cross:Temeljno znanje o prehrani - IRB
(prestaro za odgovor)
BlackRock/Vanguard
2013-09-19 23:50:16 UTC
http://tkojetko.irb.hr/documents/13794_1687.pdf
Sickboy
2013-09-20 11:28:47 UTC
Post by BlackRock/Vanguard
http://tkojetko.irb.hr/documents/13794_1687.pdf
Baš sam tako nešto tražio, hvala!
Ben Hur
2013-09-20 20:37:07 UTC
Post by BlackRock/Vanguard
http://tkojetko.irb.hr/documents/13794_1687.pdf
Možeš li u dvije rečenice kazati zašto misliš da je dokument vrijedan
čitanja? Ima 150 stranica, a sumnjam da je ikome na grupi toliko dosadno da
to čita samo zato što si postao suhi link.

Naletio sam na rečenicu da je potrebno "jačanje utjecaja Codex-a
Alimentarius". Jesi probao to postati na hr.rec.zavjere?
Ben Hur
Paor
2013-09-20 21:58:08 UTC
Post by Ben Hur
Post by BlackRock/Vanguard
[...]
Pa skripta je s IRB-a, ima i recenzenata, hoces reci da bi nas jedna
visokosloklska ustanova lagala? Svasta. Pa zato se i obrazujemo da nesto
pametno naucimo. Jel ti ne znas da od kolijevke, pa do groba, najljepse
je dacko doba?
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Macak Felix
2013-09-21 21:36:39 UTC
"Paor" je napisao u poruci interesnoj
Post by Ben Hur
Post by BlackRock/Vanguard
[...]

NE bi vjerovao kako novci rade cuda kod statistike.
dovoljno je samo da se u oblaku podataka obrisu podatci koji odskacu od
nekog pravca, itd.
Paor
2013-09-21 22:19:56 UTC
Post by Macak Felix
NE bi vjerovao kako novci rade cuda kod statistike.
Bih, bih...
Post by Macak Felix
dovoljno je samo da se u oblaku podataka obrisu podatci koji odskacu od
nekog pravca, itd.
Brisanje podataka rade amateri, koji nisu bili dovoljno sposobni
_slucajno_ izabrati uzorak koji nece dati takve podatke. ;-)
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Sickboy
2013-09-21 17:39:39 UTC
Post by Ben Hur
Post by BlackRock/Vanguard
[...]
To je sveučilišni priručnik koji se zove Temeljno znanje o prehrani.
Dakle, onaj koga zanima to područje će čitati, a onaj koga ne zanima neće.
Ben Hur
2013-09-22 12:01:15 UTC
Post by Sickboy
To je sveučilišni priručnik koji se zove Temeljno znanje o prehrani.
Meni izgleda kao malo temeljitiji diplomski rad.
Ben Hur
Sickboy
2013-09-22 12:37:12 UTC
Dakle pročitao si?
Ben Hur
2013-09-22 14:14:00 UTC
Post by Sickboy
Dakle pročitao si?
Pročitao sam 20 slučajno odabranih rečenica i naslove. Ostavlja takav dojam
po stilu pisanja i složenosti znanstvene problematike koju obrađuje.

No moj subjektivni dojam nije bitan, čast njima i njihovom znanstvenom
doprinosu, ali osobno više vjerujem Paoru i onome što ovdje napiše, nego
kvazi-znanstvenom radu sa IRB-a.
Ben Hur
Jakov Sosic
2013-09-22 14:24:36 UTC
Post by Ben Hur
ali osobno više vjerujem Paoru i onome što ovdje napiše, nego
kvazi-znanstvenom radu sa IRB-a.
: )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

