Liječnički recepti iz Biblije
(prestaro za odgovor)
Tarkovsky
2013-05-26 12:34:29 UTC
http://www.novi-svjetski-poredak.com/2013/05/26/senzacionalno-u-mocnoj-bibliji-su-recepti-za-izljecenje-svih-bolesti/

"Doktore Richard Shultz, ljudi su jedini bolesni organizmi u prirodi. Zašto
je to tako?

Ispravit ću vas. Nisu ljudi jedini bolesni, već su bolesne i biljke i
životinje koje su pod utjecajem bolesnog čovjeka. Glavni uzroci bolesti su
neadekvatno stanište, nezdrava prehrana i promašen cilj u životu. Čovjek je
stvoren da živi u prirodi, da se bavi fizičkim radom, da se kao biljojed
hrani svježim biljkama i da uživa u ambijentu svoje mnogočlane obitelji.
Suvremeni čovjek je izabrao živjeti izvan prirode, u prljavim gradovima,
bez fizičke aktivnosti, da se hrani prerađenom i otrovnom hranom, koja je u
velikoj mjeri životinjskog porijekla, a glavni cilj mu je trčanje za novcem
kojim će kupiti otrov koji uništava njegovo zdravlje i njegov život. U
takvom životu čovjek nema prijatelje i pošto živi potpuno neprirodno
logično je da oboljeva od depresije, koja ustvari predstavlja upozorenje
tijela, kojim se bolesno tijelo obraća čovjekovoj savjesti i kaže: “Jel ti
hoćeš da me ubiješ?”

:-)
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Hellraiser
2013-05-26 13:21:28 UTC
I tada nas je Tarkovsky počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
Post by Tarkovsky
"Doktore Richard Shultz, ljudi su jedini bolesni organizmi u prirodi.
wat
And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...
Karabaja
2013-05-26 14:52:53 UTC
Tarkovsky whispered unto us in: hr.sci.med,hr.alt.zavjere
http://en.wikipedia.org/wiki/Into_the_Wild_%28book%29
Tarkovsky
2013-05-26 17:28:49 UTC
Post by Karabaja
[...]
Zanimljivo je kako nitko od vas nije pročitao članak, ali ste se svi
prihvatili komentiranja. Tipična površnost gradskog življa. I to stalno
tako ide. Ne da vam se ništa čitati a komentirali bi. ;-) Čitate samo ono
što spada u vaš uski krug interesa, a to je proširivanje zbetonirane osobne
slike svijeta novim detaljima bez neprestanog temeljnog propitivanja
zbetoniranih istina. Velika većina pristaje u ovaj opis. Malo je onih
drugih.
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Paor
2013-05-26 16:09:33 UTC
Post by Tarkovsky
Čovjek je
stvoren da živi u prirodi, da se bavi fizičkim radom, da se kao biljojed
hrani svježim biljkama
Slozio bih se s glavnom poantom threada, ali to samo kajlas ove wannabe
"doktore". Medjutim, sto se ovog citiranog tice...

Da je covjek stvoren da bude biljojed, to smo vec rijesili nepostojenjem
odgovora zasto imamo digastericki probavni sustav.

Da smo stvoreni za fizicki rad... Hmm... Pracovjek je bio stvoren
(evoluirao je) za fizicki rad, a mi smo desetak, ili vise desetaka puta
fizicki slabiji od njega. Lako vidljivo usporedjujuci danasnje primate i
covjeka.

A da je stvoren da zivi u prirodi. EEEEEE! :-) Pracovjek je bio stvoren
(evoluirao je) da zivi u prirodi, a covjeka u prirodi za sat vremena
pojedu komarci na smrt, mravi ga ogole do kosti za dva sata, krpelji ga
za dva dana dokusure... Da ne spominjem ozbiljnije zivotinje. I da ne
spominjem vremenske uvjete. Covjek je _stvoren_ da _ne_ zivi u prirodi i
zadnjih 6.000 godina radi na sto vecem odcjepljivanju od iste, jer je u
prehrambenom lancu vrlo nisko, koliko god nam u skoli prali mozak kako
je covjek na vrhu prehrambenog lanca.

