moze netko pojasniti ovo?
(prestaro za odgovor)
Davor
2013-10-02 17:41:00 UTC
posto sam kod lijecnika narucen tek u subotu..
inace se zadnjih 20ak dana osjecam jako lose, slabo.. smrsavio u 3 mjeseca
nekih 20 kg(dijelom zahvaljujuci bicu) sad sam na 99..
preko noci imam nasumce grceve u listovima i stopalima (pijem sumeci
magnezij al ne pali)
krvna slika ocajna..

leukociti 13.2
lim% 18.9
MON% 5.4
GRA% 75.7
eritrociti 4.33
HB 115
Hematokrit 0.338
MCV 78.0
MCH 26.6
MCHC 341
RDW 17.4
trombociti 125
FE 11.0
UIBC 43
TIBC 54
prethodni nalaz, pred nekih 20ak dana je bio jako slican. dr je ustanovila
anemiju i poslala me na test okultnog krvarenja. bio je negativan. sve sta
su mi nasli je kamenac od 1 cm u zuci koji i ne osjetim.
za napomenut je da sam pred 6 god imao rak testisa koji je uspjesno operiran
i dotucen kemo. markeri su uredni .

dakle.. sta se da iscitati iz ove KKS?
diks13
2013-10-02 20:23:10 UTC
Post by Davor
[...]
Imas anemiju, nesto manji MCV i poviseni RDW moze upucivati na manjak
zeljeza zbog kronicnog, mozda i neprimjetnog gubitka krvi (mada su Fe
i UIBC normalni), treba napraviti feritin, ako je smanjen (a i ako
nije) obrada probavnog trakta - gastroskopija, kolonoskopija, ...
Malo je povisen broj leukocita, mozda imas neku upalu, preporucam CRP.

Ali ono sto je najvaznije, i prije navedenih pretraga, netko (valjda
tvoj doktor) treba porazgovarati s tobom o simptomima i treba te
PREGLEDATI, onako sto bi rekli na ruke, a ne samo UZV, RTG i slicno,
jer to su samo dopunske metode, ali nikako jedine pri postavljanju
dijagnoze.
Davor
2013-10-03 10:05:53 UTC
Post by diks13
Post by Davor
[...]
uletio danas preko reda kod doktorice.. uputila me u mog onkologa... zvao
ga a on rece da trebam prvo kod gastroenterologa na kolonospokpiju i
gastroskopiju.
zna li netko da li u ST rade kolonoskopiju pod anestezijom?
zovem cijelo jutro al se nitko ne javlja. valjda strajkaju :)
Rado
2013-10-04 12:44:40 UTC
Post by Davor
zna li netko da li u ST rade kolonoskopiju pod anestezijom?
zovem cijelo jutro al se nitko ne javlja. valjda strajkaju :)
Zajebi čekanje (doktorica te poslala prvo tvom onkologu!) i nađi čim
prije privatno pregled, plati i rješavaj situaciju. Tvoje zdravlje (a
osobito zato što si imao rak testisa) ne može čekati da se liječnici
dogovore sa ministarstvom.
diks13
2013-10-05 19:01:27 UTC
Post by Davor
[...]
Ma sto ce ti onkolog za pocetak?
U bolnici se ne radi pod anestezijom (koliko znam), pogledaj mozda
negdje privatno.
Davor
2014-04-04 18:52:54 UTC

--
eh..
osim te anemije.. moja dr opce prakse nije se sjetila niti tlak mi
shit happens :)
- Zoki -
2014-04-05 11:41:02 UTC
Post by Davor
[...]
Nisam stru=E8njak ali glede =BEeljeza, samo pitanjce, da nisi mo=BEda je=
dan od =

onih =B9to
ispijaju ve=E6e koli=E8ine mlijeka?
Mnogi ne obra=E6aju pa=BEnju na to ali mlijeko mo=BEe biti uzrok mnogih =
problema =

pogotovo slabokrvnosti.
Davor
2014-04-05 20:30:14 UTC
Post by Davor
[...]
Nisam stručnjak ali glede željeza, samo pitanjce, da nisi možda jedan od
onih što
ispijaju veće količine mlijeka?
Mnogi ne obraćaju pažnju na to ali mlijeko može biti uzrok mnogih problema
pogotovo slabokrvnosti.
znao sam prije popiti pol litre do 7 dcl dnevno. ne preko. sad moram
izbjegavati zbog bubrega :\

---
Rado
2014-04-05 21:11:11 UTC
Nisam stručnjak ali glede željeza, samo pitanjce, da nisi možda jedan od
onih što
ispijaju veće količine mlijeka?
Mnogi ne obraćaju pažnju na to ali mlijeko može biti uzrok mnogih
problema a
pogotovo slabokrvnosti.
[citation needed]
- Zoki -
2014-04-07 18:14:04 UTC
Post by Rado
onih =B9to
ispijaju ve=E6e koli=E8ine mlijeka?
Mnogi ne obra=E6aju pa=BEnju na to ali mlijeko mo=BEe biti uzrok mnog=
ih
Post by Rado
problema a
pogotovo slabokrvnosti.
[citation needed]
Kako se u Davorom replay-u vidi citat a ti ga ne vidi=B9?
Rado
2014-04-07 21:10:51 UTC
Post by Rado
[...]
Kako se u Davorom replay-u vidi citat a ti ga ne vidiš?
Ne znam, ali ja zbilja nisam vidio da je citirao releveantna znanstvena
istraživanja na tu temu.

(pod "citat" mislim na propisno napisano mjesto na kojem se informacija
spominje, recimo ovako:

http://www.nottingham.ac.uk/is/documents/about/inductionguides/references.pdf
Agnus Dei
2013-10-03 08:04:49 UTC
Post by Davor
preko noci imam nasumce grceve u listovima i stopalima (pijem sumeci
magnezij al ne pali)
Samo osvrt na suplemente: grcevi mogu biti posljedica poremecaja
kalcija i vitamina D3