Teretana
(prestaro za odgovor)
Eni
2013-11-23 18:03:19 UTC
Pozdrav grupi,

kćerka (15 god.) htjela bi ići u teretanu.
Dvoumimo se da li da joj dozvolimo s obzirom da ima loše držanje.
Drži se skroz pogrbljeno pa se bojimo da bi pogrešnim vježbanjem na spravama
mogla još pogoršati stanje.
Molim za savjet nekoga tko ima iskustva s vježbanjem u teretani -
da li je naša dilema opravdana, a ako nije, ima li sprava koje bi bolje bilo da
izbjegne?

Hvala,
E.
Papcina@lap
2013-11-23 20:48:30 UTC
Post by Eni
[...]
nevezano za pitanje, al ja bi je poslao na plivanje na bazen
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
Eni
2013-11-24 14:40:48 UTC
Nemamo bazen u gradu.
Papcina@lap
2013-11-25 19:20:29 UTC
Post by Eni
Post by ***@lap
nevezano za pitanje, al ja bi je poslao na plivanje na bazen
Nemamo bazen u gradu.
zao mi je... :/

al da se mene pita ne bi nikad slao u teretanu tako mladu osobu... a i
ono sto je netko rekao, iskljucivo uz trenera koji je nadgleda...

sve drugo bi ti moglo bit kao idem u teretanu, a tamo ćakula sa
frendicama i nema nikakve koristi od toga...
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
Eni
2013-11-26 10:29:12 UTC
Post by ***@lap
[...]
Slažem se sa svime što si naveo, ali ne znam na što da je pošaljem :(
Ne mogu visit u dvorani i nadgledati što radi,
a ni ona ne želi da smo prisutni dok vježba.
Dakle, imamo problem.
E.
ere
2013-11-26 15:21:24 UTC
Post by Eni
Post by ***@lap
[...]
možda u tom slučaju ništa ne forsirati... ako i ide u teretanu a nema
volje neće si naštetiti i brzo će joj dosaditi... pa kad se sama
motivira a vjerojatno jednom hoće.. onda će se sama pobrinuti da dobro
odabere i poslušat stručnu osobu... forsiratu neku grupi isto nema smisla...
ere
2013-11-25 07:54:03 UTC
Post by Eni
[...]
može ako teretana ima trenera koji nadgleda, inače nešto drugo uz
prisustvo trenera
Mladencc
2013-11-25 14:33:45 UTC
Post by Eni
Pozdrav grupi,
kæerka (15 god.) htjela bi iæi u teretanu.
Dvoumimo se da li da joj dozvolimo s obzirom da ima lo¹e drŸanje.
DrŸi se skroz pogrbljeno pa se bojimo da bi pogre¹nim vjeŸbanjem na
spravama
mogla jo¹ pogor¹ati stanje.
Molim za savjet nekoga tko ima iskustva s vjeŸbanjem u teretani -
da li je na¹a dilema opravdana, a ako nije, ima li sprava koje bi bolje
bilo da izbjegne?
Hvala,
E.
za¹to ne odabrati ne¹to aerobno od sportova , ipak je ona djete ;))
Eni
2013-11-25 14:54:35 UTC
zašto ne odabrati nešto aerobno od sportova , ipak je ona djete ;))
Zato što ne želi ništa drugo vježbati osim teretane - lijena je,
a ići u teretanu je sada IN među teenagerima, pa bar nešto da vježba.

E.
Mladencc
2013-11-25 17:05:53 UTC
ako je lijena , ¹to æe je drŸati tamo da diŸe utege , da radi èuènjeve s
optereèenjem illi ¹to od toga , ,
aktiviranje u nekakvim kako se kaŸe " Ÿenskim " sportovima , moŸda bi je
zanimalo , neke plesne varijane sa curama mogu iti iekako zahtijevne , pa
neke aerobik skupine , , ,
Post by Mladencc
za¹to ne odabrati ne¹to aerobno od sportova , ipak je ona djete ;))
Zato ¹to ne Ÿeli ni¹ta drugo vjeŸbati osim teretane - lijena je,
a iæi u teretanu je sada IN meðu teenagerima, pa bar ne¹to da vjeŸba.
E.
Eni
2013-11-25 17:34:18 UTC
ako je lijena , što će je držati tamo da diže utege , da radi čučnjeve s
opterečenjem illi što od toga , ,
aktiviranje u nekakvim kako se kaže " ženskim " sportovima , možda bi je
zanimalo , neke plesne varijane sa curama mogu iti iekako zahtijevne , pa neke
aerobik skupine , , ,
Ples i aerobik je ne zanima, već je pohađala.
Teretana ima termin za učenike kada njeni vršnjaci dolaze vježbati,
pa se i ona za to trenutno "zagrijala" jer je sada među njima to popularno
E.
black_hole_sun
2013-11-26 08:22:05 UTC
Post by Mladencc
[...]
Ples i aerobik je ne zanima, veæ je pohaðala.
Teretana ima termin za uèenike kada njeni vr¹njaci dolaze vjeŸbati,
pa se i ona za to trenutno "zagrijala" jer je sada meðu njima to popularno
E.
tae bo, kickbox.. mislim da bi ju borilacki sportovi mogli
zainteresirati..znam da puno cura hoda na to..
ne mislim na natjecateljski, nego samo vjezbanje.. probaj!
Eni
2013-11-26 10:24:47 UTC
Post by black_hole_sun
tae bo, kickbox.. mislim da bi ju borilacki sportovi mogli
zainteresirati..znam da puno cura hoda na to..
ne mislim na natjecateljski, nego samo vjezbanje.. probaj!
posljednja 2 mj. ide na aikido, ali se grupa zatvara zbog preslabog interesa,
spali su na 3 polaznika :(
tae bo i kickbox nema u našem gradu, tako da ...
E.
Kresimir
2013-11-27 14:00:08 UTC
Post by Eni
Pozdrav grupi,
kferka (15 god.) htjela bi ifi u teretanu.
Pohvalno.
Post by Eni
Dvoumimo se da li da joj dozvolimo s obzirom da ima lo9e dr>anje.
Ja sam krenio u teretanu s 15god. i lo9im dr>anjem.
Post by Eni
Dr>i se skroz pogrbljeno pa se bojimo da bi pogre9nim vje>banjem na
spravama
mogla jo9 pogor9ati stanje.
Tohno. Mora imati trenera.
Post by Eni
Molim za savjet nekoga tko ima iskustva s vje>banjem u teretani -
da li je na9a dilema opravdana, a ako nije, ima li sprava koje bi bolje
bilo da izbjegne?
Dilema u opravdana , ali se odnosi na bilo koju osobu koja se upise u
teretanu, a ne zna pravilno izvopenje vjezbi.

Htio bih reci kako je teretana meni jako pomogla, ali sam ozbiljnije
trenirao.
Nemojte biti zatucani roditelji i imati predrasude o utezima i "proteinima"
te misliti kako ce vasa kcer nakon par mjeeci izgledati kao profi bilderica.

Ako treba platite trenera i slusajte njegove savjete. Mo>e samo pomoci.

Za bilo kakvo pitanje o treninzima/prehrani imate bb news grupu.

Pozdrav!

---
U ovoj e-pošti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast! antivirusna zaštita.
Zan Pule