Poanta: ili je covjek zadnjih 6.000 godina potpuno popusio na
evolucijskoj skali, ili je prije 6.000 godina _zapoceo_ svoju evoluciju. ;-)
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Tarkovsky
2013-05-26 17:28:50 UTC
Post by Paor
Post by Tarkovsky
[...]
"Na selima nema oboljelih od depresije, tamo ćete teško naći depresiju, jer
su ljudi fizički aktivni. Ali ima drugih bolesti, jer ljudi i na selima
konzumiraju nezdravu hranu, puše duhan, piju alkohol, nerviraju se zbog
raznoraznih stvari, a pošto je život u prirodi iskompromitiran od strane
medija i sustava obrazovanja, onda se sela napuštaju, a oni koji ostanu da
žive u prirodi nemaju s kim da stvaraju obitelj."
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Paor
2013-05-26 22:33:39 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Dobro, to sam bio procitao, ali kakve veze ima s mojim postom? :-)
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Tarkovsky
2013-05-27 07:25:10 UTC
Post by Paor
Post by Tarkovsky
[...]
Selo mojeg djetinjstva, ne samo mojeg, je mjesto koje se nije mijenjalo od
srednjeg vijeka. Mijenjale su se samo vlasti i davanja, a način života je
ostajao isti. U priličnom skladu s prirodom. One "statistike" koje govore o
lošim uvjetima života na selu su uvijek iskazivale posljedice koje je
seljacima nametnula vlast na bezbroj načina. Kad seljake pustiš na miru,
žive skladan, zdrav i miran život stoljećima. Ne fali im "civilizacija".

Moj post je citat iz članka koji spominje prodor "civilizacije" na selo i
ukazuje pogubne posljedice koje je taj prodor proizveo. Možda smo mogli i
bez toga. Dakle, priče o "evoluciji" i uspoređivanje sa životinjama i priče
o našoj posebnosti su besmislene. Mi smo posebni samo zato jer imamo
fizikus koji je sposoban za fine, raznolike operacije koje smišlja
razvijeni um. To ne znači da moramo biti neusklađeni sa prirodom i da
moramo prirodu poznavati ograničeno(prema potrebama naših gospodara), već
to znači da imamo sposobnosti i mogućnosti da i dalje budemo najsposobniji
u prirodi ali da se ne ponašamo neprestano kao SLON U STAKLANI i da zbog
naše bahatosti i neznanja uništavamo sve što stignemo. Tu računam i sebe i
tebe.
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Jakov Sosic
2013-05-27 11:41:30 UTC
Post by Tarkovsky
Post by Paor
Post by Tarkovsky
[...]
Zivis li u "selu svoga djetinjstva" ili u "gradu svoga zivota"? :D

