PTSP i slicno
(prestaro za odgovor)
Dakky
2014-03-06 19:11:28 UTC
Ne znam da li imam taj poremecaj ili nesto drugo, prema wikipediji imam
vecinu simptoma anksioznosti, kako se to lijeci?

Nisam bio u ratu ali kad ti ispod nogu eksplodira plinska boca i skoro
srusi zgradu, nije ti svejedno. I to se pocelo manifestirati tek jucer i
danas... kad je situacija sjela na svoje mjesto sta se sve moglo dogoditi.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Crna-kronika/Dignuo-stan-u-zrak-pa-pocinio-suicid-na-groblju-Kozala

Isprva, prvi i drugi dan nakon ovog sve je bilo normalno, a jucer me
oprala neka vrtoglavica i preznojavanje (sto je proslo za 20 minuta)...
danas vjetrovi i stolica, sad je opet dobro... pitam se sto ce biti sutra...

Ali sama cinjenica da sam trebao biti 2 metra pod zemljom me izjeda...
Rado
2014-03-07 22:10:19 UTC
Post by Dakky
[...]
Popričaj malo sa svojim liječnikom o tome. Kakva blaža medikacija, ili
još bolje kakav godišnji odmor možda i bez medikacije... za mjesec, dva
će sve sjesti na svoje mjesto.
Dakky
2014-03-08 13:06:55 UTC
Post by Rado
Post by Dakky
[...]
Thanks, bas sam i ja razmisljao o tome, da se maknem malo iz ovog stana
di sam sad...
Crni mačak
Samo pazi da tamo gdje ideš ne bude plinska boca :-))
Rado
To bi ti bila vjerojatno najbolja odluka.
_hrvoje_
2014-03-09 16:15:12 UTC
Post by Dakky
[...]
..... nitko te ne bi zakapao 2 metra ispod zemlje, već bi te skupljao
mišćaflom i partfišem.....
lotto blast
2014-03-11 18:20:39 UTC
idi kod kurve i pitaj da ti pomogne
tztztzzia
2014-03-16 12:15:05 UTC
Post by Dakky
[...]
ne treba tebi doktor nego trebas otklonit strah da ce netko razvaliti
svijet u kojem dobro zivis a stalno se serviraju neke "prijetnje" i
zlocesti striceki koji ga oce razvaliti. Eksplozija je samo okidac

malo taj kumulirani bjes koji se generira izvana isprazniti na boks
vreci, hodanjem, trcanjem, stapom lupat po zemlji ili nekom
zanimacijom odvratit paznju ili generatore straha izbjegavat
par dana ( tv, internet i slicno )

shit happens