jecmenac
(prestaro za odgovor)
Papcina@lap
2013-09-03 20:04:13 UTC
pozdrav grupi

dakle, pred mjesec ipo otprilike pojavio mi se jecmenac ispod lijevog
oka...
i bio je velicine zrna graska otprilike... i svrbilo je... tretirao
sam iskljucivo oblozima caja od kamilice dan-dva i nestalo je...

al trag na mjestu gdje je izbio je ostao vidljiv, da bi se pred par
dana opet poceo povecavat... nije toliko ocito al primjeti se ta
"kvrzica" ispod oka... nema svrbeza niti iritacije...

kako da se rjesim tog jecmenca i da maknem tu "kvrzicu" zauvijek?

po mogucnosti da je iz "narodne" medicine :)
cuo sam da se kod oftalmologa moze zatrazit pregled i eventualno dalje
na rezanje te "kvrzice" te da je to jedino efikasno uklanjanje iste...

hvala!

Pozdrav!
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
2013-09-04 14:29:07 UTC
Post by ***@lap
po mogucnosti da je iz "narodne" medicine :)
Ako si ga tretirao "narodno" toplim oblozima - zajeb, to samo pogorša
stanje.

Prebaci se na hladne obloge pa vidi jel prolazi.

Ako si već bio na hladnim trk doktoru, zajebi "narodno".
Juznet. Emti riplaj.
Papcina@lap
2013-09-04 20:49:56 UTC
On Wed, 4 Sep 2013 14:29:07 +0000 (UTC), V
Post by V
Post by ***@lap
[...]
noup, onaj prvi put kad se pojavio sam ga tretirao hladnim oblogom
caja od kamilice... to je proslo

sad zadnje, tj ovo pred par dana sto sam primjetio da da se
pojavljuje, nisam tretirao ničime....
al eto, probam onda opet s hladnim iako me ne svrbi nista.. :)

thx
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
perica
2013-09-06 07:42:11 UTC
Nije prolazilo niti medikamentima koje je prepisao obiteljski dr. Poslao me
na Rebro na kirurgiju (ocnu). Dali anesteziju i to ocistili. Iduce godine
opet na istom mjestu. Opet Rebro ali nisu operirali nego mi dr. istisnuo i
prepisao kapi i mast. (maxitrol). Vazno je dobro izmasirati, pa obloge
kamilice, malo leda ali preko gaze.I proslo zauvijek.