Velika izraslina na koži (vjerojatno nije lipom niti aterom)
(prestaro za odgovor)
Zloran
2013-02-05 07:24:01 UTC
Pozdrav,

imam veliku izraslinu na ko=BEi, izgled kao =E8varak (tvrdo, naborano, =

"bubulji=E8asto"). Veli=E8ine je cca 5x3 cm ali nalazi se *iznad* ko=BEe=
. Visi =

na tankoj =BEilici, a tkivo je posve umrvljeno. Ipak, zna boljeti povrem=
eno =

- pretpostavljam radi natezanja =BEilice preko ko=BEe.

Idem danas na specijalisti=E8ki pregled i eventualno operaciju (sve kod =
=

privatnika), ali zanima me ako netko zna =B9to bi moglo biti - da ne pad=
nem =

u nesvjest kod doktora.

-- =

Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/
Zloran
2013-02-05 07:27:28 UTC
Post by Zloran
privatnika), ali zanima me ako netko zna =B9to bi moglo biti - da ne =
padnem u nesvjest kod doktora.
samo da se nadovezem, mislim da sam pronasao. Vjerojatno se radi o fibro=
mu,

http://www.doctor.dunkic.com/?page_id=3D105

jer moja je izraslina gotovo identicna ovome.

-- =

Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/
Karabaja
2013-02-10 18:24:27 UTC
Zloran whispered unto us in: hr.sci.med
samo da se nadovezem, mislim da sam pronasao. Vjerojatno se radi o fibromu,
http://www.doctor.dunkic.com/?page_id=105
Zna li netko (privatnu) kliniku u ZG gdje se koristi identična metoda za
uklanjanje takvih izraslina?