Zacepljen nos/otecena sluznica nosa tokom cijele godine
(prestaro za odgovor)
news recon
2012-01-14 18:49:32 UTC
Pozdrav grupi,

Vise ne znam sto da isprobam. Konstantno mi je zacepljena (barem jedna) nosnica zbog natecene sluznice. Sumnja je na alergiju (povecana kolicina eozinofila u nosnoj sluznici). U ostatku tijela nema naznaka alergije.

Imam povijest laserske operacije nosa zbog opstrukcije nosne supljine. NE POMAZE NISTA osim kemikalija (operil, nasic).

Probao sam inhalacije raznim cajevima i biljnim pripravcima, ispiranja raznim prirodnim tekucinama, kadulju, propolis, kroz duza razdoblja, i sve sto pokusavam cini mi se da samo pogorsava situaciju.

Da li je netko IKADA IGDJE IKAKO uspio rijesiti taj problem? Po internetu dosta ljudi ima slicne probleme, ali dugorocnog rjesenja nisam pronasao. A trazim vec godinama. Sada sam opet navucen na nasic, sto je katastrofa.

Da li bi terapija kortikosteroidima teoretski imala kakav dugorocni ucinak?

Hvala vam unaprijed na sugestijama. Poceo sam novu turu konzultacija sa osobnim lijecnikom, ali svako iskustvo je dobrodoslo!
Touche
2012-01-14 22:45:24 UTC
Post by news recon
[...]
Na zalost, ne mogu ti pomoci, samo dodati da imam isti problem. Sada sam vec
koji mjesec na Olynthu i svakih cca 8 sati ga moram koristiti. U suprotnom
se cepi nos, raste pritisak, boli glava, grlo se unistava disuci na
usta...Nepodnosljivo. Nekih drugih simptoma nemam, osim sto kihnem mozda
dva-tri puta dnevno. Nos mi je vec unisten od tih preparata, tj. osjet njuha
jedva da imam. To me dosta brine, pa sam uzeo uputnicu za
otorinolaringologiju na Rebru, po preporuci allecto u nekoliko topica nize.
Ne znam koliko ce to biti od pomoci. Na Jordanovcu sam bio na testiranju za
alergije, ali od njih nista pametno, cisti gubitak vremena. Receno mi je da
testiranja rade i u obliznjem Domu zdravlja, ali sumnjam da cu tamo dobiti
dobar savjet i eventualnu terapiju, kad u specijaliziranoj bolnici nisam.
Ako saznas ista o oventualnoj ustanovi, doktoru i/ili terapiji koja bi
pomogla, molim te javi.
nevjernik
2012-01-16 02:29:27 UTC
Post by Touche
Ako saznas ista o oventualnoj ustanovi,
doktoru i/ili terapiji koja bi pomogla, molim te javi.
Pitajte doktora mozete li koristiti Tafen rasprsivac.

Moje iskustvo kad mi je pomogao: Alergican na pelud, pa je kihanje i
smrcanje u proljece, nekih mjesec i pol, redovna pojava uz povremena
totalna zacepljenja nosa.

Otorinolaringolog mi je preporucio Tafen koji je sve te simptome
CAROBNO otklonio vec nakon par dana koristenja (naravno nastavio sam ga
koristiti cijeli mjesec).

Nadalje, nisam siguran da li zbog njega, ali i kroz godinu vise ne
osjecam potrebu za uzimanjem kapi za otcepljivanje nosa. Tako da
svakako pokusajte i ako nemate alergiju (naravno uz dopustenje
lijecnika za njegovo koristenje).

Da se razumijemo, Tafen nije izlijecio alergiju, samo je otklonio
simptome. Mozda bi je i izlijecio da sam ga nastavio sistematski
koristiti. Ali nisam, da sad ne duljim zbog cega.
--
ne vesele mene bez vas
utakmice nedjeljom
Touche
2012-01-16 20:23:05 UTC
Post by nevjernik
[...]
Probat cu s nekim od spomenutih sprejeva. No, koliko je njihova dugotrajnija
primjena problematicna za sluznicu nosa?
nevjernik
2012-01-16 21:10:03 UTC
Post by Touche
Probat cu s nekim od spomenutih sprejeva.
Ne znam na koje mislis, ja sam spomenuo samo jedan :) - Tafen.
Post by Touche
No, koliko je
njihova dugotrajnija primjena problematicna za sluznicu
nosa?
Najbolje da pitas lijecnika ili procitas na uputstvu (vjeorjatno ima i
na netu) jer mene moje sjecanje mozda vara ako kazem da mi se cini kako
mi je taj otorinac rekao kako ne ostecuje sluznicu (e sad da li je
mislio samo na taj mjesec dana ili opcenito, ne mogu se sjetiti).
Ako nemas koga pitati, reci, mogu ga nazvati i pitati.

U svakom slucaju nista ti nece biti ako ga koristis mjesec dana. Vjeruj
mi, pokusao sam sve moguce sprejeve i preparate tijekom godina, nista
se, barem kad je rijec o alergijskom rinitisu, ne moze usporediti sa
Tafenom. Kao rukom odneseno nakon par dana!

Nista te ne kosta probati ga mjesec dana i vidjeti kako ces reagirati
cak i ako nemas alergiju. Naravno, uz konzultaciju s lijecnikom.
--
ne vesele mene bez vas
utakmice nedjeljom
Touche
2012-01-16 21:16:51 UTC
Post by nevjernik
Post by Touche
Probat cu s nekim od spomenutih sprejeva.
Ne znam na koje mislis, ja sam spomenuo samo jedan :) - Tafen.
Tafen, Flixonase, Nasonex...
Dogovaram upravo pregled na Rebru, pa cemo vidjeti sto doktor kaze.
news recon
2012-01-16 21:54:16 UTC
Post by Touche
Tafen, Flixonase, Nasonex...
Svi navedeni su kortikosteroidi ako se ne varam. Zahvaljujem ekipi koja je napisala pozitivna iskustva sa istima. Nadam se da ce i nama pomoci.
Javi plz ovdje ili na pm kakva je situacija. Ja cu takodjer opisati svoja iskustva nakon terapije.
nevjernik
2012-01-16 22:17:34 UTC
Post by Touche
Post by nevjernik
Ne znam na koje mislis, ja sam spomenuo samo jedan :) -
Tafen.
Tafen, Flixonase, Nasonex...
Za Nasonex ne znam ali Flixonase sam koristio i nije mi pomogao ili je
vrlo neznatno pomogao. Slicno vrijedi i za Gnadion (ili kako se zvao).
Uglavnom nikad vise ta dva ne bih koristio.