best-of-usenet
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Paor
2013-09-22 16:31:31 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by Ben Hur
ali osobno više vjerujem Paoru i onome što ovdje napiše, nego
kvazi-znanstvenom radu sa IRB-a.
: )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
best-of-usenet
Smij se ti smij, ali nitko ne vjeruje vise tebi, nego nekom sveucilistu.
;-) :-P
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Sickboy
2013-09-22 14:29:33 UTC
Post by Ben Hur
Pročitao sam 20 slučajno odabranih rečenica i naslove. Ostavlja takav dojam
po stilu pisanja i složenosti znanstvene problematike koju obrađuje.
To i nije baš temelj za zaključivanje ičega.
A na stranu što misliš o obradi, problematika jest složena.
Zašto kvazi-znanstvenom?
Ben Hur
2013-09-22 18:13:58 UTC
Post by Sickboy
To i nije baš temelj za zaključivanje ičega.
A na stranu što misliš o obradi, problematika jest složena.
Rekao sam da je to moj subjektivni dojam.
Post by Sickboy
Zašto kvazi-znanstvenom?
Ovako, na brzinu - zato što nije objavljen u nijednoj relevantnoj
publikaciji?

BTW, ovog trenutka prestajem sa diskreditiranjem članka, jer to nisam ni
namjeravao raditi - za to nemam valjanih argumenata ni motiva. Preko
sadržaja sam preletio pogledom, dok o samom radu, tematici ni njegovim
autorima ne znam ništa.

Raspravu sam započeo kritizirajući OP-a jer je poslao link bez objašnjenja,
a na ovo dalje ste me navukli :-)
Ben Hur
Sickboy
2013-09-22 18:41:11 UTC
Post by Ben Hur
Post by Sickboy
Zašto kvazi-znanstvenom?
Ovako, na brzinu - zato što nije objavljen u nijednoj relevantnoj
publikaciji?
[...]
Post by Ben Hur
To objašnjava (i opravdava) stil pisanja, te pokazuje da ovo *nije*
znanstveni rad.

Mislim da si ti bio zabrijao da je to znanstveni rad, a ja lijepo
napisao da je sveučilišni priručnik :)

A ako pogledaš, ima jedno sedam stranica popisa korištene
stručne/znanstvene literature, a i recenziran je od strane četiri
znanstvenika, tako da se ne može baš nazvati "kvazi-znanstveni".
Paor
2013-09-22 22:10:56 UTC
Post by Sickboy
A ako pogledaš, ima jedno sedam stranica popisa korištene
stručne/znanstvene literature, a i recenziran je od strane četiri
znanstvenika, tako da se ne može baš nazvati "kvazi-znanstveni".
Bolesni djecace, prouci definiciju znanstvenog djela.
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
laganini
2013-09-22 23:12:37 UTC
Post by Paor
Post by Sickboy
[...]
evo, i kvazi i znanstveno i zdravstveno dokazano:

_paor_ :
Elitni seljak.
Ali u smisli seljak = debil, specijalac.
Dakle, vrhovna titula debiluka. :-P

http://vukajlija.com/paor
Sickboy
2013-09-22 23:45:13 UTC
Ako želiš nešto reći, reci, umjesto da nabacuješ šture aluzije.
Paor
2013-09-23 01:58:26 UTC
Post by Sickboy
Post by Paor
Bolesni djecace, prouci definiciju znanstvenog djela.
Ako želiš nešto reći, reci, umjesto da nabacuješ šture aluzije.
Ah... Ben Hur kaze da to uopce nije znanstveno djelo, ti aludiras da je,
a ja te navodim da proucis definiciju znanstvenog djela, pa onda iz nje
sam zakljucis da li ta skripta je, ili nije polu-kvazi-stagod
_znanstveno_ djelo. Jasnije?

