Zbog odbijanja cijepljenja prijete nam epidemije!
(prestaro za odgovor)
Tomislav Portada
2013-04-25 18:23:16 UTC
Liječnici u Hrvatskoj sve češće se susreću s roditeljima koji odbijaju
obavezno, zakonom propisano cijepljenje djece. Pravdaju se strahom od teških
i trajnih posljedica i nuspojava i tako krše zakon. Liječnici apeliraju -
manji je rizik od nuspojava, a puno veći od širenja već zaboravljenih
zaraznih bolesti poput ospica i rubeole.

Opširnije o toj temi u prilogu na stranici dnevnik.hr:

http://dnevnik.hr/vijesti/zdravlje/zbog-sve-vise-roditelja-koji-odbijaju-cijepiti-djecu-prijete-epidemije---283854.html
Rado
2013-04-26 07:29:29 UTC
Post by Tomislav Portada
[...]
Ovo:

https://plus.google.com/u/0/109917831481239113296/posts/aGdSZ5b5Vmk

pa onda ovo:

https://plus.google.com/u/0/109917831481239113296/posts/6LgqmGjyjGZ
Karabaja
2013-04-26 20:49:42 UTC
Tomislav Portada whispered unto us in: hr.sci.med
Pravdaju se strahom od teških i trajnih posljedica i nuspojava i tako
krše zakon.
Mene zanima u kojoj mjeri takvi likovi ugrožavaju moju djecu, odnosno
mene. Npr. moja djeca su cijepljena. Kao med. laik logično zaključujem
da su moja djeca sigurna u slučaju da se dijete iz
škole/razreda/vrtića, koje nije cijepljeno, zarazi. Griješim li?
Tomislav Portada
2013-04-27 09:18:37 UTC
Post by Karabaja
[...]
Cijepljenje značajno smanjuje vjerojatnost da će u slučaju kontakta s
patogenom doći do zaraze, međutim, ta vjerojatnost i dalje postoji, jer
cijepljenje nije 100 % učinkovito. U tom smislu ljudi koji ne cijepe sebe
ili svoju djecu osim što izravno ugrožavaju sebe i svoju djecu, ugrožavaju i
cijelu populaciju.

Za detaljnije objašnjenje vidi ovdje:

http://www.shanekillian.org/apps/herd.html
Tarkovsky
2013-04-27 10:46:54 UTC
Post by Tomislav Portada
Post by Karabaja
[...]
Dete, a da se ti prestaneš baviti vračanjem i da se malo osvrneš na radove
mnogih tvojih kolega po znanosti u svijetu i da prestaneš širiti političke
dezinformacije. Da si barem poput fra Balaževića koji jako dobro prouči
neprijateljske materijale i onda "tumači" tako da se ne vide "šavovi".
Pošto dobro poznaje neprijatelja(potrudio se temeljito), njegove
manipulacije su za laike vrlo uvjerljive. No, ti nisi ni svjestan da
manipuliraš. :-))))

Post by Tomislav Portada
http://www.shanekillian.org/apps/herd.html
Samo za tebe: Prouči što je ZAPRAVO otkrio Jaques Benveniste. Činjenica je
da se i on sam iznenadio kad je shvatio na što je naletio. Njegovo otkriće
potvrđuju i druge znanosti, ako znaš što je interdisciplinarnost. Samo, da
bi konzultirao druge znanosti i SHVATIO zašto Benvenistovo otkriće šljaka,
treba ti par godina. Nemoj čitati tuđa tumačenja, odrasti.
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Tomislav Portada
2013-04-27 11:00:33 UTC
Post by Tarkovsky
Samo za tebe: Prouči što je ZAPRAVO otkrio Jaques Benveniste.
Proučio sam. Njega sam obradio u svom predavanju od 0:16:30 do 0:17:40:

Tarkovsky
2013-04-27 14:05:08 UTC
Post by Tomislav Portada
Post by Tarkovsky
Samo za tebe: Prouči što je ZAPRAVO otkrio Jaques Benveniste.
http://youtu.be/EhQVysTVTY8
:-))))))))

