Potencijalni hemoroidi - kako rije�iti
(prestaro za odgovor)
Janko
2012-09-10 04:05:22 UTC
Prije nekih 2 god imao sam problem s analnim otvorom, i rijesio sam na naèin
da sam u anus stavio neke èepiæe i mazao kremom. Ne mogu se nikako sjetiti s
èime sam mazao i koji su bili èepiæi.

U zadnjih mjesec dana imam bolnu stolicu, ako je tvrda jedva izlazi, a svaki
drugi dan na WC papiru vidim mali trag krvi. Anus pecka i stolica je bolna.
Ne razumijem se doovljno da li su ovo hemoroidi, pa bih htio opet neèime
mazati. Vidim na Internetu dvije glavne kreme: Hemero Protect i Hemopropin.
©to preporuèate (posebno ako imate iskustva)?
Kresimir
2012-09-10 05:59:24 UTC
Post by Janko
©to preporuèate (posebno ako imate iskustva)?
Par savjeta:
- jesti PUNO VLAKANA(doruèak Ÿitne pahuljice sa LGG Bioaktivom (jogurt);
zobene pahuljice; Probavin.I tako cjeli Ÿivot pa nema¹ brige.
- ne jesti zacinjenu hranu!!! (ovo je iz osobnog iskustva!)
- redovno trcati (lagano trcanje)
- ne sjediti dugo vec praviti pauze
- higijena
- ne 'siliti' stolicu :)
- koristiti prirodne proizvode kao Hemopropin mast.

Za lijecenje uz savjet doktora: cepici i mast za hemoroide (sadrzi
kortikosteroide i zato se koriste ograniceno vrijeme)
Janko
2012-09-10 14:05:23 UTC
Post by Kresimir
- jesti PUNO VLAKANA(doruèak Ÿitne pahuljice sa LGG Bioaktivom (jogurt);
zobene pahuljice; Probavin.I tako cjeli Ÿivot pa nema¹ brige.
Ovo slabo jedem. Primljeno na znanje.
Post by Kresimir
- ne jesti zacinjenu hranu!!! (ovo je iz osobnog iskustva!)
- redovno trcati (lagano trcanje)
- ne sjediti dugo vec praviti pauze
- higijena
- ne 'siliti' stolicu :)
Sve ovo je pod nadzorom.
Post by Kresimir
- koristiti prirodne proizvode kao Hemopropin mast.
Kupiti æu danas.
thnx za komentar.
Rado
2012-09-10 08:56:05 UTC
Prije nekih 2 god imao sam problem s analnim otvorom, i rijesio sam na na�in
da sam u anus stavio neke �epi�e i mazao kremom. Ne mogu se nikako sjetiti s
�ime sam mazao i koji su bili �epi�i.
U zadnjih mjesec dana imam bolnu stolicu, ako je tvrda jedva izlazi, a svaki
drugi dan na WC papiru vidim mali trag krvi. Anus pecka i stolica je bolna.
Ne razumijem se doovljno da li su ovo hemoroidi, pa bih htio opet ne�ime
mazati. Vidim na Internetu dvije glavne kreme: Hemero Protect i Hemopropin.
�to preporu�ate (posebno ako imate iskustva)?
To vjerojatno jesu hemoroidi, ali moja jedina preporuka je da odmah odeš
do liječnika koji će te pregledati. Jer, stvar može biti relativno
bezopasna (rečeni hemoroidi), ali može biti i poprilično bolno
smrtonosna (kolorektalni karcinom).

ww.virtualmedicalcentre.com/diseases/colon-cancer-adenocarcinoma-of-the-colon/554

Pregled kod liječnika je pomalo neugodan ali nije bolan, a stvar o kojoj
pričamo nije dječija igra, prema tome...
Janko
2012-09-10 14:07:23 UTC
To vjerojatno jesu hemoroidi, ali moja jedina preporuka je da odmah ode¹
do lijeènika koji æe te pregledati.
Upla¹io si me. Kako ide procedura, kod lijecnika opce prakse idem po
uputnica i onda dalje kod drugog lijecnika? Kojeg lijecnika?
Jer, stvar moŸe biti relativno bezopasna (reèeni hemoroidi), ali moŸe biti
i poprilièno bolno smrtonosna (kolorektalni karcinom).
ww.virtualmedicalcentre.com/diseases/colon-cancer-adenocarcinoma-of-the-colon/554
Koliko je ovo cesta pojava?

mene brine sto mi ovakvo stanje traje veæ skoro mjesec dana, a uz to
povremeno na WC papiru vidim malu tockicu krvi....
Spire
2012-09-10 16:01:40 UTC
Post by Janko
[...]
vanjski hemeroidi, promijeni naèin prehrane, stolicu na kojoj sjedi¹ ako
ima¹ takvo radno mjesto da si u sjedeæem poloŸaju cijelu smjenu promijeni za
komforniju, èe¹æe se digni i pro¹etaj. ljuto, kiselo i sliènu hranu izbaci
Rado
2012-09-10 17:10:36 UTC
To vjerojatno jesu hemoroidi, ali moja jedina preporuka je da odmah ode�
do lije�nika koji �e te pregledati.
Upla�io si me. Kako ide procedura, kod lijecnika opce prakse idem po
uputnica i onda dalje kod drugog lijecnika? Kojeg lijecnika?
Ništa, samo kažeš da želiš provjeriti hemoroide ili (ako si stariji od
50 to ti čak i liječnik sam može predložiti) načiniti kolonoskopiju
(kompliciranija procedura pregleda cijelog debelog crijeva). Liječnik će
najbolje odrediti što zaista trebaš napraviti.

Sam pregled hemoroida je neugodan (opet, ovisno o sklonostima, ima
muškaraca koji u tome i uživaju, jelte... :-), ali nije bolan.
Jer, stvar mo�e biti relativno bezopasna (re�eni hemoroidi), ali mo�e biti
i poprili�no bolno smrtonosna (kolorektalni karcinom).
ww.virtualmedicalcentre.com/diseases/colon-cancer-adenocarcinoma-of-the-colon/554
Koliko je ovo cesta pojava?
Karcinom debelog crijeva je treći po učestalosti kod muškaraca, a drugi
kod žena (kaže
https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fassets.krebsliga.ch%2Fdownloads%2Ffs_dickdarmkrebs_skb.pdf
)

Ako se rano otkrije prognoze su relativno dobre, no ako se kasno otkrije
onda su poprilično loše.
mene brine sto mi ovakvo stanje traje ve� skoro mjesec dana, a uz to
povremeno na WC papiru vidim malu tockicu krvi....
Načelno, ako je krv svijetla, najvjerojatnije je uzrok hemoroid. Ako je
krv tamne boje, onda krvarenje nastaje dublje u crijevu i upućuje na
polip, leziju ili neku drugu patologiju crijeva. Za hemoroide je
poprilično "normalno" da traju neko vrijeme, da povremeno krvare i da
stvaraju neugodu u rektumu, ali srećom nisu opasni. Problem je što
slične simptome mogu imati puno ozbiljnije bolesti, pa je vrlo, vrlo
preporučljivo otići liječniku.