Ako trebas birati izmedju tafen i flixonase, ne razmisljaj ni sekunde,
uzmi Tafen (koji je btw noviji lijek od flixonasea ako se dobro
sjecam).

sretno
--
ne vesele mene bez vas
utakmice nedjeljom
allecto
2012-01-17 16:21:08 UTC
Post by Touche
Dogovaram upravo pregled na Rebru, pa cemo vidjeti sto doktor kaze.
Kad ides gore na pregled? Ides li kod dr. Jurline?
Dojavi kako je bilo.
allecto
Touche
2012-01-18 00:20:38 UTC
Post by allecto
Post by Touche
Dogovaram upravo pregled na Rebru, pa cemo vidjeti sto doktor kaze.
Kad ides gore na pregled? Ides li kod dr. Jurline?
Dojavi kako je bilo.
Naveo sam da bih kod njega, po tvojoj preporuci, ali vec drugi dan mi nista
ne odgovaraju. Pise na stranicama da se naruciti moze samo osobno ili
mailom, pa sam im pisao. Nije mi jasno koliko im treba...
allecto
2012-01-18 07:59:48 UTC
Post by Touche
Naveo sam da bih kod njega, po tvojoj preporuci, ali vec drugi dan mi
nista ne odgovaraju. Pise na stranicama da se naruciti moze samo osobno
ili mailom, pa sam im pisao. Nije mi jasno koliko im treba...
Mozes i faksom, ovo dolje su njihove generalije za narucivanje, ja im mailam
na taj mail i obicno dodatno faksiram isprintani mail i uputnicu, odgovore
kroz koji dan. Ako budes zvao, zovi na 2367 190 gdje narudzbe radi casna
sestra Melita pa zamoli da te primi sto prije jer ti nije dobro.

Poliklinika Klinike za bolesti uha, nosa i grla i kirurgiju glave i vrata
Kispaticeva 12 (Bijela zgrada. 1. kat)
E-mail: ***@kbc-zagreb.hr
Fax: 01 2367 188
Informacije na tel. 01 2367 551, 2367 190, 2367 192
allecto
Touche
Hvala, budem probao.
Tonz
2012-01-15 03:03:55 UTC
Mislim da dugorocno ne, ali ako koristis uzmi najbolje, a to je Nasonex.
Zeljko Vrba
2012-01-15 06:24:56 UTC
Post by news recon
[...]
Imao sam slicnih problema prije par godina, do te mjere da nisam mogao ni
spavati od zacepljenog nosa. Doktorica mi dala recept za Flixonase:
http://www.netdoctor.co.uk/medicines/100001062.html

Potrosio jednu bocicu, druga mi nije trebala jer se alergija povukla. Iduce
godine, opet isti simptomi, samo manji. Opet Flixonase, jedna bocica. Dugo
traje, IIRC doza je 1x dnevno. Nakon toga nikad vise problema. (Bila je sumnja
na alergiju, bio sam i na testiranju, ali nisu nasli nista od tipicnih alergena
osim srednja osjetljivost na kucnu prasinu.)
Sanja
2012-01-15 11:39:02 UTC
Post by Zeljko Vrba
Imao sam slicnih problema prije par godina, do te mjere da nisam mogao ni
http://www.netdoctor.co.uk/medicines/100001062.html
Tako je Flixonase je dobar lijek i pomaže.
Meni dosta pomognu i Garasone kapi (idu jedino na recept). Nakon njihove
upotrebe prodišem na nos i dosta dugo sam mirna. Klasične kapi za nos
pomažu samo na kratko, a s druge strane uništavaju nam sluznicu :(
Touche
2012-01-15 13:46:53 UTC
Tako je Flixonase je dobar lijek i pomaŸe.
Meni dosta pomognu i Garasone kapi (idu jedino na recept). Nakon
njihove upotrebe prodi¹em na nos i dosta dugo sam mirna. Klasiène
kapi za nos pomaŸu samo na kratko, a s druge strane uni¹tavaju nam
sluznicu :(
Na recept idu one koje pomazu i ne unistavaju sluznicu, a slobodno se mogu
kupiti one koje jedva pomazu i unistavaju? Sto imaju te Garasone da moraju
na recept?
Sanja
2012-01-15 17:07:04 UTC
Post by Touche
Na recept idu one koje pomazu i ne unistavaju sluznicu, a slobodno se mogu
kupiti one koje jedva pomazu i unistavaju? Sto imaju te Garasone da moraju
na recept?
http://forum.roda.hr/threads/48982-čarobne-kapi-(za-nos)

http://www.almp.hr/upl/lijekovi/PIL/UP-I-530-09-05-02-949.pdf

Ako sam dobro shvatila Garasone je protuupalni lijek koji u sebi ima
manje doze antibiotika i osim što smanjuje upalu i smanjuje i otečenost
sluznice pa prodišemo.

Začepljem mi je nos godinama i isprobala sam sve gotovo sve lijekove.
Flixonase mi se bio pokazao kao najbolji, dok mi jednom otorinac sa
Svetog duha nije prepisao Garsone kapi. Kad sam ih dignula u ljekarni
prvo sam mislila da je u pitanju greška jer je pisalo kapi za oči i uho.
Nazvala sam otorinca i on mi je rekao da samo kapam da su te kapi i za nos.
Nakon par dana začepeljnost je prošla i ja sam prodisala (već sam umorna
od disanja na usta zbog čega me stalno grlo boli). Takvo stanje
potrajalo je cca 3 mj. i onda se nos opet počeo čepiti ... ali bila su
to 3 mjeseca raja, 3 mjeseca normalnig disanja.

Raspitaj se kod doktora, pitaj za ove kapi, nadam se da ćeš uspijeti
riješiti svoj problem.
Ja ga nisam riješila trajno, ali eto s ovim kapima gotovo da sam dobro.
Touche
2012-01-15 17:18:55 UTC
Raspitaj se kod doktora, pitaj za ove kapi, nadam se da æe¹ uspijeti
rije¹iti svoj problem.
Ja ga nisam rije¹ila trajno, ali eto s ovim kapima gotovo da sam
dobro.
Hvala na infu, spomenut cu doktoru kad odem na pregled.
Touche
2012-01-29 18:45:21 UTC
Post by Zeljko Vrba
Imao sam slicnih problema prije par godina, do te mjere da nisam
mogao ni spavati od zacepljenog nosa. Doktorica mi dala recept za
Flixonase: http://www.netdoctor.co.uk/medicines/100001062.html
Samo da javim da je Flixonase pomogao i napokon sam prodisao, hvala na
preporuci!

