Alkaliziranje organizama i rak
(prestaro za odgovor)
Tarkovsky
2013-06-01 13:07:52 UTC
http://www.greenmedinfo.com/blog/nutrition-information-every-cancer-patient-should-know?utm_source=feedly

Kako izliječiti rak bez liječnika. Prije nego počnete s operacijama,
kemoterapijom ili zračenjima, uvijek možete barem mjesec dana isprobati
prehranu kojom alkalizirate organizam. Od dijagnoze do smrti obično imate
najmanje tri mjeseca života. Prvi mjesec iskoristite da jedete sirovo
povrće i u manjoj mjeri voće(ono koje alkalizira organizam). Prije i
poslije takve dijete utvrdite u kojem stanju vam je tumor. Ako nije
pomoglo, a to je najvjerojatnije zato što ste bili nedosljedni, još uvijek
imate vremena da vas dokrajče operacija sa kemoterapijom.
I zapamtite, VI SAMI BIRATE SVOJU SUDBINU!
--
Perception of a higher level from a lower seems to see higher-level
activity as deviation from the norm, as "anomalous"-not for what it truly
is. It sees surface, not reality. -Arkadiusz Jadczyk-
Jakov Sosic
2013-06-01 13:19:27 UTC
Ako nije pomoglo, a to je najvjerojatnije zato što ste bili nedosljedni
:D
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Karabaja
2013-06-01 16:40:29 UTC
Tarkovsky whispered unto us in: hr.sci.med
Dobra izlika zlata vrijedi. :)
Jakov Sosic
2013-06-02 00:32:16 UTC
Post by Karabaja
Tarkovsky whispered unto us in: hr.sci.med
Ako nije pomoglo, a to je najvjerojatnije zato što ste bili nedosljedni
Dobra izlika zlata vrijedi. :)
It's not the medicine it's the patient :D Po toj logici i pijavice lijece
rak :)
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Tarkovsky
2013-06-02 07:40:37 UTC
Post by Karabaja
Tarkovsky whispered unto us in: hr.sci.med
Ako nije pomoglo, a to je najvjerojatnije zato što ste bili
nedosljedni
Dobra izlika zlata vrijedi. :)
Nije to izlika, to je samo istina. Isprobana.
Rado
2013-06-01 20:21:09 UTC
Post by Tarkovsky
povrće i u manjoj mjeri voće(ono koje alkalizira organizam). Prije i
poslije takve dijete utvrdite u kojem stanju vam je tumor. Ako nije
pomoglo, a to je najvjerojatnije zato što ste bili nedosljedni,
Ili zato što su poslušali kretenski savjet?
Post by Tarkovsky
I zapamtite, VI SAMI BIRATE SVOJU SUDBINU!
Baš si to lijepo rekao: "...vi sami birate svoju sudbinu, ali umrijet
ćete ako ne budete učinili točno ono što vam ja kažem, nemojte da vam
poslije bude krivo što me niste poslušali ali ne morate vi, vi sami
birate svoju sudbinu..."

Dobronamjeran savjet: pazi što pišeš jer postoji zakonska regulativa u
koju ovakve izjave potpadaju, a koja je već sad stroga, a ulaskom u EU
mogla bi biti još i rigoroznija.
Tarkovsky
2013-06-02 07:40:38 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Ne znam kako da ti kažem, ali naprosto konzumiranje sirovih namirnica
djeluje. Pozivanje na norme koje spominješ je pozivanje na fašizam. To
valjda znaš. Ili ne znaš. No, fašizam se sad jako nosi. I ljudi nisu
svjesni da su fašisti, pogotovo ako su školovani i imaju visoko mišljenje o
sebi.

Ako ZNAM da sirovo djeluje, a ti MISLIŠ da ne djeluje i pozivaš se na one
koji također MISLE da sirovo ne djeluje, tada tvoj stav po vrijedećim
regulama spada u najmanju ruku u kategoriju uzimanja sebi prava da sudiš o
nečemu o čemu realno i izravno nemaš pojma, ali namećeš svoje MIŠLJENJE, pa
čak i prijetiš EU regulama i uzimaš na sebe ulogu suca koji se vodi
pravilima krda a ne koliko toliko zdravog razuma. A to je uvijek izraz
diktature, ergo fašizma.