Ovo je samo mala ilustracija koja potiče radoznale na istraživanja.
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Mladencc
2013-04-27 13:04:51 UTC
Hajd bar samo jednu rijeè da si rekao o postavljenom pitanju ; ( ( (

a svo to silno znanje ne moŸe iz tebe ni iziæ , a nedaj boŸe jo¹ da ga
uoblièi¹ u par kulturnih reèenica ; (((

Pozzz Mladen
Mene zanima u kojoj mjeri takvi likovi ugroŸavaju moju djecu,
odnosno mene. Npr. moja djeca su cijepljena. Kao med. laik
logièno zakljuèujem da su moja djeca sigurna u sluèaju da
se dijete iz ¹kole/razreda/vrtiæa, koje nije cijepljeno, zarazi.
Grije¹im li?
Cijepljenje znaèajno smanjuje vjerojatnost da æe u sluèaju kontakta s
patogenom doæi do zaraze,
Dete, a da se ti prestane¹ baviti vraèanjem i da se malo osvrne¹ na radove
mnogih tvojih kolega po znanosti u svijetu i da prestane¹ ¹iriti politièke
dezinformacije. Da si barem poput fra BalaŸeviæa koji jako dobro prouèi
neprijateljske materijale i onda "tumaèi" tako da se ne vide "¹avovi".
Po¹to dobro poznaje neprijatelja(potrudio se temeljito), njegove
manipulacije su za laike vrlo uvjerljive. No, ti nisi ni svjestan da
manipulira¹. :-))))
meðutim, ta vjerojatnost i dalje postoji, jer cijepljenje nije 100 %
uèinkovito. U tom smislu ljudi koji ne cijepe sebe ili svoju djecu osim
izravno ugroŸavaju sebe i svoju djecu, ugroŸavaju i cijelu populaciju.
http://www.shanekillian.org/apps/herd.html
Samo za tebe: Prouèi ¹to je ZAPRAVO otkrio Jaques Benveniste. Èinjenica je
da se i on sam iznenadio kad je shvatio na ¹to je naletio. Njegovo otkriæe
potvrðuju i druge znanosti, ako zna¹ ¹to je interdisciplinarnost. Samo, da
bi konzultirao druge znanosti i SHVATIO za¹to Benvenistovo otkriæe ¹ljaka,
treba ti par godina. Nemoj èitati tuða tumaèenja, odrasti.
--
Èitava evolucija èovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko
do
biti svatko.
Mladencc
2013-04-27 13:08:44 UTC
Hmm, , , a ako je to strogo propisano zakonom obvezatno , onda ni vrtiæi ni
¹kole ni ostale ustanove ne bi smjele uzimati takvu djecu , stavljajuæi ih u
socijalno dru¹tveni kontakt sa drugom djecom , a posebnih izoliranih grupa
koliko znam ne postoji .

Za¹to se svi ti silni pedagozi oglu¹uju onda o zakon i rade po svom
nahoðenju ? ?
Jer policija æe me uredno kazniti i iskljuèiti iz prometa ako nisam "
zakonski " pripremljen za taj isti promet ;((

Pozz Mladen
Lijeènici u Hrvatskoj sve èe¹æe se susreæu s roditeljima koji odbijaju
obavezno, zakonom propisano cijepljenje djece. Pravdaju se strahom od
te¹kih i trajnih posljedica i nuspojava i tako kr¹e zakon. Lijeènici
apeliraju - manji je rizik od nuspojava, a puno veæi od ¹irenja veæ
Rado
2013-04-27 20:39:29 UTC
Za�to se svi ti silni pedagozi oglu�uju onda o zakon i rade po svom
naho�enju ? ?
Jer policija �e me uredno kazniti i isklju�iti iz prometa ako nisam "
zakonski " pripremljen za taj isti promet ;((
Zato što, kad naiđu na nadrkanog roditelja, lakše im je odmantrati svoje
i dići ruke od slučaja nego se ići kačiti sa roditeljem, opravdavati
inspekcijama, pa možda i završiti na sudu.

