Vjersko-medicinski trash
(prestaro za odgovor)
Tomislav Portada
2013-05-12 17:58:15 UTC
Ovolika količina trasha u jednom jedinom tekstu nije viđena odavno:

http://www.24sata.hr/sudbine/lijecnica-je-tri-dana-bila-mrtva-vidjela-sam-sve-i-raj-i-pakao-314476
Kutle Boy
2013-05-15 11:17:17 UTC
Post by Tomislav Portada
http://www.24sata.hr/sudbine/lijecnica-je-tri-dana-bila-mrtva-vidjela-sam-sve-i-raj-i-pakao-314476
A na to ces ti kao znanstvenik i upucen odmahnuti rukom...

Trash...
andrej
2013-05-19 18:09:26 UTC
Post by Tomislav Portada
http://www.24sata.hr/sudbine/lijecnica-je-tri-dana-bila-mrtva-vidjela-sam-sve-i-raj-i-pakao-314476
Komunjaro! :-)
Doživljaji pod kliničkom smrti su već mainstrean u znanosti. Postoje
znanstvena istraźivanja, knjige... Ti su srednjem vijeku suvremene
znanosti. Ti si u Srednjem vijeku, u ranijem životu, sigurno spaljivao
vještice, pa ti je ostala navika da vjeruješ samo onome što ti tvoja braća
jezuiti kažu da je istina. Čvrsto se držiš Ugovora, ha? ;-)
--
Ja sam savrseni sugovornik za raspravu ako te zanima otvorena i objektivna
rasprava. Ako imas zlu agendu koju zelis forsirati ocito netocnim stvarima