Imaj na umu da ja nisam liječnik i ono što ti pričam nemoj shvatiti kao
liječnički savjet već čisto laičko lamentiranje, pa se lijepo uputi
svojem liječniku jer je on jedina osoba od nas trojice koja je ovlaštena
davati medicinske savjete i upućivati na medicinske procedure.
Janko
2012-09-11 13:09:41 UTC
Ni¹ta, samo kaŸe¹ da Ÿeli¹ provjeriti hemoroide ili (ako si stariji od 50
to ti èak i lijeènik sam moŸe predloŸiti) naèiniti kolonoskopiju
(kompliciranija procedura pregleda cijelog debelog crijeva). Lijeènik æe
najbolje odrediti ¹to zaista treba¹ napraviti.
Sam pregled hemoroida je neugodan (opet, ovisno o sklonostima, ima
mu¹karaca koji u tome i uŸivaju, jelte... :-), ali nije bolan.
Nakon ¹to sam stavio 2 èepiæa i 2 puta mazao sa Hemopropin, mogu reæi da se
sve povuklo 70-80%. Jo¹ osjeæam vrlo sitno peckanje.
Simptomi kod stavljanja èepiæa i mazanja su upravo kao na uputama: u poèetku
1 min intenzivno peckanje/svrbeŸ, a nakon toga sve nestaje, i dugo se
zadrŸava taj osjeæaj. Nije naravno sve oti¹lo nakon 24h, ali jako mi je
drago da se oèito smanjilo.

Jako ste me upla¹ili sa ovim linkovima, tako da æu prièekati 2-3 dana da
vidim rezultate èepiæa i masti, pa se javim s komentarima i odlukom za
dalje.
Ako se rano otkrije prognoze su relativno dobre, no ako se kasno otkrije
onda su poprilièno lo¹e.
Naèelno, ako je krv svijetla, najvjerojatnije je uzrok hemoroid. Ako je
krv tamne boje, onda krvarenje nastaje dublje u crijevu i upuæuje na
polip, leziju ili neku drugu patologiju crijeva. Za hemoroide je
poprilièno "normalno" da traju neko vrijeme, da povremeno krvare i da
stvaraju neugodu u rektumu, ali sreæom nisu opasni. Problem je ¹to sliène
simptome mogu imati puno ozbiljnije bolesti, pa je vrlo, vrlo
preporuèljivo otiæi lijeèniku.
ne mogu reæi kakve je boje bila krv, jer je bila prisutna kao vrlo mala
okrugla kapljica, ili trag na wc papiru...

hvala ti za sada za vrlo iskrene komentare !!
Rado
2012-09-13 21:42:33 UTC
Jako ste me upla�ili sa ovim linkovima, tako da �u pri�ekati 2-3 dana da
vidim rezultate �epi�a i masti, pa se javim s komentarima i odlukom za
dalje.
Ok, ali ako krvarenje i neugoda potraju, obavezno popričaj sa
liječnikom. Bolje biti siguran nego pretpostavljati.
Janko
2012-09-18 21:57:52 UTC
Jako ste me upla?ili sa ovim linkovima, tako da ?u pri?ekati 2-3 dana da
vidim rezultate ?epi?a i masti, pa se javim s komentarima i odlukom za
dalje.
Ok, ali ako krvarenje i neugoda potraju, obavezno poprièaj sa lijeènikom.
Bolje biti siguran nego pretpostavljati.
Evo javljam status. Odmah prvi nakon ove rasprave poèeo sam sa tretmanom
èepiæa faktu 2x dnevno i 1x mazanje sa kremom Hemopropin.
Nakon 2 dana stanje je bilo super, 99% sam bio izlijeèen, nema boli. Nakon
toga sam stao sa èepiæima, i samo mazao, recimo jednom svaki drugi dan. I
naŸalost moram reæi da se bol malo vratila, posebno se osjetilo kod sjedenja
na ¹kolci i kod tvrde stolice.

Sada opet veæ 2 dana stavljam faktu èepiæe, i odmah je stvar bolje. Iz toga
ja bih laièki zakljuèio da bolno mjesto nije na izlazu iz anusa, veæ negdje
unutra, pa to èepiæi zalijeèe. Da li se slaŸete? Ako da - kakav je to
problem..?

Nisam bio jo¹ kod lijeènika....
Rado
2012-09-19 07:36:17 UTC
Sada opet ve� 2 dana stavljam faktu �epi�e, i odmah je stvar bolje. Iz toga
ja bih lai�ki zaklju�io da bolno mjesto nije na izlazu iz anusa, ve� negdje
unutra, pa to �epi�i zalije�e. Da li se sla�ete? Ako da - kakav je to
problem..?
To bi mogli biti unutrašnji hemoroidi, ništa manje neugodni od vanjskih.
Pripazi što jedeš, nakon obavljanja se operi tamo dolje. :)
Nisam bio jo� kod lije�nika....
Ali bi svakako trebao ako simptomi potraju. Lakše je izdržati taj jedan
pregled pa biti siguran da imaš nešto relativno bezazleno poput
hemoroida, nego kasnije otkriti da je štogod puno ozbiljnije u pitanju.
Danko
2012-09-14 06:25:18 UTC
Imaj na umu da ja nisam lijeènik i ono ¹to ti prièam nemoj shvatiti kao
lijeènièki savjet veæ èisto laièko lamentiranje, pa se lijepo uputi svojem
lijeèniku jer je on jedina osoba od nas trojice koja je ovla¹tena davati
medicinske savjete i upuæivati na medicinske procedure.
Svaka cast Rado. Svidja mi se da bez obzira na svoje znanje i iskustvo,
postujes struku.

Danko
Rado
2012-09-14 18:45:30 UTC
Post by Danko
Imaj na umu da ja nisam lije�nik i ono �to ti pri�am nemoj shvatiti kao
lije�ni�ki savjet ve� �isto lai�ko lamentiranje, pa se lijepo uputi svojem
lije�niku jer je on jedina osoba od nas trojice koja je ovla�tena davati
medicinske savjete i upu�ivati na medicinske procedure.
Svaka cast Rado. Svidja mi se da bez obzira na svoje znanje i iskustvo,
postujes struku.
Na stranu etika, postoji i nešto što se zove "nadriliječništvo",
poprilično kažnjiva stvar. To su oni što daju liječničke savjete, a nisu
liječnici. Zato odmah naglasim svoj status, da kasnije ne bi bilo zabune.