Osim toga, postoji sitan problem: roditelj zaista može ne dati svoje
dijete na cijepljenje i sve što liječnik/pedagog može učiniti je
obavjestiti institucije, a zna se kako kod nas institucije rade svoj posao.

I tako će biti dok nam se ne dogodi epidemija poput one u Walesu.
Tarkovsky
2013-04-28 08:48:38 UTC
http://matrixworldhr.wordpress.com/2013/04/13/tezina-autizma-povezana-s-kolicinom-teskih-metala-u-krvi/

http://matrixworldhr.wordpress.com/2012/05/07/bebe-majmuna-razvile-autisticne-simptome-nakon-uobicajenog-koktela-cjepiva-koji-se-daje-djeci/
--
Čitava evolucija čovjeka je od biti netko do biti nitko, i od biti nitko do
biti svatko.
Rado
2013-04-28 11:02:30 UTC
Post by Tarkovsky
http://matrixworldhr.wordpress.com/2012/05/07/bebe-majmuna-razvile-autisticne-simptome-nakon-uobicajenog-koktela-cjepiva-koji-se-daje-djeci/
http://leftbrainrightbrain.co.uk/2010/07/26/laura-hewitson-has-left-the-university-of-pittsburgh/

Valjda su je tamo šikanirali i asasinirali zli i ljubomorni kolege, pa
je morala otići...
Andrej Tarkovsky
2013-05-01 14:30:01 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Kao što postoje vrlo ozbiljna istraživanja oko štetnosti cjepiva, tako
postoje i vrlo ozbiljna istraživanja o štetnosti GMO-a(upravo je u
Njemačkoj jedno takvo s GMO kukuruzom u toku već dvije godine-štakorima se
raspada jetra i skoro svi ugibaju od tumora). Postoje ozbiljna istraživanja
oko danas gorućih zloupotreba korporacija. Te iste se inače kriju iza
naručenih i financiranih istraživanja koja očito čine tvoju glavnu
literaturu i izvor informacija. Ako provjeriš kako funkcioniraju zavjere i
koji im je cilj, najedamput sve sjeda na svoje mjesto. Tako i slučaj sa
Laurom Hewitson. No, očito nisi dorastao do toga da shvatiš u kakvom
svijetu živimo.
Tomislav Portada
2013-05-01 15:08:52 UTC
tako postoje i vrlo ozbiljna istraživanja o štetnosti GMO-a (upravo
je u Njemačkoj jedno takvo s GMO kukuruzom u toku već dvije
godine - štakorima se raspada jetra i skoro svi ugibaju od tumora).
Odgovor na to konkretno istraživanje:

http://www.tportal.hr/scitech/znanost/216395/Veza-GMO-a-i-tumora-temelji-se-na-losoj-znanosti.html#.UGGTk7QhfOU
Rado
To je sve Monsanto platio da se zataška!!
Andrej Tarkovsky
Porastao si mi u očima! ;-))) Samo, ne ide to tako jednoobrazno.
Andrej Tarkovsky
2013-05-01 20:16:43 UTC
Post by Tomislav Portada
[...]
Buahahahahahaha!