Licemjerstvo na max.
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
qwetrty
jesi ti isto u gradu svoga djetinjstva oli si otisa ca?
Tarkovsky
2013-05-27 07:25:11 UTC
Post by Paor
Post by Tarkovsky
[...]
To je procjena znanosti uspoređivanjem sa drugim životinjama. Pošto mi
nismo životinje, a DNA se može programirati(čak i kod životinja na čiju DNA
utječu promjene uvjeta života, ali ne toliko svjesno kao kod nas), sa
razvijanjem svjesnosti i znanja o ustroju svemira, kroz generacije MOŽEMO
mijenjati čak i svoj fizički ustroj. Ne kao što kipari mijenjaju fizički
oblik, nego na razini kemije i malih fizičkih unutarnjih prilagodbi.
Vanjski oblik sa rukama i nogama je očito(sudeći po izvještajima onih koji
su sreli razne vanzemaljce) univerzalan za najinteligentniju vrstu. Druge
vrste su oblikom donekle specifične i suženih sposobnosti.
Post by Paor
[...]
Usporedi način života i prehranu primata i nevjerojatne kulinarske i druge
akrobacije koje mi činimo sa onim namirnicama kojima se hranimo i koliko
fizički radimo. Dobro da smo uopće opstali kao vrsta. Spasila nas je
inteligencija. Otud i kriva tumačenja inteligencije i pridavanje
inteligenciji "nadnaravnih" moći. Inteligencija je samo manji DIO naše
ukupne svjesnosti, a ne vrhunac svemira.
Post by Paor
[...]
Čovjek je "na vrhu prehrambenog lanca" samo zato jer nismo sposobni za veće
usklađivanje sa prirodom(nedostatak duhovne spoznaje). Priče o jogijima
koji u divljini normalno žive s predatorima je opće mjesto. Naime, njihova
duhovna razina i ljubav koja zrači iz njih,, kod predatora ne izazivaju
strah i agresivnost. Mi smo svi mala ustrašena govna koja se skrivaju iza
"civilizacije i "civiliziranosti" i nemamo pojma o čemu ja sad govorim. Pa
ni ja. Samo poklanjam veliku dozu povjerenja onim pričama o jogijima. I
sviđaju mi se te priče.
Post by Paor
Poanta: ili je covjek zadnjih 6.000 godina potpuno popusio na
evolucijskoj skali, ili je prije 6.000 godina _zapoceo_ svoju evoluciju. ;-)
Pošto čovjek nije sam upravljao svojom sudbinom, nego je gajen od strane
gospodara, njegov "razvoj" je išao pravcem koji je odgovarao gospodarima. U
velikoj mjeri smo izgubili vezu sa stvarnošću i sve više razvijali mentalnu
razinu na račun duhovne. Tako smo zaboravili istinu. Sada smo dostigli vrlo
razvijenu mentalnu razinu i počeli smo joj sve više dodavati duhovnu. To je
takozvano "buđenje" koje je u toku. Dakle nije se dogodila evolucija nego
bih prije rekao "devolucija", jer se nismo razvijali ujednačeno zbog
utjecaja sa strane.

Ovaj doktor iz poveznice koju sam stavio govori upravo o tome kako smo
odavno "iskočili iz tračnica" i ne znamo osnovne stvari. "Auzmeš" je
potpun. Doktor pokušava stvari vratiti na mjesto koliko je u njegovoj
spoznajnoj moći to moguće.
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Paor
2013-05-27 12:06:10 UTC
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Pita Sigmund, ako mi nismo zivotinje, zasto onda "usporedjivanje s
_drugim_ zivotinjama"? ;-)

Nadalje, buduci da je poanta povratak prirodi, prirodni nacin zivota,
prirodna prehrana, itd., zasto se onda ne bih usporedjivao s ostatkom
priorode? Usporedjujuci nas probavni sustav (od usta do guzice) s
prirodom, priroda kaze da smo stvoreni i da jedemo meso. Ne ulazim u
pitanje da li bi covjek mogao prezivjeti bez mesa, da li je meso
nezdravo i da li nas gospodari manipuliraju da jedemo ono sto ne bi
trebali. To sada nije topic.
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Kakve kulinarske akrobacije su postojale prije 1.000 godina? Pa jesu li
onda najjaci bili jaci od danas najjacih?
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Cini se da srnama i zecevima nedostaje duhovne spoznaje.
Post by Tarkovsky
Priče o jogijima
Su price. :-)
Post by Tarkovsky
[...]
Ma daj Tarkovsky, nemoj zajebavat. :-D
Post by Tarkovsky
i nemamo pojma o čemu ja sad govorim. Pa
ni ja. Samo poklanjam veliku dozu povjerenja onim pričama o jogijima. I
sviđaju mi se te priče.
Ti si puko totalno. 21. stoljece. Svatko ima mobitel s kamerom. I bas
nigdje nekakva snimka presume u kojoj jogi mazi lava, dok mu gepard
dudla onu stvar?
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Sve to stima, ali u nicemu ne deargumentira 3 cinjenice:

1) Stvoreni smo da budemo svejedi
2) Stvoreni smo da ne budemo previse jaki
3) Stvoreni smo da nam prioroda nije prirodan okolis

Kao da nismo stvoreni za zivot na ovom planetu, jer potpuno odudaramo od
njegove prirode. Hmmm...
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Tarkovsky
2013-05-27 15:34:43 UTC
Post by Paor
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Mi možemo BIRATI u puno većoj mjeri nego životinje. Naša duhovnost, za
razliku od životinja, nam daje UVID u stvari do kojih životinje nikad neće
doći. Taj uvid je osim intuitivnog popraćen daleko većom inteligencijom
nego ijedna životinja.
Post by Paor
[...]
Mi možemo jesti jako puno raznolike hrane i preživjeti. Mogu i životinje i
čine to samou nuždi ili ako smo im jako promijenili životne
uvjete(Yellowstone, izletnici, medvjedi-i mnoge druge priče po svijetu), a
mi iz zabave. Uživamo u svojoj inteligenciji i zlorabimo je.
Post by Paor
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Pračovjek je jak onoliko koliko znanstvenici misle da jest. A koliko je to?
I da li je točno? Usporedi to sa dolje navedenim primjerom o lavovima.
Post by Paor
Post by Tarkovsky
[...]
Zbog izostanka "coolinarike", pračovjek je jeo ono što mu je odgovaralo i
bio je u optimalnom stanju. Jedan argument u cijeloj priči je i nedostatak
starih kostura kroz manje više cijelu povijest. Tako barem "znanstvenici"
tvrde i na osnovu toga izvlače dalekosežne podatke o medicini, prehrani,
religiji... Ako ne vjerujemo "alternativnim" znanostima, zašto vjerujemo
oficijelnoj znanosti? Zato jer smo izgubljeni bez nekakve reference pa se
uhvatimo bilo čega. Bila to oficijelna ili alternativna znanost.
Alternativna znanost ima kompletnu i cjelovitu priču dok oficijelna ima
više rupa nego podataka. Iz alternativne se da sve izvesti i sve ima logiku
i u krajnjoj konzekvenci drži vodu. Oficijelna je samo "službena", državna
i sadrži niz opažanja koja nikako da uklopi u nekakvu cjelovitu paradigmu.
I ima zaštitu države, gospodara. I to joj daje legitimitet. Slabo, slabo...
Post by Paor
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Post by Tarkovsky
Priče o jogijima
Su price. :-)
Isto kao i sve znanstvene priče koje nemaju cjelovito tumačenje svijeta.
"Alternativna" znanost ima cjelovito tumačenje svijeta i čvrsto i logično
je sve povezano. Nema tajni, nema nerazumljivih ili neobjašnjenih dijelova
i ne svodi se samo na božji čarobni štapić(što neupućeni vole uputiti kao
glavni prigovor) kojim se objašnjava ono što se ne razumije. Sve je skladno
i cjelovito.
Post by Paor
Post by Tarkovsky
[...]
:-) Nedostatak znanja te dovodi u nevjericu. "Duhovna razina", "zračenje
ljubavi", što je to ako ne EM valovi koje zračimo. Životinje instiktivno
osjete te skladne frekve(visoka duhovna razina zrači skladne frekve, nešto
kao ugodna a ne atonalna muzika) i tumače ih kao neopasne. Jesi li znao(ovo
je opet jedna činjenica koja izgleda kao da je izvan konteksta) da ljudsko
srce ima jaka EM zračenja kod onih koji imaju jake pozitivne emocije? I
jesi li znao da svaki organ, a pogotovo srce, su u nama izvor određene
inteligencije. Jesi li znao da ako se ljutiš na neki svoj organ koji nikako
da iscijeli, zapravo jako otežavaš iscjeljenje i organ je "tužan"? Sve ovo
spada u kategoriju "Ma daj Tarkovsky, nemoj zajebavat. ", a nisam ni počeo.
;-)
Post by Paor
Post by Tarkovsky
[...]
Ako tražiš dokaze na razini na kojoj jesi, dokazi iz drugačije razine,
konteksta, paradigme ti ne znače ništa. Da bi razumio dokaz, moraš biti na
njegovoj razini. Bez brige, nisam ni ja na toj "razini", ali sam uočio tu
cjelovitost koju nosi ta drugačija paradigma. Naravno da tek kad, makar
hipotetički, prihvatiš novu paradigmu, počneš uočavati njen sklad i njenu
cjelovitost i to kako sve proizlazi iz svega i tajne počnu nestajati. Kako
putuješ kroz život, sve ti je razumljivo, sve tvrdnje iz te drugačije
paradigme su povezane i DOISTA nestanu tajne.
Post by Paor
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Podatke kojima barataš i kojima argumentiraš, dobio si kao i ja od
"znanosti". Koja je većinom, pogotovo znanje o prošlim vremenima, jer nije
naročito provjerljiva, pripremljena za ovce. No, ja sam otišao mrvicu
dalje(jer po principu jin i jang, sve je u svemu, ništa se ne da zatrti do
kraja, pa ni drevno znanje) i što se dogodilo? Ne znaš iz kojeg konteksta
govorim. Ono što sam nabacio je na rubu, jer se trudim da me razumiješ. Ne
idem previše u dubinu. U nekoliko navrata sam u ranijim tredovima, doduše,
natuknuo kontekst iz kojeg govorim.