Osim toga, kako god okreneš, laici poput mene mogu lamentirati o svemu,
pa tako i o zdravstvenim problemima, ali znanje laika - bilo ono veće
ili manje - posve je nedostatno u odnosu na znanje, stručnu
osposobljenost i iskustvo profesionalca. Tako mi ovdje na newsima možemo
lijepo razglabati o svemu ili svačemu, ali kad je zdravlje u pitanju,
jedina osoba koja može dati stručno mišljenje jest upravo osoba koja je
za to osposobljena i koju zakon za to ovlašćuje (pa tako, primjerice,
student medicine *nije* ovlašten dijagnosticirati niti liječiti, iako će
jednog dana vjerojatno postati liječnik i posve sigurno o zdravlju zna
više od pučanstva; pokuša li se baviti tim poslom bit će kriv za
nadriliječništvo jednako kao i bilo tko drugi).

Ova grupa je zapravo kompromis. Kada bi bila ograničena samo na stručna
mišljenja liječnika vjerojatno bi bila mrtva; s druge strane, baš zato
što ovdje ima hrpa laika koji imaju svoja laička mišljenja valja biti
oprezan i ne dolaziti ovdje po stručno mišljenje, već eventualno na
kakav laički, neobavezujući razgovor o ovom ili onom zdravstvenom problemu.
Ova grupa ne može biti ništa više od toga, a svatko tko ovdje dolazi da
bi dobio dijagnozu i po njoj se ravnao jako griješi: to treba činiti u
ordinaciji, kod profesionalca, a ne na javnoj grupi među hrpom laika.
Zeljko Vrba
2012-09-15 13:09:33 UTC
Post by Rado
Ova grupa ne može biti ništa više od toga, a svatko tko ovdje dolazi da
bi dobio dijagnozu i po njoj se ravnao jako griješi: to treba činiti u
ordinaciji, kod profesionalca, a ne na javnoj grupi među hrpom laika.
A onaj koji se ravna po medicinskim savjetima danih od (de facto) anonimusa sa
nepoznatim kvalifikacijama, dobije sto zasluzuje. Isto kao i onaj koji misli
da su 'homeopat', 'bioenergeticar' i sl. nekakve kvalifikacije. Nazalost, oni
su toliko uspjesni sa svojim spamanjem da bi takvo reklairanje trebalo uciniti
krivicnim djelom.

Onako usputno, naletio sam na istrazivanje (IIRC norvesko; nazalost izgubio
sam link) koje je ustanovilo da se ~50% tegoba radi kojih ljudi posjecuju
lijecnika razrijesi samo, bez ikakve intervencije. Moguce isto faktor koji
(medju laicima) daje kredibilitet nadrilijecnicima.
Rado
2012-09-15 16:22:10 UTC
Post by Zeljko Vrba
Post by Rado
[...]
Takvo reklamiranje jest kazneno djelo, samo što se zakon ne provodi. I,
naravno, ako je netko dovoljno blentav da povjeruje u te priče, nema tog
zakona koji ga može spasiti od njega samoga; no, u suprotnom smjeru
(nadriliječništvo) imamo zakon koji čak i funkcionira kad se nadležne
lagano (bagerom) pogura da rade svoj posao.
Post by Zeljko Vrba
[...]
Tu činjenicu vješto koriste alternativni prodavači magle kako bi
"pacijenta" uvjerili kako mu je bolje zato što je gutao njihovu
destiliranu vodu ili travke ubrane pored puta.
Agnus Dei
2012-09-15 18:46:50 UTC
Post by Rado
Tu činjenicu vješto koriste alternativni prodavači magle kako bi
"pacijenta" uvjerili kako mu je bolje zato što je gutao njihovu
destiliranu vodu ili travke ubrane pored puta.
E jebi ga sad! A da to ne koriste lijecnici/farmaceuti da uvjere
pacijente/HZZO da im je bolje od njihovih kemikalija/otrova?
Rado
2012-09-17 08:07:21 UTC
Post by Agnus Dei
Post by Rado
[...]
Isprobaj! Kad sljedeći put budeš ozbiljno bolestan, a ti nemoj otići
liječniku. Liječi se travama i homeopatskim pripravcima, idi
bioenergetičaru kao svi oni poznati koji su, ozbiljno bolesni, išli
nekakvim Torabijima i na kraju pomrli.
Andrej Tarkovsky
2012-09-17 09:41:11 UTC
Post by Rado
Post by Agnus Dei
Post by Rado
[...]
Zanimljivo. Upravo to radim i nisam pomro. Pomrli su oni koji su su se
obratili alternativi a o njoj znaju koliko i ti. Alternativa, to je nekaj
čis druzga.

Jalnuš! :-))))
--
Prošlo je već nekoliko godina otkad sam prvi put shvatio koliko su brojna
pogrešna mišljenja koja sam u svojoj mladosti smatrao istinitima, te kako
čvrsto i trajno. -Rene Descartes-
Rado
Umem da kažem samo jedno, a to su dve stvari: "Pilule Neofen Forte"
Andrej Tarkovsky
2012-09-17 13:28:53 UTC
Post by Rado
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Rado
Post by Agnus Dei
Post by Rado
[...]
:-)))))))
U svom tupilu od nekuženja to ti je jedini domet: "Pilule Neofen Forte" !
Zabavan si. Osjećam se kao okrutni splićanin koji se poigrava s retardom i
u tome nalazi veliko zadovoljstvo. :-) A nekad mi je i tebe i tvoju
bratiju žao, ali iskreno. Neću ti ni pokušati objasniti zašto.
Danas nisam pretjerano motiviran da govorim na razini koju možeš razumjeti.
Ali, navijestit ću ti koja je to razina: Grrrrrr, av, av! :-)))))
Rado
2012-09-17 18:07:28 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Rado
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Slušaj, nisam ja taj koji baca drvlje i kamenje na medicinu, a kad se
malo ozljedi odmah pije Neofen Forte jer si drugačije ne može pomoći... ;-)
Post by Andrej Tarkovsky
Zabavan si. Osjećam se kao okrutni splićanin koji se poigrava s retardom i
u tome nalazi veliko zadovoljstvo. :-)
Eto, baš si lijepo izrazio srž situacije. :D
Varam li se, ili uzgajaš intenzivnu komunikaciju sa Akademikom?
Agnus Dei
2012-09-20 10:00:54 UTC
Post by Rado
[...]
Ako je studija ozbiljna, promatran je ucinak klasicne, sveucilisne
medicine i to je rezultat. Sigurno ga mozemo prosiriti i na alternativne
pristupe lijecenju.
t***@gmail.com
Na žalost, hemoroidi ili kako neki kažu hemeroidi su neizliječivi. Osobe koje imaju genetske predispozicije, prije svega konstituciju, prehrambene navike koje pogoduju nastanku hemoroida mogu očekivati da se nikada neće uistinu izliječiti od hemoroida. Ono na što možemo sami djelovati je da identificiramo uzroke (obično je i u većini slučajeva problem u prehrani, odnosno namirnicama koje unosimo u sebe). Nakon što identifiricarmo koje su to namirnice zbog kojih češće dobijamo hemoroide, potrebno ih je potpuno izbaciti iz prehrane. S druge strane, one namirnice kojih malo ili nedovoljno unosimo u organizam a pozitivno utječu na umanjeno pojavljivanje hemeroida, potrebno je povećati njihov unos. Na žalost, užurban način života ne omogućuje nam često da svakodnevno prakticiramo pravilnu prehranu i tu nastaje problem. Zbog nepravilne prehrane pojavljuju se hemoroidi. Kreme same po sebi nisu dovoljne i ne znače puno ako se ne djeluje na uzrok. Kreme djeluju i ublažavaju samo posljedicu! Ako zaista želite utjecati da Vam se hemoroidi pojavljuju rijeđe, tada morate djelovati na uzrok, unutar tijela. Stoga, pronađite proizvođaća koji nudi kapsule za unutarnje djelovanje i mast za vanjsko djelovanje. Kapsule će bez obzira na svakodnevni užurbani ritam, nepravilnu prehranu djelovati na reguliranje probave i preventivno a mast će djelovati neposredno na hemeroide kada se pojave. Ovo je npr. jako dobar portal s kvalitetnim tekstovima o uzrocima zbog kojih nastaju hemeroidi pa si svakako malo pročitajte: http://hemeroidi.hr/ .
Andrej Tarkovsky
2012-09-15 23:12:59 UTC
Post by Rado
Post by Zeljko Vrba
[...]
Tu činjenicu vješto koriste liječnici-ubojice kako bi "pacijenta" uvjerili
kako mu je bolje zato što je gutao njihovu otrovnu vodu ili laboratorijski
stvorene supstance koje liče na one supstance koje sadrže travke pored
puta.
Jakov Sosic
2012-09-16 11:40:59 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
A jel lijecnici ubojice preporucuju Neofen Forte kad padnes s bicikla?
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Rado
2012-09-17 08:09:39 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Ja bih od njega očekivao da se sa takvim stvarima bori pripravkom
ljekovitih biljaka koje je sam ubrao i od njih načinio prirodni lijek
kojem Neofen Forte nije ni do koljena.

