stomatolog -cijene krunica/mostova
(prestaro za odgovor)
cuks
2009-09-11 08:17:54 UTC
buduci da moram radit most htio sam priupitat kako se krecu cijene u
zagrebu.

zubar me trazi 1300kn po zubu pa me zanima dal je to fer cijena.
Brnnn
2009-09-11 09:57:13 UTC
Post by cuks
buduci da moram radit most htio sam priupitat kako se krecu cijene u
zagrebu.
zubar me trazi 1300kn po zubu pa me zanima dal je to fer cijena.
Za Zagreb je, al usporeðujuæi s ostatkom lijepe naše, baš i nije.
U Sisku platih 800 bez raèuna, a s raèunom bi me došlo 1000.
pimpinell@
2009-09-12 23:57:25 UTC
St otpriike isto tako pa i više, zavisi od materijala
Timmy
2009-09-14 07:08:01 UTC
Post by cuks
zubar me trazi 1300kn po zubu pa me zanima dal je to fer cijena.
Prije nekih 5 godina (sad ne znam jesu li cijene od tada isle gore),
stomatolog (na studentskoj poliklinici, tada je to bio Trg hrvatskih
velikana, ako se dobro sjecam) mi je ponudio krunicu po 800kn
i po 1000kn. Ova skuplja je bila keramicka, za jeftiniju se vise ne
sjecam kakva. Uzeo sam skuplju, prezadovoljan sam.

Romani ite domum
Dr. Ivan
2009-09-14 07:54:32 UTC
Cijena je realna i dovoljna za kvalitetan uradak.
ostalo ovisi o stomatologu....
signature database 4422 (20090913) __________
http://www.eset.com
__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4422 (20090913) __________