Loša znanost je uvije TUĐA znanost koja ne puše u isti rog sa srednjom
strujom koja je u većini i koju izravno ili neizravno kontroliraju veliki
igrači. U ovako kratkom članku ima brdo laži i iskrivljavanja. Neki vjeruju
u to što su rekli, a neki ne. Zajednička im je potkupljivost, naivnost ili
inertnost. Kod tebe recimo vidim zadnje dvije osobine. Za prvu ćemo još
vidjeti. Iako, potkupiti se može na bezbroj načina.
Mladencc
2013-04-28 11:33:17 UTC
Ako kaŸe¹ da roditelj moŸe " ne dati " djete na cjepljenje , zar to znaèi da
nije cjepljenje zakonom obavezno.?
Ja sam mislio da je kao i osnovna ¹kola , cjepljenje obavezno regulirano
zakonskom odredbom . Jer ako nije onda zapravo ni tete u vrtiæu ni uèitelji
u ¹koli nemaju kaj reè !
[...]
Zato ¹to, kad naiðu na nadrkanog roditelja, lak¹e im je odmantrati svoje
i diæi ruke od sluèaja nego se iæi kaèiti sa roditeljem, opravdavati
inspekcijama, pa moŸda i zavr¹iti na sudu.
Osim toga, postoji sitan problem: roditelj zaista moŸe ne dati svoje
dijete na cijepljenje i sve ¹to lijeènik/pedagog moŸe uèiniti je
obavjestiti institucije, a zna se kako kod nas institucije rade svoj posao.
I tako æe biti dok nam se ne dogodi epidemija poput one u Walesu.
Mladencc
2013-04-28 11:34:53 UTC
ne mogu naæi u zakoniku èlanak koji bi govorio o tome , zna netko pouzdano ,
?
Da li je obavezno cjepljenje regulirano zakonskom odredbom , koje se naravno
moramo pridrŸavati ?
Karabaja
2013-04-28 15:07:34 UTC
Mladencc whispered unto us in: hr.sci.med
Ako kažeš da roditelj može " ne dati " djete na cjepljenje , zar to
znači da nije cjepljenje zakonom obavezno.? Ja sam mislio da je kao i
osnovna škola , cjepljenje obavezno regulirano zakonskom odredbom .
Jer ako nije onda zapravo ni tete u vrtiću ni učitelji u školi nemaju
kaj reč !
Je li Milanka na Twitteru ili FB-u? Trebalo bi je priupitati zna li išta
o vertikalnim dijelovima svojeg resora, tj. o ustroju i aktualnim
praktičnim modalitetima rada CZS-a. Mislim da taj segment drž. uprave
vapi za smjenama i reformama.
Rado
2013-04-28 21:18:34 UTC
Ako ka�e� da roditelj mo�e " ne dati " djete na cjepljenje , zar to zna�i da
nije cjepljenje zakonom obavezno.?
Ja sam mislio da je kao i osnovna �kola , cjepljenje obavezno regulirano
zakonskom odredbom . Jer ako nije onda zapravo ni tete u vrti�u ni u�itelji
u �koli nemaju kaj re� !
Je, obavezno je, ali i roditelj može jednostavno ne dati svoje dijete
cijepiti jer je njegova ipak zadnja.

E, sad - u ono mračno doba postojao je mehanizam kojim se to rješavalo.
Danas je situacija takva da roditelju možeš, faktički, samo staviti soli
na rep jer institucije koje bi zakonsku odredbu trebale provesti ili
prekršaj sankcionirati - ne funkcioniraju.
Tomislav Portada
2013-04-29 20:24:39 UTC
Novi članak o problemu odbijanja cijepljenja:

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Odbijanje-cijepljenja-zlostavljanje-djeteta-zasad-bez-kazni
Andrej Tarkovsky
2013-05-01 14:30:01 UTC
Post by Tomislav Portada
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Odbijanje-cijepljenja-zlostavljanje-djeteta-zasad-bez-kazni
Kad budeš imao barem jedno dijete, daj ga cijepiti. Moja starija djeca su
se cijepila, mlađa nisu. Kad se borim protiv cijepljenja, znam što govorim.
Studija se da namjestiti, zdravlje mojeg djeteta ne. Biološki organizam se
može iscijeliti i neke funkcije se vrše obilaznim putem, ali nepovratna
oštećenja, unatoč nevjerojatnoj vitalnosti organizma da se oporavi, ne mogu
se do kraja iscijeliti. Mogu, ali rijetko. Tada vi to zovete čudotvorna
izlječenja.

I da te naučim. Do spoznaje se dolazi PROMATRANJEM, a ne izmještanjem
događaja iz njegovog prirodnog okoliša i promatranjem u laboratoriju. Zato
lijekovi koji imitiraju biljne ekstrakte ne valjaju ništa, a prirodni
ekstrakti su ljekoviti. Zato je cijela znanost na pogrešnim temeljima.
vasofil
A u koju skupinu pada neofen?
Jakov Sosic
2013-05-02 07:19:46 UTC
Post by vasofil
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
--
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.