Odgovorili mi nakon tjedan dana s Rebra i dogovorili termin. Tek u drugoj
polovici treceg mj., standard kod nas. Hvala bogu da sam prodisao, inace bih
si nos unistio do tada.
m***@gmail.com
2017-03-13 12:45:49 UTC
Čestitam! I ja sam podisala no tek sam sad nažalost vidjela ovu temu...ja sam išla ovdje http://www.poliklinika-mester.hr/rinoplastika-operacija-nosa/ pa možda nekome pomogne...svakako, prezadovoljna sam
Nikolaj Lazic
2017-03-27 21:15:02 UTC
Post by m***@gmail.com
Čestitam! I ja sam podisala no tek sam sad nažalost vidjela ovu temu...ja sam išla ovdje http://www.poliklinika-mester.hr/rinoplastika-operacija-nosa/ pa možda nekome pomogne...svakako, prezadovoljna sam
To se zove "prikriveno oglasavanje".

Andrej Tarkovsky
2012-01-15 16:09:44 UTC
Post by news recon
[...]
Obrati se homeopatskim liječnicima u Trenkovoj 4. Možda ti pomognu, odmoći
sigurno neće.

http://senijagrcic.blogspot.com/

http://www.tvrtke.com/homeopatska-savjetovanja,PID-7,MF-4749,MP-1067.aspx

http://www.homeopatija.hr/popis/
Touche
2012-01-15 17:19:36 UTC
Obrati se homeopatskim lijeènicima u Trenkovoj 4. MoŸda ti pomognu,
odmoæi sigurno neæe.
Nek usmrka vodu iz slavine, dodje mu na isto.
Andrej Tarkovsky
Ne dođe na isto.
Touche
2012-01-16 12:59:17 UTC
Post by Touche
Obrati se homeopatskim lijeènicima u Trenkovoj 4. MoŸda ti pomognu,
odmoæi sigurno neæe.
Nek usmrka vodu iz slavine, dodje mu na isto.
Ne doðe na isto.
Sto nije zapamtila voda sve potrebno i kroz par promjena agregatnih stanja u
prirodi?
Andrej Tarkovsky

Tomislav Portada
2012-01-16 14:54:15 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Touche
Sto nije zapamtila voda sve potrebno i kroz par promjena
agregatnih stanja u prirodi?
http://youtu.be/NOqWwHr8w_Q
http://www.tportal.hr/scitech/znanost/158147/Homeopatijom-do-zabluda-o-zdravlju.html

"(...) Beskonačna su i nastojanja homeopata da zaobiđu činjenice i dokaze, a
ova knjiga je još jedan njihov trijumf nad razumom. Nažalost, ne i
posljednji." Jelena Šuran
Touche
2012-01-16 20:09:11 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
http://youtu.be/NOqWwHr8w_Q
"Rijec je o vodi koja potjece od topljenja glecera na strmim padinama. Na
tom putu kristalni potocici napajaju se energijom od sunca i kamena.
Apsorbiraju informacije osobina tla, sastavljene od minerala iz gornjih
slojeva. Ta osjecajna voda puna je svjezeg zraka i zemlje, netaknuta
civilizacija."

"A ovo je voda kojoj je pokazana slika delfina."

Hmm...
Suncana
2012-01-17 07:54:15 UTC
Post by Touche
[...]
:-)))))
Ovo moze napisati samo netko tko nije nikad bil na ledenjaku i
videl kak izgleda voda koja se otapa. To su sve samo ne kristalni
potocici. Meni su izgledali mutni, prljavi i puni blata, ali sad
znam da je to samo zato jer sam neprosvjecena.
Suncana
Rado
Pa fino ti piše da je ta osjećajna voda puna svježeg zraka i zemlje.
Andrej Tarkovsky
2012-01-17 13:36:07 UTC
Post by Suncana
Post by Touche
[...]
Jako se veselim kad netko na temelju jednog svojeg doživljaja generalizira
i osobno utvrđuje što je Bog zapravo stvorio i ne dopušta da možda nije u
pravu. Bog nije uvijek siguran što je stvorio pa ćemo mu mi objasniti. ;-)

U zbirci pripovjedaka Ruke, Ranka Marinkovića, šjor Bepo u brijačnici
filozofira: svi su ljudi isti, imaju nos, oci i usi...

Pa kako ljudi ne vidite koliko mlatite stereotipima u razmišljanju i uopće
ne primjećujete koliko ste sposobni lupiti?! Lupate tako da se svemir trese
od vaše nesvjesnosti.

Sunčana, ovo što sam rekao prije je samo poticaj da probaš promisliti o
onome što si rekla još jedamput. Neću reći da nisi u pravu, nego da ta
beskrajna lakoća generaliziranja i olakih analogija nas dovodi u duboko
neznanje i uvjerenje da smo rekli ISTINU sa velikim "I".To se odnosi i na
skoro sve ostale na ovoj i na drugim grupama.

Ne ljuti se, naprosto si naletila na trenutak kad su mi stereotipna
razmišljanja osobito teško podnošljiva pa čak i na tako bezazlenom
primjeru. :-)
Zeljko Vrba
2012-01-17 14:04:18 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Joj, a kaj ti radis? "MENI je pomoglo, MOJIM poznanicima je pomoglo, MOJA
djeca su ozdravila kad su prestala pit mlijeko, itd itd." I onda takva
individualna opazanja prodajes drugima kao "istinu". Pateticno.
Andrej Tarkovsky
2012-01-18 11:28:09 UTC
Post by Zeljko Vrba
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Ta istina je uvijek MOJA istina. Ti imaš SVOJU istinu. Ono na što sam se
spotaknuo je intelektualna i duhovna lijenost i nerazmišljanje, ne
postavljanje pitanja. Većina se ponaša kao da zna sve potrebne odgovore.
Misliš da znaš sve potrebne odgovore?
Uočavam banalizaciju važnih pitanja i divinaciju besmislica kao posljedicu
intelektualne inertnosti.
Zeljko Vrba
2012-01-18 11:50:24 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Misliš da znaš sve potrebne odgovore?
Znam dovoljno da vidim da trkeljas gluposti koje nisu same sa sobom
konzistentne. Isto tako vidim da jedno propovijedas, a drugo radis. Nedavno
si napisao da je ocito da ni ja tebe ni ti mene nece uvjeriti, i isto tako da
bi radije zivio bez interneta. Kog vraga se onda jos dalje prepucavas po
newsima sa mnom i drugima, kad bi radije radio nesto drugo?
Andrej Tarkovsky
2012-01-18 23:29:15 UTC
Post by Zeljko Vrba
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Volio bih da je svijet drugačiji, ali što je tu je. Takav kakav je, veliko
je učilište za onoga tko želi učiti.

