je u tome što nisi svjestan da imaš
"naočale".
Sayla
2012-12-06 08:19:31 UTC
Post by Tarkovsky
Post by Sayla
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
distorzija!? pa sto ona pise: da je Pasteurova ideja o mikrobima kao
uzrocnicima bolesti promovirana da bi se mogli prodavati antibiotici i zato
je on umro kao velikan, a Bechampa se sikaniralo. samo zaboravlja da se
Fleming (koji je nabasao na penicilin) rodio nakon sto je Pasteur vec bio
velikan, a do antibiotika je proslo jos pola stoljeca. ali to nije bitno jer
vrijeme ionako ne postoji, je li tako?
ako ovo nije primjer postavljanja teorije, pa onda izmisljanja "dokaza" ja
ne znam sto jest. ali nista novog...
Sayla
Tarkovsky
2012-12-06 12:09:10 UTC
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
Post by Sayla
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Žao mi je. Naprosto nemaš predznanje koje ja imam. Zato ne razumiješ.
Nažalost, više od toga ti ne mogu pomoći da razumiješ. Potreba za
razumijevanjem mora poteći od tebe. Potreba da saznaš pod svaku cijenu,
makar to dolazilo iz "glupih" izvora i od "nebuloznih" autora, otvara šansu
da nešto saznaš. Ovako, tvoj spoznajni prostor je izuzetno ograničen.
Rado
2012-12-06 09:55:42 UTC
Post by Sayla
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Dobre su mu i famozne zadnje riječi: "Ipak je okolina to što utječe na
bolesti a ne mikroorganizmi, ali morao sam šutjeti do sad jer me je ceh
farmaceutskih manufaktura ucjenjivao dagerotipijama mene sa susjedovom
ženom, kćerkom i kućnom mačkom, pa nisam prije smio reći ovo što ću sad
reći, a sad mogu reći jer umirem, aaaaahhhh.... kašljuc.... krep."
Tarkovsky
2012-12-06 12:09:10 UTC
Post by Rado
Post by Sayla
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Samo za tebe natuknica: Wilhelm Reich, bioni...
I jedna knjiga: David Wilckok - Potraga za izvornim poljem. Ako knjigu
shvatiš kao još jednu "smetnju" koji ti nudi onaj nebulozni, tvoja odluka
će biti točna. Ako knjigu pročitaš i otkriješ da govori o vrlo zanimljivim
konceptima i stvarima, tvoja odluka će biti točna. Naime, odluka će uvijek
odgovarati stanju tvoje spoznaje. Ne može se ništa prečicom. Zato ti moja
preporuka znači nešto samo ako si spreman za nju. :-)
Tarkovsky
2012-12-05 23:40:19 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Pročitao si i nisi shvatio. Zanimljivo je kako smo zbog predubjeđenja u
stanju radikalno drugačije shvatiti isti tekst. S tom razlikom što ja znam
o čemu ona priča, a ti ne znaš.
Rado
Svaka ptica svome jatu leti.
Tarkovsky
2012-12-06 10:56:08 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Hm, iz ovoga si zaključio da ju je "spasila moderna medicina":
[...]

I ovoga:
[...]

"Ja nisam osjećala apsolutno nikakvu sigurnost u rukama liječnika već sam
imala neodoljivi poriv istraživati sama. Shvatila sam da me jedino znanje
može osloboditi, ma koliko dolazak do njega truda iziskivao."

Ne mogu vjerovati da si tako tup da ne možeš shvatiti tako jednostavni
izričaj rečene gospođe Zdenke, nego ga moraš izvitoperiti prema svojoj
distorziranoj slici svijeta. Ma, bravo!
Rado
2012-12-06 12:11:45 UTC
Post by Touche
[...]
Da, to je jedan prekrasan komad teksta u kojem žena urbi et orbi
demonstrira svoju fanatičnu zaluđenost (u kojoj ipak ima zrnca razuma
jer je otišla liječniku i to joj je spasilo život): "... preživjeli ne
zahvaljujući toj terapiji, nego toj terapiji unatoč..."