Pa nije valjda pao, pa ispao licemjeran? Ja jednostavn ne vjerujem da bi
on mogao pasti tako nisko da ovdje prodaje pamet ljudima, a čim ga nešto
malo zaboli guta otrovne pripravke zle farmaceutske industrije...
Jakov Sosic
2012-09-17 08:31:35 UTC
Post by Rado
Post by Jakov Sosic
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
And I quote:

Prekjučer me autom jedan deda stisnuo uz kolnik i prije nego me je prešao,
stisnuo još više i zakvačio. Zaljuljao sam se i pao na lijevu stranu,
nagnječio rame i bedrene mišiće i ogulio podlakticu i koljeno. Ovi
natučeni dijelovi tijela me danas najjače bole. Ima li śto osim leda
(smrznutog graska u vrećici) i Neofena forte za nagnječenja?
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Rado
2012-09-17 12:31:42 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by Rado
[...]
Pa ja ne mogu vjerovati!!!!

Pa zar nije dovoljno vjerovati u sebe i biti osvješten, pa da ti odmah
prođu sve rane i boli???

Zar nema neka travka lokalna koja bi to sredila?

Ili možda malo orgonske energije? Ha, ne zacjeljuje kožu?

Očekivao bih da barem u garaži ima kakvu piramidu da u njoj meditira dok
se rane fantastičnom brzinom zacjeljuju...

Ne bi li malo zurenja u sunce trebalo riješiti barem problem sa ramenom?

Pa zar tablete? Zar otrovi zle farmaceutske industrije?!?!

Pa zar on, čovjek koji nam je ovdje barem milijun i jedan put pričao
kako je farmaceutska industrija zla i prodaje nam otrove od kojih nam
može biti samo lošije i kako od toga moramo bježati kao vrag od krsta?

Zar je moguće da nije poslušao vlastite savjete koje ovdje šakom i kapom
dijeli? Naprosto ne mogu vjerovati da je i on baš poput svih onih
prodavača magle koji vole srati protiv medicine sve dotle dok ne zatreba
i njima, a onda medicina naglo postane prihvatljiva?

Ne, ja vjerujem da je to netko drugi pisao pod njegovim imenom! Dapače,
rekao bih da je to neki eksponent farmaceutske industrije namjerno
lažirao post kako bi ga diskreditirao!

P.S. Ok, barem je nezdravi led načinjen vodom iz pipe zamjenio organski
uzgojenim graškom.
Pero Glazar
2012-09-18 14:42:26 UTC
Post by Rado
Ne, ja vjerujem da je to netko drugi pisao pod njegovim imenom! Dapače,
rekao bih da je to neki eksponent farmaceutske industrije namjerno
lažirao post kako bi ga diskreditirao!
Ja sam shvatio da je pao upravo zbog Neofena. Njegovo tijelo je osjetilo
da će biti otrovano Neofenom i toliko mu se zamantalo da je pao s
bicikla, nagnječivši rame, bedro, lakat i ostalo.
Andrej Tarkovsky
2012-09-18 16:48:56 UTC
Post by Pero Glazar
Post by Rado
[...]
No, ovo je.... što? Otkrij mi svoje skrivene misli. Jer ako shvatim
bukvalno, kao plitku šalu, razočarao si me. Sigurno to ima neko skrivenije
značenje. ;-)
Tomislav Portada
2012-09-18 16:38:54 UTC
Post by Pero Glazar
Post by Rado
[...]
Ja mislim da bi Tarkovsky kao savjestan pacijent trebao smjesta prijaviti
uočenu nuspojavu Neofena putem forumulara na stranici:

http://www.almp.hr/pdf/farmakovigilancija/Obrazac_3-Pacijenti_nuspojava_lijekovi_ozujak-2010_finalno.pdf
Andrej Tarkovsky
2012-09-17 09:41:11 UTC
Post by Rado
Post by Jakov Sosic
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Vjernici poput tebe su osigurali da se alternativa kroz povijest dvadesetog
i dvadeset prvog stoljeća zatre u korijenu. To je jedan od razloga zašto
nije lako naći alternativca koji liječi bolove. Osim toga, po ayurvedi, bol
je četvrti stupanj bolesti. Nitko se u alternativi ne trudi uklanjati
posljedice, dakle bolove, uklanjaju se UZROCI bolesti. Do bolova ni ne
dođe. Svaki osviješteni bolesnik kad traži pomoć od alternative, to zna. I
pomoć traži na vrijeme. Pošto je u cijeloj alopatskoj medicini jedino
kirurgija koja liječi povrede uzrokovane vanjskim utjecajima doista
vrijedna, i nije potrebna alternativa za takvu vrstu boljke, poslužio sam
se onim što mi je bilo najbliže. Proglasivši me licemjernim, ponovno
iskazuješ duboko nepoznavanje i alopatske medicine, a kamoli alternative.
Informacije koje si cijeli život pabirčio, osim da se ačiš svojim
"nevjerojatnim znanjem" i da hraniš svoj napuhani ego, ne služe apsolutno
ničemu.