Pitala jedna starija gospođa, na samom početku dvadesetog stoljeća, Rudolfa
Steinera(koji je održao predavanje o štetnosti hidroelektrana za okoliš),
da li da se onda ona i dalje vozi tramvajem i podržava uništavanje okoliša.
Odgovorio joj je da se može i dalje voziti tramvajem, ali da ulazi u njega
samo kad baš mora. Jer, vremena su takva da tramvaj postoji i pretjerana
tvrdoglavost u korištenju tramvaja neće sačuvati okoliš. Ono što je važno
je da ima SVIJEST o štetnosti HE i da cijeli život umjereno utiče na druge
tako da im predoči loše strane HE i da podrži sve što će zaštititi okoliš.
Princip, misli globalno, djeluj lokalno.
Tako bi i ja bio idiot da pokušavam u tvojim očima biti dosljedan na način
koji ti preporučaš meni, a da pritom furaš svoju nedosljednost i neznanje
kao najnormalniju stvar. Nekako, ne doživljavam te kao osobnog Gurua.
Zeljko Vrba
2012-01-19 07:39:20 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Volio bih da je svijet drugačiji, ali što je tu je. Takav kakav je, veliko
je učilište za onoga tko želi učiti.
Jadan ti, zrtva cijelog svijeta. Svijet je takav kakav je, ali newsi
definitivno nisu potrebni za opstanak u njemu. Dakle, koja ti je isprika?

(Ja recimo smatram vecinu TV programa ispraznim zaglupljivanjem i vec 7 godina
zivim bez TV-a i ne namjeravam ga nabavit. Ja sam svoje proveo u djelo, unatoc
velikom zlom svijetu u kojem "svi"^TM gledaju TV. I sasvim fino funkcioniram.)
Post by Andrej Tarkovsky
Princip, misli globalno, djeluj lokalno.
Pa da, upravo to, koristis nesto sto smatras stetnim i cega bi se radije
ostavio (newse), znaci valjda ti je neophodno. Daj mi sad samo objasni
zasto su ti neophodni.
ditto.
Jakov Sosic
2012-01-19 08:01:44 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Ne poznas ni osnove fizike ni kemije, a prodajes neke anegdote o
hidroelektranama... Jos da ti je znat na kojem principu rade fijuu
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Rado
2012-01-19 18:46:57 UTC
Post by Jakov Sosic
Ne poznas ni osnove fizike ni kemije, a prodajes neke anegdote o
hidroelektranama... Jos da ti je znat na kojem principu rade fijuu
Na principu vode koja se sjeća kako je nekad bila u obliku atmosferske
pare i kako ju je sunce lijepo obasjavalo, dajući joj energiju - i onda
tu energiju prenese na lopatice turbine.