Znam da je zabranjeno imati zdrav razum i govoriti istinu, takva su
vremena. Bolje i zdravije je biti dio krda i vjerovati neznanom nekom koji
ima neku titulu nego sam isprobati nešto tako jednostavno kao što je
jedenje sirovog povrća i voća na rok od 30 dana. Navikao sam već na ta
ograničenja našeg mozga kod većine ljudi. Malo ih je koji MOGU, barem
hipotetički, privremeno prihvatiti nečiju tuđu ideju koja nije dio
mainstreama, ma kako da je bezopasna i jednostavna za provjeru.

Ne vjerujem da možeš razumjeti što sam rekao. Moj posljednji pokušaj koji
će te sigurno uvrijediti jer iz dosad pokazanog nisi pokazao da može
slobodno misliti: Pročitaj sig.
Rado
2013-06-02 08:33:11 UTC
Post by Tarkovsky
Ne vjerujem da možeš razumjeti što sam rekao. Moj posljednji pokušaj koji
će te sigurno uvrijediti jer iz dosad pokazanog nisi pokazao da može
slobodno misliti: Pročitaj sig.
Hoćeš li tako pričati i sucu ako te jednog dana, božesačuvaj, obitelj
nekog jadnika tuži jer je isti poslušao tvoj savjet i umro?
Tarkovsky
2013-06-02 11:02:17 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Na to sam ti već odgovorio. I, neće umrijeti ako se drži strogo protokola.
Tu nema možda. Jedino ako se ne drži strogo protokola, jede zagađenu hranu
ili je prešao granicu iscrpljenosti organizma nakon koje nema povratka, tek
tada postoji vjerojatost da umre. Pošto sam naletio na gomilu sudskih
procesa u kojima su oni koji ugrožavaju Big Farmu osuđeni na montiranim
procesima koje može prozreti i poluinteligent, ne mislim da bih u takvom
slučaju mogao išta dokazati. Smatraj me unaprijed osuđenim. Sve što mogu
ponuditi kao dokaz, ni sud ni znanost neće prihvatiti. Ako zatražim da
ponovim pokus pred sudom, moj zahtjev će biti glatko odbijen, možda uz
primjedbu da se sprdam sa sudom. Kao što vidiš, nema šanse da se izvučem
bez obzira na istinu. Jedini izlaz bi bio dobar odvjetnik koji bi tako
izvitoperio moju priču i natjerao me da lažem "ko Srbin"(Nizozemska
uzrečica), da bi sud shvatio da ima posla sa lakovjernim jadnikom koji ne
zna tko mu glavu nosi a inače je dobar susjed i dobar otac i muž. :-)
vasofil
2013-06-02 11:13:50 UTC
Post by Tarkovsky
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Oprosti ali moram sad konacno pitanje postaviti. Planiras li ti umrijeti
ili zivjeti vjecno po protokolu?
Rado
2013-06-02 15:50:41 UTC
Post by Tarkovsky
ponuditi kao dokaz, ni sud ni znanost neće prihvatiti. Ako zatražim da
ponovim pokus pred sudom, moj zahtjev će biti glatko odbijen, možda uz
primjedbu da se sprdam sa sudom. Kao što vidiš, nema šanse da se izvučem
Kako se uzme... bilo je par liječnika koji su se namjerno zaražavali
bolešću da bi na sebi dokazali da njihova teorija o liječenju iste stoji.

Medicina to danas više ne prakticira iz etičkih razloga.
RzR
2013-06-02 17:36:46 UTC
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
aha zato pacijenti koji imaju rak, slusajuci doktore, svi prezive? e
jesi glup u 3pm...
Jakov Sosic
2013-06-02 20:38:39 UTC
Post by RzR
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Doktori barem priznaju da nemaju rjesenje, dok ovaj trabunja da ukoliko
umres sam si si kriv...
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
RzR
cuo sam ja i doktore da kazu da je najbitnija volja pacijenta da ozdravi...
Rado
2013-06-03 14:41:11 UTC
Post by RzR
Post by Jakov Sosic
Doktori barem priznaju da nemaju rjesenje, dok ovaj trabunja da ukoliko
umres sam si si kriv...
cuo sam ja i doktore da kazu da je najbitnija volja pacijenta da ozdravi...
Naravno da je potrebna volja pacijenta da ozdravi, no kad bi to bila
presudna stvar liječnici bi pacijente hipnotizirali da se samoliječe i
ne bi im uopće prepisivali lijekove.