Pročitaj sig i možda i shvatiš o čemu govorim. Pazi, ovo je rekao otac
današnje paradigme! Znači, i on, otac današnje paradigme, bio je svjestan
onoga za što će tebi trebati još nekoliko života da shvatiš.

Malo se igram. Znam da ionako ništa nećeš razumjeti. :-) A i zašto bi? To
je TVOJ PUT! :-)
Zeljko Vrba
2012-09-17 11:25:50 UTC
Znaci neces vise voziti bicikl?
Andrej Tarkovsky
Rado
2012-09-17 12:41:19 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Vjernici poput tebe su osigurali da se alternativa kroz povijest dvadesetog
i dvadeset prvog stoljeća zatre u korijenu. To je jedan od razloga zašto
nije lako naći alternativca koji liječi bolove.
Naprotiv, to nema veze sa mozgom. I, postoji dobar argument zašto nećeš
naći alternativca koji će ti izjaviti kako liječi kronične bolove.

Kronični bolovi su, naime, kronični. Za razliku od akutnih koji brzo
naiđu ali i brzo prođu, kronični bolovi traju jako dugo vremena:
tjednima, mjesecima, godinama.

Svojstvo kronične bolesti je da nema tendenciju proći sama od sebe, kao
što je to slučaj sa akutnim boleštinama. Takve bolesti traju jako dugo i
posve su neprikladne opsjenarima koji zarađuju novac tvrdeći ljudima
kako će ih izliječiti tamo gdje ni liječnici ne mogu, iz prostog razloga
što imaju komponentu koja ponekad jest pomalo subjektivna (osjećaj boli
može biti i psihosomatski poremećaj), ali koja je itekako mjerljiva (jer
pacijent obično ne može ignorirati bol i najčešće pažljivo prati nivo
iste) i koje je pacijent itekako svjestan.

Zato, reći nekome kako ćeš ga izliječiti od kronične boli jest vrlo
rizična radnja: imaš li sreće da naiđeš na nekoga čija je bol psihološke
naravi, i nađeš li načina da psihološki uzrok makneš (placebo ili sličan
efekt), moći ćeš reći kako si nekoga izliječio. Na nesreću, puno je više
stvarnih kroničnih boli koje nikakve travke ili destilirane vodice ne
mogu liječiti. A kako su takvi pacijenti u konkretnom, vrlo neugodnom
problemu, ne možeš im mjesecima prodavati priču "evo, samo što niste
ozdravili od moje superduper mješavine travki i orgonskih generatora".
Njih će jednostavno nastaviti boljeti, pa će razočarani u nekom trenutku
napustiti prodavača magle.

Iako bi ga zapravo, da su pametni, trebali tužiti za prevaru.
I dati u novine.
Andrej Tarkovsky
2012-09-17 13:28:53 UTC
Post by Rado
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Kronični bolovi su uzrokovani dubokim energetskim neredom u bolesnikovom
organizmu. Liječiti samo bolove i ne zamarati se uzrokom je najčešći stav
alopatske medicine. Alternativa traži UZROK poremećaja koji se sastoji od
puno mjesta u organizmu koja su u neredu. Najčešće je to jedan lanac
poremećaja i dobar alternativac će ili otkriti uzrok i onda redom uklanjati
nered do mjesta uzroka(uzrok može biti najčešće podsvjesna mentalna blokada
koja ti vodi život i nakon niza godina se manifestira na fizičkoj razini,
koju alopatska medicina može zamijetiti i počne se baviti njome-za ayurvedu
je to četvrti stupanj bolesti). Međutim, bolest se vrlo brzo vrati ako
bolesnik nije promijenio svoj pogled na sebe, na druge, na prehranu...
Kronična bolest je dugogodišnje zanemarivanje signala koje je tijelo
godinama davalo. Još kad se na to nalijepi liječnik, veselju nikad kraja.
Nema šanse da se jadnik izliječi. Liječnik ga samo krpa po površini i
zavlači i ublažava bolove. I to je sve. Osim ako bolesniku ne sine da mora
promijeniti način života. Tada su moguća poboljšanja i bez liječnika.

Ovo što sam napisao je istrgnuto iz konteksta. Preporučam da se ne hvataš
na to, jer je diskusija u tom slučaju beskrajna i besplodna. Da poznaješ
ijedan alternativni sistem barem u osnovnim okvirima, a ne samo istrgnute
činjenice koje se ne referiraju ni na šta, mogli bi čak i započeti nekakav
razgovor. Ovako, to je za one koji nas čitaju samo lupetanje dva
pobješnjela ovna.
I da, ne očekujem da si išta shvatio. Ni ne možeš. To je kao da ja govorim
na sanskrtu a ti na hrvatskom. Neke riječi bi prepoznao(indoevropska
jezična skupina) i... to bi bilo sve. Kontekst onoga o čemu pričam,
strukturu onoga o čemu pričam i sl. sve bi to za tebe ostalo jednako
nerazumljivo kao i svakom pačiću iz pačje škole. :-)

P.S. Tablete sam uzeo jer su mi svi ukućani bili na putu i svaka radnja mi
je predstavljala jaki bol. Nisam imao snage odlaziti bilo kuda. Biljna
apoteka mi je ispod kuće. A i bio sam lijen. A i nisam ni vjernik ni
fanatik što mi ti i tvoja bratija pokušavate imputirati. No, to je isto
razina na kojoj ni ne mislim raspravljati s vama ignorantima. :-)
Danas imam malo strpljenja, eto i za tebe.:-) Malko se zabavljam. ;-)
Rado
2012-09-17 18:10:03 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Ne bih rekao da se zabavljaš. Rekao bih da imaš vrlo ozbiljan problem
poljuljanog autoriteta jer ti je jasno da će ti ekipa svaki sljedeći put
kad kreneš pričati o zloj farmaceutskoj industriji ili o tome kako
priroda liječi - nabiti na nos činjenicu da si nisi mogao pomoći nikako
nego da progutaš otrovne tablete zle farmaceutske industrije.

A to, dragoviću, zaista jako šteti imidžu kojeg ovdje pokušavaš stvoriti.
Andrej Tarkovsky
2012-09-17 21:40:37 UTC
Post by Rado
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Imidž, što je to?