Hidroelektrane bi zapravo trebalo raditi na potočićima, i više ne bismo
imali potrebe ni za termo- ni za nuklearnim elektranama. I globalno
zatupljenje nam ide na ruku - što manje vode u potoku, to se više
energije preda.
Andrej Tarkovsky
Dečki, budalite. Nije vam na čast.
Andrej Tarkovsky
Mali, kuco!
Suncana
2012-01-17 15:22:48 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Suncana
Post by Touche
[...]
Nije jedan dozivljaj, nego nekoliko njih, tak da mirne duse mogu reci
da iz alpskih ledenjaka ide sivo i blatno. I to iz svih koje sam vidla
uzivo. Mozda je u nekim drugim dijelovima svijeta drugacije, ali si
dozvoljavam da duboko sumnjam u to.
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
OK, prihvacam. Mozda je ta voda zbilja dobra u dusi, samo kaj ruzno
izgleda.
Suncana
Rado
2012-01-17 18:48:58 UTC
Post by Suncana
[...]
Navodno na Antarktiku možeš naći to o čemu reklama priča. Island,
navodno, slično, ali ne posvuda.
ablack
2012-01-17 23:08:29 UTC
Voda iz jezera Vostok na Antarktici lijeèi sve boljke. Dok doðe¹ do nje kroz
3 km leda, ziher si mrtav,
dakle vi¹e te ni¹ta ne muèi.
Post by Suncana
[...]
Navodno na Antarktiku moŸe¹ naæi to o èemu reklama prièa. Island, navodno,
slièno, ali ne posvuda.
Andrej Tarkovsky
2012-01-18 11:28:09 UTC
Post by Suncana
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Suncana
Post by Touche
[...]
Ne razmišljaš. Evo banalnog primjera: ako se ledenjak topi na velikim
visinama gdje nema tla koje bi erodiralo, kakva bi mogla biti voda ako su u
njoj samo zdrobljene stijene? Vjerojatno mliječne. Kad drobimo kamen, kakva
je boja praha?Iako ovisi djelomično i o boji stijena.
Post by Suncana
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Voda koja sadrži kameni prah bazaltnih stijena je prepuna minerala, zar ne?
Krečnjak je bez minerala.
U Njemačkoj su kisele kiše sedamdesetih godina uništavale šume. Nijemci su
drobili bazaltne stijene i hranili šume tim prahom koji su raspršivali iz
aviona. Moj rođak sadi krastavce i papriku za Podravku. Jedne godine su mu
donijeli kameni prah za prihranu povrća. Kaže da je raslo kao ludo. Ljudi
koji su redovito pili u Austriji vodu s tim prahom su doživjeli neobične
pojave: narasli bi im treći zubi, sijeda kosa bi vratila boju, bolesti bi
nestale i sl.
Jakov Sosic
2012-01-19 08:03:46 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Ljudi
koji su redovito pili u Austriji vodu s tim prahom su doživjeli neobične
pojave: narasli bi im treći zubi, sijeda kosa bi vratila boju, bolesti
bi nestale i sl.
Imas li kakvi dokaz ili jos jedna rekla-kazala u tvom asortimanu?
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
No
2012-01-19 08:38:49 UTC
Post by Jakov Sosic
Ljudi
koji su redovito pili u Austriji vodu s tim prahom su doŸivjeli neobiène
pojave: narasli bi im treæi zubi, sijeda kosa bi vratila boju, bolesti
bi nestale i sl.
Imas li kakvi dokaz ili jos jedna rekla-kazala u tvom asortimanu?
Postoje doista studije, ali googlaj sam, ako te zanima, o kalcitu i
zeolithu, za poèetak: http://www.zeolite.com.au/products/agriculture.html
(vezano za spomenutu prihranu povræa; o primjeni zeolitha u medicinske svrhe
postoje takoðer istraŸivanja).
Uskogrudnost i slijepo vjerovanje dru¹tveno priznatim "autoritetima" je
oduvijek koèila dobrobit i napredak, pogledaj u povijest, naæi æe¹ bezbroj
primjera koji su s dana¹njeg aspekta apsurdni, a isto tako æe i va¹ naèin
razmi¹ljanja biti apsurdan iz nekog stanovi¹ta u buduænosti. Naravno da se u
tretiranju bolesti treba okretati "iscjeljenju", ¹to znaèi, prije svega,
otklanjanju uzroka bolesti, jer ako se samo zalijeèe simptomi, bolest ostaje
sigurno i do kraja Ÿivota moŸe¹ tako funkcionirati, uni¹tavajuæi tim
preparatima druge tjelesne sustave. Treba mijenjati naèin Ÿivota koji je
danas, za >95% populacije, neprilagoðen naèinu funkcioniranja èovjeèjeg
organizma. Lako je nafilati nos kemikalijama koje æe ublaŸiti posljedice
bolesti, ali pravi naèin je otkloniti uzrok koji je doveo do trenutnog
stanja. Ali, èovjek je danas pro¹irio granice komocije do te mjere da nije
spreman uloŸiti minimalno potrebno vrijeme i napor da poradi za svoju
dobrobit. I lak¹e mu je tako, bezuvjetno prihvaæati sugestije drugih (kojima
je u interesu sva¹ta drugo, do neèijeg zdravlja), nego da malo zagrebe ispod
povr¹ine i pozanima se da shvati ¹to bi bilo najbolje rje¹enje za njega..
Andrej Tarkovsky
2012-01-19 21:09:22 UTC
Post by No
Post by Jakov Sosic
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
zeolithu, za početak: http://www.zeolite.com.au/products/agriculture.html
(vezano za spomenutu prihranu povrća; o primjeni zeolitha u medicinske svrhe
postoje također istraživanja).
Uskogrudnost i slijepo vjerovanje društveno priznatim "autoritetima" je
oduvijek kočila dobrobit i napredak, pogledaj u povijest, naći ćeš bezbroj
primjera koji su s današnjeg aspekta apsurdni, a isto tako će i vaš način
razmišljanja biti apsurdan iz nekog stanovišta u budućnosti. Naravno da se u
tretiranju bolesti treba okretati "iscjeljenju", što znači, prije svega,
otklanjanju uzroka bolesti, jer ako se samo zaliječe simptomi, bolest ostaje
sigurno i do kraja života možeš tako funkcionirati, uništavajući tim
preparatima druge tjelesne sustave. Treba mijenjati način života koji je
danas, za >95% populacije, neprilagođen načinu funkcioniranja čovječjeg
organizma. Lako je nafilati nos kemikalijama koje će ublažiti posljedice
bolesti, ali pravi način je otkloniti uzrok koji je doveo do trenutnog
stanja. Ali, čovjek je danas proširio granice komocije do te mjere da nije
spreman uložiti minimalno potrebno vrijeme i napor da poradi za svoju
dobrobit. I lakše mu je tako, bezuvjetno prihvaćati sugestije drugih (kojima
je u interesu svašta drugo, do nečijeg zdravlja), nego da malo zagrebe ispod
površine i pozanima se da shvati što bi bilo najbolje rješenje za njega..
Hvala. Sve teže mi je naći strpljenja za sugovornika koji isti čas zaboravi
što kažeš i tumači stvari onako kako mu se prohtije. :-)
No
2012-01-20 09:04:54 UTC
Hvala. Sve teŸe mi je naæi strpljenja za sugovornika koji isti èas
zaboravi
¹to kaŸe¹ i tumaèi stvari onako kako mu se prohtije. :-)
Mah... 99% ljudi ne kuŸi koliko smo mali i koliko smo ogranièeni sa svojih 5
osjetila i misle da van tog dijapazona ni¹ta drugo ne postoji. Daljinski bi
prije 200 godina bio smatran èarobnim ¹tapiæem, ali danas, nadam se, nije
tako.
I 99% ljudi je u sluŸbi svog ega. Naravno da se ne mogu pomaknuti naprijed.
Sayla
2012-01-19 21:44:12 UTC
Post by No
Post by Jakov Sosic
Ljudi
koji su redovito pili u Austriji vodu s tim prahom su doľivjeli
[...]
postoje također istraľivanja). Uskogrudnost i slijepo vjerovanje druątveno
priznatim "autoritetima"
je oduvijek kočila dobrobit i napredak
smijem li ja sad reci da se i na nasim fakultetima (da ne spominjem sto se
radi vani) poucava o zeolitu, ili ces ga zbog toga odbaciti - jer "drustveno
priznati 'autoriteti' koce dobrobit i napredak"?
ovakvo mistificiranje stvari koje covjek s ceste ne poznaje vam mozda moze
proci kod naivaca, neinformiranih i neobrazovanih, ali bajke o zanimljivoj
glini koja bolest izbrise k'o da je rukom odnesena ne prolaze bas svuda.
pa bilo je kod nas prije 10ak godina kapsula zeolita koje su "ljecile rak"
po novinama, reklame i clanci po areni i slicnim sund novinama. gdje su
danas svi ti izljeceni, zasto jos ljudi gube vrijeme po bolnicama...?
Sayla
No
2012-01-20 08:59:30 UTC
Post by Sayla
[...]
Naravno da smiješ, pa znam da su se i na vet. faksu radije studije.
Ljudi gube vrijeme po bolnicama jer se, kao što rekoh, malo tko usredotoèi
na uzrok bolesti, svi rješavaju samo posljedice, i neminovno se onda bolest
vraæa.
Ni ja ne tvrdim da zeolith lijeèi rak, ali vjerujem da pomaže u
detoksikaciji, a rak "izlijeèiti" može jedino promjena naèina života,
odnosno, uklanjanje èimbenika koji su doveli do mutacije.
Protiv sam mistifikacije, stojim iza onog iza èega stoje znanstvena
istraživanja s vjerodostojim rezultatima.
Isto tako sam protiv generalizacije koju ti primjenjuješ. Smatram da
alopatska i tzv. alternativna medicina trebaju raditi u sinergiji!
A prije svega treba prirodnim naèinima sprijeèiti pojavu bolesti!
Pero Glazar
2012-01-20 09:17:22 UTC
Ni ja ne tvrdim da zeolith liječi rak, ali vjerujem da pomaže u
detoksikaciji, a rak "izliječiti" može jedino promjena načina života,
odnosno, uklanjanje čimbenika koji su doveli do mutacije.
Protiv sam mistifikacije, stojim iza onog iza čega stoje znanstvena
istraživanja s vjerodostojim rezultatima.
Evo ti onda vjerodostojan rezultat - kad maknes uzrok mutacije, ne uklanjas
i samu mutaciju. Dokazano u milijardama dosad provedenih AMES testova.
KTHXBYE
No
2012-01-20 09:25:35 UTC
Post by Pero Glazar
Post by No
[...]
Da, i? ©to to znaèi u sluèaju kemoterapije i zraèenja?
Molim te da mi pojasni¹ kako se gornja izjava referira na moj post.
Pero Glazar
2012-01-21 16:14:28 UTC
Post by Pero Glazar
[...]
Da, i? Što to znači u slučaju kemoterapije i zračenja?
Molim te da mi pojasniš kako se gornja izjava referira na moj post.
Na način da "rak \"izliječiti\" može jedino promjena načina života, odnosno,
uklanjanje čimbenika koji su doveli do mutacije." nije istinit sud.
Andrej Tarkovsky
2012-01-22 01:04:52 UTC
Post by Pero Glazar
[...]
Hm, probao sam osobno "promijeniti čimbenike koji su doveli do mutacije". I
zamisli, NISI U PRAVU! Tvoj "sud" nije istinit sud.
Moj osobni "eksperiment" je bio potaknut primjerima i iskustvima ljudi koji
su "promijenili čimbenike koji su doveli do mutacije". Dakle, nisam jedini
koji ima takvo iskustvo. Milijarde tvojih testova kojima vjeruješ i koji su
provedeni na način da se mutacijske promjene promatraju u, kojem periodu? U
kojim okolnostima? Koje promjene u svojem životu je proveo oboljeli? Na
koji način i u kojem razdoblju su "promijenjeni čimbenici koji su doveli do
mutacije" promatrani? Daj, napiši malo, u kojim okolnostima su se provodile
te milijarde testova. Vjerujem da se poštovala znanstvena procedura koja je
u znanosti često natprosječno inteligentna, ali zato potpuno autistična.
Pero Glazar
2012-01-22 23:54:28 UTC
Daj, napiši malo, u kojim okolnostima su se provodile te milijarde
testova.
www.pubmed.com
www.google.com
www.wikipedia.org

