kalcifikacija
(prestaro za odgovor)
Sandra
2009-08-29 12:03:28 UTC
imam pitanje.
Dijagnosticiran mi je kalcifikat u desnom ramenu. Na nalazu RTG-a piše:
"Uz veliki tuberkul humerusa u projekciji tetive supraspinatusa vide se
veliki ovalni kalcifikati promjera do 2,2cm. Nalaz upućuje na PHS. Preporuča
se konzultacija fizijatra."
Imam 36 godina. Prije 5 dana počeli su nesnosni bolovi u ramenu. Ruku ne
mogu pomaknuti u ramenu od tijela, niti bilo kakve rotacije ramenom
napraviti. Bol je najgora po noći jer se ne mogu namjestiti da ne boli, a
ponoći me boli cijela ruka do šake. Većinom uspijem nešto odspavati u
sjedećem položaju. Moj doktor opće prakse mi je prepisao kapsule Erazon koje
pijem 2 puta na dan, to sam dobila još dok se nije znalo da se radi o
kalcifikatu nego sam mislila da je upala živca ili nešto tako. Erazon mi baš
i ne pomaže. Dva puta sam dobila inekciju protiv bolova u debelo meso i onda
bol malo popusti na način da ruka ne boli dok mirujem, ali bol pri pokretu
ne prolazi.
To mi je najgore od svega što imam bolove i dok mirujem, a kod bilo kakvog
pokušaja pokreta ramenom ili slučajnog trzaja vidim zvijezde
Imam malu bebu i u interesu mi je da se stvar što prije riješi jer ju ne
mogu nahraniti, premotati, okupati, nositi, pomaziti... i to je grozan
osjećaj.
Kod fizijatra u Domu zdravlja u Velikoj Gorici na pregled se čeka tjednima,
a ja ne mogu čekati.
Molim Vas preporuke gdje bi bilo najbolje otići (Zagreb), kome se javiti,
kakve terapije koristiti, vježbe i sl.? Da li je Mihanovićeva OK? Ili nešto
privatno? Tko i gdje?
Znate li koliko to dugo može potrajati s ovakvim bolovima?
Ima li tko iskustva s time?
Pozdrav svima,
sandra
tonci
2009-08-29 15:29:57 UTC
Nazovi polikliniku ssunce i pitaj da li imaju tzv. udarni val, to je vrsta
ultrazvuka koji poprilicno uspjesdno pomaze.
Ne znam koliko kostaju terapije i slicno ali vrijei pokusati, mislim da ti
to ima i medikol
pozz
tonci
Post by Sandra
imam pitanje.
"Uz veliki tuberkul humerusa u projekciji tetive supraspinatusa vide se
veliki ovalni kalcifikati promjera do 2,2cm. Nalaz upuæuje na PHS.
Preporuèa
se konzultacija fizijatra."
Imam 36 godina. Prije 5 dana poèeli su nesnosni bolovi u ramenu. Ruku ne
mogu pomaknuti u ramenu od tijela, niti bilo kakve rotacije ramenom
napraviti. Bol je najgora po noæi jer se ne mogu namjestiti da ne boli, a
ponoæi me boli cijela ruka do ¹ake. Veæinom uspijem ne¹to odspavati u
sjedeæem poloŸaju. Moj doktor opæe prakse mi je prepisao kapsule Erazon
koje
pijem 2 puta na dan, to sam dobila jo¹ dok se nije znalo da se radi o
kalcifikatu nego sam mislila da je upala Ÿivca ili ne¹to tako. Erazon mi
ba¹
i ne pomaŸe. Dva puta sam dobila inekciju protiv bolova u debelo meso i
onda
bol malo popusti na naèin da ruka ne boli dok mirujem, ali bol pri pokretu
ne prolazi.