1. Ako doista postoje ljudi koji žive od gledanja u Sunce i prane(iako
imaju probavni sustav koji im više ne treba), što smo mi?
2. Da li imamo mogućnost imati veliku fizičku snagu ili ne, nije baš jasno
zbog svega što nosi prehrana u "civilizaciji". Lavovi(uspoređujem nas sa
životinjama da bi lakše probavio koncept) ne rade ništa i imaju strašnu
fizičku snagu. Od nas se razlikuju po tome što žive načinom za koji su
stvoreni. Ne jedu umjetne pudinge, niti kruh, niti "džigericu u nježnom
umaku od mente".
3. Da smo sa bilo koje planete ili sazviježđa, odgovara nam mješavina
plinova koju udišemo, jako puno bilja nam može poslužiti kao hrana, možemo
živjeti i od prane, znamo napraviti sofisticirano sklonište i voditi
sofisticiran život u usporedbi sa drugim živim bićima na planeti. Mi smo
kraljevi na ovoj planeti, majinteligentniji smo i nijedna životinja nam ne
može naškoditi ako mi to ne želimo. Mravi, bakterije i sl. su čistači. I
treba da nas rastvore u kratkom roku jer bi se začas planeta pretvorila u
ogromnu posudu za smeće. Postoji hijerarhija i svrha svega što živi na ovoj
planeti. Ako shvatimo gdje nam je mjesto i prestanemo se ponašati kao slon
u staklani, ponovno će se dogoditi Eden.
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
vasofil
2013-05-27 18:19:50 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Nego jel neofen napravila "alternativna znanost" (oksimoron) ili
"oficijelna"?
Paor
2013-05-27 18:23:47 UTC
Post by Tarkovsky
Post by Paor
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Promatrajuci prirodu, uvidjamo visoku korelaciju izmjedju gustoce
kostiju i snage kostovlasnika. Kosti pracovjeka imaju vrlo veliku
gustocu. Induktivnim zakljucivanjem dolazimo do spoznaje da je pracovjek
imao vrlo veliku snagu. (Tocnije jakost.)
Post by Tarkovsky
Post by Paor
Post by Tarkovsky
[...]
Samo, ta cjelotivost ima jedan preduvjet. Prvo moras proci The Put jedno
20-30 godina i onda ces _shvatiti_ tu cjelovitost, jer drugog dokaza za
cjelovitost nema. Iako je dokaz vrlo jednostavan. Kamera na mobitelu i
vidimo kako u dzungli jogi hladi jaja uz lavove, tigrove i ine. A ne. To
se ne smije snimiti, jer ti moras proci The Put da bi shvatio da je to
istina.