nema smisla da gubim vrijeme na prepisivanje, a sve pise na internetu.
Vjerujem da se poštovala znanstvena procedura koja je
u znanosti često natprosječno inteligentna, ali zato potpuno autistična.
Sto znaci autisticna? Zvuci mi pogrdno, a ne vidim sto su ti ljudi
skrivili...
Rado
2012-01-23 07:09:21 UTC
Post by Pero Glazar
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Vjerojatno zato što inzistira na dokazima i ne vjeruje na riječ dobrim
ljudima koji imaju fantastične ideje.
Andrej Tarkovsky
2012-01-23 14:17:51 UTC
Post by Rado
Post by Pero Glazar
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Moje osobno iskustvo je neznanstveno?! I inzistiram na dokazima? Ne, samo
pokušavam pokrenuti vaše pljesnive mozgove.
Pero Glazar
2012-01-20 09:14:48 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Nisu hranili šume, nego su povećavali puferski kapacitet tla. Ti minerali
nisu imali izravne veze s niti su sudjelovali u metabolizmu samih biljaka.
Andrej Tarkovsky
Stvarno?
Pero Glazar
Rado
2012-01-16 16:11:16 UTC
Post by Touche
Post by Touche
Obrati se homeopatskim lije�nicima u Trenkovoj 4. Mo�da ti pomognu,
odmo�i sigurno ne�e.
Nek usmrka vodu iz slavine, dodje mu na isto.
Ne do�e na isto.
Nije bilo nikoga da ju lupka o kožni nakovanj. Deset puta.
Rado
2012-01-16 16:10:50 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Touche
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Istina, u homeopatskom pripravku nema toliko različitih stvari kao u
vodi iz slavine. Ako želi da mu dođe na isto, neka ušmrka destiliranu vodu.
Tomislav Portada
2012-01-15 17:33:41 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Obrati se homeopatskim liječnicima u Trenkovoj 4. Možda ti
pomognu, odmoći sigurno neće.
O homeopatiji (i alternativi općenito):

Andrej Tarkovsky
2012-01-16 12:24:59 UTC
Post by Tomislav Portada
Post by Andrej Tarkovsky
Obrati se homeopatskim liječnicima u Trenkovoj 4. Možda ti
pomognu, odmoći sigurno neće.
http://youtu.be/EhQVysTVTY8
Buahahahahaha!!!
Portada, mogao si se pripremiti i kao dobar jezuita iskriviti koliko je
neophodno da bi progurao svoju tezu. Međutim, ti se nisi niti informirao o
neprijatelju! I svoje predavanje smatraš ozbiljnim? Ti si najobičniji
ignorant koji se skriva iza "znanosti" da bi "postigao nešto u životu".
Ili, mogli bi reći da si u znanstvenim krugovima "na liniji". Siroče.
ablack
2012-01-16 22:32:54 UTC
Preporucam pregled kod otorinca radi provjere nosnog septuma, sto nisam
siguran da se moze
operirati laserom, vec klasicnom kirurgijom.