Da me pogađa nabijanje na nos Neofena, ne bih dodao još materijala za
nabijanje na moj nos. Projiciraš svoj svjetonazor na mene i pretpostavljaš
da ono što tebe boli, boli i mene. Uspoređujući tvoje spoznaje i stavove sa
mojima, ja sam za tebe nerazumljivi vanzemaljac. A pošto izgledam kao
humanoid(da, tako izgledam) u tvojoj glavi je potpuni nesporazum. Probaj
zamisliti sociopatu iliti psihopatu(ako išta znaš o tome) i zamisli da sam
ja potpuno suprotna osoba od takvog izroda. I mene i psihopatu nisi u
stanju zamisliti jer si prosječna i duhovno vrlo zapuštena osoba.
Vidiš kako smo bezbroj svjetlosnih godina udaljeni jedan od drugog. Samo
što si ti tamo gdje sam ja bio prije bezbroj svjetlosnih godina. A ja sam
se malo pomaknuo. To u tvoju jadnu zaključanu glavu ne može stati. Pošto mi
je to vrlo očito, ponekad se igram, ponekad te gnjavim, ponekad te vrijeđam
i promatram da li će se u tvojoj glavi dogoditi pomak. Uzalud mi trud
svirači. :-)))) Ti isto spadaš u kategoriju koja je rezervirana za blizance
JADO(moj nespretni i neduhoviti pokušaj da od imena jakov i davorin
napravim jedno svima prepoznatljivo ime).

Malo sam te uvaljao u filter koji te ne briše nego samo malo pofarba. Tako
mogu, kad sam raspoložen, nastaviti ovu igru. Ili ne.
Rado
2012-09-18 08:34:07 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
humanoid(da, tako izgledam) u tvojoj glavi je potpuni nesporazum. Probaj
zamisliti sociopatu iliti psihopatu(ako išta znaš o tome) i zamisli da sam
ja potpuno suprotna osoba od takvog izroda.
Postoje neka istraživanja koja ukazuju da je na suprotnoj strani spektra
od psihopata drugi set poremećaja, primjerice shizofrenija i neke forme
autizma.
Post by Andrej Tarkovsky
I mene i psihopatu nisi u
stanju zamisliti jer si prosječna i duhovno vrlo zapuštena osoba.
Čime argumentiraš taj ad hominem? Ja bih, baš naprotiv, rekao da sam
poprilično stabilna osoba - najzad, ne padam lako sa bicikla.

A i kad padnem, ne kljukam se tabletama protiv bolova.

Mislim da to nešto govori.
Post by Andrej Tarkovsky
Vidiš kako smo bezbroj svjetlosnih godina udaljeni jedan od drugog. Samo
što si ti tamo gdje sam ja bio prije bezbroj svjetlosnih godina. A ja sam
se malo pomaknuo.
Reklo bi se da si sa ucrtane staze ti malo skrenuo.
Plašim se da ovu igru ne kontroliraš ti.
Tarkovsky
2012-09-18 10:27:54 UTC
Post by Rado
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
To su ti rekli oni isti koji ne hospitaliziraju psihopate bankare,
političare, korporatiste...
Post by Rado
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
:-)))
Post by Rado
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Jesam.
Post by Rado
Post by Andrej Tarkovsky
Malo sam te uvaljao u filter koji te ne briše nego samo malo pofarba. Tako
mogu, kad sam raspoložen, nastaviti ovu igru. Ili ne.
Plašim se da ovu igru ne kontroliraš ti.
Tako je. To moj sig, koji je primjenjiv i na tebe, vrlo jasno govori.
--
Ja sam savrseni sugovornik za raspravu ako te zanima otvorena i objektivna
rasprava. Ako imas zlu agendu koju zelis forsirati ocito netocnim stvarima

-Davorin Vlahovic-
Zeljko Vrba
2012-09-18 13:45:45 UTC
Problem je sto ti bjezis od objektivnosti ko vrag od tamjana.
Rado
2012-09-18 15:16:21 UTC
Nažalost, više ne možemo reći "kao alternativac od tablete"... :)
Andrej Tarkovsky
2012-09-18 16:48:55 UTC
Post by Rado
Post by Zeljko Vrba
Post by Tarkovsky
Tako je. To moj sig, koji je primjenjiv i na tebe, vrlo jasno govori.
Problem je sto ti bjezis od objektivnosti ko vrag od tamjana.
Nažalost, više ne možemo reći "kao alternativac od tablete"... :)
Zanimljivo je kako svoju pravovjernost pokušavate projicirati na mene. I
onda mi moje kršenje VAŠEG poimanja pravovjernosti predbacujete kao teški
grijeh i povredu "uobičajene" pravovjernosti i snage ličnosti. Vidi, niti
sam karakterno snažan, niti sam pravovjeran(božesačuvaj!), niti sam fanatik
i nemam ni približno potpun i zaokružen svjetonazor poput vas koji ste se
okupili da me utopite u kapi vode. Moja uvjerenja su vrlo labava i spreman
sam ih mijenjati kad god shvatim da su manjkava i da je istina drugačija
nego sam je dotad zamišljao(Neofen, znam, razara jetru, zadnji put sam
ibuprofen uzimao kao student kad me "ušćeklo" u križima). Obično se osobe,
koje svojim osobnim spoznajama pridaju više važnosti nego tuđima, u
društvenom okruženju nazivaju tvrdoglavima, hereticima, glupanima,
neprilagođenima, fanaticima, slobodoumnima, zaluđenima, pripadnicima sekte
i sl. Već prema tome kakav je mentalni i duševni sklop onoga koji sudi
onome drugome koji se usuđuje OSOBNO procjenjivati sve što ga okružuje.
Možda i umišljam da osobno donosim procjene. No vi se bratijo ponosite time
što ste prihvatili tuđe spoznaje kao svoje i upisali se u klub epigona! I
ja sam se time ponosio i širio mudrost svojih gospodara. Onda sam sticajem
okolnosti počeo sumnjati u ono što mi gospodari nude kao znanje i više nego
što je u današnje vrijeme pristojno. Dakle, mogao bih reći da sam u vašem
kontekstu realnosti neka vrsta negativnog "maverika". A vi ste, hvalabogu,
karakterno čvrsti "kano klisurine". Neće u vašu glavu tu nekakve
novotarije! Istina je samo jedna, NAŠA! :-)))))))

Znam da ste sve što sam gore razumjeli... do određene razine. Koristio sam
samo terminologiju i opis osobnosti koji možete naći u osnovnim udžbenicima
psihologije i u dnevnim novinama. Opisao sam neprihvatljivo ponašanje po
kriterijima današnje društvene stvarnosti. Ono što ne možete dokučiti je
ZAŠTO SE, I TO SVJESNO, PONAŠAM TAKO? E za taj dio još niste zreli i nećete
ga još dugo, a možda i nikad, razumjeti. Preporučam da se ne trudite
otkriti "moju tajnu"(tajna je za VAS, a za mnoge normalne ljude nije) jer
je to jalov posao. Znam da ćete se nastaviti baviti projekcijom svojih
očekivanja prema meni. Neću vam pomoći. Koprcajte se. Malo ću viriti iz
prikrajka i tu i tamo baciti neku bubu, ili biser pred svinje, ili već
nešto. ;-)

P.S. Malo meditirajte o sigu. Kako se paradigma "Cogito, ergo sum" uklapa u
donja razmišljanja istog autora? (Oni na Istoku smatraju da je mozak ili
ono što zovemo "spoznajnim organom", samo jedno od osjetila, i ništa više)
Ili sam vam dao pretežak zadatak za vaše sive stanice? :-)
Rado
2012-09-18 19:06:21 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Ili sam vam dao pretežak zadatak za vaše sive stanice? :-)
Ne znam, znam samo da si na moj jedan redak ti odgovorio sa četrdeset.