To mi je najgore od svega ¹to imam bolove i dok mirujem, a kod bilo kakvog
poku¹aja pokreta ramenom ili sluèajnog trzaja vidim zvijezde
Imam malu bebu i u interesu mi je da se stvar ¹to prije rije¹i jer ju ne
mogu nahraniti, premotati, okupati, nositi, pomaziti... i to je grozan
osjeæaj.
Kod fizijatra u Domu zdravlja u Velikoj Gorici na pregled se èeka
tjednima,
a ja ne mogu èekati.
Molim Vas preporuke gdje bi bilo najbolje otiæi (Zagreb), kome se javiti,
kakve terapije koristiti, vjeŸbe i sl.? Da li je Mihanoviæeva OK? Ili
ne¹to
privatno? Tko i gdje?
Znate li koliko to dugo moŸe potrajati s ovakvim bolovima?
Ima li tko iskustva s time?
Pozdrav svima,
sandra
Nenad
2009-08-30 17:27:00 UTC
Post by Sandra
imam pitanje.
[...]
Dobro dosla u klub :)
Nema tu neke velike pomoci, meni je proslo nakon otprilke godine dana. Bitno
je da razgibava¹ rame da ti se ne ukoci. Dr. Cicak sa Salate (mislim da
vise nije tamo) preporucio mi je TOPLE kupke i obloge i neke tablete protiv
bolova i naravno vjezbe za rame do granice boli. Fizioterapeuti mi u tom
casu nisu mogli pomoci. On je dobro predvido da ce to proci samo od sebe
nakon godinu - godinu i pol dana. Cak me je preventivno i narucio za
operaciju (na koji se ceka preko godinu dana) u slucaju da se stanje ne
popravi. Mislim da sad Cicak ima privatnu ortopetsku bolnicu.
A probaj i sa masazama ramena uz upotrebu Deep heta. Meni je to dosta
pomoglo.
tonci
2009-08-31 11:49:21 UTC
Post by Nenad
Post by Sandra
imam pitanje.
[...]
Nenade,
kalcifikati 2.2 centimetra velicine bas ne prolaze sami od sebe a narucito
ne uz deep heat, jer da je tome tako bila bi spasena masa ljudi a deep heat
bi bio proglasen cudotvornim.
Masa bolnog ramena necim toplim je jos gora kombinacija
pozz
tonci
tonci
2009-08-31 14:30:21 UTC
Meni je klcifikat (nesto manji - velicine zrna rize) nestao relativno
brzo, bez depp heata :). A mozda mi je bila postavljena i kriva dijagnoza
iako se vidio na RTG-u. Isao sam jedno mjesec dana na fizioterapiju
(struje, ultrazvuk i pokusaji vjezbanja), ali bol nije prestajala, dopace
bilo je sve gore, pa su digli ruke od mene, neka navratim nakon operacije.
Nakon 4 - 5 mjeseci, na ponovljenom RTG-u vise nije bilo ni traga
kalcifikatu, ali mi je ostalo "zaledjeno" - nepokretno bolno rame koje je
"izljeceno" rucnom masazom i rucnom mobilizacijom ramena (uz pomoc deep
heata :) ) , naravno uz vjezbe razgibavanja ramena.
Ovo sa toplim oblogom preporucio mi je dr. Cicak, koji je na moju
primjedbu da su mi fizioterapeuti preporucili masazu ledom (zaledjena
casca vode sa stapicem u sredini) rekao da su tu uvjek dvojbe, a njegov
savjet je da su bolji topli oblozi ?? Izgleda da je u mom slucaju bio u
pravu.
Nenade,
ne shvati mene krivo ali ti si rekao svoje iskustvo i to je OK, ali je
kalcifikat bio znatno manji.
Sto se Cicka tice dok je bio na salati imao je drugu pricu.
Tebi se radila mobilizacija i, postizometricka relaksacija i istezanje jer
je to jedini nacin kako misic (odnosno tetivu gdje se nalazi kalcifikat)
najlakse aktivira i u pravilu kod malih kalcifikata to pomogne. To ce istu
cekati i nju samo hvala bogu da se doslo do nekih aparata koji kalcifikat
mogu na neki nacin razbijati (mrviti) i onda se lakse resorbira i "nestane".