Ocito ti je sluznica toliko nateknuta da je u potpunosti zatvorila protok
zraka, a onda nema ni nade
da ce se s vremenom isusiti - vrijeme je za sirenje nosa :)

Ja sam od 20-22 godine to trpio, na kraju operirao i sad vec 10 godina
normalno disem, nikad mi nos
nije zastopan. Dakle, septum:

http://www.zzjzpgz.hr/nzl/13/nos.htm

Preporucam operaciju u zimskim i proljetnim mjesecima, a nikako ljeti.
Andrej Tarkovsky
2012-01-17 08:08:14 UTC
Post by news recon
[...]
Ne moraš operirati. Sa mnom na jogi je čovjek koji radi vježbe na
proširenju dišnog puta svakodnevno sa gumenom cjevčicom koju svaki dan
provlači kroz nos do grla i usta. Radio sam i ja to na hata joga krijama.
Nije lako u početku. Taj čovjek je trebao ići na operaciju zbog
neprohodnosti dišnog puta. Pokušao je sa tom vježbom i uspio. Ako misliš
izbjeći operaciju, možda je to rješenje. Bilo bi ipak dobro da provjeriš
isto tako što homeopati mogu učiniti za tebe.

Znam da većina ljudi nije spremna na promjene u mišljenju koje iskaču iz
mainstreama. No, pitao si i ja sam jedan od onih koji ti je odgovorio. :-)
t***@gmail.com
2012-01-18 14:29:02 UTC
Naprotiv, prvi puta dok sam se "skidao" sa operil kapi radio sam to pomocu svakodnevnog ispiranja nosnog septuma obicnom mlakom, blago zasoljenom vodom. Najveca muka je po noci dok se probudis, jer se nos u medjuvremenu zacepio, i oduprijeti se snaznom porivu da ponovno ne uzmes kapi. Sva "sreca" pa ih jednom ponestane i onda nemas izbora. Onda se situacija maaalo, ali podnosljivo, smiri.

A na operaciju mislim da ne bih opet isao ni u ludilu. Tjedan dana doslovno krvave muke bez spavanja. A "usput" su mi istovremeno maknuli i trecu mandulu, pa nisam mogao disati ni na usta bez bolova.

A o kakvoj je to cjevcici rijec, ne ostecuje to sluznicu prilikom struganja?
Andrej Tarkovsky
2012-01-19 00:08:06 UTC
Post by t***@gmail.com
[...]
Najobičnija sterilna, elastična gumena cjevčica negdje debljine gumice koja
je u ventilu za bicikle. Naime, kad svakodnevno provlačiš tu cjevčicu kroz
nos, održavaš prohodnost. Tehnika se zove u jogi "sutra
neti"(http://www.alternativa-za-vas.com/index.php/clanak/article/jala-i-sutra-neti/).
Dobro bi bilo riješiti i alergiju ili upalu sa homeopatima, ako uspije.
Imaš po apotekama posude iz kojih izlijevaš mlaku slanu vodu u nosnicu, to
je dobro da radiš. Okreneš glavu tako da je uho vodoravno sa tlom(iznad
kade, recimo) i ulijevaš vodu u gornju nosnicu, a iz donje izlazi voda.
Nastoj ne izlaziti zimi nekih dva sata nakon ispiranja. Obično, da bi
pomogao samoiscjeliteljskoj snazi organizma, trebao bi se za početak strogo
odreći slatkog i mliječnog. Ako nisi ljubitelj takvih namirnica, još bolje.
Problem zna biti i sa žitaricama. Kad bi bio u stanju odreći se žitarica,
slatkog i mliječnog u jednom periodu(barem tjedan dana za pokus, da vidiš
ima li promjena- to te neće ubiti ;-) , znao bi svoje probleme sam
rješavati. I ja imam neke tegobe koje držim na uzdi, nekad sa više, a nekad
sa manje strpljenja. :-)

Kod iscjeljivanja je najbitnije osloboditi tijelo od toksina, barem u većoj
mjeri. To se može postom, prehranom sirovim namirnicama, sokovima i sl. Za
sve te metode postoje razrađene tehnike koje nisu idealne ali pomažu. Ja
sam postio 40 dana i riješio se mnogih tegoba zauvijek. Povremeno učinim
manje postove od po 7 ili 10 dana. Nije loše postiti(piti samo vodu) 24
sata kad je Mjesec pun, pa kad je mlađak i za prve i zadnje četvrti. Post
treba početi nekoliko sati prije nego Mjesec stupi u određenu fazu.

Da bi se iscijelio, moraš dobro upoznati svoju bolest i isprobati sve
metode koje nisu štetne a možda pomognu.
Post by t***@gmail.com
Ne moraa operirati. Sa mnom na jogi je
ovjek koji radi vje~be na
proairenju dianog puta svakodnevno sa gumenom cjev
icom koju svaki dan
provla
i kroz nos do grla i usta. Radio sam i ja to na hata joga krijama.
Nije lako u po
etku. Taj
ovjek je trebao ii na operaciju zbog
neprohodnosti dianog puta. Pokuaao je sa tom vje~bom i uspio. Ako mislia
izbjei operaciju, mo~da je to rjeaenje. Bilo bi ipak dobro da provjeria
isto tako ato homeopati mogu u
initi za tebe.
Znam da veina ljudi nije spremna na promjene u mialjenju koje iska
allecto
2012-01-17 16:35:35 UTC
Post by news recon
Imam povijest laserske operacije nosa zbog opstrukcije nosne supljine. NE
POMAZE NISTA osim kemikalija (operil, nasic).
Kod koga i prije koliko vremena si to radio te sto se tocno radi laserom?
Ja bila na klasicnoj operaciji devijacije septuma i skidanja viska
atrofirane zadebljane sluznice, nakon cega mi se ni priblizno ne zacepi nos
kao prije operacije.
Post by news recon
[...]
Izgleda da sam djelomice ili na odredjeno vrijeme rijesila operacijom.
Ako si na kapima za nos, to fakat nije dobro jer unistava sluznicu i osjet
mirisa te znaci da ti nisu nista rijesili laserom.
Razumijem kako ti je jer sam i sama bila u slicnim problemima, ali nikad
ovisna o kapima.
Post by news recon
Da li bi terapija kortikosteroidima teoretski imala kakav dugorocni ucinak?
Takvu ti terapiju mora propisati otorinac, a ne newsi. Sigurno je da
sprejevi imaju ucinka, sama povremeno koristim Nasonex, ali ne mozes ih
uzimati jer smo ti mi na newsima rekli da su dobri.
Post by news recon
Hvala vam unaprijed na sugestijama. Poceo sam novu turu konzultacija sa
osobnim lijecnikom, ali svako iskustvo je dobrodoslo!
Osobni lijecnik? Mislis opce prakse? Opca praksa moze brljaviti isto kao sto
i sam mozes isprobavati, sto nije preporucljivo.
Treba ti dobar otorinac i nista drugo. Dobar otorinac koji ce napraviti svu
potrebnu obradu (od alergoloskog i inog testiranja do CT-a) i postaviti
pravilnu dijagnozu te onda i odgovarajucu terapiju.
Osobno imam zbilja iskustva s otorincima pa sam itekako vidjela razliku
izmedju brojnih koji su me pacali i nista pametno napravili i mog sad vec
dugogodisnjeg otorinca koji mi je prvi i jedini napravio dobru obradu i
dijagnostiku pa onda lijecenje i operaciju.
Sretno :o)
allecto
t***@gmail.com
2012-01-18 14:41:46 UTC
Post by allecto
[...]
Prije nekih 10ak godina, takodjer operacija devijacije septuma. E sad kod koga.. mislim da se lik upravo kandidirao za chelo hdz-a :-)
Post by allecto
Izgleda da sam djelomice ili na odredjeno vrijeme rijesila operacijom.
Ako si na kapima za nos, to fakat nije dobro jer unistava sluznicu i osjet
mirisa te znaci da ti nisu nista rijesili laserom.
Tako je, funkcionalno se operacijom nije rijesila situacija. Za kapi sam i vise nego svjestan. Ali budem se ponovno skinuo sa njih, samo trebam piknuti par dana kada ne moram biti ispavan i odmoren i dok nikome ne bude smetalo glasno psovanje i jadikovanje usred noci.
Post by allecto
Takvu ti terapiju mora propisati otorinac, a ne newsi. Sigurno je da
sprejevi imaju ucinka, sama povremeno koristim Nasonex, ali ne mozes ih
uzimati jer smo ti mi na newsima rekli da su dobri.
Pa nisam niti siguran da bih mogao isprintati ove poruke i odnijeti u apoteku kao recept za kortikosteroid :) Newsima sam se obratio jer uvijek ima dobre ekipe koja mi daje nove ideje, koje onda prosljedjujem i razgovaram o njima sa opcim lijecnikom ili specijalistom ako su isti bezidejni.
Imas koga za preporuciti? Iskreno jos nisam naisao na "dobrog". Zadnji kojeg sam posjecivao mi je tvrdio da mi je nos prohodan i da mogu disati. Istina, cesto je prohodna barem jedna nosnica oko 40%, dok se ne poremeti "stanje" sa kapima.
allecto
2012-01-18 21:19:08 UTC
<***@gmail.com> wrote...