Nadam se da nećemo uskoro saznati da si počeo i apaurine piti...
Andrej Tarkovsky
2012-09-19 08:15:41 UTC
Post by Rado
Post by Andrej Tarkovsky
Ili sam vam dao pretežak zadatak za vaše sive stanice? :-)
Ne znam, znam samo da si na moj jedan redak ti odgovorio sa četrdeset.
Nadam se da nećemo uskoro saznati da si počeo i apaurine piti...
:-)))))
Od mene tražiš odgovore i dokaze, a ne daješ mi ni najmanji odgovor na moja
jednostavna, glupa pitanja. Ili nisu glupa?
No?
Rado
2012-09-19 21:24:25 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Rado
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Ako ne dobivaš odgovore na svoja pitanja, nije li i to odgovor na tvoje
pitanje?
Andrej Tarkovsky
Andrej Tarkovsky
2012-09-18 16:48:56 UTC
Post by Zeljko Vrba
Post by Tarkovsky
Tako je. To moj sig, koji je primjenjiv i na tebe, vrlo jasno govori.
Problem je sto ti bjezis od objektivnosti ko vrag od tamjana.
Zašto ne?
A što je to objektivnost i objektivno? Dečki, malo proroštat kvantnu
fiziku.
Rado
2012-09-18 19:09:32 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Zeljko Vrba
Post by Tarkovsky
[...]
Sorry to burst your bubble (tj. izvin'te me što vam prskam balon), ali u
kvantnoj mehanici je poprilično dobro definirano i objektivnost i
objektivno. To što ti zapravo nemaš pojma što je to kvantna mehanika pa
si umišljaš raznorazne teorije i praviš se mudar pričom kako je još
Einstein rekao da je sve relativno (pa je time posthumno dao tebi za
pravo za bilo koji argument kojeg izvučeš iz rukava), to možeš prodavati
samo onima koji o fizici znaju još manje od tebe.

Alternativno, možeš nastaviti inzistirati na fizici pa ćemo dobiti još
kakvu zgodnu temu pored Neofena. ;-)
Andrej Tarkovsky
2012-09-19 08:15:41 UTC
Post by Rado
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Zeljko Vrba
Post by Tarkovsky
[...]
Einstein je i podcijenjen i precijenjen istovremeno. Samo ako znaš koji dio
njegovog rada gdje pripada. On naime nije bio glup. Svi oko njega su se
trudili smjestiti ga u nekakve okvire, a mnogi i mistificirati ga, ali on
nije bio onakav kakvim su ga prikazivali. Spominjanje Einsteina u kontekstu
koji si predložio je jadno čak i za tebe. Čak i kao šala.
Rado
2012-09-19 21:23:50 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Rado
[...]
Ne šalim se - upravo si u svom odgovoru učinio ono što sam gore opisao
da ćeš učiniti.

Valjda imam proročanske moći pa znam kako će neki ljudi reagirati. :)
Sickboy
2012-09-18 19:31:40 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Zeljko Vrba
Problem je sto ti bjezis od objektivnosti ko vrag od tamjana.
Zašto ne?
A što je to objektivnost i objektivno? Dečki, malo proroštat kvantnu
fiziku.
Kvantna fizika se ne "rošta" nego je za njeno poznavanje potrebno
studirati bar 5 godina
(http://www.pmf.unizg.hr/phy/nastava/red_predavanja/istrazivacki_smjer).
A to što netko pročita knjižicu od šarlatana tipa Deepak Chopra pa misli
da zna kvantnu fiziku i svisoka docira drugima je sasvim druga stvar.

I da, kvantna fizika kao dio fizike JEST objektivna, budući da
eksperimente u kvantnoj fizici provode mnogi različiti znanstvenici i
dobivaju ekvivalentne rezultate i budući da se teorijama u kvantnoj
fizici mogu izračunati činjenice o stvarnosti i događajima, isto kao što
se pomoću klasične mehanike može izračunati kako točno lansirati raketu
da dođe do Mjeseca.

Već sam te pitao prije: zašto na znanstvenoj newsgrupi promoviraš svoj
subjektivistički svjetonazor kad je to ovdje offtopic, a druga,
prikladna grupa za to postoji?
Andrej Tarkovsky
2012-09-19 08:15:42 UTC
Post by Sickboy
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Zeljko Vrba
[...]
Čitao si Deepaka Chopru? Zanimljivo, ja nisam.
Post by Sickboy
[...]
Dokle god se kvantne fizike drže mehaničari, ona će iskazivati osobine
medicinske znanosti: živjet će u ćorsokaku i bit će znanost koja odgovara
tvom autističnom umu. Znaš koje su osobine autizma, nadam se?
Ok. Kvantna spregnutost. Za mene laika, kako se ona manifestira u realnom
životu? Nemoj mi trkeljat o onome o čemu možda znaš nešto i što se uči na
faksu, nego, kako se to manifestira u dnevnom životu? Nemoj mi o
teleportaciji, nemoj mi matematiku, nego "realni život". Jer znanost i
služi tome da bi spoznali REALNOST, kako mi to zovemo, i da bi spoznaje
koristili da si olakšamo ili zakompliciramo(ovo sigurno nećeš razumjeti)
život.
Post by Sickboy
Već sam te pitao prije: zašto na znanstvenoj newsgrupi promoviraš svoj
subjektivistički svjetonazor kad je to ovdje offtopic, a druga, prikladna
grupa za to postoji?
Zato, mali moj, jer to "subjektivno" je u osnovi svega. Svemir je dogovorne
prirode. ;-)))))))) Znaš li ti išta o kvantnoj fizici zapravo? Jer svatko
sa nešto pameti može nešto naučiti, ali da li i razumjeti? To što ne znaš
što rade znanstvenici po svijetu zadnjih barem 60-tak godina, jer se držiš
isključivo maistream znanosti, nije moj problem i nemaš popust u diskusiji.
Svoj subjektivni(deformirani) pogled na stvarnost ostavi doma i ne ponašaj
se kao da sam ti nasilno ušao u kuću. Ovo je JAVNI forum.