Poanta: citati znanstvene literature ne cine djelo - znanstvenim. ;-)
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Sickboy
2013-09-23 10:39:36 UTC
Post by Paor
[...]
Sad si se ti našao bespotrebno komplicirati. Ben Hur je prvo mislio da
je to znanstveni rad jer valjda iz nekog razloga nije vidio da je
sveučilišni priručnik, stoga njegovi komentari.
Post by Paor
Poanta: citati znanstvene literature ne cine djelo - znanstvenim. ;-)
Ja sam napisao da taj priručnik ima jedno 7 stranica korištene
znanstvene/stručne literature *i* da je recenziran od strane 4
znanstvenika. A da ne lutamo okolo i da ja ne bih našao neku definiciju
koja se ne poklapa s onim što je tebi u glavi, ajde ti lijepo napiši
kako se po tebi određuje znanstvenost (što god to bilo) sekundarnog izvora.
Paor
2013-09-23 12:56:46 UTC
Post by Sickboy
Post by Paor
[...]
I onda si nadodao...: "(...) a i recenziran je od strane četiri
znanstvenika, tako da se ne može baš nazvati "kvazi-znanstveni"."

Ajd dobro, recimo da se nismo shvatili.
Post by Sickboy
A da ne lutamo okolo i da ja ne bih našao neku definiciju
koja se ne poklapa s onim što je tebi u glavi, ajde ti lijepo napiši
kako se po tebi određuje znanstvenost (što god to bilo) sekundarnog izvora.
Guglaj recimo definicuju od Silobrcica.
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Sickboy
2013-09-23 18:05:31 UTC
Post by Paor
Guglaj recimo definicuju od Silobrcica.
Ma ne da mi se igrati te igre tipa "u krivu si, ali neću ti reći više od
toga, guglaj". U interesu efikasne diskusije, ako misliš da sam nešto
krivo napisao, napiši što je krivo (aj recimo da to već jesi u ovom
slučaju) i što je po tebi ispravno i zašto.
Paor
2013-09-24 00:06:39 UTC
Post by Sickboy
Post by Paor
[...]
Sad vise ne znam jel trolas, ali ajde, za svaki slucaj da je stvarno
potrebno jos jednom objasniti: Ben Hur je napisao "kvazi-znanstveni", a
ti kazes da na kraju skripte ima brdo citirane znanstvene literature i
da se tesko moze nazvati "kvazi", sto implicira da je onda "cisto
znanstveni", a ja kazem da ta skripta/prirucnik nema veze sa znanstvenim
radom. Ne ulazim u istinitost tvrdnji iznesenih u skripti, pa da zbog
toga nije znanstveni, vec cisto zbog definicije znanstvenog rada. Ako ju
ne znas, guglaj, a to sto ti se neda guglati, to je tvoj problem.

EOD?
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Sickboy
2013-09-24 10:26:28 UTC
Post by Paor
[...]
To nije sve (relevantno) što sam rekao i znaš to. Zašto navodiš samo
dijelove onog što sam rekao?
I ne, ne implicira "čisto znanstveni", bar što se mene tiče, jer ja ne
znam što bi taj izraz trebao značiti. Vidiš kak razumijevanje ovisi o
tome da eksplicitno napišeš što misliš umjesto da aludiraš?
Post by Paor
radom. Ne ulazim u istinitost tvrdnji iznesenih u skripti, pa da zbog
toga nije znanstveni, vec cisto zbog definicije znanstvenog rada. Ako ju
ne znas, guglaj, a to sto ti se neda guglati, to je tvoj problem.
To što mi se ne da guglati nije moj problem. Konstruktivna diskusija se
ne sastoji od toga da jedni drugima pišemo "u krivu si, ako hoćeš znati
kako i zašto, guglaj". Kad ti je ta definicija već u glavi, mogao si ju
lako napisati i trebalo bi ti vjerojatno jednako ili manje truda nego da
sve ovo napišeš, ali ti iz nekog razloga to nisi htio. Zašto ne?
Post by Paor
EOD?
Ma može, ionako je besmisleno.
Paor
2013-09-24 12:12:15 UTC
Konstruktivna diskusija se ne sastoji od toga da jedni drugima pišemo "u
krivu si, ako hoćeš znati kako i zašto, guglaj".
Za tvoju hocu ajfon generaciju konstruktivna diskusija otprilike izgleda
ovako:

Sickboy: Sickboy je u skoli/na predavanju.
Tomislav: Cool.
Marko: Fuj.
Marina: Sretno.
Ivana: Jel dosadno?
Sickboy: Je.
Marko: Fuj.
Tomislav: Like.
Marina: :-)
Ivana: :-)

Dao sam ti skoro sve premise i trebas samo zadnjoj izguglati definiciju,
pa da sam izvuces konkluziju. E, ali naporno je to za iMozak, vise od
dvije cestice za kratkotrajnu memoriju...
Kad ti je ta definicija
već u glavi, mogao si ju lako napisati i trebalo bi ti vjerojatno
jednako ili manje truda nego da sve ovo napišeš, ali ti iz nekog razloga
to nisi htio. Zašto ne?
Profesionalna deformacija. Pokusavam te poduciti na nacin da sam dodjes
do zakljucka, a ne da ti se sve servira na tacnu. Sizifov posao kad
radis s hocu ajfon generacijom...
EOD?
Ma može, ionako je besmisleno.
Je...
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Sickboy
2013-09-25 10:51:40 UTC
Post by Paor
Dao sam ti skoro sve premise i trebas samo zadnjoj izguglati definiciju,
pa da sam izvuces konkluziju. E, ali naporno je to za iMozak, vise od
dvije cestice za kratkotrajnu memoriju...
Ja sam mislio da si ti ozbiljan diskutant, ali umjesto argumenta, eto ad
hominema. Pokušavaš me poniziti umjesto da odgovoriš argumentom. Zašto
misliš da znaš koliko sam star kad očito ne znaš?
Post by Paor
Profesionalna deformacija. Pokusavam te poduciti na nacin da sam dodjes
do zakljucka, a ne da ti se sve servira na tacnu. Sizifov posao kad
radis s hocu ajfon generacijom...
Odnos između nas nije takav da si ti učitelj, a ja učenik. Time se
postavljaš iznad mene. Odnos između nas je taj da smo ravnopravni
diskutanti, a ravnopravni diskutanti ne govore drugoj strani evivalent
"u krivu si, ako želiš znati kako i zašto guglaj", nego iznose argumente.
Post by Paor
Je...
Kad si već ti kršio EOD, i ja ću :)
laganini
2013-09-25 11:06:42 UTC
Post by Paor
[...]
konacno si (i ti) shvatio :-)

http://vukajlija.com/paor
Paor
2013-09-25 19:19:41 UTC
Post by Sickboy
Odnos između nas nije takav da si ti učitelj, a ja učenik. Time se
postavljaš iznad mene.
Ja i svoje ucitelje poducavam, ako smatram da znam vise od njih (a oni
sa zadovoljstvom slusaju), kao sto i mene poducavaju svakodnevno, od
moje male i velike djece, pa do diskutanata na Usenetu. Za razliku od
standardno obrazovno-medijski uvjetovanog debilnog pogleda na svijet, ne
znati zapravo nije sramota. Kazes, ne znam, hoces li me poduciti?
Sramota je ne htjeti znati, a jos veca htjeti znati, ali sve na tacnu,
bez potrebe za razmisljanjem. To se zove strebanje. Danas znas, sutra ne
znas. Poanta je da treba shvatiti, kako bi se informacija umrezila, te
ostala u dugotrajnoj memoriji. A najbolje ces shvatiti, ako do zakljucka
dodjes sam.