Rezonirajmo: žena je nakon izlječenja promjenila život i zaključila da
ju je spasila promjena života nakon što ju je medicina izlječila?

Divno, zaista prekrasno! :-)
Tarkovsky
2012-12-06 13:57:21 UTC
Post by Rado
Post by Touche
[...]
Samo jedno pitanje: nakon kemoterapije i zračenja, koliko godina tretirani
žive prije nego im se ponovno pojavi rak? Koliko se sjećam, to je prosječno
oko 5 godina. I onda umru sa metastazama i ništa više im ne može pomoći.
Tako kažu medicinske statistike. Rijetki požive dulje. Uostalom, imam u
svojoj okolini nebrojeno slučajeva koji podupiru medicinske statistike.
Znači, gospođa Zdenka će vrlo brzo umrijeti, ako već i nije ovih dana. Ako
je ona izuzetak, zašto je izuzetak? Zašto sam ja izuzetak? Doduše, nikad mi
nije palo na pamet da idem na operacije i kemoterapije tako da nisam prošao
njenu golgotu. Prošao je zato moj otac. I tumor se vratio. Onda se upustio
u alternativu, postao izuzetak i umro prirodnom smrću kad mu je došlo
vrijeme.

Svi vi koji imate problema sa stvarnošću koja odbija biti "znanstvena" ste
zapravo ljudi zatvorenog uma i bez nekog životnog iskustva. Ako i imate
iskustva, loši ste đaci.
Rado
2012-12-06 18:09:43 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Naprotiv. To ovisi o vrsti karcinoma i stadiju u kojem se osoba počela
liječiti. Što ako ti kažem da znam ljude koji su već puno duže od pet
godina nakon liječenja bez karcinoma, a nisu se liječili alteranativnim
stvarima niti su u sebi prosvjetlili svoju božansku svemirsku prirodu
sklada sa svime oko sebe?

Zauzvrat, ne znam zaista niti jednu osobu koja se liječila alternativom
i istu preživjela. Čuo sam za tek nekoliko njih koji to tvrde, ali
nemaju dokaza - medicinske dokumentacije, recimo, koja bi to potvrdila.
Sayla
2012-12-06 20:16:43 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
da citiram Zdenku Bede:
"Nikog se nisam mogla tada sjetiti tko nije prihvatio konvencionalni
protokol, a sijaset ih je bilo oko mene koji jesu i to s istom dijagnozom i
bili su još živi *deset* pa i *dvadeset* godina iza primjenjenog protokola."

pa je onda i ona posla tim putem, karcinoma vise nema, pa 5 godina kasnije
pise:
"Vjerujem da postoje klinički onkolozi koji možda i ne znaju pravu istinu,
slijepo vjerujući sadržajima koji su im prezentirani tijekom studija, a
kasnije se opet ne udaljavaju od usavršavanja službenim putem. Ali sasvim
sigurno postoje i oni koji su zavirili preko plota, koji znaju istinu ali
čuvaju granu na kojoj sjede, ne obazirući se na kolone koje umiru bez
potrebe."

dakle, ona dozvoljava da mozda, samo mozda postoje lijecnici koji "ne znaju
istinu". ali je 100% sigurna da ih ima hrpetina koji za pare salju kolone na
umiranje. nije li prekrasno kad ti takva osoba dodje u ordinaciju?
Sayla
Rado
2012-12-06 21:17:18 UTC
Post by Sayla
[...]
Meni je daleko intrigantnije pitanje *zašto* takve osobe dolaze u
ordinaciju? Ja nikada ne bih otišao nekome za koga vjerujem da će mi
naštetiti zdravlju.

Ne razumijem ženu: moderna medicina joj je uspjela spasiti život, a ona
pljuje po njoj. Što je željela, da joj ne spasi život?