P.S. Interesantno je kako se na moje postove uvijek javljate vi autistični
koji vidite strukturu ali ne i značenje, širu sliku. Oni kojima um nije
zarobljen i koji imaju moć asociranja, nemaju tako snažnu averziju prema
mojem pisaniju.
A druga stvar je kako uredno preskačete sve što pišem a gdje je potrebno
upotrijebiti moždane vijuge. Zato vam i jest vrhunska šala i dokaz mog
nedosljednog vjerništva i nedosljednog fanatizma(vaša projekcija) Neofen
forte. Pa da niste jadni, možda bih se i smijao. Aaaa, djeco, djeco...
Jakov Sosic
2012-09-19 10:01:57 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Stari moj izblamira si se, pokaza si dvolicnost, tocno kako smo ti i
govorili... Da prodajes prazne price dok si zdrav a cim te nesto uzdrma
odma trk u apoteku i dezurnom dr.sc.med.

Za tvoje dobro je da se prestanes sramotit, jer ovo ponizavanje koje ti
sam sebi radis je vec zalosno :( Meni je zao sprdat se vise s tobom...
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Andrej Tarkovsky
2012-09-19 10:23:43 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
:-)))))))))))))))))))
Nisam mogao izdržati da ti se ne javim.:-)))))
Ti si stvarno papiga i to retardirana. Kod ljudi je to znak autizma. Možeš
naučiti brdo podataka, ali siva masa i osobine kao kreativnost, asociranje
i zaključivanje ti je na razini kućnog ljubimca. Neka mi kućni ljubimci
oproste na bogohuljenju.
Jakov Sosic
2012-09-19 11:26:14 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
:-)))))))))))))))))))
[...]
Ali sta je je triba ti se odat priznanje za velicinu ega i za mastovitost
u ad hominem "argumentiranju".
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Andrej Tarkovsky
2012-09-19 16:07:21 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by Andrej Tarkovsky
:-)))))))))))))))))))
[...]
Ego se pakira u razna pakovanja. Kakav je tvoj pakung?

P.S. Zanimljivo je kako vaša elitna grupa uoči moj ego ili već neku
nepriličnu karakternu osobinu(iako ste svi s psihologijom ne samo na Vi,
nego ne znate ni osnove koje se prodaju u dnevnim novinama, a kamoli
magazinima) i ne videi brvno u svojem oku. Svi ste prepuni "znanstvenih"
podataka koje ne znate staviti u pravi kontekst i kao i svaka autistična
osoba ne možete podatke kreativno upotrijebiti i vidjeti širu sliku. Nešto
kao "uzaludno znanje". Npr. znaš rezultate svih utakmica između Dinama i
Hajduka od II svj. rata naovamo, ponosiš se tim znanjem i ne znaš što ćeš s
tim osim da nekoga fasciniraš svojom izvanrednom memorijom. Tako i vi,
poznajete neko područje i dičite se faktima s kojima ne znate što ćete pa
vam mora neki vaš autoritet dati upute, jer ste sami nemoćni shvatiti svoje
znanje. Kao da ste operirani od osnovne ljudske osobine: KREATIVNOSTI.
Očito vam je pramozak razvijeniji od mozga. Kažu da vas ima čak 25% na ovoj
planeti. Vas koji misle iz muladare. Što bi rekla jedna moja prijateljica,
niste se razvili niti do treće čakre.
Rado
2012-09-19 21:27:29 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by Andrej Tarkovsky
:-)))))))))))))))))))
[...]
Kako se uzme. On se zapravo baca u relativizaciju, pokušavajući pobjeći
od teme u neke maglovite pučine, gdje bi se lako mogao sakriti. Ad
hominem je tu samo kako bi naglasio svoju "superiornost" nad svima koji
sumnjaju u njegove riječi.
Andrej Tarkovsky
2012-09-19 22:17:36 UTC
Post by Rado
Post by Jakov Sosic
Post by Andrej Tarkovsky
:-)))))))))))))))))))
[...]
Dušo draga, svaki poluinteligent poput tebe kad nešto ne razumije spomene
da onaj drugi govori o "maglovitim pučinama". Mislim da sam se zasitio
vašeg "znanja", vašeg "zdravog razuma" i vaše potrebe da sve i svakoga
svedete na svoju mjeru. Sve iznad vaše mjere je za vas apstrakcija i nešto
što vas ugrožava. I ono što ne razumijete nastojite zatući u korijenu. Vi
ste ona svemirska sila koju je spominjao Krleža. Eto, i u literaturi ste.
Spomenuo je vas i vaše pajtose Krleža glavom. Svaka čast!
Rado
2012-09-20 07:12:40 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Čuvaj se - ne samo što ne možeš prisvojiti Einsteina, tako niti Krležu
ne možeš zloupotrijebiti za dokazivanje vlastitog stava. Da su živi, ni
jedan ni drugi ne bi te se udostojali pogleda, o veliki književniče
kvantne mehanike! :-)
wunt li
svaka cast, detaljan opis!
Rado
2012-09-19 21:26:28 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Post by Jakov Sosic
Post by Andrej Tarkovsky
[...]
Reci ti njemu. Ali ne zaboravi popiti Neofen Forte, kad već nisi u
stanju osvjestiti u sebi moć samozacjeljenja.
Andrej Tarkovsky
Rado
2012-09-20 07:13:41 UTC
Reci ti njemu. Ali ne zaboravi popiti Neofen Forte, kad već nisi u stanju
osvjestiti u sebi moć samozacjeljenja.
?
Baš mi je palo na pamet, možda oni zrakoplovi što puštaju chemtrailse
ispuštaju mrvljeni apaurin, da se ljudi ne živciraju i da prihvaćaju
novi svjetski poredak bez volje za otporom?
Andrej Tarkovsky
Jakov Sosic
2012-09-17 13:54:57 UTC
Post by Andrej Tarkovsky
Vjernici poput tebe su osigurali da se alternativa kroz povijest
dvadesetog i dvadeset prvog stoljeća zatre u korijenu.
Ne, to su omogucili iskljucivo rezultati, odnosno nepostojanje istih, kod
alternative. A ono sto je davalo rezultate je apsorbirano u mainstream
medicini i to je to. Jos jako malo toga je ostalo sto alternativa
eventualno radi bolje ili ucinkovitije.
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Kresimir
2012-09-12 06:00:23 UTC
Post by Janko
vidim malu tockicu krvi....
Imao sam 10x gori problem od tebe, bio sma i na operaciji i sve me proslo.
NAJbitnija stvar ti je - hrana : kupi si onaj Probavin i mekinje, jedi
zobene sa toplim mlijekom (ubaci meda) , pridrzavaj se gore navedenih
savjeta i nema problema.
Janko