Hebi ga mlada je mama i valja joj sto prije pomoci
pozz
tonci
Nenad
2009-08-31 13:58:39 UTC
Post by tonci
Post by Nenad
[...]
Ma da, vjerojatno je tako, ne bi htio davati krive savjete, to je ipak tvoja
struka.

Sandra
2009-08-31 18:54:46 UTC
Hvala vam na savjetima.

Kako nisam mogla čekati, jer preko HZZO-a doći na pregled kod nekog
fizijatra je umjetnost, otišla sam privatniku, dr. Blat koji ima ordinaciju
u Mihanovićevoj, preko puta poliklinike. Njega mi je preporučio moj doktor
opće prakse koji je isto išao kod njega zbog nekih drugih problema.
Uglavnom dobila sam injekciju - blokadu direktno u rame i preporuku za
lagane vježbe razgibavanja kako bi se povratila barem do 40 - 50 stupnjeva
pokretnost ruke. Naravno preporuka je mirovanje i ne raditi s rukom ništa na
silu što bi uzrokovalo bol, razgibavanje lagano samo do granice boli.
kada je doktor vidio rtg snimku nije mi htio napraviti ultrazvuk jer je
rekao da bi me u tom stanju ulrtrazvuk nesnosno bolio zbog provokacija koje
bi mi napravio u ramnenu sa svojim valovima. Napraviti ćemo uzv za tjedan
dana kada će se upala malo smiriti i nadam se pokretnost ramena malo
poboljšati i onda ćemo odrediti terapiju koju treba raditi.
Također je problem koji se vidi na snimci što mi se ona glavna kost koja ide
od ramena do lakta (mislim da je to humerus) totalno odvojila od zglobne
čašice, kao da ju mišić uopće ne drži na mjestu, kaže doktor da izgleda kao
kod iscasenja (a nije iscaseno) i kaže da će se to popraviti kada misic
ojaca.

Pozdrav
tonci
2009-09-01 08:24:02 UTC
Hebi ga reci majci sa malom bebom da miruje je bas prava stvar:(
To da bi ultrazvuk bolio je notorna pizdarija jer dijagnosticki ultrazvuk na
boli, ali sto je tu je
pozz
tonci
Post by Sandra
Hvala vam na savjetima.
Kako nisam mogla èekati, jer preko HZZO-a doæi na pregled kod nekog
fizijatra je umjetnost, oti¹la sam privatniku, dr. Blat koji ima
ordinaciju u Mihanoviæevoj, preko puta poliklinike. Njega mi je preporuèio
moj doktor opæe prakse koji je isto i¹ao kod njega zbog nekih drugih
problema.
Uglavnom dobila sam injekciju - blokadu direktno u rame i preporuku za
lagane vjeŸbe razgibavanja kako bi se povratila barem do 40 - 50 stupnjeva
pokretnost ruke. Naravno preporuka je mirovanje i ne raditi s rukom ni¹ta
na silu ¹to bi uzrokovalo bol, razgibavanje lagano samo do granice boli.
kada je doktor vidio rtg snimku nije mi htio napraviti ultrazvuk jer je
rekao da bi me u tom stanju ulrtrazvuk nesnosno bolio zbog provokacija
koje bi mi napravio u ramnenu sa svojim valovima. Napraviti æemo uzv za
tjedan dana kada æe se upala malo smiriti i nadam se pokretnost ramena
malo pobolj¹ati i onda æemo odrediti terapiju koju treba raditi.
Takoðer je problem koji se vidi na snimci ¹to mi se ona glavna kost koja
ide od ramena do lakta (mislim da je to humerus) totalno odvojila od
zglobne èa¹ice, kao da ju mi¹iæ uopæe ne drŸi na mjestu, kaŸe doktor da
izgleda kao kod iscasenja (a nije iscaseno) i kaŸe da æe se to popraviti
kada misic ojaca.