A to se vjerojatno ne radi tako zbog zavjere farmaceutske industrije...
Rado
2013-06-03 14:39:59 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by RzR
aha zato pacijenti koji imaju rak, slusajuci doktore, svi prezive? e
jesi glup u 3pm...
Doktori barem priznaju da nemaju rjesenje, dok ovaj trabunja da ukoliko
umres sam si si kriv...
Teško je izmisliti jeftiniju, psihopatičniju i mizantropičniju izliku za
ubijanje druge osobe vlastitim nebulozama od te da je netko umro jer
nije vjerovao nekome da će ozdraviti.
Rado
2013-06-03 14:38:23 UTC
Post by RzR
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Prije nego postaneš vulgaran, pokaži mi osobe koje mogu medicinskom
dokumentacijom dokazati da su liječnici od njih digli ruke, a neki
alternativac ih je ozdravio.

Mogao bi recimo pitati Mekija Torabija. Kod njega je par slavnih
pokojnika išlo na liječenje jer im liječnici nisu mogli pomoći...
vasofil
2013-06-03 17:50:47 UTC
Post by Rado
Post by RzR
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
Ali njih su sigurno ti isti lijecnici gurnuli ( cekaj da vidim kako to
ono strucno rece Tarkovsky "..je prešao granicu iscrpljenosti..") preko
granice iscrpljenosti i onda im ni mekki torabi nije mogao pomoci.
RzR
2013-06-04 21:35:25 UTC
Post by Rado
Post by RzR
Post by Rado
Post by Tarkovsky
[...]
mislis da takvih slucajeva nema? pa doktori fusaju u dijagnozama samo
tako, mislis da u tim slucajevima nema prepisivanja pogresne terapije
koje samo stete, a ne pomazu
Jakov Sosic
2013-06-04 23:25:52 UTC
Post by RzR
Post by Rado
[...]
Pa ima ali poanta je da alternativci uglavnom kao corave kokosi bodu zrno
po zrno. Pa i corava kokos ubode jel tako?

Jer ruku na srce, da se pojavi u alternativi neka dobra terapija koja
provjereno funkcionira, silom prilika prije ili kasnije bi postala
mainstream...

Imas primjer droge Ibogaine koja lijeci fizicku ovisnost o narkoticima
(heroin, kokain, cak i alkohol i duhan). Neki tvrde cak i psiholosku u
30% slucajeva... Naravno, zabranjena je u zapadnom svijetu (jer je rijec
o halucinogenoj tvari), a vrlo vjerojatno i jer je terapija jednokratna
dok metadon i subotex su prakticki dozivotni, pa nije ni financijski
isplativa multikorporacijama, ali zbog svoje ucinkovitosti imas velik
broj klinika u Meksiku i drugim drzavama gdje je terapija Ibogainom
legalna i gdje se uredno prakticira.

Dakle, ako neka metoda daje rezultate, nema tog zakonodavstva niti
farmaceutske kompanije koja ce ju sprijeciti, i prije ili kasnije ce preci
u mainstream, i shodno tome nece vise biti alternativa. Ali od svih
alternativnih nacina lijecenja, koliko je zaista takvih?! 0.1%? 0.05%?
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Rado
2013-06-05 17:07:17 UTC
Post by RzR
Post by Rado
[...]
Ja mislim da nema, a ti dokaži da ima.

Slavko Igric
2013-06-02 08:39:52 UTC
Post by Tarkovsky
[...]
Kad vidim kaj ti pišeš nekak mi se čini da lov na vještice i nije bio neki
promašaj.
Tarkovsky
2013-06-02 11:02:17 UTC
Post by Slavko Igric
Post by Tarkovsky
[...]
Kad vidim kaj ti pišeš nakak mi se čini da lov na vještice nikad nije
prestao. A razlozi i argumentacija su isti. Ugrožavanje "službenih istina"
kojima vlast drži ostale u strahu i pokornosti. Puk je uvijek bio blentav i
većina je mislila da su vještice DOISTA krive za nešto. Pučanine dragi, u
pravu si.
Rado
2013-06-02 15:48:47 UTC
Post by Slavko Igric
Post by Tarkovsky
[...]
Oprezno sa tim: Hrvatski Sabor nikada nije službeno ukinuo lov na vještice.