Ja mislim da je The Put - zajvera. ;-)
Post by Tarkovsky
[...]
Sve stima; mogu povjerovati u EM zracenje srca, ali ne da te lav zbog
toga nece pojesti. ;-)
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Prva dva zakljucka dobio sam cistom zdravom logikom, doduse na temelju
znanstvene metodlogije. Srusi mi argument korelacije izmedju gustoce
kostiju i snage/jakosti, pa onda mozemo dalje.

Treci zakljucak je iskljucivo "moj" zakljucak kojeg "propagiram" na
grupi zadnjih par godina, od kad malo vise razumijem prirodu, tj. od kad
zivim malo blize prirodi.
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Tarkovsky
2013-05-28 16:02:54 UTC
Post by Tarkovsky
Post by Paor
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Koliko sam shvatio, gustoća kostiju je posljedica fizičkog rada i ishrane
koja sadrži vrlo koncentrirane hranjive sastojke(minerale, vitamine i još
štošta o čemu ne bih sada). Neka istraživanja npr. kažu da dinosauri
biljojedi s obzirom na promjer grla nisu mogli pojesti dovoljno biljne
hrane u toku 24 sata da bi održali svoja ogromna tijela. Znanost
pretpostavlja da je biljna hrana nekada imala daleko veću koncentraciju
hranjivih tvari nego danas i da su dinosi zato mogli živjeti i ne umrijeti
od gladi. Usput su imali odgovarajuću kompaktnost tkiva i tjelesnu snagu da
se mogu kretati na način koji im je bio potreban. Pračovjek je očito imao
slične uvjete. Ljudi koji se ekstremno zdravo hrane(sirova hrana) i puno
fizički rade(fizikaneri, sportaši, jogiji i svi drugi koji zadovoljavaju
navedene uvjete), također imaju guste kosti i veliku fizičku snagu. U
vrijeme pračovjeka skoro svi(valjda je bilo i lijenčina) su, da bi
preživjeli, morali poštovati ove uvjete.
Post by Tarkovsky
Post by Paor
Post by Tarkovsky
[...]
Pa, mogu reći da sam nakupio 25 godina samog "puta" i da je svašta prošlo
kroz moju glavu dok se nije destilirala ova slika koju danas nosim u umu.
Nedavno sam na internetu vidio filmić o čovjeku kojega je prihvatio čopor
lavova. Lavice mu dopuštaju da dira laviće i da se igra s njima, dapače,
guraju mu svoju "djecu", lavovi iz istog čopora ga grle i igraju se s njim
poput mačaka. Pritom vidiš da je čovjek iskreno silno radostan u društvu
lavova i da ih doista VOLI. Zato lavovi od njega ne osjećaju nikakvu
prijetnju. Jogi Svami Rama u jednoj svojoj knjizi govori da je jedno
vrijeme živio na obali jedne rijeke u Indiji, blizu nekog sela. Kaže da su
mu seljani rekli da iz rijeke izlaze krokodili, a iz obližnje šume tigrovi
i druge životinje i da bi ga njuškali i bili dugo u njegovoj blizini dok je
on bio u dubokom stanju meditacije(blaženstva). On toga nije bio svjestan,
a seljani su bili zabrinuti pa su mu zato to rekli. Taj čovjek je, valjda
prije svoje 30-te, bio "papa" za cijelu ogromnu Indiju dvije godine i onda
prije vremena "abdicirao", jer mu je bilo gubljenje vremena sastajati se
sa političarima na sastancima i drobiti o stvarima koje nisu činile nikome
nikakvog dobra.
Post by Tarkovsky
[...]
Vidi priče gore iznesene.
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Sva tri stavka ti ne drže vodu jer najvjerojatnije nemaš dovoljno podataka
koji bi ti omogućili da vidiš sliku točnije. Usudim se to tvrditi SADA.
Prije dosta godina bih se s tobom potpuno složio.