I, kako je takav stav kompatibilan sa ovdje već navođenim stavom da
moraš promjeniti sebe i dovesti se u sklad sa okolišem da bi se
izlječio? Znači li to da svatko tko želi biti zdrav mora biti licemjerni
seronja?
Tarkovsky
2012-12-07 12:01:53 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Nikad ti nije palo na pamet da oni koji su utekli od medicine ne trče baš
pohvaliti se medicini da su se izliječili? Nije ti palo na pamet da im se
medicina možda zgadila?
Rado
2012-12-07 15:53:46 UTC
Post by Tarkovsky
Post by Rado
[...]
Pa ne, jer zdrav razum kaže kako bi baš oni trebali svjedočiti svojim
čudesnim ozdravljenjima, ne zbog medicine nego njoj usprkos - da i drugi
ljudi ozdrave kao što su ozdravili oni i da ta prokleta medicinska
znanost konačno propadne kad ljudi prestanu ići liječnicima.
Sayla
2012-12-07 16:57:32 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
Post by Rado
[...]
3-4 takva gosta u emisiji, i Misak je ostvario misiju. ne treba nikakva
"poslije" dokumentacija, nije ovo reklama za tablete za mrsavljenje sa
zadnje strane zutih casopisa. ako nece, ne moraju vise nikad vidjeti
lijecnika ni nacrtanog. samo tesko je skupiti par ljudi koji mogu dokazati
da su prije 15-20 godina imali dijagnosticiran karcinom, ali su jos tu jer
su "otkrili istinu". zasto takvih nikad nema u medijima s imenom i
prezimenom? jesu i njih oteli vanzemaljci?
Sayla
Tarkovsky
2012-12-07 19:17:35 UTC
Post by Sayla
Post by Rado
Post by Tarkovsky
Post by Rado
[...]
Koji ste vi ovisnici o "civilizaciji" koju upravo živimo. Uskoro ćete
morati pobiti na ulici nekoliko ljudi da bi došli na TV. Ponašate se poput
amera. Postoji li za vas dvojicu privatnost? Čim se dogodi nešto izvanredno
po kriterijima "civilizacije" to treba odmah javno objaviti da bi se
"civilizacija" mogla izasrati po tome. To upravo vas dvojica i radite,
Sayla i Rado. Svemir za mene postoji kroz mene. Ne treba mi POTVRDA
JAVNOSTI da sam zdrav, bolestan, glup, pametan ni na jednoj razini. Što,
sad bih ja ili netko drugi svoju priču trebao objaviti u "Areni"? Pa zar
neprestano ne pišem ovdje svoja osobna iskustva? I vi ste, kao,
povjerovali? I sad ti koji su ozdravili se trebaju izložiti pljuvačini i ne
vjerovanju vas dvojice? Klinička potvrda je u ovoj "civilizaciji" jedini
dokaz da je netko ozdravio? Ako je ozdravio bez tog certifikata, onda nije
ozdravio? Zar ne vidite koliko ste izvan zdravog razuma? Razmišljate li vi
ikad svojom glavom bez predrasuda i "civilizacijskih" obraca? Razmišljate
li vi uopće ili samo prepisujete tuđe misli i vjerovanja koja ste posvojili
i mislite da su autentično vaša? Ah.
Sayla
2012-12-07 19:36:28 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
"ja znam kako izlijeciti rak. i ne treba mi vasa potvrda za to. dragi
umiruci, dozvolite mi, molim vas, malo privatnosti, nemojte me ispitivati
kako se to radi!" by Andrija
Sayla
Tarkovsky
2012-12-07 20:38:55 UTC
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
[...]
Tvoj "degenerator"?
Sayla
2012-12-08 12:08:39 UTC
Post by Tarkovsky
Post by Sayla
"ja znam kako izlijeciti rak. i ne treba mi vasa potvrda za to. dragi
umiruci, dozvolite mi, molim vas, malo privatnosti, nemojte me
ispitivati kako se to radi!" by Andrija
Tvoj "degenerator"?
ne, prevoditelj Ljubice Saran. ti ga vjerojatno bolje poznajes kao generator
laznih citata za tvoje potpise.