Pozdrav
Stingray
2009-09-01 16:04:37 UTC
Post by tonci
Hebi ga reci majci sa malom bebom da miruje je bas prava stvar:(
To da bi ultrazvuk bolio je notorna pizdarija jer dijagnosticki ultrazvuk
na boli, ali sto je tu je
Mozda je mislio da bi boljelo micanje i namjestanje ruke za vrijeme
snimanja?
Stingray
Sad sam procitao drugi put i vidio da se misli na UZ valove. Hm, cudno...
tonci
Lunja
2009-09-01 08:43:52 UTC
Post by Sandra
Hvala vam na savjetima.
Kako nisam mogla čekati, jer preko HZZO-a doći na pregled kod nekog
fizijatra je umjetnost, otišla sam privatniku, dr. Blat koji ima
Ja sam ljetos dosla kod fizijatra na pregld u roku od tjedan dana (KB
Dubrava, narucila sam se mailom)
tonci
2009-09-01 12:48:33 UTC
Lunja,
za pregled se treba samo malo okrenuti i svaka cast sto si se snasla.
lijecnici opce prakse imaju uvid gdje se i koliko ceka i imaju prednost pri
narucivanju jer svaki "drzavni2 fizijatar mora imati par slobodnih mjesta
dnevno.
Sto se bolnica tice ne znam ali ovo bi trebalo ici odmah
pozz
tonci
g***@gmail.com
2017-04-27 08:04:04 UTC
Post by Sandra
imam pitanje.
"Uz veliki tuberkul humerusa u projekciji tetive supraspinatusa vide se
veliki ovalni kalcifikati promjera do 2,2cm. Nalaz upu�uje na PHS. Preporu�a
se konzultacija fizijatra."
Imam 36 godina. Prije 5 dana po�eli su nesnosni bolovi u ramenu. Ruku ne
mogu pomaknuti u ramenu od tijela, niti bilo kakve rotacije ramenom
napraviti. Bol je najgora po no�i jer se ne mogu namjestiti da ne boli, a
pono�i me boli cijela ruka do �ake. Ve�inom uspijem ne�to odspavati u
sjede�em polo�aju. Moj doktor op�e prakse mi je prepisao kapsule Erazon koje
pijem 2 puta na dan, to sam dobila joďż˝ dok se nije znalo da se radi o
kalcifikatu nego sam mislila da je upala �ivca ili ne�to tako. Erazon mi ba�
i ne poma�e. Dva puta sam dobila inekciju protiv bolova u debelo meso i onda
bol malo popusti na na�in da ruka ne boli dok mirujem, ali bol pri pokretu
ne prolazi.
To mi je najgore od svega �to imam bolove i dok mirujem, a kod bilo kakvog
poku�aja pokreta ramenom ili slu�ajnog trzaja vidim zvijezde
Imam malu bebu i u interesu mi je da se stvar �to prije rije�i jer ju ne
mogu nahraniti, premotati, okupati, nositi, pomaziti... i to je grozan
osje�aj.
Kod fizijatra u Domu zdravlja u Velikoj Gorici na pregled se �eka tjednima,
a ja ne mogu �ekati.
Molim Vas preporuke gdje bi bilo najbolje oti�i (Zagreb), kome se javiti,
kakve terapije koristiti, vje�be i sl.? Da li je Mihanovi�eva OK? Ili ne�to
privatno? Tko i gdje?
Znate li koliko to dugo mo�e potrajati s ovakvim bolovima?
Ima li tko iskustva s time?
Pozdrav svima,
sandra
Meni je mama imala taj kalcifikat u ramenu i napravili su joj artroskopiju u poliklinici Mešter u Zadru (http://www.poliklinika-mester.hr/8339-2/), imaju specijaliste baš za to područje. Operacija je prošla dobro i doktor je stvarno bio super. I sve se brzo obavilo, da je čekala u bolnici da ju prime umirala bi od bolova još danima.