Toliko smo daleko u vrsti informacija koje imamo uskladištene u našim
umovima i paradigmi koju smo prihvatili kao relevantnu da diskusija gubi
svrhu. Uvijek pokušavam iz općeg izvesti posebno. Iz one paradigme koju sam
prihvatio kao vrlo moguću obično se stvari razvijaju logično i zasada nemam
razloga promijeniti je. To je vrlo duboka i sustavna promjena u mojem
doživljavanju svega. Zasada drži vodu. Čini me da sam bolji prema sebi i
prema drugima. Oslobodila me straha od smrti i od svih strahova kojih smo
svjesni i kojih smo nesvjesni. Vjerojatno još poneki strahić spava duboko u
mojoj podsvijesti ali nema neki naročito loš utjecaj na moje raspoloženje i
raspoloženje prema drugima. Vidim da se moje negativne osobine polako tope
i s godinama postaju sve bljeđe. Moje zadovoljstvo vlastitim životom samo
raste.To i još mnogo toga mi je dokaz da sam na dobrom putu. Tako i
"argumenti" koje navodim nisu uvijek podatak koji sam negdje pronašao nego
su izvedeni iz paradigme koju sam prihvatio.

Znanstvena istraživanja koja rade oni koji nisu u mainstream znanosti vrlo
čvrsto podržavaju paradigmu koja mi je uvjerljiva. Pošto sam vrlo radoznao,
zavirujem u bezbroj izvora i u svojoj glavi sklapam slagalicu koja ne samo
da se dosad nije raspala nego je sve kompaktnija i uvijek vrlo dosljedno
objašnjava sve moguće manifestacije stvarnosti. Mogu reći da imam ključ
koji otvara mnoge brave sa lakoćom.

Ako je sve ovo što ti govorim debela LAŽ i spada u jednu drugu vrstu
zavjere, tada sam beskrajno zahvalan lažljivcu jer je uspio da živim bez
svega onog nereda u glavi i konfuznim osjećajima koji su tolike godine bili
dio mojeg života. Koliko se radujem životu, toliko se radujem i smrti jer
su i jedno i drugo iskustva koja obogaćuju moje vječno postojanje kao
"energetskog oblačića koji ima svijet o sebi" (moja formulacija). :-)
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Tarkovsky
2013-05-29 10:21:06 UTC
Post by Tarkovsky
Post by Tarkovsky
Post by Paor
Post by Tarkovsky
Post by Tarkovsky
Post by Paor
[...]
Mala dopuna:

http://matrixworldhr.wordpress.com/2013/05/29/kako-kosti-reguliraju-metabolizam/

Znači, vježba, sunce, vrijedna biljna hrana i... eto zdravih kostiju, eto
snage! A što je pračovjek drugo radio nego bio na suncu, jeo sirovu biljnu
hranu i kretao se. Isto kao i čimpanze. Čimpanze jedu cijeli dan lišće i
izuzetno malo proteina u vidu kukaca. I vježbaju. ;-). Mi se slabo krećemo,
jedemo smeće i provodimo dane radeći u zatvorenim prostorima. Kao klinac
sam preko cijelog ljeta kod bake jeo sirovo "pitomo" i "divlje" bilje,
povrće iz bašte, voće, kupine, maline, jagode, lješnjake, orahe... kako bi
što sazrelo. Meso i kuhano sam vrlo rijetko jeo jer mi se nije sviđalo i
"nisam imao vremena". :-)
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Paor
2013-05-29 12:25:22 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Znaci li to da su Pigmejci, Busmani i slicna plemena koja zive u dviljni
jaki kao cimpanze?
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
laganini
2013-05-29 12:33:45 UTC
Post by Paor
Post by Tarkovsky
[...]
_paor_ :
Elitni seljak.
Ali u smisli seljak = debil, specijalac.
Dakle, vrhovna titula debiluka.

http://vukajlija.com/paor :-P
Tarkovsky
2013-05-29 14:01:31 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Valjda. Iako, nisam naišao na mjerenja i usporedbu. Naime, Bušmani i
Pigmejci, u skladu sa tjelesnom masom, vrlo su jaki s obzirom na to da je i
njih okrznula civilizacija.