ali pustimo to, i ja sam isto bedast sto uopce komuniciram s tobom, kao da
ne znam s kim imam posla... laz, pa onda ad hominem, to je tvoj nacin
pisanja. ne odgovoris na nijedno pitanje, izmislis nesto pa krenes
pljuvackom na, u ovom slucaju, Radu i mene (ubiti nekoga da bismo dosli na
TV? kako se usudjujes?). ali znas ti dobro, samo smo ljudi, velike su sanse
da na to reagiramo, a preskocimo ono o cemu se ustvari u temi radi. i ode
rasprava tamo gdje si ti jak - u manipulaciju, izvrtanje rijeci i
baljezganje. ma, zbilja sam bedast. da na ulici naidjem na nekoga tko
mahnita o tome kako nam vanzemaljci usadjuju cipove, ljudi-gusteri nas
polako istrebljuju, a Rockfelleri se na tome svemu bogate, i onda da mi taj
tumaci kako se lijeci rak, pa samo bih produzio! ali na tebe se ovdje skoro
svaki put popiknem. nije ni tebi lako u toj tvojoj prestrasenoj,
paranoidnoj, otrov(a)noj glavi.. ma, neka te....
Sayla
Tarkovsky
2012-12-09 00:12:12 UTC
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
Post by Sayla
[...]
Iza mojeg baljezganja, koje je istrgnuto iz konteksta onoga što sam naučio
i zato slabo razumljivo onima koji nisu radoznali, stoji tisućgodišnja
mudrost. I kad biram između te mudrosti i mudrosti stare 200 godina, što
sam izabrao?
Ono što ne razumiješ nazivaš baljezganjem? Koji si ti primitivac
neobrazovani. :-) Zašto razgovaraš sa mnom kad te samo vrijeđam govoreći o
stvarima koje ne razumiješ? Baš si mazohista.

[...]

Ti si dečec prestrašen. Tvoj obrazac ponašanja prevladava među
stanovništvom. Nisi mi ti prvi. Srećom si se popiknuo na mene. Za mudrije
od mene još uvijek nisi dorastao. Ja ti sasvim odgovaram zato jer nisam fin
i jer te mogu uznemiriti. Kad budeš mislio svojom glavom, a ne mojom ili
bilo čijom TUĐOM glavom, bit će za tebe nade.
Rado
2012-12-09 09:49:51 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Čemu stati na par tisuća godina staroj "mudrosti"? Jesi li znao da kad
svjevne munja da se to bogovi ljute? Jesi li razmišljao o tome da se
skineš gol, otrčiš u prirodu i tamo radiš alate od kremena i bježiš u
spilju svaki put kad se bogovi naljute?

Zamisli tek te prastare mudrosti! Zdrav ćeš živjeti barem osam tisuća
godina!!!

(i neće ti trebati Neofen za bolove, niti će ti pasti na pamet da ga
koristiš, osim ako netko neekološki u šumi odbaci zajedno sa ostalim
smećem i te tablete)
Ma da, glup je pa ne razumije. Reci ti njemu. :trollface:
Sayla
2012-12-09 10:35:28 UTC
Post by Tarkovsky
Post by Sayla
[...]
isprazne metafore, beskrajna relativiziranja, izmisljeni citati, lazi o
institucijama koje su provele ispitivanja proizvoda koji reklamiras... a sto
je to nego baljezganje? kad te se pita za jednu konkretnu stvar koju bilo
tko moze sam provjeriti - onda idu "uravnotezi se" poruke ljudima koji su
zbilja bolesni. ma bravo
Post by Tarkovsky
Koji si ti primitivac neobrazovani. :-)
tako je, stavi smajlija, ti si jedan fin gospodin i ne vrijedjas.
Post by Tarkovsky
Zašto razgovaraš sa mnom kad te samo vrijeđam
govoreći o stvarima koje ne razumiješ? Baš si mazohista.
imas pravo - kad mi kazes da cu "pobiti na ulici nekoliko ljudi da bi dosao
na TV" ja to ne razumijem, to je ideja iz tvoje glave, i ni ne pada mi
napamet pokusati razumjeti otkud ti.
uostalom, nas dvojica ne razgovaramo. ako te nesto pitam o temi, ti to
obrises pa izvuces 2-3 rijeci iz konteksta, krenes fantazirati o tome tko
sam i kakav sam i sto sam vidio i pokusao. to nije razgovor. ali je najbolji
nacin da te navedem da pokazes tko si, za dobrobit neke nove zdenke bede.

