promjena zubi
(prestaro za odgovor)
IvanG
2010-12-21 22:12:58 UTC
Gornja 4 zuba (jedinice i dvojke) mi vec godinama krivo rastu i htio bih
to napokon rijesiti.
Mislim da je slucaj vec takav da nosenje aparatica nekoliko godina nebi
ni pomoglo.
Koje su alternative? Implantanti?
Dva zuba su zdrava, a kod druga dva je izvadjen zivac.
Koje bi bilo najkvalitetnije rjesenje (recimo da novac nije problem)?
Marin Bralić
2010-12-22 18:43:32 UTC
Prvo, za ortodontsku terapiju nema gornje dobne granice. I 70-godisnjaci
mogu koristiti ortodontsku terapiju. Tako da to sto velis da je "situacija
vec takva da nosenje aparatica ne bi pomoglo..." ne stoji.
Drugo, spominjes implantate. Vjerojatno si svjestan, da bi se ukucali
implantati treba vaditi tvoje zube. A svaki zub, pa kako god "krivo rastao",
je bolji od pravilno postavljenog implantata.
I da sumiram, da bi se ispravila ortodontska anomalija, prvi i pravi izbor
je ortodontska terapija. Jes da traje, jes da kosta, ali u konacnici imas
pravilno postavljene svoje zube.
Drugo, po meni losije rjesenje, je protetski rad. Tvoji zubi se izbruse (s
neke strane jace, s neke strane slabije - tako da se u biti isprave), te se
na njih stavljaju krunice.
Sto je za tebe bolje ovisi o tvojoj situaciji. Posto su, velis, neki od tih
zubiju vec endodontski lijeceni, vjerojatno su i u nekim vecim ispunima
(plombama), pa mozda i nebi bilo lose rjesenje protetika. Svakako je
najpametnije rjesenje odlazak doktoru dentalne medicine po strucni savjet.

--
Marin Bralić

IvanG
Hvala na savjetima!
g***@gmail.com
2017-09-01 10:53:55 UTC
Ukoliko si kandidat za nošenje aparatića to bi ti prvo preporučila, u slučaju da nisi onda je protetski rad drugo rješenje http://ordinacija-puntijar.hr/protetika/. Najbolje je poslati upit dentalnoj ordinaciji koji će ti dati nekoliko solucija ovisno o tvojim novčanim mogućnostima.