Početkom ljeta, kad bi kod bake na selu zaigrali nogomet, u direktnom
okršaju, sudar sa "domaćim" igračem bih doživljavao kao sudar sa zidom,
iako su imali manju tjelesnu masu od mene. Udarac nogom u nogu je za mene
bio posebno bolan. Za njih ni upola tako. Uvijek su se čudili kad bi me
"raznijeli" iako sam bio teži od njih. Zdrava hrana i fizički rad ih je
činio izuzetno snažnima. Krajem ljeta, ta razlika bi spala skoro na nulu.
Iduće ljeto, "Jovo nanovo". :-)
--
Perception of a higher level from a lower seems to see higher-level
activity as deviation from the norm, as "anomalous"-not for what it truly
is. It sees surface, not reality.
Hellraiser
2013-05-31 21:42:19 UTC
I tada nas je Tarkovsky počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
Post by Tarkovsky
Zdrava hrana i fizički rad
a u gradu ne možeš jesti zdravo i baviti se fizičkim radom?
still have a lot to learn...
Tarkovsky
2013-06-01 06:45:59 UTC
Post by Tarkovsky
Zdrava hrana i fizički rad
a u gradu ne možeš jesti zdravo i baviti se fizičkim radom?
Nađi primjedbu o dinosaurima.
is. It sees surface, not reality. -Arkadiusz Jadczyk-
vasofil
2013-06-01 07:44:36 UTC
Post by Tarkovsky
Zdrava hrana i fizički rad
a u gradu ne možeš jesti zdravo i baviti se fizičkim radom?
Nađi primjedbu o dinosaurima.
Dakle dinosauri su izumrli jer su preselili u gradove i nisu se više
mogli baviti fizičkim radom.
Jakov Sosic
2013-06-01 11:53:31 UTC
Post by vasofil
Post by Tarkovsky
[...]
I to bi bilo u redu da ti to kaze covjek koji zivi na selu, a ne licemjer
iz grada :D
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Tarkovsky
Jednom kad je netko svjestan, sve se prilagodjava toj svijesti.
Sayla
2013-06-13 19:30:18 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
dinosauri --65 milijuna godina--> pracovjek --par stotina tisuca godina-->
danas

ako netko ima slicne (prehrambene) uvjete, onda smo to pracovjek i mi danas,
a ne dinosauri.
ali netko kome su obrazovni materijali matrixworld i obitelj Kremenko
zakljucit ce kao i ti... bilo bi zabavno cuti tvoje tumacenje raka kostiju
kod krapinskog pracovjeka prije 120 000 godina? prvi eksperimenti "gustera
iz paklovaTM" i kompanije ili..?
Sayla
Rado
2013-06-14 07:28:48 UTC
Post by Sayla
Post by Tarkovsky
[...]
To je zato što je pračovjek tada počeo eksperimentirati sa GMO hranom,
tj. pokušao je uzgojiti žitarice. Na industrijskoj razini, pa je
Gruntsanto uspješno eliminirao sve Neandertalce, što je bio i krajnji
cilj B'Ugha Gruntesa i Gruntenberg grupacije.

50.000 godina kasnije smo mi uspjeli pokrenuti selekciju žitarica u
pravome smjeru, ali samo uz pomoć pozitivnih misli i kosmičke energije,
što također nije ispalo savršeno, jer gle koliko je raka i bolesti u
modernom svijetu.