i da se vratimo na prvi red ovog posta - manipulaciju i izvrtanje rijeci.
upravo si poslao klasicni primjer, toboze, mene vrijedja sto pises o velikim
idejama koje ja ne razumijem, pa oko toga gradis svoju teoriju. to sto si me
prozvao ubojicom, to nema veze.
i sve si gori, ne znam sto te to izjeda i cini nervoznim, ali nekad si bar
pricekao da ti netko kontrira, sada vec u prvom postu kojim otvaras temu
kreces s uvredama, pa ides tako daleko da posizes za rasizmom, kao u onoj
smijesnoj prici o Ionnaidisovom clanku kojeg je Ljubicin prevoditelj tako
lijepo izokrenuo. napad je najbolja obrana, zar ne? tko si i kakav si
dokazao si po tko zna koji put odgovarajuci Lilium.
Post by Tarkovsky
Ti si dečec prestrašen.
itekako. sutra ce ovdje naici neka druga zdenka bede koja ce popusiti tvoja
podilazenja i velike rijeci bez imalo znacenja prije nego se izvuce. vec sam
vidio kako to zavrsava i ne zelim nikome drugome da to gleda.
Post by Tarkovsky
[...]
da, ti si meni prvi, kako da ne. da bar jesi.
Sayla
Tarkovsky
2012-12-10 18:37:12 UTC
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
Koji si ti primitivac neobrazovani. :-)
tako je, stavi smajlija, ti si jedan fin gospodin i ne vrijedjas.
Aha, bolje da se pridružim vašoj iskrivljenoj slici stvarnosti i da lažem?
Istina je uvijek bolnija od bilo kakve laži. Zašto te moje riječi diraju?
Zato jer podsvjesno ZNAŠ da je tu nešto nejasno ali nemaš pojma što.
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
[...]
:-)))
Metafora za one kojima je doživljaj stvarnosti toliko iskrivljen da posežu
za takvim djelima da bi postali "popularni". To je ekstremna situacija. Ti,
propagirajući stereotipe kojima smo indoktrinitani, kao i onaj ubojica koji
želi biti popularan, ideš niz dlaku onima koji su nam iskrivili sliku
stvarnosti. Naime, ti si tamničarev najbolji uznik i time se ponosiš.
Post by Tarkovsky
[...]
Previdio si ono glavno. To je jedino važno i samo to me zanima otkad sam
prije puno godina došao na newse:
Lilium
2012-12-08 08:04:14 UTC
dobro. neka ovdje ispise upute detaljne za izljecenje adenokarcinoma!
Tarkovsky
2012-12-09 00:12:12 UTC
Post by Lilium
Post by Sayla
[...]
Evo: uravnoteži se! Ne može detaljnije i točnije.
Rado
Jesi li ti to njemu upravo dao nadriliječnički savjet?
Tarkovsky
Rado
Jesi, jesi. Nadam se da si spreman snositi posljedice svojeg čina.
Rado
Baš tako: ah.
hgfdsfghjk
2012-12-17 19:48:11 UTC
Post by Tarkovsky
http://www.svjetlost-online.com/kresimir-misak/?p=443
Clanak preporucujem onima koji se obracaju lijecnicima za pomoc. Sami
lijecnici clanak ne mogu razumjeti.
--
Bog posjeduje svako ime po kojem je nazvao Sebe - ukljucujuci stvaranje,
davanje zivota, ubijanje, uskracivanje, izradu, obmanu, prevaru,

:-)
hgfdsfghjk
2012-12-17 20:07:34 UTC
prije se bez velike medicine u zdravom okruzenju ( ako se isto stvorilo
oko sebe ) imalo zivotni vijek do cca. 50 godina a sirotinja jedva
do 30. Obzirom da su sustavi brigom i skrbi razmazili svoje podanike
producirajuci sa druge strane infekcije i bolestine neizljecive i uz
danasnju znanost uskracivanje danasnjeg nivoa ce dovesti do ... :)