Eto, opet te poducavam, pa se ti ljuti koliko hoces. :-P
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Sickboy
2013-09-26 12:05:30 UTC
Post by Paor
Ja i svoje ucitelje poducavam, ako smatram da znam vise od njih (a oni
sa zadovoljstvom slusaju), kao sto i mene poducavaju svakodnevno, od
moje male i velike djece, pa do diskutanata na Usenetu. Za razliku od
Odnos učitelj-učenik je takav da znanje teče od učitelja prema učeniku.
Suprotno tome, ako dvije strane razmjenjuju znanje, dakle ono teče u oba
smjera, onda njihov odnos nije učitelj-učenik nego su ravnopravni
diskutanti. Učitelj-učenik podrazumijeva autoritet učitelja nad učenikom.
Post by Paor
standardno obrazovno-medijski uvjetovanog debilnog pogleda na svijet, ne
znati zapravo nije sramota. Kazes, ne znam, hoces li me poduciti?
Sramota je ne htjeti znati
S ovim se slažem. Primjeti da u ovom našem slučaju ja uporno želim znati
što mi ti pokušavaš implicirati, ali ti nikako to ne želiš napisati nego
mi govoriš da guglam.
Post by Paor
, a jos veca htjeti znati, ali sve na tacnu,
bez potrebe za razmisljanjem. To se zove strebanje. Danas znas, sutra ne
Ne. Štrebanje je memoriziranje bez razumijevanja.
Post by Paor
znas. Poanta je da treba shvatiti, kako bi se informacija umrezila, te
ostala u dugotrajnoj memoriji. A najbolje ces shvatiti, ako do zakljucka
dodjes sam.
Za razumijevanje neke činjenice nije nužno da se do nje dođe
zaključivanjem. Ona se može razumijeti i ako ju se sugovorniku
prezentira kao takvu, a sugovornik ima predznanje u koje se ta činjenica
može uklopiti.
Post by Paor
Eto, opet te poducavam, pa se ti ljuti koliko hoces. :-P
Kao prvo ne ljutim se, zašto to misliš?
Kao drugo, ovom izjavom mi se opet čini da se postavljaš kao učitelj i
time želiš uspostaviti superiornost nad mnom. Smatraš li ti da smo u
ovoj našoj diskusiji mi ravnopravni diskutanti ili da si ti učitelj, a
ja učenik?
Paor
2013-09-26 13:13:45 UTC
Post by Sickboy
[...]
Da, tocno. U standardno obrazovno-medijski uvjetovanom debilnom pogledu
na svijet.

Inace, ovo je dio poducavanja _taktike_ polaganja ispita, koje poducavam
studente kada mi dodju na instrukcije. Taktika se sastoji u tome da ti
postanes ravnopravni diskutant s profesorom. On ne ispituje. Vi
razgoravarate! Vi raspravljate o temi! Spustis profesora na svoju razinu
i vi raspravljate o temi koja tebe _zanima_. Mozda imas krive argumente,
koje ce ti profesor s gustom pobiti. Ali vi raspravljate, a ne da on
ispituje, a ti se treses od straha. Svakom profesoru ce biti drago da si
zainteresiran za njegov predmet, pa makar nesto naucio i krivo. I tu
dobijas ocjenu vise.

Naravno, to te obrazovno-medijski sustav ne uci. Uci te da budes
poluglup i poslusan. Nadjes posao, sutis i svakih par godina izadjes na
izbore.

Budes rob. Svojom voljom.
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Ben Hur
2013-09-24 04:52:52 UTC
Post by Ben Hur
Post by Ben Hur
To objašnjava (i opravdava) stil pisanja, te pokazuje da ovo *nije*
znanstveni rad.
Mislim da si ti bio zabrijao da je to znanstveni rad, a ja lijepo
napisao da je sveučilišni priručnik :)
Sve OK :-)

BTW, sveučilišni priručnici (za stručne studije) u načelu ima manju
vjerodostojnost nego udžbenici za srednje škole. Može ih napisati bilo koji
predavač sa studija (osoba sa završenim fakultetom i minimalnim uvjetima za
predavača, koja ne mora biti znanstvenik). Dovoljno je da nađe par
recenzenata - najčešće svojih poznanika i prijatelja :-)
Ben Hur
Sickboy
2013-09-24 10:39:28 UTC
Post by Ben Hur
[...]
Zanimljivo. Očekivao sam da recenzente ne može odabrati sam autor. Ali
opet, bilo koji proces može zakazati ako u njega ubaciš dovoljno
nepotizma/korupcije.