Prije nekih 10ak godina, takodjer operacija devijacije septuma. E sad kod
koga.. mislim da se lik upravo kandidirao za chelo hdz-a :-)

Prgomet znaci :o)

[...]

Vjeruj mi, u detalje mi je poznata prica, been there... Meni je problem
uvijek bio to sto bi tijekom noci popustilo djelovanje kapi, a ja bih se
budila kad bih se pocela gusiti jer nisam mogla disati na nos, a usta u snu
automatski nisam otvarala :o( I pomagao mi je najbolje Benil za odrasle,
odlicne kapi.
Operacija ti vjerojatno je poboljsala prohodnost, no ako si alergican, onda
ti sluznica i dalje buja, sto znaci da je vjerojatno opet smanjila
prohodnost. Operacija ne moze otkloniti alergiju, vec se protiv nje
konstantno moras boriti odgovarajucim lijekovima, sto nikako nisu kapi za
nos.

Za skidanje s kapi i za alergiju bi ti mogle pomoci Clarinase tbl., no nisu
bezazlene i ne smijes ih predugo trositi (mislim da je max 10 dana) pa
najbolje da ti ih propise otorinac ako bi to bilo rjesenje za tebe. Znas i
sam da su kapi zacarani krug, sto ih vise trosis, to ih vise trebas i sve
gore je.
K tome, obavezno idi u ljekarnu Frebel (mislim da se tako zove) na Dolcu i
kupi si sprej za nos Cromoglicin od Heumanna tj. vise komada toga spreja :o)
To ti je isto za alergije, nije stetan i mozes biti stalno na njemu, moj ga
otorinac preporuca i s njim neces pogrijesiti niti riskirati.
Ako jos nisi, postani ovisnik o fizioloskoj i svaki dan visekratno spricaj i
ispiri sinuse fizioloskom. Vjerojatno bi ti pomogao i Sterimar s bakrom, no
njega ne smijes dugorocno snifati.
Meni pomognu inhalacije Dexamethasonom koji takodjer smiruje alergiju i
smanjuje sluznicu. Za nj ti i opca praksa moze dati sivi recept na koji
kupujes ampule koje mijesas s fizioloskom i inhaliras svaki dan (npr. 10tak
dana) s dobrim inhalatorom. Ako kupujes inhalator, mora biti dobar (dovoljno
jak) tako da moze u par minuta sitno rasprsiti nekoliko ml
(fizioloska+Dexa+Garamicin ako ti treba i antibiotik).
Eto, kad si vec trazio, sad sam ti zadala dosta terapije za prvu ruku :o)))

[...]

Mogu ti preporuciti samo svog otorinca dr. Martina Jurlinu na Rebru, no on
je jako dobar i stoga preprebukiran pa nisam sigurna prima li nove
pacijente. Danas sam stavila tu negdje kontakte za predbiljezbu na otorini
na Rebru pa probaj hitno mailati uputnicu i traziti predbiljezbu za njega da
upadnes ako uopce prima nove pacijente ove godine. Ili idi opet kod Prgometa
dok jos nije otisao u politiku :o)
allecto
ablack
2012-01-19 19:43:59 UTC
<Prije nekih 10ak godina, takodjer operacija devijacije septuma. E sad kod
koga.. mislim da se lik upravo kandidirao za chelo hdz-a :-)

Cek, laserska operacija devijacije septuma? Sorry ne zelim ispasti nevjerni
Toma, ali kad su to meni radili, tu je bilo
i krckanja i poravnavanja i svega kljestima, dlijetom i skalpelom (i to,
vjerovali ili ne, pod lokalnom a ne totalnom, na Salati).

Uglavnom, solidno mi je prosiren prolaz, i otad (nikad!) nisam imao
zacepljen nos, osim kad je malo hladnije i centralno ubije
vlagu, pa sluznica ojaca i onda kad spavam na bok ona donja se zna zacepiti
djelomicno, gornja 100% prohodna (to bi mogao
biti i sinus issue).
Post by allecto
[...]

Kazem, nije mi jasno kako se to hrskavica i kost odstranjuje laserom - ali
nisam kirurg pa nije ni vazno sto ja mislim (iako mislim da bi
ti dobro dosla klasicna operacija septuma).