Pitanje u svezi lijeka za želudac
(prestaro za odgovor)
rai
2011-01-15 13:22:52 UTC
Dobio sam neki lijek za želudac. Stari ima 2 čira i helicobacter pylori
(ja sam tu bakteriju imao pred 10 godina), pa mu je savjetovano da troši
lijek sljedećeg sastojka:

Bismut subnitricum 45 grama
Natrijum citricum 45 grama
O.L. cinameni (Mente) III X
Agua destilata 250 grama

To sam dobio isprintano. Mora da je ovo zadnje aqua destilata oliti
destilirana voda, ali tak je ispisano na papiriću. Kažu da ovo dugoročno
liječi gastritis i još neke želučane tegobe. Kakti dosta star lijek koji
se nekad upotrebljavao, ali nemam neki pametni google hint koji bi
objedinio sve sastojke u jednu riječ.

PITANJE: ima li ovaj lijek doista takav čudesan učinak? Ili se to svodi
na isto kao da uzimam one Ulzole, Controloce, Peptorane itd.?

Više nemam neki teški gastritis, tek povremeno me zaboli pa moram uzeti
peptoran i prođe. Dakle, akutno stanje je privremeno i nije kontinuirano
kao što je slučaj mojeg starog.

Pitam ovo iz razloga što mi se neda gnjaviti s još jednim čudotvornim
lijekom, tim više što terapija traje 3 puta po 10 dana iz pauzu od 10
dana između, što bi efektivno bilo skoro 2 mjeseca.

Hvala.
numeratus
2011-01-15 13:41:39 UTC
http://www.doktor.rs/forum/gastroenterologija/eliksir-zeludac-t29651.html
Dobio sam neki lijek za Ÿeludac. Stari ima 2 èira i helicobacter pylori
(ja sam tu bakteriju imao pred 10 godina), pa mu je savjetovano da tro¹i
Bismut subnitricum 45 grama
Natrijum citricum 45 grama
O.L. cinameni (Mente) III X
Agua destilata 250 grama
To sam dobio isprintano. Mora da je ovo zadnje aqua destilata oliti
destilirana voda, ali tak je ispisano na papiriæu. KaŸu da ovo dugoroèno
lijeèi gastritis i jo¹ neke Ÿeluèane tegobe. Kakti dosta star lijek koji
se nekad upotrebljavao, ali nemam neki pametni google hint koji bi
objedinio sve sastojke u jednu rijeè.
PITANJE: ima li ovaj lijek doista takav èudesan uèinak? Ili se to svodi
na isto kao da uzimam one Ulzole, Controloce, Peptorane itd.?
Vi¹e nemam neki te¹ki gastritis, tek povremeno me zaboli pa moram uzeti
peptoran i proðe. Dakle, akutno stanje je privremeno i nije kontinuirano
kao ¹to je sluèaj mojeg starog.
Pitam ovo iz razloga ¹to mi se neda gnjaviti s jo¹ jednim èudotvornim
lijekom, tim vi¹e ¹to terapija traje 3 puta po 10 dana iz pauzu od 10
dana izmeðu, ¹to bi efektivno bilo skoro 2 mjeseca.
Hvala.
k3p
2011-01-15 14:56:14 UTC
moras popiti tu kombinaciju ljekova, najtezi dio od toga je ,ako stvarno
zelis zaljeciti zeludac
na barem pola godine izbaciti ljuto,slano,kiselo, zvake,alkohol,cigare,
slatko
drugim rijecima sve sto nije turbo zdravo - :)
Hvala.
Leo
2011-01-15 20:48:36 UTC
Post by k3p
[...]
Kakve veze s tim imaju cigarete? Ah, da... zaboravio sam, cigarete su krive
za sve bolesti koje postoje.
k3p
d***@gmail.com

ovak, isti taj lijek sigurno radi 100 posto, isprobano na punici i sad sam prije par sati dobio dopis iz europa apotheke Munchen da ga mogu napraviti ali im treba recept, kod nas u hr ga nečete dobiti za sad sigurno osim možda u zg u jednoj apoteci da ga naruće (negdje u ilici je) ili coner iz bjelovara, ali opet s uputnicom. treću bocu punica nije ni trebala, a poslije toga je 25 godina bila bez problema s želucem (zavisi od organizma). to je što ja znam iz iskustva
diks13
2015-10-02 20:30:57 UTC
Post by d***@gmail.com
Post by rai
[...]