Za usporedbu, koji su uvjeti za odobravanje srednjoškolskih udžbenika?
Paor
2013-09-24 12:16:56 UTC
Očekivao sam da recenzente ne može odabrati sam autor. Ali opet, bilo
koji proces može zakazati ako u njega ubaciš dovoljno nepotizma/korupcije.
Nema tu nikakvog nepotizma i korupcije. Ti biras recenzente, a oni
hoce-nece napisati recenziju. Ako izaberes svog frenda Sulju, nitko ti
knjigu nece shvatiti ozbiljno. Ako izaberes nekog mahera za tu struku,
ovaj ce traziti pare (sto je donekle i logicno, jer ga trazis da odradi
posao). Dakle, najbolje da ti je frend Suljo maher u struci, a ako nije,
sorry but yebiga.
Za usporedbu, koji su uvjeti za odobravanje srednjoškolskih udžbenika?
Nepotizam i korupcija. :-)
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Ben Hur
2013-09-24 17:52:58 UTC
Post by Sickboy
Post by Ben Hur
[...]
Ne možeš birati recenzente kod "pravih" znanstvenih članaka u relevantnim
časopisima :-)

Ovakvi priručnici se najčešće pišu jer fakulteti novcima potiču izdavačku
djelatnost svojih djelatnika, te plaćaju autore za izdavanje skripti.
Najbolje je od svega, što se vrijednost (za isplatu) djela često ocjenjuje
po broju stranica. Ne moram ti objašnjavati što to znači za kvalitetu :-)
Post by Sickboy
Ali opet, bilo koji proces može zakazati ako u njega ubaciš dovoljno
nepotizma/korupcije.
Točno. S obzirom na okruženje u kojem živimo, bilo bi čudno da u visokom
školstvu stvari funkcioniraju kako treba.
Post by Sickboy
Za usporedbu, koji su uvjeti za odobravanje srednjoškolskih udžbenika?
Nemam pojma, ali znam da tu prilično petlja ministarstvo.
Ben Hur
Ben Hur
2013-09-22 18:19:21 UTC
Post by Sickboy
Zašto kvazi-znanstvenom?
Sad vidim da je to priručnik za stručni studij kemije na KTF-u u Splitu:

http://kefa.ktf-split.hr/nastavni-materijali-zptbt/nastavni-materijali/category/135-strucni-studij-kemjske-tehnologije.html

Ben Hur
Paor
2013-09-22 01:35:15 UTC
Post by Ben Hur
Post by BlackRock/Vanguard
http://tkojetko.irb.hr/documents/13794_1687.pdf
Naletio sam na rečenicu da je potrebno "jačanje utjecaja Codex-a
Alimentarius". Jesi probao to postati na hr.rec.zavjere?
Codex je stara prica za zavjere, ali kada je Hrvatska potpisala
prihvacanje Codexa, eeeeee..., to je vec informacija vrijedna za
citanje... ;-)

"Kao jedna od zemalja potpisnica World Declaration on Nutrition (Rim,
1992) (2) Republika Hrvatska je, s drugim obvezama, prihvatila sve
ciljeve i preporuke Codexa Alimentarius.(3-5)"
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
zmurf
2013-09-22 09:20:59 UTC
http://croative.net/index.php/vijesti/item/2196-codex-alimentarius-kaufl=
and
Post by BlackRock/Vanguard
http://tkojetko.irb.hr/documents/13794_1687.pdf
Naletio sam na re=E8enicu da je potrebno "ja=E8anje utjecaja Codex-a
=
1992) (2) Republika Hrvatska je, s drugim obvezama, prihvatila sve =
ciljeve i preporuke Codexa Alimentarius.(3-5)"
-- =

Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/